GuidZP400 |
4b53e934-46ee-4d9b-bea2-39a1e1c439d5
|
Biuletyn |
581768-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce
|
Regon |
29623600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ameryka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztynek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
11015
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
089 5194867, 5194810
|
Zamawiajacy fax |
895 194 813
|
Zamawiajacy email |
szpital@ameryka.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Poprawa efektywności energetycznej budynków Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ameryka.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ameryka.com.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Poprawa Efektywności Energetycznej Budynków Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce
|
Numer referencyjny |
ZP/05/PN/2018
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest podzielony na trzy zadania min.
1.Wymiana okien drewnianych w pomieszczeniach, demontaż istniejącej stolarki okiennej, wykonanie i montaż nowej stolarki okienne, demontaż parapetu zewnętrznego, montaż parapetu zewnętrznego, wykonanie obróbek murarsko-tynkarskich wymienionych okien wraz z malowaniem ościeży.
2. Dostawę i montaż opraw oświetleniowych LED o parametrach zgodnych z Szczegółowym wymaganiami technicznymi dotyczącymi opraw oświetleniowych,
a) montaż sufitów kasetonowych,
b) roboty instalacyjne związane z podłączaniem opraw oświetleniowych LED,
c) roboty remontowe związane z odnowieniem sufitów ,
d) sprawdzenie zabezpieczeń elektrycznych i montaż nowych, gdy jest to wymagane przez obwiązujące w tym zakresie przepisy i normy, kontrolę działania instalacji oświetleniowej,
końcowe pomiary natężenia i równomierności oświetlenia zgodnie z Polską Normą wraz z zestawieniem i analizą uzyskanych wyników,wykonanie pomiarów skuteczności zerowania,
3. Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne dot. regulacji c.o. regulacji c.w.u., montaż pomp ciepła, modernizacja klimatyzacji, montaż zarządzania budynkiem systemu BMS, przyłącze wodociągowe
|
Cpv glowny przedmiot |
45000000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 6 SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 6 SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli jedną robotę budowlaną polegającą na: budowie lub/i przebudowie lub/i rozbudowie obiektu budowlanego odpowiadającemu przedmiotowi zamówienia, obejmującą swoim zakresem wartość zamówienia nie mniejszej niż:
• Zadanie I. Wymiana oświetlenia na energooszczędne LED 50.000,00 zł łącznie z podatkiem VAT.
• Zadanie II. Wymiana stolarki okiennej 100.000,00 zł łącznie z podatkiem VAT.
• Zadanie III. Modernizację systemu ogrzewania, wentylacji, chłodzenia pomieszczeń WĘZŁA CIEPLNEGO wraz rozbudowę systemu sterowania BMS 500.000,00 zł łącznie z podatkiem VAT.
Ponadto o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Kierownik budowy – minimalne wymagania:
• kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2016 poz. 290 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
• doświadczenie zawodowe: nie mniejsze niż 3 - letnie doświadczenie zawodowe przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie jako Kierownik budowy, kierownik robót budowlanych adekwatnych do zakresu robót.
b) Kierownik robót sanitarnych - minimalne wymagania:
• kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2016 poz. 290 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
• doświadczenie zawodowe: nie mniejsze niż 3 – letnie doświadczenie zawodowe przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie jako Kierownik budowy, kierownik robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
c) Kierownik robót elektrycznych - minimalne wymagania:
• Kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2016 poz. 290 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
• doświadczenie zawodowe: nie mniejsze niż 3 – letnie doświadczenie zawodowe przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie jako Kierownik budowy, kierownik robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Uwaga !
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający będzie wymagał wskazania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia ale tylko dla oferenta, który zostanie wezwany na złożenie dokumentów zgodnie z pkt.10 SIWZ ust.2
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.;
2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności waz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3.zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert albo wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu ,lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
4. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp., zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Z wykazu ma wynikać, że wykonawca wykonał minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub/i przebudowie lub/i rozbudowie obiektu budowlanego odpowiadającego przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż:
• Zadanie I. Wymiana oświetlenia na energooszczędne LED - 50.000,00 zł łącznie z podatkiem VAT.
• Zadanie II. Wymiana stolarki okiennej - 100.000,00 zł łącznie z podatkiem VAT.
• Zadanie III. Modernizację systemu ogrzewania, wentylacji, chłodzenia pomieszczeń WĘZŁA CIEPLNEGO wraz rozbudowę systemu sterowania BMS - 500.000,00 zł łącznie z podatkiem VAT
2.Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ,
3.Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy - oświadczenie należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7A do SIWZ.
4.Pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunku udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ,
3.Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust.5 pkt 1 i 4 ustawy Pzp przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ,
4.Dokument złożenia Wadium
6.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zadanie I 6 000,00zł (słownie: sześć tysięcy złotych).
Zadanie II 10 000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
Zadanie III 15 000,00zł (słownie: piętnaście złotych).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym ceny netto określone w ofercie i umowie pozostaną niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto, bez konieczności zmiany umowy – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
2) wykonania mniejszego zakresu robót niż zakres określony przez Zamawiającego na etapie złożenia oferty, w konsekwencji w kosztorysie wynikający z ich zaniechania i wystąpieniu okoliczności, o których mowa w umowie,
3) wykonania robót zamiennych i wystąpieniu okoliczności o których mowa w zapisach w umowie,
4) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia.
|
IV 4 4 data |
2018-07-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wymiana oświetlenia na energooszczędne LED
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy sposób przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji oraz projekcie wykonawczym wymiany oświetlenia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wymiana stolarki okiennej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
45421000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji oraz Specyfikacji Wykonania i Odbioru robót min.
1.Demontaż istniejącej stolarki okiennej.
2.Wykonanie i montaż nowej stolarki okienne
3.Demontaż parapetu zewnętrznego.
4.Montaż parapetu zewnętrznego
5.wykonanie obróbek murarsko-tynkarskich wymienionych okien wraz z malowaniem ościeży
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Modernizację systemu ogrzewania, wentylacji chłodzenia pomieszczeń WĘZŁA CIEPLNEGO wraz rozbudowę systemu sterowania BMS
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
45000000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Modernizacja klimatyzacji
2. Przyłącze wodociągowe
3. Regulacja C.O.
4. Regulacja C.W.U.
5. System zarządzania budynkiem BMS
6. Modernizacja węzła cieplnego
|
| |