Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania dla Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku

Data publikacji 2018-07-02
Data zakończenia 2018-07-10 00:00:00
Instytucja Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania graficznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582187-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 483220001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I. ZADANIE NR 1 – SPRZĘT, AKCESORIA KOMPUTEROWE I OPROGRAMOWANIE :
1.Słuchawka Bluetooth z mikrofonem, szt. 5,
2.Przenośna nagrywarka DVD na USB, szt. 2,
3.Urządzenie wielofunkcyjne, szt. 1,
4.Drukarka laserowa, szt. 1,
5.Dysk 2.5’’, szt. 2,
6.Przejściówka USB (typ A męskie) - SATA, szt. 2,
7.Myszka USB, szt. 4,
8.Taśma czyszcząca do streamera, szt. 2,
9.Płyty BD-R - szt. 50,
10.Rozszerzenie programu licencyjnego Open (Open License) dla administracji publicznej, szt. 1,
11.Aparat telefoniczny IP DECT, szt. 2,

II. ZADANIE NR 2 – OPROGRAMOWANIE SPECJALISTYCZNE:
1. Zakup licencji na Adobe Illustrator w ramach usługi Creative Cloud, szt. 3,
2. Przedłużenie licencji na wszystkie posiadane produkty w ramach istniejącego kontraktu w Adobe Creative Cloud, szt. 1.

III. Warunki wykonania zamówienia i wymagania Zamawiającego:
1.dostarczenie sprzętu i oprogramowania fabrycznie nowego do siedziby Zamawiającego, przy ul. Na Stoku 49, IV piętro, pokój 410;
2.w załączniku nr 1 do SIWZ opisując przedmiot zamówienia Zamawiający wskazał konkretnego producenta i konkretny produkt. W związku z czym informuje się Wykonawców, że dopuszcza się zastosowanie produktów równoważnych o parametrach nie gorszych niż przedstawione w Załączniku nr 1 do SIWZ. Ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny i spełnia wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.
3.Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji na dostarczony sprzęt nie krótszej niż 24 miesiące licząc od daty dostarczenia przedmiotu umowy, chyba że w opisie przedmiotu zamówienia danego elementu okres gwarancji został określony inaczej.

IV.Wymagania techniczne i jakościowe:
1.wymagana jest dostawa sprzętu wraz z dokumentacją o parametrach technicznych i cechach użytkowych nie gorszych niż wyspecyfikowane;
2.szczegółowy opis parametrów technicznych proponowanych akcesoriów komputerowych, (dot. Zadania nr 1) pozwalający Zamawiającemu na zweryfikowanie czy spełniają one wyspecyfikowane w SIWZ wymagania techniczne wykonawca dostarczy na zasadach określonych w pkt. 6.4.3. SIWZ.
