GuidZP400 |
55579603-0fba-4377-a3ab-f6943043c587
|
Biuletyn |
584503-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Wrocławska
|
Regon |
55181193009000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50370
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 202 182,32
|
Zamawiajacy fax |
713 202 143
|
Zamawiajacy email |
bzp@pwr.edu.pl
|
Adres strony url |
http://przetargi. pwr.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://przetargi.pwr.edu.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://przetargi.pwr.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Biurto Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5, pok. 409, 50-370 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i uruchomienie sprzętu komputerowego dla Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu (8 ZADAŃ).
|
Numer referencyjny |
ZP/BZP/263/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zadanie nr 1 – Dostawa i uruchomienie sprzętu komputerowego dla Katedry Fizyki Teoretycznej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia – Specyfikacja techniczna – załącznik nr 4 do SIWZ
Zadanie nr 2 – Dostawa i uruchomienie sprzętu komputerowego dla Katedry Inżynierii Biomedycznej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia – Specyfikacja techniczna – załącznik nr 5 do SIWZ
Zadanie nr 3 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Katedry Fizyki Doświadczalnej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia – Specyfikacja techniczna – załącznik nr 6 do SIWZ.
Zadanie nr 4 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Katedry Fizyki Teoretycznej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia – Specyfikacja techniczna – załącznik nr 7 do SIWZ.
Zadanie nr 5 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Katedry Technologii Kwantowych Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia – Specyfikacja techniczna – załącznik nr 8 do SIWZ.
Zadanie nr 6 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Katedry Fizyki Teoretycznej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia – Specyfikacja techniczna – załącznik nr 9 do SIWZ.
Zadanie nr 7 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Katedry Fizyki Doświadczalnej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia – Specyfikacja techniczna – załącznik nr 10 do SIWZ.
Zadanie nr 8 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Katedry Inżynierii Biomedycznej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia – Specyfikacja techniczna – załącznik nr 11 do SIWZ.
2. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w:
- Opisie przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna -załącznik nr 4 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 dla zadania 1,
- Opisie przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna -załącznik nr 5 i 5 a do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 dla zadania 2,
- Opisie przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna -załącznik nr 6 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 dla zadania 3,
- Opisie przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna -załącznik nr 7 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 dla zadania 4,
- Opisie przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna -załącznik nr 8 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 dla zadania 5.
- Opisie przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna -załącznik nr 9 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 dla zadania 6.
- Opisie przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna -załącznik nr 10 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 dla zadania 7.
- Opisie przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna -załącznik nr 11 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 dla zadania 8.
Szczegóły dotyczące realizacji umowy w zadaniu nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 znajdują się w Załączniku nr 3 do SIWZ.
Miejsce dostawy: Zadanie nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 - Wydział Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej, Wybrzeże Wyspiańskiego 17, bud. A-1, pok. 251, 50-350 Wrocław.
Okres gwarancji dla Zadania nr 1 – 60 miesiące, dla Zadania nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 - 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru.
|
Cpv glowny przedmiot |
48220000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia wynosi:
- dla zadania nr 1 i 2 – Dostawy urządzeń ze stawką 0% VAT zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (tj. dz. U. z 2017 r., poz. 1221 z późn. zm.) realizowane będą w terminie maksimum do (czternastu) dni roboczych od daty doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia wraz z zaświadczeniem potwierdzonym przez Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uprawniającym do zastosowania stawki 0% dla zamawianego sprzętu - termin realizacji dostawy będzie oceniany w kryterium oceny ofert.
