Dostawa sprzętu, narzędzi i urządzeń stanowiących doposażenie pracowni zawodowych oraz innych pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: „Rozwój zawodowy krokiem w przyszłość”

Data publikacji 2018-07-05
Data zakończenia 2018-07-13 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Augusta Zamoyskiego w Jabłoniu
Miejscowość Jabłoń
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia restauracyjne,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584634-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 445100008, 426620004, 311213209, 393150003, 397000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, narzędzi i urządzeń stanowiących doposażenie pracowni zawodowych oraz innych pomocy dydaktycznych, z podziałem na 5 części postępowania:
1) Część 1 – Dostawa i montaż sprzętu spawalniczego do pracowni przedmiotów zawodowych,
w tym:
a) spawarka – szt 4;
b) stoły spawalnicze -szt 4;
c) maska spawalnicza - szt 6;
d) środki ochrony indywidualnej: fartuch ochronny, rękawice, nakrycie głowy - kpl 6.
2) Część 2 – Dostawa narzędzi i urządzeń mechanicznych i elektromechanicznych do pracowni przedmiotów zawodowych,
w tym:
a) piła mechaniczna - szt 1;
b) zestaw narzędzi do gwintowania - kpl 4;
c) prasa warsztatowa - szt 1;
d) szlifierka - szt 1;
e) wiertarka stołowa - szt 2;
f) tokarka- szt 1;
g) frezarka- szt 1;
h) stół ślusarski z imadłem - szt 4;
i) wiertarka udarowa -szt 2;
j) szlifierka kątowa- szt 4;
k) zestaw pilników- szt 3;
l) myjka ciśnieniowa - szt 2;
m) podnośnik hydrauliczny - szt 2;
n) ściągacz do piast -szt 1;
o) ściągacz do przegubów kulowych -szt 1;
p) ściągacz do uszczelek -szt 1;
q) ściągacz dwuramienny - szt 1;
r) ściągacz dwuramienny - szt 2;
s) zestaw do demontażu zaworów- szt 1;
t) ściągacz do łożysk kół zębatych i przekładni- szt 1;
u) żuraw podnośnik warsztatowy -szt 2;
v) tester ciśnienia sprężania - szt 1;
w) tester wykrywania nieszczelności głowicy- szt 1;
x) tester akumulatora- szt 2;
y) tester napięcia - szt 1;
z) przyrząd do sprawdzania rozpylaczy wtryskiwaczy-szt 1;
aa) suwmiarka uniwersalna- szt 10;
bb) mikrometr wewnętrzny - szt 2;
cc) mikrometr zewnętrzny -szt 4;
dd) suwmiarka modułowa - szt 1;
ee) średnicówka czujnikowa- szt 3;
ff) szczelinomierz- szt 2;
gg) grzebień do gwintów - szt 2;
hh) prostownik z układem rozruchowym - szt 1;
ii) szafka narzędziowa z wyposażeniem - szt 2;
jj) nóż monterski - szt 10;
kk) stacja lutownicza - szt 10;
ll) wkrętarka elektryczna - szt 10.
3) Część 3 - Dostawa i montaż małej siłowni wiatrowej z instalacją i sterowaniem ,
w tym:
a) mała siłownia wiatrowa z instalacją i sterowaniem - szt 1.
4) Część 4 - Dostawa urządzeń restauracyjnych i urządzeń gospodarstwa domowego do pracowni przedmiotów zawodowych,
w tym:
a) podgrzewacz do potraw - szt 2;
b) pomocnik kelnerski serwisowy na kółkach- szt 1;
c) podgrzewacz do talerzy- szt 1;
d) wózek kelnerski do serwowania dań gorących- szt 1;
e) wózek kelnerski do flambirowania, do tranżerowania- szt 1;
f) wyciskacz do cytrusów- szt 1;
g) kostkarka do lodu- szt 1;
h) kruszarka do lodu- szt 1;
i) blender elektryczny- szt 1;
j) dystrybutor napojów zimnych- szt 1;
k) taca kelnerska - szt 10;
l) ekspres do kawy- szt 1;
m) drobny sprzęt barmański (dozowniki, miarki, termometry, otwieracz, wiaderko, itd.)- zestaw 1;
n) drobny sprzęt kelnerski - zestaw 1.