3.powyższe nie dotyczy oprogramowania.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 2f7373af-0ad7-425c-b811-f56f2d2121d5
Biuletyn 582187-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku
Regon 220046753
Zamawiajacy adres ulica Na Stoku
Zamawiajacy adres numer domu 49
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-874
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 520 57 39
Zamawiajacy fax 58 520 57 50
Zamawiajacy email i.ciechowska@ztm.gda.pl
Adres strony url www.ztm.gda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.ztm.gda.pl/hmvc/index.php/test/przetargi_lista
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku, ul. Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk, I piętro - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania dla Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku
Numer referencyjny HZ/7/ZP/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu I. ZADANIE NR 1 – SPRZĘT, AKCESORIA KOMPUTEROWE I OPROGRAMOWANIE : 1.Słuchawka Bluetooth z mikrofonem, szt. 5, 2.Przenośna nagrywarka DVD na USB, szt. 2, 3.Urządzenie wielofunkcyjne, szt. 1, 4.Drukarka laserowa, szt. 1, 5.Dysk 2.5’’, szt. 2, 6.Przejściówka USB (typ A męskie) - SATA, szt. 2, 7.Myszka USB, szt. 4, 8.Taśma czyszcząca do streamera, szt. 2, 9.Płyty BD-R - szt. 50, 10.Rozszerzenie programu licencyjnego Open (Open License) dla administracji publicznej, szt. 1, 11.Aparat telefoniczny IP DECT, szt. 2, II. ZADANIE NR 2 – OPROGRAMOWANIE SPECJALISTYCZNE: 1. Zakup licencji na Adobe Illustrator w ramach usługi Creative Cloud, szt. 3, 2. Przedłużenie licencji na wszystkie posiadane produkty w ramach istniejącego kontraktu w Adobe Creative Cloud, szt. 1. III. Warunki wykonania zamówienia i wymagania Zamawiającego: 1.dostarczenie sprzętu i oprogramowania fabrycznie nowego do siedziby Zamawiającego, przy ul. Na Stoku 49, IV piętro, pokój 410; 2.w załączniku nr 1 do SIWZ opisując przedmiot zamówienia Zamawiający wskazał konkretnego producenta i konkretny produkt. W związku z czym informuje się Wykonawców, że dopuszcza się zastosowanie produktów równoważnych o parametrach nie gorszych niż przedstawione w Załączniku nr 1 do SIWZ. Ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny i spełnia wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 3.Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji na dostarczony sprzęt nie krótszej niż 24 miesiące licząc od daty dostarczenia przedmiotu umowy, chyba że w opisie przedmiotu zamówienia danego elementu okres gwarancji został określony inaczej. IV.Wymagania techniczne i jakościowe: 1.wymagana jest dostawa sprzętu wraz z dokumentacją o parametrach technicznych i cechach użytkowych nie gorszych niż wyspecyfikowane; 2.szczegółowy opis parametrów technicznych proponowanych akcesoriów komputerowych, (dot. Zadania nr 1) pozwalający Zamawiającemu na zweryfikowanie czy spełniają one wyspecyfikowane w SIWZ wymagania techniczne wykonawca dostarczy na zasadach określonych w pkt. 6.4.3. SIWZ. 3.powyższe nie dotyczy oprogramowania.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia - Zadanie nr 1 – 2 – do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Przy czym Wykonawca składając ofertę nie może wskazać mniej niż 5 dni kalendarzowych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen A) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci A) opisu oferowanych urządzeń, który określać winien producenta, nazwę i symbol urządzenia oraz opis parametrów potwierdzających wymagania Zamawiającego, w tym w szczególności potwierdzający zachowanie warunków równoważności - dotyczy Zadania nr 1.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum), powyższe oświadczenie składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Dopuszcza się złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o braku przynależności do żadnej grupy kapitałowej wraz z ofertą. UWAGA!!! Dokument wymieniony w pkt. 6.5. SIWZ należy złożyć w siedzibie Zamawiającego z dochowaniem formy pisemnej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z postanowieniami umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: w Sali konferencyjnej Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku , ul. Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk, w dniu 10.07.2018 r. o godzinie 12:15. 2.Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Pani Izabela Ciechowska-Karczewska (58) 520 57 39 w godz. 8:00 – 14:00.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa SPRZĘT, AKCESORIA KOMPUTEROWE I OPROGRAMOWANIE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zadanie nr 1 – 2 – do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Przy czym Wykonawca składając ofertę nie może wskazać mniej niż 5 dni kalendarzowych.
