Dostawa i wdrożenie systemu usprawniającego obsługę klientów w Starostwie Powiatowym w Mrągowie

Data publikacji 2018-07-02
Data zakończenia 2018-07-10 00:00:00
Instytucja Powiat Mrągowski
Miejscowość Mrągowo
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582236-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Dostawa i wdrożenie systemu usprawniającego obsługę klientów w Starostwie Powiatowym w Mrągowie, zgodnie z SIWZ, OPZ (opisem przedmiotu zamówienie – załącznik nr 4 do SIWZ) oraz projektem umowy (załącznik nr 3 do SIWZ).
2. Warunki realizacji zamówienia : 1) Wykonawca dostarczy wraz z licencją i wdroży system informatyczny usprawniający obsługę klientów w Starostwie Powiatowym w Mrągowie w budynku przy ul. Królewieckiej 60A; 2) Wykonawca winien dokonać oględzin miejsca, w którym będzie wdrażany system i uwzględnić wszystkie uwarunkowania miejscowo-organizacyjne w oferowanej cenie ; 3) Wykonawca wykona wszelkie niezbędne elementy informacyjne do wdrażanego systemu i uwzględni je w oferowanej cenie ; 4) Wykonawca wykona niezbędną instalację elektryczną i informatyczną wraz z ich pomiarami niezbędną do prawidłowego funkcjonowania wdrażanego systemu, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i normami branżowymi ; 5) Wszelkie prace należy wykonywać zgodnie z przepisami BHP, przepisami z zakresu ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska i uregulowań wewnętrznych Zamawiającego w terminach oraz czasie uzgodnionym z Zamawiającym.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 86fb4a15-08f7-4257-bc20-affab63c758d
Biuletyn 582236-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Mrągowski
Regon 510742511
Zamawiajacy adres ulica Królewiecka
Zamawiajacy adres numer domu 60A
Zamawiajacy miejscowosc Mrągowo
Zamawiajacy kod pocztowy 11-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon +48897410150
Zamawiajacy fax +48897417275
Zamawiajacy email starostwo@powiat.mragowo.pl
Adres strony url www.bip.powiat.mragowo.pl
Adres strony internetowej www.bip.powiat.mragowo.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiat.mragowo.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiat.mragowo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Mrągowski; ul. Królewiecka 60A ; 11-700 Mrągowo
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i wdrożenie systemu usprawniającego obsługę klientów w Starostwie Powiatowym w Mrągowie
Numer referencyjny ZP.272.6.2018.PN
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Dostawa i wdrożenie systemu usprawniającego obsługę klientów w Starostwie Powiatowym w Mrągowie, zgodnie z SIWZ, OPZ (opisem przedmiotu zamówienie – załącznik nr 4 do SIWZ) oraz projektem umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Warunki realizacji zamówienia : 1) Wykonawca dostarczy wraz z licencją i wdroży system informatyczny usprawniający obsługę klientów w Starostwie Powiatowym w Mrągowie w budynku przy ul. Królewieckiej 60A; 2) Wykonawca winien dokonać oględzin miejsca, w którym będzie wdrażany system i uwzględnić wszystkie uwarunkowania miejscowo-organizacyjne w oferowanej cenie ; 3) Wykonawca wykona wszelkie niezbędne elementy informacyjne do wdrażanego systemu i uwzględni je w oferowanej cenie ; 4) Wykonawca wykona niezbędną instalację elektryczną i informatyczną wraz z ich pomiarami niezbędną do prawidłowego funkcjonowania wdrażanego systemu, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i normami branżowymi ; 5) Wszelkie prace należy wykonywać zgodnie z przepisami BHP, przepisami z zakresu ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska i uregulowań wewnętrznych Zamawiającego w terminach oraz czasie uzgodnionym z Zamawiającym.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę: Wykonawca, w związku z wymogami wskazanymi w art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp, zobowiązany jest do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.) wykonujących czynności związane ze świadczeniem usług z branży informatycznej w zakresie bezpośredniej bieżącej obsługi systemu będącego przedmiotem zamówienia . Wymóg zatrudnienia ww. osób na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób wykonujących powyższe czynności będących wspólnikami spółki osobowej i/lub osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej ewentualnej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy dot. zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 5. Obowiązek zatrudnienia osób wykonujących czynności wymienione w § 3 ust. 4 SIWZ, dotyczy również ewentualnych podwykonawców/dalszych podwykonawców. 6. Po zawarciu Umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę i/lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w § 3 ust. 4 SIWZ. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów, o których mowa w § 3 ust.7 SIWZ, w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7. Po podpisaniu umowy, Wykonawca w terminie 10 dni od zawarcia umowy przedłoży dowody, o których mowa w niniejszym pkt. a w trakcie jej realizacji, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym terminie, przedłoży wskazane w wezwaniu przez Zamawiającego dowody, o których mowa w niniejszym pkt. lit a) - c), w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w § 3 ust. 4 SIWZ : a) oświadczenie Wykonawcy i/lub podwykonawcy o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę wraz z Listą osób oddelegowanych do realizacji przedmiotu Umowy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, okres na jaki umowa została zawarta, zakres obowiązków oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków). Kopie umowy/umów powinny zostać sporządzone w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn.zm.), tj. w szczególności bez podania adresów, nr PESEL, daty i miejsca urodzenia pracowników. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, sporządzoną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunkiem udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jest wykazanie, że: a) Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy wraz z usługami wdrożenia i utrzymania systemu o podobnej funkcjonalności co opisany w OPZ o wartości co najmniej – 35 000,00 zł brutto każda (załącznik nr 5 do SIWZ);
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 3) lit. a SWIZ – musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub łącznie ci Wykonawcy. 2. W przypadku powoływania się Wykonawcy na doświadczenie zdobyte w ramach konsorcjum, musi on wykazać, że nabył to doświadczenie poprzez osobiste wykonanie części zadania, na którą się powołuje celem spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu. 3. W przypadku podania przez Wykonawcę wartości wykonanych robót w walutach obcych, Zamawiający dokonana ich przeliczenia na złote polskie wg kursu NBP obowiązującego na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu 4. Poleganie na zasobach podmiotu trzeciego: 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść dokumentu lub dokumentów mających potwierdzić, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz celem dokonania oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) Zobowiązanie, o którym mowa w pkt 3) należy złożyć w oryginale wraz z ofertą.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen w trybie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem postanowienia art. 26 ust. 6 ustawy Pzp (§ 6a ust. 9 siwz).
Zakresie warunkow udzialu Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych w postępowaniu przez wykonawcę na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, tj. w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w § 5 ust. 2 pkt 3 siwz określonych w lit. a) : - wykazu dostaw i/lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy i/lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy i/lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy i/lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (§ 11 ust. 7 siwz), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, jn.: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Mrągowski urzędujący w Starostwie Powiatowym w Mrągowie przy ul. Królewieckiej 60, 11-700 Mrągowo 2)inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Mrągowie jest Pani Aleksandra Urbaniak , adres e-mail: iod@powiat.mragowo.pl; 3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa i wdrożenie systemu usprawniającego obsługę klientów w Starostwie Powiatowym w Mrągowie 4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), dalej ustawa PZP; 5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z ustawą PZP, przez okres 4 lat, t.j. do 31.12.2022r. z zastrzeżeniem zapisu art.97 ust.1 ustawy PZP. 6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; 7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8)posiada Pani/Pan:  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9)nie przysługuje Pani/Panu:  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;  prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Criterion

Kryteria Czas reakcji serwisu
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Termin wykonania
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena utrzymania po gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)