Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 1 we Wrześni w ramach projektu „Rozbudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej nr 1 we Wrześni wraz z wyposażeniem”

Data publikacji 2018-07-02
Data zakończenia 2018-07-10 00:00:00
Instytucja Gmina Września
Miejscowość Września
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582199-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 1 we Wrześni w ramach projektu„Rozbudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej nr 1 we Wrześni wraz z wyposażeniem” wg załączonych kosztorysów ofertowych. W kosztorysach ofertowych (zał. 1.1 - 1.4) oraz w załącznikach A-D do specyfikacji istotnych warunków zamówienia określono ich parametry techniczne, charakterystykę, wymagania jakościowe.
2. Postępowanie zostało podzielone na 4 części:
a) część 1 – meble szkolne
b) część 2 – pomoce dydaktyczne.
c) część 3 – sprzęt rehabilitacyjny
d) część 4 – sprzęt komputerowy
3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, jednakże podane parametry i wymagania techniczne, określające przedmiot zamówienia, są warunkami minimalnymi, których spełnienia Zamawiający będzie żądał. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Zamawiający wymaga udzielenia podstawowej 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia, prócz monitora interaktywnego i komputera dla którego gwarancja i rękojmia wynosi 36 miesięcy, termin gwarancji i rękojmi rozpoczyna swój bieg z dniem podpisania bezusterkowego protokołu odbioru.
5. Wykonawca dostarczy i dokona niezbędnego montażu, podłączenia, konfiguracji w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e9710400-dafa-4dc4-bd74-48294dd79190
Biuletyn 582199-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Września
Regon 52660100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ratuszowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Września
Zamawiajacy kod pocztowy 62300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 061 4360880 w. 146
Zamawiajacy fax 614 362 500
Zamawiajacy email tomasz.koralewski@wrzesnia.pl
Adres strony url http://www.wrzesnia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 9: Infrastruktura dla kapitału ludzkiego Działanie 9.3. Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej Poddziałanie 9.3.3 Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacji ogólnokształcącej
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.wrzesnia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.wrzesnia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wersja papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy we Wrześni, ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września, Biuro Obsługi Interesanta - pok. nr 1
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 1 we Wrześni w ramach projektu „Rozbudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej nr 1 we Wrześni wraz z wyposażeniem”
Numer referencyjny ZP-271/93/WIK-RI/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 1 we Wrześni w ramach projektu„Rozbudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej nr 1 we Wrześni wraz z wyposażeniem” wg załączonych kosztorysów ofertowych. W kosztorysach ofertowych (zał. 1.1 - 1.4) oraz w załącznikach A-D do specyfikacji istotnych warunków zamówienia określono ich parametry techniczne, charakterystykę, wymagania jakościowe. 2. Postępowanie zostało podzielone na 4 części: a) część 1 – meble szkolne b) część 2 – pomoce dydaktyczne. c) część 3 – sprzęt rehabilitacyjny d) część 4 – sprzęt komputerowy 3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, jednakże podane parametry i wymagania techniczne, określające przedmiot zamówienia, są warunkami minimalnymi, których spełnienia Zamawiający będzie żądał. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga udzielenia podstawowej 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia, prócz monitora interaktywnego i komputera dla którego gwarancja i rękojmia wynosi 36 miesięcy, termin gwarancji i rękojmi rozpoczyna swój bieg z dniem podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. 5. Wykonawca dostarczy i dokona niezbędnego montażu, podłączenia, konfiguracji w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-08-24T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Czy wadium 1
Wadium Część 1 – 1.500 PLN (jeden tysiąc pięćset złotych); Część 2 – nie wymagane; Część 3 – 1.000 PLN (jeden tysiąc złotych); Część 4 – 5.000 PLN (pięć tysięcy złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w zakresie płatności, wynagrodzenia, terminu. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: 1) zmiany w zakresie wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki VAT - wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; 2) istotnych zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem umowy, które nastąpiły po dniu podpisania umowy; 3) zmiany w zakresie terminu w przypadku zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej (w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia) przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od Stron, b) którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, c) którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, d) której nie można przypisać drugiej Stronie; 4) zmiany zaoferowanego asortymentu – tylko w uzgodnieniu i po otrzymaniu akceptacji Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że proponowany asortyment będzie posiadać takie same lub wyższe parametry od wymaganych w SIWZ. Zmiana taka musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie (należy podać przyczyny) i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego; 5) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy.
IV 4 4 data 2018-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 5 1

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)