GuidZP400 |
e9eefa95-3ffb-43a5-b83c-f0388bc87d94
|
Biuletyn |
582418-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie
|
Regon |
12080353600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Na Stawach
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30107
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 619 81 20, 619 81 21
|
Zamawiajacy fax |
12 619 81 22
|
Zamawiajacy email |
izabela.znamirowska@rdos.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.krakow.rdos.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
POIS.02.04.00-00-0193/16, pn.: „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.krakow.rdos.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.krakow.rdos.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie Ul. Mogilska 25 31-542 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, projektora multimedialnego oraz wskaźnika laserowego na potrzeby projektu nr POIS.02.04.00-00-0193/16, pn.: „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000”
|
Numer referencyjny |
OP-II.082.3.5.2018.MBi/JSL
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, projektora multimedialnego oraz wskaźnika laserowego (dalej: sprzęt) na potrzeby projektu nr POIS.02.04.00-00-0193/16, pn.: „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000”.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia (tzn. złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia).
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część 1
- Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.
Część 2
- Projektor multimedialny – 1 szt.
- Wskaźnik laserowy – 1 szt.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, odpowiednio dla Części 1 i 2.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
5009,17
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia maksymalnie do 14 dni od dnia zawarcia umowy (Część 1 i 2) Termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów wyboru oferty. UWAGA: w Sekcji I zamówienia podano niewłaściwy adres Zamawiającego. Właściwy nowy adres to: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie, ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków
|
Inne dokumenty niewymienione |
Z uwagi na ograniczenia niniejszego formularza w sekcji III.3) ogłoszenia zaznaczono, że Wykonawca ma złożyć: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Zamawiający nie stawia warunków w niniejszym postępowaniu i Wykonawca zobowiązany jest złożyć jedynie aktualne na dzień składania ofert: oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w postępowaniu, zgodnie ze wzorem Załącznika nr 2 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności z zachowaniem warunków dopuszczalności zmiany umowy określonych przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Istotna zmiana postanowień umowy w zakresie zmiany sposobu i terminów wykonania umowy, jest dopuszczalna gdy:
a. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na sposób realizacji, zakres lub termin wykonania przedmiotu umowy;
b. zaistnieją okoliczności uniemożliwiające choćby częściowe wykonywanie umowy tj. wystąpienie siły wyższej rozumianej jako wydarzenie nieprzewidywalne o charakterze przypadkowym lub naturalnym (żywiołowym), nie do uniknięcia, pozostające poza racjonalną kontrolą Stron, następstwom którego Strony nie mogły zapobiec, uniemożliwiające którejkolwiek ze Stron realizację zobowiązań w ramach niniejszej umowy;
c. działania osób trzecich uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy Wykonawcy,
d. w przypadku zaistnienia sytuacji powodujących niemożność realizacji przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności czasowe wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego;
e. w przypadku konieczności zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;
3. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2, termin wykonania przedmiotu umowy zostanie wydłużony o czas trwania przeszkody, uniemożliwiającej realizację umowy.
4. W przypadku, gdy w ocenie Wykonawcy zaistnieją okoliczności, o których mowa w ust. 2 uzasadniające zmianę umowy, będzie on zobowiązany do przekazania Zamawiającemu pisemnego wniosku dotyczącego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
5. Wniosek, o którym mowa w ust. 4 powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż
w terminie 2 roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się
o danym zdarzeniu lub okolicznościach.
6. W terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, Zamawiający powiadomi Wykonawcę
o akceptacji żądania zmiany umowy i terminie podpisania aneksu do umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany wraz z uzasadnieniem.
7. Dopuszczalne są zmiany umowy ,o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy p.z.p.
|
IV 4 4 data |
2018-07-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Krakowie ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, pokój 912 (sekretariat) – do dnia 10.07.2018 r., do godziny 10:00 i zaadresować zgodnie z opisem przedstawionym w sekcji X pkt 10 SIWZ. Otwarcie ofert nastąpi w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Krakowie ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, pok. nr 801 - sala konferencyjna, w dniu 10 lipca 2018r. o godzinie 10.15
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2730,56
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia maksymalnie do 14 dni od dnia zawarcia umowy. Termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów wyboru oferty.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa 1 sztuki urządzenia wielofunkcyjnego łączącego funkcje skanera, drukarki, kopiarki z dodatkowym kompletem tuszy lub tonerów o jak największej wydajności do projektu POIS.02.04.00-00-0193/16,
pn.: „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, odpowiednio do części 1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa projektora multimedialnego i wskaźnika laserowego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2278,61
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia maksymalnie do 14 dni od dnia zawarcia umowy. Termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów wyboru oferty.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki projektora do celów prezentacji multimedialnych i odtwarzania filmów instruktażowych do projektu POIS.02.04.00-00-0193/16,
pn.: „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000” oraz dostawa 1 szt. wskaźnika laserowego z funkcją prezentera do zmiany slajdów prezentacji multimedialnych do projektu POIS.02.04.00-00-0193/16,
pn.: „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, odpowiednio do części 2.
|
| |