zakup i dostawa dodatkowych pomocy dydaktycznych w celu realizacji zajęć dodatkowych dla uczniów szkół podstawowych i liceum z terenu miasta Rumi w podziale na 4 części”, w ramach projektu: „Pociąg do edukacji - podniesienie jakości edukacji poprzez wzrost poziomu kompetencji kluczowych wśród uczniów i kwalifikacji nauczycieli” nr umowy o dofinansowanie: RPPM.03.02.01-22-0090/15-00 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa. Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania, 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej.

Data publikacji 2018-07-02
Data zakończenia 2018-07-11 00:00:00
Instytucja Gmina Miejska Rumia
Miejscowość Rumia
Województwo pomorskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576265-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391620005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dodatkowych pomocy dydaktycznych w celu realizacji zajęć dodatkowych dla uczniów szkół podstawowych i liceum z terenu miasta Rumi w podziale na 4 części”, w ramach projektu: „Pociąg do edukacji - podniesienie jakości edukacji poprzez wzrost poziomu kompetencji kluczowych wśród uczniów i kwalifikacji nauczycieli” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa. ( umowa nr RPPM.03.02.01-22-0090/15-00).
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:
1) część 1 – Wyposażenie sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Biologiczna,
2) część 2 - Wyposażenie sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Fizyczna,
3) część 3 - Wyposażenie sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Geograficzna,
4) część 4 – Wyposażenie sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Chemiczna.

Przedmiot zamówienia został opisany w Opisie przedmiotu zamówienia, zwanym dalej „OPZ”, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
Oferowane dostawy muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w niniejszej SIWZ, wszelkim obowiązującym aktom prawnym, właściwym dla przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy lub wszystkie części zamówienia.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę zamówienia.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 739aeb30-b703-49dc-b89d-728fe2733843
Biuletyn 576265-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miejska Rumia
Regon 52525700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sobieskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Rumia
Zamawiajacy kod pocztowy 84230
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 586 719 410
Zamawiajacy fax 586 796 517
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@um.rumia.pl
Adres strony url www.bip.rumia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Pociąg do edukacji - podniesienie jakości edukacji poprzez wzrost poziomu kompetencji kluczowych wśród uczniów i kwalifikacji nauczycieli” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Umowa nr: RPPM.03.02.01-22-0090/15-00).
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.rumia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.rumia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat Urzędu - pok.204 Urząd Miasta w Rumi, ul. Sobieskiego 7
Nazwa nadana zamowieniu zakup i dostawa dodatkowych pomocy dydaktycznych w celu realizacji zajęć dodatkowych dla uczniów szkół podstawowych i liceum z terenu miasta Rumi w podziale na 4 części”, w ramach projektu: „Pociąg do edukacji - podniesienie jakości edukacji poprzez wzrost poziomu kompetencji kluczowych wśród uczniów i kwalifikacji nauczycieli” nr umowy o dofinansowanie: RPPM.03.02.01-22-0090/15-00 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa. Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania, 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej.
Numer referencyjny ZP.271.26.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dodatkowych pomocy dydaktycznych w celu realizacji zajęć dodatkowych dla uczniów szkół podstawowych i liceum z terenu miasta Rumi w podziale na 4 części”, w ramach projektu: „Pociąg do edukacji - podniesienie jakości edukacji poprzez wzrost poziomu kompetencji kluczowych wśród uczniów i kwalifikacji nauczycieli” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa. ( umowa nr RPPM.03.02.01-22-0090/15-00). Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: 1) część 1 – Wyposażenie sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Biologiczna, 2) część 2 - Wyposażenie sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Fizyczna, 3) część 3 - Wyposażenie sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Geograficzna, 4) część 4 – Wyposażenie sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Chemiczna. Przedmiot zamówienia został opisany w Opisie przedmiotu zamówienia, zwanym dalej „OPZ”, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Oferowane dostawy muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w niniejszej SIWZ, wszelkim obowiązującym aktom prawnym, właściwym dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy lub wszystkie części zamówienia. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Uszczegółowia się zapisy sekcji II.8) Zamawiający wymaga, aby dostawy zostały zrealizowane w terminie do 31 sierpnia 2018r. – dla wszystkich części. Warunki zmiany umowy określa § 12 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania zdolności technicznej lub zawodowej musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: jedno zamówienie polegające na dostawie pomocy dydaktycznych o wartości minimum 5.000,00 zł dla każdej części niniejszego postępowania. UWAGA! W przypadku gdy Wykonawca będzie składał ofertę na jedną/dwie/trzy lub cztery części zamówienia wystarczy, iż Wykonawca wykaże spełnienie warunku udziału dla jednej części zamówienia. UWAGA! Zamawiający, w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy: w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy tj.: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 ustawy: w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Należy wypełnić załącznik nr 8 do SIWZ. − Dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, w a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. − W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. − W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wykazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających czy te dostawy zostały wykonane należycie. − W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz dostaw lub dowody potwierdzające czy zostały wykonane należycie budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ z zaznaczeniem, na którą część Wykonawca składa ofertę. 2) oświadczenia, o których mowa w rozdziale 7 ust. 1 niniejszej SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy); 4) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii – w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych); 5) dowód wniesienia wadium. 6)Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 5 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający określa istotne postanowienia dotyczące realizacji zamówienia we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-07-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W związku z rozpoczęciem obowiązywania od dnia 25 maja 2018 r. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. L 119 z 04.05.2016), Burmistrz Miasta Rumi uprzejmie informuję, iż: • Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Rumi z siedzibą w Rumi przy ul. Sobieskiego 7. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres mailowy urzad@um.rumia.pl, telefonicznie pod numerem 58 679 65 00 lub pisemnie na adres siedziby administratora. • Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/ Pan skontaktować poprzez email iod@um.rumia.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.:,, Zakup i dostawa dodatkowych pomocy dydaktycznych w celu realizacji zajęć dodatkowych dla uczniów szkół podstawowych i liceum z terenu miasta Rumi w podziale na 4 części”, w ramach projektu: „Pociąg do edukacji - podniesienie jakości edukacji poprzez wzrost poziomu kompetencji kluczowych wśród uczniów i kwalifikacji nauczycieli” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa. ( umowa nr RPPM.03.02.01-22-0090/15-00)., prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. • Pani/Pana dane mogą zostać przekazane osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, dostawcom usługi IT w zakresie obsługi systemu informatycznego, podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierom, osobom występującym z zapytaniem o udzielenie informacji publicznej, instytucjom prowadzącym postępowania kontrolne. • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu wygaśnięcia obowiązku ich przechowywania wynikającego z przepisów prawa. • Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania i ograniczenia przetwarzania z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. • Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. • W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. • Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 wydanych na podstawie art. 5 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 lipca 2014r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowych w perspektywie finansowej 2014-2020, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ww. Wytycznych. • Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawa prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Informuję ponadto iż na podstawie przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Ustawy o dostępie do informacji publicznej postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne, a dane podane w złożonej ofercie mogą zostać upublicznione na stronie internetowej: − Urzędu Miasta Rumi: www.rumia.eu − Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.rumia.pl − Biuletynu zamówień publicznych: https://bzp.uzp.gov.pl/ − Bazy konkurencyjności:https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ Dla podmiotów, których dane zostaną umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych administratorem jest Urząd Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa. Dla podmiotów, których dane zostaną umieszczone w Bazie Konkurencyjności administratorem jest Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Pl. Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wyposażenie sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Biologiczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Fizyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wyposażenie sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Geograficzna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Array
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wyposażenie sal przedmiotowych/multidyscyplinarnych – zakup pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć: Pracownia Chemiczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)