GuidZP400 |
7adbcc72-17dd-4123-949b-3b32a83c1803
|
Biuletyn |
582279-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie
|
Regon |
1581798500032
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ciemna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31053
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
122 988 108
|
Zamawiajacy fax |
124 306 440
|
Zamawiajacy email |
przetargi@nfz-krakow.pl
|
Adres strony url |
http://www.nfz-krakow.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-malopolskiego-ow-nfz/zamowienia-publiczne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-malopolskiego-ow-nfz/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
31-589 Kraków, ul. Ogłęczyzna 20, Wydział Administracyjno – Gospodarczy, Zamówienia Publiczne, pok. 11
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa 52 sztuk drukarek
|
Numer referencyjny |
WAG.II.261.1.7.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 52 sztuk monochromatycznych drukarek, zwanych dalej także „drukarkami” oraz zapewnienie wykonywania ich serwisu gwarancyjnego. Dostawa drukarek obejmuje:
1) dostawę 50 sztuk monochromatycznych drukarek, których szczegółowy opis określony został w załączniku nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ),
2) dostawę 2 sztuk wysokonakładowych monochromatycznych drukarek, których szczegółowy opis określony został w załączniku nr 1b do SIWZ.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1a, 1b oraz załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30232100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej: posiadają doświadczenie, niezbędne do wykonania zamówienia, tj. należycie wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zamówienie polegające na dostawie 50 drukarek lub urządzeń wielofunkcyjnych albo minimum 2 zamówienia polegające na dostawie co najmniej 25 sztuk drukarek lub urządzeń wielofunkcyjnych każde, a należyte wykonanie tych zamówień zostanie potwierdzone stosownymi dowodami.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania,
2) wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania,
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia składane są w oryginale i podpisane odpowiednio przez wykonawcę, którego dotyczą.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykaz zamówień potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu, wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, sporządzony zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Wykaz zamówień musi być podpisany przez wykonawcę i złożony w oryginale.
2)Dowody określające czy zamówienia wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 1) zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym musi być złożone w oryginale.
3) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda aby wykonawca przedstawił dokumenty, które określają w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
4) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa w pkt 1), nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże spełnienie warunku udziału w postępowaniu.
5) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przynajmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie musi samodzielnie spełnić warunek udziału w postępowaniu. Żaden z wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) W przypadku, gdy z przyczyn obiektywnych, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy i zapobieżenia im, niezależnych od Wykonawcy nie będzie możliwe wykonanie przedmiotu umowy w terminie umownym, Zamawiający ma prawo do wyrażenia zgody w formie pisemnego aneksu do umowy (pod rygorem nieważności), na zmianę terminu wykonania umowy przez Wykonawcę, pod warunkiem udowodnienia przez Wykonawcę, że nastąpiły obiektywne okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wykonania umowy, uzasadniające przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy.
2) W przypadku, gdy nie będzie możliwe dostarczenie drukarek lub ich elementów o parametrach określonych w umowie z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, które Wykonawca wykaże stosownymi dowodami, Zamawiający ma prawo do wyrażenia zgody w formie pisemnego aneksu do umowy (pod rygorem nieważności), na to, aby Wykonawca sprzedał i dostarczył Zamawiającemu drukarki lub ich elementy o parametrach nie gorszych niż parametry zawarte w umowie, przy zachowaniu wynagrodzenia określonego w umowie.
|
IV 4 4 data |
2018-07-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|