GuidZP400 |
86fb4a15-08f7-4257-bc20-affab63c758d
|
Biuletyn |
582236-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Mrągowski
|
Regon |
510742511
|
Zamawiajacy adres ulica |
Królewiecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
60A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Mrągowo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
11-700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48897410150
|
Zamawiajacy fax |
+48897417275
|
Zamawiajacy email |
starostwo@powiat.mragowo.pl
|
Adres strony url |
www.bip.powiat.mragowo.pl
|
Adres strony internetowej |
www.bip.powiat.mragowo.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.powiat.mragowo.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiat.mragowo.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiat Mrągowski; ul. Królewiecka 60A ; 11-700 Mrągowo
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i wdrożenie systemu usprawniającego obsługę klientów w Starostwie Powiatowym w Mrągowie
|
Numer referencyjny |
ZP.272.6.2018.PN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Dostawa i wdrożenie systemu usprawniającego obsługę klientów w Starostwie Powiatowym w Mrągowie, zgodnie z SIWZ, OPZ (opisem przedmiotu zamówienie – załącznik nr 4 do SIWZ) oraz projektem umowy (załącznik nr 3 do SIWZ).
2. Warunki realizacji zamówienia : 1) Wykonawca dostarczy wraz z licencją i wdroży system informatyczny usprawniający obsługę klientów w Starostwie Powiatowym w Mrągowie w budynku przy ul. Królewieckiej 60A; 2) Wykonawca winien dokonać oględzin miejsca, w którym będzie wdrażany system i uwzględnić wszystkie uwarunkowania miejscowo-organizacyjne w oferowanej cenie ; 3) Wykonawca wykona wszelkie niezbędne elementy informacyjne do wdrażanego systemu i uwzględni je w oferowanej cenie ; 4) Wykonawca wykona niezbędną instalację elektryczną i informatyczną wraz z ich pomiarami niezbędną do prawidłowego funkcjonowania wdrażanego systemu, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i normami branżowymi ; 5) Wszelkie prace należy wykonywać zgodnie z przepisami BHP, przepisami z zakresu ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska i uregulowań wewnętrznych Zamawiającego w terminach oraz czasie uzgodnionym z Zamawiającym.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę: Wykonawca, w związku z wymogami wskazanymi w art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp, zobowiązany jest do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.) wykonujących czynności związane ze świadczeniem usług z branży informatycznej w zakresie bezpośredniej bieżącej obsługi systemu będącego przedmiotem zamówienia . Wymóg zatrudnienia ww. osób na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób wykonujących powyższe czynności będących wspólnikami spółki osobowej i/lub osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej ewentualnej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy dot. zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 5. Obowiązek zatrudnienia osób wykonujących czynności wymienione w § 3 ust. 4 SIWZ, dotyczy również ewentualnych podwykonawców/dalszych podwykonawców. 6. Po zawarciu Umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę i/lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w § 3 ust. 4 SIWZ. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów, o których mowa w § 3 ust.7 SIWZ, w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7. Po podpisaniu umowy, Wykonawca w terminie 10 dni od zawarcia umowy przedłoży dowody, o których mowa w niniejszym pkt. a w trakcie jej realizacji, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym terminie, przedłoży wskazane w wezwaniu przez Zamawiającego dowody, o których mowa w niniejszym pkt. lit a) - c), w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w § 3 ust. 4 SIWZ : a) oświadczenie Wykonawcy i/lub podwykonawcy o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę wraz z Listą osób oddelegowanych do realizacji przedmiotu Umowy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, okres na jaki umowa została zawarta, zakres obowiązków oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy.
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków). Kopie umowy/umów powinny zostać sporządzone w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn.zm.), tj. w szczególności bez podania adresów, nr PESEL, daty i miejsca urodzenia pracowników. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, sporządzoną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunkiem udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jest wykazanie, że:
a) Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy wraz z usługami wdrożenia i utrzymania systemu o podobnej funkcjonalności co opisany w OPZ o wartości co najmniej – 35 000,00 zł brutto każda (załącznik nr 5 do SIWZ);
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 3) lit. a SWIZ – musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub łącznie ci Wykonawcy. 2. W przypadku powoływania się Wykonawcy na doświadczenie zdobyte w ramach konsorcjum, musi on wykazać, że nabył to doświadczenie poprzez osobiste wykonanie części zadania, na którą się powołuje celem spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu. 3. W przypadku podania przez Wykonawcę wartości wykonanych robót w walutach obcych, Zamawiający dokonana ich przeliczenia na złote polskie wg kursu NBP obowiązującego na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu
4. Poleganie na zasobach podmiotu trzeciego: 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść dokumentu lub dokumentów mających potwierdzić, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz celem dokonania oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
4) Zobowiązanie, o którym mowa w pkt 3) należy złożyć w oryginale wraz z ofertą.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
w trybie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem postanowienia art. 26 ust. 6 ustawy Pzp (§ 6a ust. 9 siwz).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych w postępowaniu przez wykonawcę na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, tj. w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w § 5 ust. 2 pkt 3 siwz określonych w lit. a) :
- wykazu dostaw i/lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy i/lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy i/lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy i/lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (§ 11 ust. 7 siwz), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-07-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, jn.:
1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Mrągowski urzędujący w Starostwie Powiatowym w Mrągowie przy ul. Królewieckiej 60, 11-700 Mrągowo
2)inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Mrągowie jest Pani Aleksandra Urbaniak , adres e-mail: iod@powiat.mragowo.pl;
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa i wdrożenie systemu usprawniającego obsługę klientów w Starostwie Powiatowym w Mrągowie
4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), dalej ustawa PZP;
5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z ustawą PZP, przez okres 4 lat, t.j. do 31.12.2022r. z zastrzeżeniem zapisu art.97 ust.1 ustawy PZP.
6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8)posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9)nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
|