GuidZP400 |
9268a82d-bc96-4248-874e-cc8db5580950
|
Biuletyn |
577844-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Puławski
|
Zamawiajacy adres ulica |
Aleja Królewska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Puławy
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
24100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
081 886 11 36
|
Zamawiajacy email |
inwestycje@pulawy.powiat.pl
|
Adres strony url |
www.sppulawy.bip.lubelskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sppulawy.bip.lubelskie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sppulawy.bip.lubelskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie zgodnie z SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Ogólna Zamawiającego (parter, pokój 100): Powiat Puławski, Al. Królewska 19, 24-100 Puławy.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Utworzenie bazy danych obiektów topograficznych BDOT500 oraz bazy danych GESUT dla części obrębów ewidencyjnych: Wąwolnica, Zarzeka, Zgórzyńskie i Łąki położonych w gminie Wąwolnica oraz części obrębów ewidencyjnych: Baranów, Motoga, Wola Czołnowska położonych w gminie Baranów
|
Numer referencyjny |
RI.272.20.2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Opracowanie ma na celu utworzenie bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000 (BDOT500) i utworzenie bazy danych GESUT, poprzez konwersję istniejącej mapy wektorowej do postaci zgodnej z modelami pojęciowymi BDOT500 oraz GESUT określonymi przepisami rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 2 listopada 2015 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (Dz. U. z 2015 r. poz. 2028) i rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 października 2015 r. w sprawie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUT (Dz. U. z 2015 r. poz. 1938) dla części obrębów ewidencyjnych: Wąwolnica, Zarzeka, Zgórzyńskie i Łąki położonych w gminie Wąwolnica (obszar około 800 ha) oraz części obrębów ewidencyjnych: Baranów, Motoga, Wola Czołnowska położonych w gminie Baranów (obszar około 388 ha), na których prowadzona jest mapa wektorowa.
2. Szczegółowy zakres usługi i warunki realizacji określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik Nr 8 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72311100-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
2.3.1. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w przedmiocie zamówienia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie, co najmniej jedno zamówienie polegające na:
a) utworzeniu bazy danych obiektów topograficznych BDOT500 oraz inicjalnej bazy danych GESUT zgodnych z modelami pojęciowymi określonymi przepisami rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 2 listopada 2015 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (Dz. U. z 2015 r. poz. 2028) i rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 października 2015 r. w sprawie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUT (Dz. U. z 2015 r. poz. 1938) dla minimum jednego obrębu ewidencyjnego, lub
b) utworzeniu bazy danych obiektów topograficznych BDOT500 oraz inicjalnej bazy danych GESUT zgodnie z modelem pojęciowym określonym w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 12 lutego 2013 r w sprawie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (Dz.U. z 2013 r. poz. 383) dla minimum jednego obrębu ewidencyjnego,
oraz
2.3.2. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże osoby skierowane do realizacji zamówienia spełniające niżej określone wymagania:
- co najmniej jedną osobę skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, która posiada uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1- kwalifikacje geodezyjne, zgodne z art. 43 pkt 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2017 poz. 2101 z późn. zm.)
Osobami na wskazane powyżej stanowiska mogą być również osoby, których odpowiednie kwalifikacje zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, a w szczególności w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.z 2016, poz.65). Wszystkie wymienione powyżej osoby winny posiadać biegłą znajomość języka polskiego. Zamawiający dopuszcza zmianę tego wymogu wyłącznie w przypadku, gdy Wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w zdaniu drugim niniejszego punktu stosuje się.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ;
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ;
c) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego
|
Inne dokumenty niewymienione |
Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać:
a) formularz oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ,
b) oświadczenia, o których mowa w pkt VI.1.1. SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ,
c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,
d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt V.5.1 SIWZ i pkt V.5.4 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
e) W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego.
Oświadczenie w zakresie podwykonawców- należy złożyć wraz z ofertą (jeżeli dotyczy)- zał. Nr 1 a) do SIWZ.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości:
- 2 000 zł (dwa tysiące złotych),
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:
-pieniądzu;
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
-gwarancjach bankowych;
-gwarancjach ubezpieczeniowych;
-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2018, poz. 110).
Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 62102032190000910200121392 z dopiskiem Utworzenie baz danych. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza na zasadzie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych możliwości zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
a) obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego,
b) zmiany warunków świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia,
c) wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu siły wyższej albo z powodu okoliczności, za które nie ponosi winy Wykonawca, o czas trwania siły wyższej lub istnienia okoliczności za które nie ponosi winy Wykonawca,
d) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy wskazanych zgodnie z SIWZ, które będą spełniać warunki określone w SIWZ przez Zamawiającego,
e) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
2. Każda zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności, dokonanej w postaci aneksu podpisanego przez obie Strony.
|
IV 4 4 data |
2018-07-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|