Asysta techniczna Bazy Oracle

Data publikacji 2018-07-02
Data zakończenia 2018-07-11 00:00:00
Instytucja Gmina Olsztyn
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581852-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722532005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę świadczenia przez producenta oprogramowania na rzecz Zamawiającego kontynuacji asysty technicznej Standard Premier Support o aktualnym nr kontraktu 538541 (zwanej dalej „Asystą Techniczną”), w okresie minimum 24 miesięcy od dnia podpisania umowy z uwzględnieniem dodatkowego okresu wsparcia zgodnie z ofertą Wykonawcy(okres wsparcia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w rozdz. XIV SIWZ) w odniesieniu do programów, na które licencja została udzielona Zamawiającemu na podstawie odrębnych umów:
1) Oracle Database Standard Edition One - Oracle 1-Click Ordering Program - Processor Perpetual, 2, FULL USE;
2) Oracle Database Enterprise Edition - Processor Perpetual, 2, FULL USE;
3) Oracle Database Standard Edition - Processor Perpetual, 3, FULL USE;
4) Oracle Diagnostics Pack - Processor Perpetual, 3, FULL USE;
5) Oracle Tuning Pack - Processor Perpetual, 3, FULL USE.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia świadczenia przez producenta oprogramowania usługi Asysty Technicznej w następującym zakresie:
1) aktualizacji programów, poprawek, alarmów dotyczących zabezpieczeń i pakietu popra-wek;
2) dostarczenia skryptów podwyższających wersję;
3) dostępu do systemów obsługi klienta pod adresem https://support.oracle.com, w tym możliwość rejestracji zgłoszeń serwisowych online;
4) całodobowego wsparcia w odpowiedzi na zgłoszenia serwisowe przez 7 dni w tygodniu za pośrednictwem systemów obsługi klienta;
5) dostarczenia nośników aktualizacji wskazanych przez Zamawiającego – nie więcej jak 3 na kwartał (opcjonalnie);
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 96f3565e-abb3-4c18-8250-adff9dae726c
Biuletyn 581852-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Olsztyn
Regon 51074236200000
Zamawiajacy adres ulica pl. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10101
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 5273111 wew. , 325
Zamawiajacy fax 895 349 375
Zamawiajacy email przetargi@olsztyn.eu
Adres strony url bip.olsztyn.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.olsztyn.eu/bip/folder/3190/uslugi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.olsztyn.eu/bip/folder/3190/uslugi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Nieprzejrzystą kopertę (opakowanie) zawierającą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju 402 na adres jn.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyna, Pl. Jana Pawła II 1, 10 – 101 Olsztyn pok. 402.
Nazwa nadana zamowieniu Asysta techniczna Bazy Oracle
Numer referencyjny ZP.271.1.49.2018.b
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę świadczenia przez producenta oprogramowania na rzecz Zamawiającego kontynuacji asysty technicznej Standard Premier Support o aktualnym nr kontraktu 538541 (zwanej dalej „Asystą Techniczną”), w okresie minimum 24 miesięcy od dnia podpisania umowy z uwzględnieniem dodatkowego okresu wsparcia zgodnie z ofertą Wykonawcy(okres wsparcia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w rozdz. XIV SIWZ) w odniesieniu do programów, na które licencja została udzielona Zamawiającemu na podstawie odrębnych umów: 1) Oracle Database Standard Edition One - Oracle 1-Click Ordering Program - Processor Perpetual, 2, FULL USE; 2) Oracle Database Enterprise Edition - Processor Perpetual, 2, FULL USE; 3) Oracle Database Standard Edition - Processor Perpetual, 3, FULL USE; 4) Oracle Diagnostics Pack - Processor Perpetual, 3, FULL USE; 5) Oracle Tuning Pack - Processor Perpetual, 3, FULL USE. 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia świadczenia przez producenta oprogramowania usługi Asysty Technicznej w następującym zakresie: 1) aktualizacji programów, poprawek, alarmów dotyczących zabezpieczeń i pakietu popra-wek; 2) dostarczenia skryptów podwyższających wersję; 3) dostępu do systemów obsługi klienta pod adresem https://support.oracle.com, w tym możliwość rejestracji zgłoszeń serwisowych online; 4) całodobowego wsparcia w odpowiedzi na zgłoszenia serwisowe przez 7 dni w tygodniu za pośrednictwem systemów obsługi klienta; 5) dostarczenia nośników aktualizacji wskazanych przez Zamawiającego – nie więcej jak 3 na kwartał (opcjonalnie); 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 72253200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow Zamawiający wyznacza wymagany termin wykonania zamówienia przez okres co najmniej 24 miesięcy. Wykonawca może zaoferować świadczenie usług Asysty Technicznej przez dodatkowy okres wynoszący od 2 miesięcy do 8 miesięcy (okres wsparcia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w rozdz. XIV SIWZ).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie będzie wymagał złożenia dokumentów w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w oparciu o przesłanki określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, ponieważ za wystarczające uznane będzie oświadczenie Wykonawcy, o którym jest mowa w rozdz. VI ust. 1 i 2 SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 dotyczącego każdego z wykonawców występujących wspólnie. 2. Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 570 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych w ust. 3 do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a). 4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w ofercie nie złożą oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, lub którzy nie złożą wymaganych pełnomocnictw albo złożą wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Czy wadium 1
Wadium 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 6 000,00 zł. (słownie: sześć tysięcy zł). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru wykonawcy: 1)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank PKO BP SA numer konta 81 1020 3541 0000 5602 0290 6683 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę postępowania i swój NIP), 2)poręczeniach bankowych lub 3)poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo – kredytowych, 4)gwarancjach bankowych, 5)gwarancjach ubezpieczeniowych 6)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 110 ze zm.). 3.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Dokument ten powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać w swej treści: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Gmina Olsztyn), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (dokładne określenie nazwy zamówienia)), 3)kwotę zobowiązania, 4)termin ważności gwarancji, 5)nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na każde pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: a)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub c)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub d)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający będzie uważał za skuteczne wniesienie wadium tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty. 5.Wadium wnoszone w innej dopuszczalnej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w ofercie lub poza ofertą (w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Olsztyna pok. 402) w terminie przewidzianym na składanie ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określa § 10 wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ
IV 4 4 data 2018-07-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. W przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017r. poz. 1219) z uwzględnieniem wymogów dotyczących formy. 2. Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy: odwołanie i skarga. 3.Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności: 1)określenia warunków udziału w postępowaniu; 2)wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia; 3)odrzucenie oferty odwołującego; 4)opisu przedmiotu zamówienia; 5)wyboru najkorzystniejszej oferty. 4.Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. 5.Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzonej odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w terminie określonym w art. 182 ustawy wraz z dowodem uiszczenia wpisu. 6.Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. 7.Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy. 8.Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. 9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Załączniku Nr 1 do SIWZ części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy / podwykonawcom z podaniem procentowego udziału lub wartości część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom oraz nazwę firmy podwykonawcy / podwykonawców. 10. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie. 11. Zamawiający informuje, iż wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w PLN. 12. W rozdz. XXII SIWZ, Zamawiający zawarł Klauzulę informacyjną uwzględniająca regulacje zawarte w art. 13 rozporządzenia RODO, którego przepisy bezpośrednio obowiązują we wszystkich państwach członkowskich UE z dniem 25 maja 2018 r. 13. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 11.07.2018 r. o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego w pok. 402 (sala konferencyjna).

Criterion

Kryteria Dodatkowy okres wsparcia na oprogramowanie
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)