5) Część 5 - Dostawa tekstyliów i ozdób stołowych do pracowni przedmiotów zawodowych,
w tym:
a) naczynia porcelanowe (w kolorze białym) i ceramika żaroodporna (naczynia do zapiekania, kokilki, waza, naczynia żaroodporne, itp.) -zestaw 1;
b) naczynia szklane (szkło bezbarwne) szerokiego zastosowania (dzbanek, waza, patera, itd.) - zestaw 1;
c) elementy dekoracyjne stołów (serwetki, wazony, świeczniki, itd.) – szt 1;
d) bielizna stołowa (obrusy, bieżniki, serwetki, podkładki, moltony, itd.) - zestaw 1;
e) zastawa stołowa (kieliszki, szklanki, sztućce, naczynia, itd.)- zestaw1.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań dla każdej z 5 części zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla poszczególnych części w załącznikach nr 1.1; nr 1.2; nr 1.3.; nr 1.4.; nr 1.5. do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fa8f6bce-d1aa-4645-aeea-08a4070f9b18
Biuletyn 584634-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Augusta Zamoyskiego w Jabłoniu
Regon 9445500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Augusta Zamojskiego
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Jabłoń
Zamawiajacy kod pocztowy 21205
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 833 560 017
Zamawiajacy fax 833 560 017
Zamawiajacy email zsckrjablon@poczta.fm
Adres strony url http://zsckr-jablon.biposwiata.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Rozwój zawodowy krokiem w przyszłość
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Jednostka Budżetowa Trzeciego Stopnia prowadzona przez MRiRW w Warszawie
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://zsckr-jablon.biposwiata.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zsckr-jablon.biposwiata.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Augusta Zamoyskiego w Jabłoniu, ul. Augusta Zamoyskiego 4, 21-205 Jabłoń;
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu, narzędzi i urządzeń stanowiących doposażenie pracowni zawodowych oraz innych pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: „Rozwój zawodowy krokiem w przyszłość”
Numer referencyjny 34/340/04/18/RPO
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, narzędzi i urządzeń stanowiących doposażenie pracowni zawodowych oraz innych pomocy dydaktycznych, z podziałem na 5 części postępowania: 1) Część 1 – Dostawa i montaż sprzętu spawalniczego do pracowni przedmiotów zawodowych, w tym: a) spawarka – szt 4; b) stoły spawalnicze -szt 4; c) maska spawalnicza - szt 6; d) środki ochrony indywidualnej: fartuch ochronny, rękawice, nakrycie głowy - kpl 6. 2) Część 2 – Dostawa narzędzi i urządzeń mechanicznych i elektromechanicznych do pracowni przedmiotów zawodowych, w tym: a) piła mechaniczna - szt 1; b) zestaw narzędzi do gwintowania - kpl 4; c) prasa warsztatowa - szt 1; d) szlifierka - szt 1; e) wiertarka stołowa - szt 2; f) tokarka- szt 1; g) frezarka- szt 1; h) stół ślusarski z imadłem - szt 4; i) wiertarka udarowa -szt 2; j) szlifierka kątowa- szt 4; k) zestaw pilników- szt 3; l) myjka ciśnieniowa - szt 2; m) podnośnik hydrauliczny - szt 2; n) ściągacz do piast -szt 1; o) ściągacz do przegubów kulowych -szt 1; p) ściągacz do uszczelek -szt 1; q) ściągacz dwuramienny - szt 1; r) ściągacz dwuramienny - szt 2; s) zestaw do demontażu zaworów- szt 1; t) ściągacz do łożysk kół zębatych i przekładni- szt 1; u) żuraw podnośnik warsztatowy -szt 2; v) tester ciśnienia sprężania - szt 1; w) tester wykrywania nieszczelności głowicy- szt 1; x) tester akumulatora- szt 2; y) tester napięcia - szt 1; z) przyrząd do sprawdzania rozpylaczy wtryskiwaczy-szt 1; aa) suwmiarka uniwersalna- szt 10; bb) mikrometr wewnętrzny - szt 2; cc) mikrometr zewnętrzny -szt 4; dd) suwmiarka modułowa - szt 1; ee) średnicówka czujnikowa- szt 3; ff) szczelinomierz- szt 2; gg) grzebień do gwintów - szt 2; hh) prostownik z układem rozruchowym - szt 1; ii) szafka narzędziowa z wyposażeniem - szt 2; jj) nóż monterski - szt 10; kk) stacja lutownicza - szt 10; ll) wkrętarka elektryczna - szt 10. 3) Część 3 - Dostawa i montaż małej siłowni wiatrowej z instalacją i sterowaniem , w tym: a) mała siłownia wiatrowa z instalacją i sterowaniem - szt 1. 4) Część 4 - Dostawa urządzeń restauracyjnych i urządzeń gospodarstwa domowego do pracowni przedmiotów zawodowych, w tym: a) podgrzewacz do potraw - szt 2; b) pomocnik kelnerski serwisowy na kółkach- szt 1; c) podgrzewacz do talerzy- szt 1; d) wózek kelnerski do serwowania dań gorących- szt 1; e) wózek kelnerski do flambirowania, do tranżerowania- szt 1; f) wyciskacz do cytrusów- szt 1; g) kostkarka do lodu- szt 1; h) kruszarka do lodu- szt 1; i) blender elektryczny- szt 1; j) dystrybutor napojów zimnych- szt 1; k) taca kelnerska - szt 10; l) ekspres do kawy- szt 1; m) drobny sprzęt barmański (dozowniki, miarki, termometry, otwieracz, wiaderko, itd.)- zestaw 1; n) drobny sprzęt kelnerski - zestaw 1. 5) Część 5 - Dostawa tekstyliów i ozdób stołowych do pracowni przedmiotów zawodowych, w tym: a) naczynia porcelanowe (w kolorze białym) i ceramika żaroodporna (naczynia do zapiekania, kokilki, waza, naczynia żaroodporne, itp.) -zestaw 1; b) naczynia szklane (szkło bezbarwne) szerokiego zastosowania (dzbanek, waza, patera, itd.) - zestaw 1; c) elementy dekoracyjne stołów (serwetki, wazony, świeczniki, itd.) – szt 1; d) bielizna stołowa (obrusy, bieżniki, serwetki, podkładki, moltony, itd.) - zestaw 1; e) zastawa stołowa (kieliszki, szklanki, sztućce, naczynia, itd.)