Zalacznik krotki opis I. ZADANIE NR 1 – SPRZĘT, AKCESORIA KOMPUTEROWE I OPROGRAMOWANIE : 1.Słuchawka Bluetooth z mikrofonem, szt. 5, 2.Przenośna nagrywarka DVD na USB, szt. 2, 3.Urządzenie wielofunkcyjne, szt. 1, 4.Drukarka laserowa, szt. 1, 5.Dysk 2.5’’, szt. 2, 6.Przejściówka USB (typ A męskie) - SATA, szt. 2, 7.Myszka USB, szt. 4, 8.Taśma czyszcząca do streamera, szt. 2, 9.Płyty BD-R - szt. 50, 10.Rozszerzenie programu licencyjnego Open (Open License) dla administracji publicznej, szt. 1, 11.Aparat telefoniczny IP DECT, szt. 2, II. Warunki wykonania zamówienia i wymagania Zamawiającego: 1.dostarczenie sprzętu i oprogramowania fabrycznie nowego do siedziby Zamawiającego, przy ul. Na Stoku 49, IV piętro, pokój 410; 2.w załączniku nr 1 do SIWZ opisując przedmiot zamówienia Zamawiający wskazał konkretnego producenta i konkretny produkt. W związku z czym informuje się Wykonawców, że dopuszcza się zastosowanie produktów równoważnych o parametrach nie gorszych niż przedstawione w Załączniku nr 1 do SIWZ. Ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny i spełnia wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 3.Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji na dostarczony sprzęt nie krótszej niż 24 miesiące licząc od daty dostarczenia przedmiotu umowy, chyba że w opisie przedmiotu zamówienia danego elementu okres gwarancji został określony inaczej. III.Wymagania techniczne i jakościowe: 1.wymagana jest dostawa sprzętu wraz z dokumentacją o parametrach technicznych i cechach użytkowych nie gorszych niż wyspecyfikowane; 2.szczegółowy opis parametrów technicznych proponowanych akcesoriów komputerowych, (dot. Zadania nr 1) pozwalający Zamawiającemu na zweryfikowanie czy spełniają one wyspecyfikowane w SIWZ wymagania techniczne wykonawca dostarczy na zasadach określonych w pkt. 6.4.3. SIWZ. 3.powyższe nie dotyczy oprogramowania.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa OPROGRAMOWANIE SPECJALISTYCZNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48322000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zadanie nr 1 – 2 – do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Przy czym Wykonawca składając ofertę nie może wskazać mniej niż 5 dni kalendarzowych.
Zalacznik krotki opis I. ZADANIE NR 2 – OPROGRAMOWANIE SPECJALISTYCZNE: 1. Zakup licencji na Adobe Illustrator w ramach usługi Creative Cloud, szt. 3, 2. Przedłużenie licencji na wszystkie posiadane produkty w ramach istniejącego kontraktu w Adobe Creative Cloud, szt. 1. II. Warunki wykonania zamówienia i wymagania Zamawiającego: 1.dostarczenie sprzętu i oprogramowania fabrycznie nowego do siedziby Zamawiającego, przy ul. Na Stoku 49, IV piętro, pokój 410; 2.w załączniku nr 1 do SIWZ opisując przedmiot zamówienia Zamawiający wskazał konkretnego producenta i konkretny produkt. W związku z czym informuje się Wykonawców, że dopuszcza się zastosowanie produktów równoważnych o parametrach nie gorszych niż przedstawione w Załączniku nr 1 do SIWZ. Ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny i spełnia wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 3.Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji na dostarczony sprzęt nie krótszej niż 24 miesiące licząc od daty dostarczenia przedmiotu umowy, chyba że w opisie przedmiotu zamówienia danego elementu okres gwarancji został określony inaczej. III.Wymagania techniczne i jakościowe: 1.wymagana jest dostawa sprzętu wraz z dokumentacją o parametrach technicznych i cechach użytkowych nie gorszych niż wyspecyfikowane; 2.szczegółowy opis parametrów technicznych proponowanych akcesoriów komputerowych, (dot. Zadania nr 1) pozwalający Zamawiającemu na zweryfikowanie czy spełniają one wyspecyfikowane w SIWZ wymagania techniczne wykonawca dostarczy na zasadach określonych w pkt. 6.4.3. SIWZ. 3.powyższe nie dotyczy oprogramowania.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji (od 5 do 30 dni kalendarzowych)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)