Dostawa 52 sztuk drukarek

Data publikacji 2018-07-02
Data zakończenia 2018-07-11 00:00:00
Instytucja Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582279-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302321005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 52 sztuk monochromatycznych drukarek, zwanych dalej także „drukarkami” oraz zapewnienie wykonywania ich serwisu gwarancyjnego. Dostawa drukarek obejmuje:
1) dostawę 50 sztuk monochromatycznych drukarek, których szczegółowy opis określony został w załączniku nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ),
2) dostawę 2 sztuk wysokonakładowych monochromatycznych drukarek, których szczegółowy opis określony został w załączniku nr 1b do SIWZ.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1a, 1b oraz załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7adbcc72-17dd-4123-949b-3b32a83c1803
Biuletyn 582279-N-2018
Zamawiajacy nazwa Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie
Regon 1581798500032
Zamawiajacy adres ulica ul. Ciemna
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31053
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 122 988 108
Zamawiajacy fax 124 306 440
Zamawiajacy email przetargi@nfz-krakow.pl
Adres strony url http://www.nfz-krakow.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-malopolskiego-ow-nfz/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-malopolskiego-ow-nfz/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 31-589 Kraków, ul. Ogłęczyzna 20, Wydział Administracyjno – Gospodarczy, Zamówienia Publiczne, pok. 11
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa 52 sztuk drukarek
Numer referencyjny WAG.II.261.1.7.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa 52 sztuk monochromatycznych drukarek, zwanych dalej także „drukarkami” oraz zapewnienie wykonywania ich serwisu gwarancyjnego. Dostawa drukarek obejmuje: 1) dostawę 50 sztuk monochromatycznych drukarek, których szczegółowy opis określony został w załączniku nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), 2) dostawę 2 sztuk wysokonakładowych monochromatycznych drukarek, których szczegółowy opis określony został w załączniku nr 1b do SIWZ. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1a, 1b oraz załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej: posiadają doświadczenie, niezbędne do wykonania zamówienia, tj. należycie wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zamówienie polegające na dostawie 50 drukarek lub urządzeń wielofunkcyjnych albo minimum 2 zamówienia polegające na dostawie co najmniej 25 sztuk drukarek lub urządzeń wielofunkcyjnych każde, a należyte wykonanie tych zamówień zostanie potwierdzone stosownymi dowodami.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania, 2) wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania, 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia składane są w oryginale i podpisane odpowiednio przez wykonawcę, którego dotyczą.
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz zamówień potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu, wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, sporządzony zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Wykaz zamówień musi być podpisany przez wykonawcę i złożony w oryginale. 2)Dowody określające czy zamówienia wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 1) zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym musi być złożone w oryginale. 3) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda aby wykonawca przedstawił dokumenty, które określają w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 4) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa w pkt 1), nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże spełnienie warunku udziału w postępowaniu. 5) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przynajmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie musi samodzielnie spełnić warunek udziału w postępowaniu. Żaden z wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) W przypadku, gdy z przyczyn obiektywnych, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy i zapobieżenia im, niezależnych od Wykonawcy nie będzie możliwe wykonanie przedmiotu umowy w terminie umownym, Zamawiający ma prawo do wyrażenia zgody w formie pisemnego aneksu do umowy (pod rygorem nieważności), na zmianę terminu wykonania umowy przez Wykonawcę, pod warunkiem udowodnienia przez Wykonawcę, że nastąpiły obiektywne okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wykonania umowy, uzasadniające przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy. 2) W przypadku, gdy nie będzie możliwe dostarczenie drukarek lub ich elementów o parametrach określonych w umowie z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, które Wykonawca wykaże stosownymi dowodami, Zamawiający ma prawo do wyrażenia zgody w formie pisemnego aneksu do umowy (pod rygorem nieważności), na to, aby Wykonawca sprzedał i dostarczył Zamawiającemu drukarki lub ich elementy o parametrach nie gorszych niż parametry zawarte w umowie, przy zachowaniu wynagrodzenia określonego w umowie.
IV 4 4 data 2018-07-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)