GuidZP400 |
682fa6ce-9deb-4d71-a86b-09570e43102d
|
Biuletyn |
581851-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki
|
Regon |
000001620
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11/12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-233
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 58 347 24 02
|
Zamawiajacy fax |
+48 58 347 18 02
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.weia@pg.gda.pl
|
Adres strony url |
www.dzp.pg.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
tak
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dzp.pg.edu.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
nie
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Tak, pisemnie.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki, budynek Wydziału, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, pokój 104.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę sprzętu informatycznego dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej.
|
Numer referencyjny |
ZP/127/014/D/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej.
2. Zamówienie jest udzielane w ramach 7 części, tj.:
2.1. Część I: drukarka laserowa monochromatyczna
Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu:
Drukarka laserowa monochromatyczna (szt. 1)
2.2. Część II: urządzenie wielofunkcyjne
Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu:
Urządzenie wielofunkcyjne (szt. 1)
2.3. Część III: komputer przenośny
Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu:
Komputer przenośny (szt. 1)
2.4. Część IV: serwery obliczeniowe typu D,
serwery obliczeniowe typu E
Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu:
Serwery obliczeniowe typu D (szt. 2), serwery obliczeniowe typu E (szt. 2)
2.5. Część V: zestaw komputera stacjonarnego z monitorem LCD typu B,
zestaw komputera stacjonarnego z monitorem LCD typu C
Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu:
Zestaw komputera stacjonarnego z monitorem LCD typu B (szt. 1), zestaw komputera stacjonarnego z monitorem LCD typu C (szt. 1)
2.6. Część VI: jednostki centralne komputera typu A
Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu:
Jednostki centralne komputera typ A (szt. 20)
2.7. Część VII: zestaw komputera stacjonarnego z dwoma monitorami LCD typu F
Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu:
Zestaw komputera stacjonarnego z dwoma monitorami LCD typu F (szt. 1)
|
Cpv glowny przedmiot |
30210000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
89442,69
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie definiuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie definiuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie definiuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia następujących dokumentów, oświadczeń oraz informacji:
1. wypełnionego formularza ofertowego (załącznik nr 1 do treści SIWZ). Oferta (formularz ofertowy wraz z załącznikami) musi być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, upoważnionego/upoważnionych, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, zgodnie z wpisem do reprezentacji w stosownym dokumencie, uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem,
2. formularza cenowego (załączniki od nr 2_część I do nr 2_część VII do SIWZ),
3. pełnomocnictwa do występowania w imieniu Wykonawcy dla osoby podpisującej ofertę, jeżeli nie wynika to w sposób bezpośredni z przedstawionych dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa
w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
4. W myśl art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie w wyznaczonym, lecz nie krótszym niż 5 dni terminie, Wykonawcę, którego ofertę oceniono najwyżej, do złożenia aktualnych, wymienionych poniżej oświadczeń i dokumentów:
4.1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego:
4.1.1. dokumentacji technicznej potwierdzającej spełnienie przez oferowane urządzenia wymagań określonych w SIWZ.
Przez dokumentację techniczną rozumie się specyfikacje techniczne udostępniane przez producentów i dystrybutorów lub opisy sporządzone przez Wykonawcę na ich podstawie, wraz ze wskazaniem źródeł pochodzenia przedstawionych informacji, np. źródło własne/adres strony internetowej producenta lub dystrybutora zawierającej opis produktu. Dokumentacja techniczna musi potwierdzać wszystkie wymagane cechy wyszczególnione w specyfikacji technicznej SIWZ (załącznik nr 5 do SIWZ).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany istotnych postanowień umowy, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć następujących jej elementów:
1. terminu wykonania zamówienia
Termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności pod warunkiem, że mają one wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z:
- wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
- działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia), których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się stron.
2. zakresu umowy
Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany sprzętu wskazanego w ofercie Wykonawcy na sprzęt o wyższych bądź lepszych parametrach technicznych lub o wyższej funkcjonalności w przypadku, gdy na skutek okoliczności nieleżących po stronie Wykonawcy oferowany sprzęt nie będzie dostępny na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy. Zamiana może nastąpić po uprzedniej, pisemnej akceptacji ze strony Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia stosownie do zaistniałej okoliczności.
3. zmian osób reprezentujących strony umowy
W przypadku zmian osób uprawnionych do reprezentowania Zamawiającego lub Wykonawcy strony dokonają stosownych zmian w umowie.
4. zmiany nazw, siedziby, numerów kont bankowych i innych identyfikujących stron umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-07-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Komisyjne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 10.07.2018 roku o godzinie 12:30, w siedzibie Zamawiającego, tj. w budynku Wydziału Elektrotechniki i Automatyki (budynek nr 12), ul. G. Narutowicza 11/12, pokój 101.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Drukarka laserowa monochromatyczna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1948,37
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ (część I).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenie wielofunkcyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42962000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1300,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ (część II).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Komputer przenośny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5525,32
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ (część III).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw komputera stacjonarnego typu B i typu C z monitorami LCD
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
11016,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ (część IV).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Serwery obliczeniowe typu D i typu E
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
17047,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawa obejmuje:
1. serwery obliczeniowe typ D: 2 sztuki,
2. serwery obliczeniowe typ E: 2 sztuki.
|
Zalacznik krotki opis |
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z w załączniku nr 5 do SIWZ (część V).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Jednostki centralne komputera typu A
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
33606,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawa obejmuje 20 sztuk jednostek centralnych komputera typ A.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z w załączniku nr 5 do SIWZ (część VI).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw komputera stacjonarnego z dwoma monitorami LCD typu F
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
19000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawa obejmuje: jednostkę centralną komputera i 2 monitory LCD.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ (część VII).
|
| |