Poprawa Efektywności Energetycznej Budynków Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce

Data publikacji 2018-06-30
Data zakończenia 2018-07-20 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce
Miejscowość Olsztynek
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Lampy i oprawy oświetleniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581768-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 315200007, 454210004
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest podzielony na trzy zadania min.
1.Wymiana okien drewnianych w pomieszczeniach, demontaż istniejącej stolarki okiennej, wykonanie i montaż nowej stolarki okienne, demontaż parapetu zewnętrznego, montaż parapetu zewnętrznego, wykonanie obróbek murarsko-tynkarskich wymienionych okien wraz z malowaniem ościeży.
2. Dostawę i montaż opraw oświetleniowych LED o parametrach zgodnych z Szczegółowym wymaganiami technicznymi dotyczącymi opraw oświetleniowych,
a) montaż sufitów kasetonowych,
b) roboty instalacyjne związane z podłączaniem opraw oświetleniowych LED,
c) roboty remontowe związane z odnowieniem sufitów ,
d) sprawdzenie zabezpieczeń elektrycznych i montaż nowych, gdy jest to wymagane przez obwiązujące w tym zakresie przepisy i normy, kontrolę działania instalacji oświetleniowej,
końcowe pomiary natężenia i równomierności oświetlenia zgodnie z Polską Normą wraz z zestawieniem i analizą uzyskanych wyników,wykonanie pomiarów skuteczności zerowania,
3. Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne dot. regulacji c.o. regulacji c.w.u., montaż pomp ciepła, modernizacja klimatyzacji, montaż zarządzania budynkiem systemu BMS, przyłącze wodociągowe

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4b53e934-46ee-4d9b-bea2-39a1e1c439d5
Biuletyn 581768-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce
Regon 29623600000
Zamawiajacy adres ulica Ameryka
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Olsztynek
Zamawiajacy kod pocztowy 11015
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 089 5194867, 5194810
Zamawiajacy fax 895 194 813
Zamawiajacy email szpital@ameryka.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Poprawa efektywności energetycznej budynków Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ameryka.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ameryka.com.pl
Nazwa nadana zamowieniu Poprawa Efektywności Energetycznej Budynków Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce
Numer referencyjny ZP/05/PN/2018
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest podzielony na trzy zadania min. 1.Wymiana okien drewnianych w pomieszczeniach, demontaż istniejącej stolarki okiennej, wykonanie i montaż nowej stolarki okienne, demontaż parapetu zewnętrznego, montaż parapetu zewnętrznego, wykonanie obróbek murarsko-tynkarskich wymienionych okien wraz z malowaniem ościeży. 2. Dostawę i montaż opraw oświetleniowych LED o parametrach zgodnych z Szczegółowym wymaganiami technicznymi dotyczącymi opraw oświetleniowych, a) montaż sufitów kasetonowych, b) roboty instalacyjne związane z podłączaniem opraw oświetleniowych LED, c) roboty remontowe związane z odnowieniem sufitów , d) sprawdzenie zabezpieczeń elektrycznych i montaż nowych, gdy jest to wymagane przez obwiązujące w tym zakresie przepisy i normy, kontrolę działania instalacji oświetleniowej, końcowe pomiary natężenia i równomierności oświetlenia zgodnie z Polską Normą wraz z zestawieniem i analizą uzyskanych wyników,wykonanie pomiarów skuteczności zerowania, 3. Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne dot. regulacji c.o. regulacji c.w.u., montaż pomp ciepła, modernizacja klimatyzacji, montaż zarządzania budynkiem systemu BMS, przyłącze wodociągowe
Cpv glowny przedmiot 45000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 6 SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 6 SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli jedną robotę budowlaną polegającą na: budowie lub/i przebudowie lub/i rozbudowie obiektu budowlanego odpowiadającemu przedmiotowi zamówienia, obejmującą swoim zakresem wartość zamówienia nie mniejszej niż: • Zadanie I. Wymiana oświetlenia na energooszczędne LED 50.000,00 zł łącznie z podatkiem VAT. • Zadanie II. Wymiana stolarki okiennej 100.000,00 zł łącznie z podatkiem VAT. • Zadanie III. Modernizację systemu ogrzewania, wentylacji, chłodzenia pomieszczeń WĘZŁA CIEPLNEGO wraz rozbudowę systemu sterowania BMS 500.000,00 zł łącznie z podatkiem VAT. Ponadto o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Kierownik budowy – minimalne wymagania: • kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2016 poz. 290 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, • doświadczenie zawodowe: nie mniejsze niż 3 - letnie doświadczenie zawodowe przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie jako Kierownik budowy, kierownik robót budowlanych adekwatnych do zakresu robót. b) Kierownik robót sanitarnych - minimalne wymagania: • kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2016 poz. 290 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, • doświadczenie zawodowe: nie mniejsze niż 3 – letnie doświadczenie zawodowe przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie jako Kierownik budowy, kierownik robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. c) Kierownik robót elektrycznych - minimalne wymagania: • Kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2016 poz. 290 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, • doświadczenie zawodowe: nie mniejsze niż 3 – letnie doświadczenie zawodowe przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie jako Kierownik budowy, kierownik robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Uwaga !