- dla zadania 3, 4, 5, 6, 7, 8 – maksimum do 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy - termin realizacji dostawy będzie oceniany w kryterium oceny ofert.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie w Zadaniu nr 1.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
zrealizował należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
Jedną dostawę serwera wartości nie mniejszej niż 25 000 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 uPzp Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 4 ppkt 4.1 niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty aktualne na dzień składania ofert:
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 22a uPzp – Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów (w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia), które określają w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
Wykonawca, które powołuje się na zasoby innych podmiotów, o których mowa w art. 22a uPzp w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim się powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa Oświadczenie (Załącznik nr 2) dotyczące tych podmiotów.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie- powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty aktualne na dzień składania ofert aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi składać się z:
dokumentu i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ ;
formularza ofertowego Wykonawcy – Załącznik Nr 1 do SIWZ;
wykazanie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z pkt 7 poniżej (jeżeli dotyczy);
pełnomocnictwo zgodnie z pkt 3 niniejszego rozdziału (jeżeli dotyczy).
Wypełnionego i podpisanego odpowiednio:
Zadanie nr 1 załącznik nr 4 do SIWZ, Opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna Zadanie nr 2 – Załącznik nr 5 i 5 a do SIWZ, Opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna Zadanie nr 3 – Załącznik nr 6 do SIWZ, Opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna.Zadanie nr 4 – Załącznik nr 7 do SIWZ, Opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna.
Zadanie nr 5 – Załącznik nr 8 do SIWZ, Opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna.
Zadanie nr 6 – Załącznik nr 9 do SIWZ, Opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna.
Zadanie nr 7 – Załącznik nr 10 do SIWZ, Opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna.
Zadanie nr 8 – Załącznik nr 11 do SIWZ, Opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna.
|
IV 4 4 data |
2018-07-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 – Dostawa i uruchomienie sprzętu komputerowego dla Katedry Fizyki Teoretycznej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia – Specyfikacja techniczna – załącznik nr 4 do SIWZ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48822000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia wynosi:
dla zadania nr 1 i 2 – Dostawy urządzeń ze stawką 0% VAT zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (tj. dz. U. z 2017 r., poz. 1221 z późn. zm.) realizowane będą w terminie maksimum do (czternastu) dni roboczych od daty doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia wraz z zaświadczeniem potwierdzonym przez Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uprawniającym do zastosowania stawki 0% dla zamawianego sprzętu - termin realizacji dostawy będzie oceniany w kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w:
Opisie przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna -załącznik nr 4 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 dla zadania 1,
Szczegóły dotyczące realizacji umowy w zadaniu nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 znajdują się w Załączniku nr 3 do SIWZ.
Miejsce dostawy: Zadanie nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 - Wydział Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej, Wybrzeże Wyspiańskiego 17, bud. A-1, pok. 251, 50-350 Wrocław.
Okres gwarancji dla Zadania nr 1 – 60 miesiące
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 – Dostawa i uruchomienie sprzętu komputerowego dla Katedry Inżynierii Biomedycznej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia – Specyfikacja techniczna – załącznik nr 5 do SIWZ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia wynosi:
- dla zadania nr 1 i 2 – Dostawy urządzeń ze stawką 0% VAT zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (tj. dz. U. z 2017 r., poz. 1221 z późn. zm.) realizowane będą w terminie maksimum do (czternastu) dni roboczych od daty doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia wraz z zaświadczeniem potwierdzonym przez Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uprawniającym do zastosowania stawki 0% dla zamawianego sprzętu - termin realizacji dostawy będzie oceniany w kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w:
Opisie przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna -załącznik nr 5 i 5 a do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 dla zadania 2,
Szczegóły dotyczące realizacji umowy w zadaniu nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 znajdują się w Załączniku nr 3 do SIWZ.
Miejsce dostawy: Zadanie nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 - Wydział Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej, Wybrzeże Wyspiańskiego 17, bud. A-1, pok. 251, 50-350 Wrocław.
Okres gwarancji dla Zadania nr 2 - 24 miesiące
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Katedry Fizyki Doświadczalnej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia – Specyfikacja techniczna – załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia wynosi:
dla zadania 3, 4, 5, 6, 7, 8 – maksimum do 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy - termin realizacji dostawy będzie oceniany w kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w:
Opisie przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna -załącznik nr 6 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 dla zadania 3,
Szczegóły dotyczące realizacji umowy w zadaniu nr 3 znajdują się w Załączniku nr 3 do SIWZ.