- zestaw1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań dla każdej z 5 części zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla poszczególnych części w załącznikach nr 1.1; nr 1.2; nr 1.3.; nr 1.4.; nr 1.5. do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 44510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem) Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej, Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy odnośnie terminu wydania przedmiotowych dokumentów, stosuje się odpowiednio.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu – w związku z czym nie wymaga złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu
Inne dokumenty niewymienione oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określonego w umowie. 4. Przedmiot świadczenia określony w umowie może zostać ograniczony lub zmieniony w przypadku: 1) niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; 2) pojawienie się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia lub wykonania przedmiotu zamówienia w innej technologii, na która wyraził zgodę Projektant i Zamawiający. 3) pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia, 4) konieczności zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji technicznej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia; 5) konieczności zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; 6) konieczności zaspokojenia roszczeń niemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy; 7) konieczności zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych/materiałowych ze względu na kolizję z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego lub inne podmioty inwestycjami, przy czym zmiany te ograniczą się do zmian koniecznych, umożliwiających uniknięcie lub usunięcie kolizji. 8) kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego lub osoby trzecie inwestycjami. 9) kolizji z innymi rozwiązaniami przewidzianymi w dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 1 ust. 1. 5. Jeżeli, pomimo zachowania przez Zamawiającego i Wykonawcę należytej staranności w analizie dokumentacji technicznej, zostaną w nich wykryte wady lub usterki, Zamawiający w porozumieniu z autorem dokumentacji doprowadzi do ich usunięcia. 6. Zmiany, o których mowa w ust. 1, mogące dotyczyć terminu realizacji przedmiotu umowy: 1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, zgodnie z wymaganiami szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, klęski żywiołowe; 2) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji lub dokumentacji technicznej urządzeń, c) będących wynikiem zmiany obowiązujących przepisów; 3) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: a) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp. b) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, c) wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych w przypadku, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt 4 Prawa budowlanego, d) konieczność uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy, e) konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nieartykułowanych lub niemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy, f) kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego lub inne podmioty inwestycjami. 7. Zmiany, o których mowa w ust. 1, mogą dotyczyć kadry biorącej udział w realizacji przedmiotu umowy: 1) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych w następujących przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych; b) niewywiązania się kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych z obowiązków wynikających z umowy; c) jeżeli zmiana kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji, utraty uprawnień itp.); 2) Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych, jeżeli uzna, że dotychczasowy kierownik budowy lub kierownik robót budowlanych nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy; 3) W przypadku zmiany kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych, nowy kierownik budowy lub kierownik robót budowlanych musi spełniać wymagania określone wobec personelu Wykonawcy; 4) Wykonawca obowiązany jest zmienić kierownika budowy, kierownika robót budowlanych zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. 8. Zmiany, o których mowa w ust. 1, mogą dotyczyć wartości i zakresu zamówienia oraz wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1 niniejszej umowy. Wysokość ostatecznego, zmniejszonego wynagrodzenia, zostanie ustalona na podstawie protokołu zatwierdzonego przez obie strony umowy, na podstawie wyliczenia procentowego udziału zmniejszonego zakresu zamówienia w pierwotnie przyjętym zakresie lub na podstawie kosztorysu złożonego przed podpisaniem umowy przez Wykonawcę. 9. Zmiany, o których mowa w ust. 1, mogą dotyczyć zmiany pełnomocnika Wykonawców, którym wspólnie udzielono zamówienie lub Wykonawców, którym wspólnie udzielono zamówienie, w przypadku ogłoszenia upadłości bądź likwidacji niektórych z Wykonawców, którym wspólnie udzielono zamówienie, z zachowaniem dyspozycji art. 141 ustawy.