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający będzie wymagał wskazania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia ale tylko dla oferenta, który zostanie wezwany na złożenie dokumentów zgodnie z pkt.10 SIWZ ust.2
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.; 2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności waz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert albo wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu ,lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp., zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu 1.Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Z wykazu ma wynikać, że wykonawca wykonał minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub/i przebudowie lub/i rozbudowie obiektu budowlanego odpowiadającego przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż: • Zadanie I. Wymiana oświetlenia na energooszczędne LED - 50.000,00 zł łącznie z podatkiem VAT. • Zadanie II. Wymiana stolarki okiennej - 100.000,00 zł łącznie z podatkiem VAT. • Zadanie III. Modernizację systemu ogrzewania, wentylacji, chłodzenia pomieszczeń WĘZŁA CIEPLNEGO wraz rozbudowę systemu sterowania BMS - 500.000,00 zł łącznie z podatkiem VAT 2.Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, 3.Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy - oświadczenie należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7A do SIWZ. 4.Pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunku udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy).
Inne dokumenty niewymienione 1.Formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, 3.Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust.5 pkt 1 i 4 ustawy Pzp przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 4.Dokument złożenia Wadium 6.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik
Czy wadium 1
Wadium Zadanie I 6 000,00zł (słownie: sześć tysięcy złotych). Zadanie II 10 000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Zadanie III 15 000,00zł (słownie: piętnaście złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym ceny netto określone w ofercie i umowie pozostaną niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto, bez konieczności zmiany umowy – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 2) wykonania mniejszego zakresu robót niż zakres określony przez Zamawiającego na etapie złożenia oferty, w konsekwencji w kosztorysie wynikający z ich zaniechania i wystąpieniu okoliczności, o których mowa w umowie, 3) wykonania robót zamiennych i wystąpieniu okoliczności o których mowa w zapisach w umowie, 4) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia.
IV 4 4 data 2018-07-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wymiana oświetlenia na energooszczędne LED
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy sposób przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji oraz projekcie wykonawczym wymiany oświetlenia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wymiana stolarki okiennej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45421000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji oraz Specyfikacji Wykonania i Odbioru robót min. 1.Demontaż istniejącej stolarki okiennej. 2.Wykonanie i montaż nowej stolarki okienne 3.Demontaż parapetu zewnętrznego. 4.Montaż parapetu zewnętrznego 5.wykonanie obróbek murarsko-tynkarskich wymienionych okien wraz z malowaniem ościeży
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Modernizację systemu ogrzewania, wentylacji chłodzenia pomieszczeń WĘZŁA CIEPLNEGO wraz rozbudowę systemu sterowania BMS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Modernizacja klimatyzacji 2. Przyłącze wodociągowe 3. Regulacja C.O. 4. Regulacja C.W.U. 5. System zarządzania budynkiem BMS 6. Modernizacja węzła cieplnego
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Serwis w okresie rękojmi i gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)