Miejsce dostawy: Zadanie nr 3 - Wydział Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej, Wybrzeże Wyspiańskiego 17, bud. A-1, pok. 251, 50-350 Wrocław.
Okres gwarancji dla Zadania nr 3 - 24 miesiące
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Katedry Fizyki Teoretycznej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia – Specyfikacja techniczna – załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia wynosi:
dla zadania 3, 4, 5, 6, 7, 8 – maksimum do 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy - termin realizacji dostawy będzie oceniany w kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w:
Opisie przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna -załącznik nr 7 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 dla zadania 4,
Szczegóły dotyczące realizacji umowy w zadaniu nr 4 znajdują się w Załączniku nr 3 do SIWZ.
Miejsce dostawy: Zadanie nr 4 - Wydział Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej, Wybrzeże Wyspiańskiego 17, bud. A-1, pok. 251, 50-350 Wrocław.
Okres gwarancji dla Zadania nr 4 - 24 miesiące1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Katedry Technologii Kwantowych Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia – Specyfikacja techniczna – załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia wynosi:
dla zadania 3, 4, 5, 6, 7, 8 – maksimum do 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy - termin realizacji dostawy będzie oceniany w kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w:
Opisie przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna -załącznik nr 8 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 dla zadania 5.
Szczegóły dotyczące realizacji umowy w zadaniu nr 5 znajdują się w Załączniku nr 3 do SIWZ.
Miejsce dostawy: Zadanie nr 5 - Wydział Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej, Wybrzeże Wyspiańskiego 17, bud. A-1, pok. 251, 50-350 Wrocław.
Okres gwarancji dla Zadania nr 5 - 24 miesiące
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Katedry Fizyki Teoretycznej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia – Specyfikacja techniczna – załącznik nr 9 do SIWZ.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia wynosi:
dla zadania 3, 4, 5, 6, 7, 8 – maksimum do 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy - termin realizacji dostawy będzie oceniany w kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w:
Opisie przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna -załącznik nr 9 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 dla zadania 6.
Szczegóły dotyczące realizacji umowy w zadaniu nr 6 znajdują się w Załączniku nr 3 do SIWZ.
Miejsce dostawy: Zadanie nr 6 - Wydział Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej, Wybrzeże Wyspiańskiego 17, bud. A-1, pok. 251, 50-350 Wrocław.
Okres gwarancji dla Zadania nr 6 - 24 miesiące
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 7 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Katedry Fizyki Doświadczalnej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia – Specyfikacja techniczna – załącznik nr 10 do SIWZ.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia wynosi:
dla zadania 3, 4, 5, 6, 7, 8 – maksimum do 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy - termin realizacji dostawy będzie oceniany w kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w:
Opisie przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna -załącznik nr 10 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 dla zadania 7.
Szczegóły dotyczące realizacji umowy w zadaniu nr 7 znajdują się w Załączniku nr 3 do SIWZ.
Miejsce dostawy: Zadanie nr 7 - Wydział Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej, Wybrzeże Wyspiańskiego 17, bud. A-1, pok. 251, 50-350 Wrocław.
Okres gwarancji dla Zadania nr 7 - 24 miesiące
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 8 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Katedry Inżynierii Biomedycznej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia – Specyfikacja techniczna – załącznik nr 11 do SIWZ.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w:
Opisie przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna -załącznik nr 11 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 dla zadania 8.
Szczegóły dotyczące realizacji umowy w zadaniu nr 8 znajdują się w Załączniku nr 3 do SIWZ.
Miejsce dostawy: Zadanie nr 8 - Wydział Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej, Wybrzeże Wyspiańskiego 17, bud. A-1, pok. 251, 50-350 Wrocław.
Okres gwarancji dla Zadania nr 8 - 24 miesiące
|
| |