Dostawę sprzętu informatycznego dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej.

Data publikacji 2018-07-02
Data zakończenia 2018-07-10 00:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt),
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581851-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302100001, 302321108, 429620007, 302131006, 302130005, 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej.
2. Zamówienie jest udzielane w ramach 7 części, tj.:
2.1. Część I: drukarka laserowa monochromatyczna
Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu:
Drukarka laserowa monochromatyczna (szt. 1)
2.2. Część II: urządzenie wielofunkcyjne
Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu:
Urządzenie wielofunkcyjne (szt. 1)
2.3. Część III: komputer przenośny
Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu:
Komputer przenośny (szt. 1)
2.4. Część IV: serwery obliczeniowe typu D,
serwery obliczeniowe typu E
Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu:
Serwery obliczeniowe typu D (szt. 2), serwery obliczeniowe typu E (szt. 2)
2.5. Część V: zestaw komputera stacjonarnego z monitorem LCD typu B,
zestaw komputera stacjonarnego z monitorem LCD typu C
Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu:
Zestaw komputera stacjonarnego z monitorem LCD typu B (szt. 1), zestaw komputera stacjonarnego z monitorem LCD typu C (szt. 1)
2.6. Część VI: jednostki centralne komputera typu A
Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu:
Jednostki centralne komputera typ A (szt. 20)
2.7. Część VII: zestaw komputera stacjonarnego z dwoma monitorami LCD typu F
Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu:
Zestaw komputera stacjonarnego z dwoma monitorami LCD typu F (szt. 1)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 682fa6ce-9deb-4d71-a86b-09570e43102d
Biuletyn 581851-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki
Regon 000001620
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 11/12
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon +48 58 347 24 02
Zamawiajacy fax +48 58 347 18 02
Zamawiajacy email zamowienia.weia@pg.gda.pl
Adres strony url www.dzp.pg.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia tak
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.pg.edu.pl
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak, pisemnie.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki, budynek Wydziału, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, pokój 104.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę sprzętu informatycznego dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej.
Numer referencyjny ZP/127/014/D/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej. 2. Zamówienie jest udzielane w ramach 7 części, tj.: 2.1. Część I: drukarka laserowa monochromatyczna Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu: Drukarka laserowa monochromatyczna (szt. 1) 2.2. Część II: urządzenie wielofunkcyjne Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu: Urządzenie wielofunkcyjne (szt. 1) 2.3. Część III: komputer przenośny Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu: Komputer przenośny (szt. 1) 2.4. Część IV: serwery obliczeniowe typu D, serwery obliczeniowe typu E Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu: Serwery obliczeniowe typu D (szt. 2), serwery obliczeniowe typu E (szt. 2) 2.5. Część V: zestaw komputera stacjonarnego z monitorem LCD typu B, zestaw komputera stacjonarnego z monitorem LCD typu C Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu: Zestaw komputera stacjonarnego z monitorem LCD typu B (szt. 1), zestaw komputera stacjonarnego z monitorem LCD typu C (szt. 1) 2.6. Część VI: jednostki centralne komputera typu A Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu: Jednostki centralne komputera typ A (szt. 20) 2.7. Część VII: zestaw komputera stacjonarnego z dwoma monitorami LCD typu F Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu: Zestaw komputera stacjonarnego z dwoma monitorami LCD typu F (szt. 1)
Cpv glowny przedmiot 30210000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 89442,69
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow Zamawiający nie definiuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie definiuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie definiuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia następujących dokumentów, oświadczeń oraz informacji: 1. wypełnionego formularza ofertowego (załącznik nr 1 do treści SIWZ). Oferta (formularz ofertowy wraz z załącznikami) musi być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, upoważnionego/upoważnionych, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, zgodnie z wpisem do reprezentacji w stosownym dokumencie, uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem, 2. formularza cenowego (załączniki od nr 2_część I do nr 2_część VII do SIWZ), 3. pełnomocnictwa do występowania w imieniu Wykonawcy dla osoby podpisującej ofertę, jeżeli nie wynika to w sposób bezpośredni z przedstawionych dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 4. W myśl art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie w wyznaczonym, lecz nie krótszym niż 5 dni terminie, Wykonawcę, którego ofertę oceniono najwyżej, do złożenia aktualnych, wymienionych poniżej oświadczeń i dokumentów: 4.1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego: 4.1.1. dokumentacji technicznej potwierdzającej spełnienie przez oferowane urządzenia wymagań określonych w SIWZ. Przez dokumentację techniczną rozumie się specyfikacje techniczne udostępniane przez producentów i dystrybutorów lub opisy sporządzone przez Wykonawcę na ich podstawie, wraz ze wskazaniem źródeł pochodzenia przedstawionych informacji, np. źródło własne/adres strony internetowej producenta lub dystrybutora zawierającej opis produktu. Dokumentacja techniczna musi potwierdzać wszystkie wymagane cechy wyszczególnione w specyfikacji technicznej SIWZ (załącznik nr 5 do SIWZ).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany istotnych postanowień umowy, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć następujących jej elementów: 1. terminu wykonania zamówienia Termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności pod warunkiem, że mają one wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z: - wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, - działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia), których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się stron. 2. zakresu umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany sprzętu wskazanego w ofercie Wykonawcy na sprzęt o wyższych bądź lepszych parametrach technicznych lub o wyższej funkcjonalności w przypadku, gdy na skutek okoliczności nieleżących po stronie Wykonawcy oferowany sprzęt nie będzie dostępny na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy. Zamiana może nastąpić po uprzedniej, pisemnej akceptacji ze strony Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia stosownie do zaistniałej okoliczności. 3. zmian osób reprezentujących strony umowy W przypadku zmian osób uprawnionych do reprezentowania Zamawiającego lub Wykonawcy strony dokonają stosownych zmian w umowie. 4. zmiany nazw, siedziby, numerów kont bankowych i innych identyfikujących stron umowy.
IV 4 4 data 2018-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Komisyjne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 10.07.2018 roku o godzinie 12:30, w siedzibie Zamawiającego, tj. w budynku Wydziału Elektrotechniki i Automatyki (budynek nr 12), ul. G. Narutowicza 11/12, pokój 101.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Drukarka laserowa monochromatyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1948,37
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ (część I).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Urządzenie wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42962000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1300,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ (część II).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Komputer przenośny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5525,32
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ (część III).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zestaw komputera stacjonarnego typu B i typu C z monitorami LCD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 11016,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ (część IV).
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Serwery obliczeniowe typu D i typu E
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 17047,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Dostawa obejmuje: 1. serwery obliczeniowe typ D: 2 sztuki, 2. serwery obliczeniowe typ E: 2 sztuki.
Zalacznik krotki opis szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z w załączniku nr 5 do SIWZ (część V).
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Jednostki centralne komputera typu A
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 33606,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Dostawa obejmuje 20 sztuk jednostek centralnych komputera typ A.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z w załączniku nr 5 do SIWZ (część VI).
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zestaw komputera stacjonarnego z dwoma monitorami LCD typu F
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 19000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Dostawa obejmuje: jednostkę centralną komputera i 2 monitory LCD.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ (część VII).
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)