IV 4 4 data 2018-07-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż sprzętu spawalniczego do pracowni przedmiotów zawodowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42662000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż sprzętu spawalniczego do pracowni przedmiotów zawodowych, w tym: a) spawarka – szt 4; b) stoły spawalnicze -szt 4; c) maska spawalnicza - szt 6; d) środki ochrony indywidualnej: fartuch ochronny, rękawice, nakrycie głowy - kpl 6.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa narzędzi i urządzeń mechanicznych i elektromechanicznych do pracowni przedmiotów zawodowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Dostawa narzędzi i urządzeń mechanicznych i elektromechanicznych do pracowni przedmiotów zawodowych, w tym: a) piła mechaniczna - szt 1; b) zestaw narzędzi do gwintowania - kpl 4; c) prasa warsztatowa - szt 1; d) szlifierka - szt 1; e) wiertarka stołowa - szt 2; f) tokarka- szt 1; g) frezarka- szt 1; h) stół ślusarski z imadłem - szt 4; i) wiertarka udarowa -szt 2; j) szlifierka kątowa- szt 4; k) zestaw pilników- szt 3; l) myjka ciśnieniowa - szt 2; m) podnośnik hydrauliczny - szt 2; n) ściągacz do piast -szt 1; o) ściągacz do przegubów kulowych -szt 1; p) ściągacz do uszczelek -szt 1; q) ściągacz dwuramienny - szt 1; r) ściągacz dwuramienny - szt 2; s) zestaw do demontażu zaworów- szt 1; t) ściągacz do łożysk kół zębatych i przekładni- szt 1; u) żuraw podnośnik warsztatowy -szt 2; v) tester ciśnienia sprężania - szt 1; w) tester wykrywania nieszczelności głowicy- szt 1; x) tester akumulatora- szt 2; y) tester napięcia - szt 1; z) przyrząd do sprawdzania rozpylaczy wtryskiwaczy-szt 1; aa) suwmiarka uniwersalna- szt 10; bb) mikrometr wewnętrzny - szt 2; cc) mikrometr zewnętrzny -szt 4; dd) suwmiarka modułowa - szt 1; ee) średnicówka czujnikowa- szt 3; ff) szczelinomierz- szt 2; gg) grzebień do gwintów - szt 2; hh) prostownik z układem rozruchowym - szt 1; ii) szafka narzędziowa z wyposażeniem - szt 2; jj) nóż monterski - szt 10; kk) stacja lutownicza - szt 10; ll) wkrętarka elektryczna - szt 10.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż małej siłowni wiatrowej z instalacją i sterowaniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31121320-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż małej siłowni wiatrowej z instalacją i sterowaniem, w tym: a) mała siłownia wiatrowa z instalacją i sterowaniem - szt 1.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa urządzeń restauracyjnych i urządzeń gospodarstwa domowego do pracowni przedmiotów zawodowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39315000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Dostawa urządzeń restauracyjnych i urządzeń gospodarstwa domowego do pracowni przedmiotów zawodowych, w tym: a) podgrzewacz do potraw - szt 2; b) pomocnik kelnerski serwisowy na kółkach- szt 1; c) podgrzewacz do talerzy- szt 1; d) wózek kelnerski do serwowania dań gorących- szt 1; e) wózek kelnerski do flambirowania, do tranżerowania- szt 1; f) wyciskacz do cytrusów- szt 1; g) kostkarka do lodu- szt 1; h) kruszarka do lodu- szt 1; i) blender elektryczny- szt 1; j) dystrybutor napojów zimnych- szt 1; k) taca kelnerska - szt 10; l) ekspres do kawy- szt 1; m) drobny sprzęt barmański (dozowniki, miarki, termometry, otwieracz, wiaderko, itd.)- zestaw 1; n) drobny sprzęt kelnerski - zestaw 1.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa tekstyliów i ozdób stołowych do pracowni przedmiotów zawodowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39700000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Dostawa tekstyliów i ozdób stołowych do pracowni przedmiotów zawodowych, w tym: a) naczynia porcelanowe (w kolorze białym) i ceramika żaroodporna (naczynia do zapiekania, kokilki, waza, naczynia żaroodporne, itp.) -zestaw 1; b) naczynia szklane (szkło bezbarwne) szerokiego zastosowania (dzbanek, waza, patera, itd.) - zestaw 1; c) elementy dekoracyjne stołów (serwetki, wazony, świeczniki, itd.) – szt 1; d) bielizna stołowa (obrusy, bieżniki, serwetki, podkładki, moltony, itd.) - zestaw 1; e) zastawa stołowa (kieliszki, szklanki, sztućce, naczynia, itd.)- zestaw1
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)