Dostawę, montaż i uruchomienie elementów systemu nagłośnienia i oświetlenia sali koncertowej Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku KF.332.4.2018

Data publikacji 2018-07-05
Data zakończenia 2018-07-13 00:00:00
Instytucja Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583955-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 320000003, 310000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów systemu nagłośnienia i oświetlenia sali koncertowej Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na:
Cześć I – dostawę, montaż i uruchomienie mikrofonów do współpracy z systemem nagłośnieniowym w Sali Koncertowej Polskiej Filharmonii Bałtyckiej w Gdańsku obejmuje mikrofony pojemnościowe w ilości 12 szt. określane jako : 1 komplet
Część II – dostawę, montaż i uruchomienie opraw oświetleniowych ze źródłem światła typu LED z skrzydełkami kadrującymi współpracującymi z systemem oświetlenia scenicznego w Sali Koncertowej Polskiej Filharmonii Bałtyckiej w Gdańsku w ilości 20 szt. określany jako: 1 komplet
4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
8. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
9. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy podwykonawców. Wymagania dotyczące podwykonawców opisano w rozdziale XIX SIWZ.
10. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot umowy na
min. 24 miesięce dla części I
min. 24 miesiące dla części II
od podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
11. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego.
11.1 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:
a) kart katalogowych urządzeń.
11.2 Dodatkowo Zamawiający w celu dokonania oceny czy oferowane dostawy zastrzega sobie prawo do sprawdzenia działania oferowanych urządzeń przed wyborem najkorzystniejszej oferty. W tym celu Zamawiający wezwie Wykonawcę do:
a) demonstracji kompatybilności 1 sztuki oferowanego równoważnego wzmacniacza mocy wraz z komputerem i dedykowanym oprogramowaniem sterującym tzw. próbka dla części I zamówienia
b) demonstracji oferowanych urządzeń oświetleniowych (3 dniowe próby sprawności), tzw. próbka dla części II zamówienia
11.3 Na demonstrację, o której mowa w pkt. 8.2. Wykonawca na własny koszt dostarczy, dokona instalacji oraz odbierze po demonstracji urządzenia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2ab0c5cf-31fd-415e-9c63-03b3b9373eef
Biuletyn 583955-N-2018
Zamawiajacy nazwa Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku
Regon 19031794000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ołowianka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80751
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon (058) 3206250
Zamawiajacy fax (058) 323 83 63
Zamawiajacy email a.gogulska@filharmonia.gda.pl
Adres strony url www.filharmonia.gda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samorządowa instytucja kultury
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://pfb.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina, ul. Ołowianka 1, 80-751 Gdańsk
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę, montaż i uruchomienie elementów systemu nagłośnienia i oświetlenia sali koncertowej Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku KF.332.4.2018
Numer referencyjny KF.332.4.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów systemu nagłośnienia i oświetlenia sali koncertowej Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na: Cześć I – dostawę, montaż i uruchomienie mikrofonów do współpracy z systemem nagłośnieniowym w Sali Koncertowej Polskiej Filharmonii Bałtyckiej w Gdańsku obejmuje mikrofony pojemnościowe w ilości 12 szt. określane jako : 1 komplet Część II – dostawę, montaż i uruchomienie opraw oświetleniowych ze źródłem światła typu LED z skrzydełkami kadrującymi współpracującymi z systemem oświetlenia scenicznego w Sali Koncertowej Polskiej Filharmonii Bałtyckiej w Gdańsku w ilości 20 szt. określany jako: 1 komplet 4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 8. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 9. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy podwykonawców. Wymagania dotyczące podwykonawców opisano w rozdziale XIX SIWZ. 10. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot umowy na min. 24 miesięce dla części I min. 24 miesiące dla części II od podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. 11. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. 11.1 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: a) kart katalogowych urządzeń. 11.2 Dodatkowo Zamawiający w celu dokonania oceny czy oferowane dostawy zastrzega sobie prawo do sprawdzenia działania oferowanych urządzeń przed wyborem najkorzystniejszej oferty. W tym celu Zamawiający wezwie Wykonawcę do: a) demonstracji kompatybilności 1 sztuki oferowanego równoważnego wzmacniacza mocy wraz z komputerem i dedykowanym oprogramowaniem sterującym tzw. próbka dla części I zamówienia b) demonstracji oferowanych urządzeń oświetleniowych (3 dniowe próby sprawności), tzw. próbka dla części II zamówienia 11.3 Na demonstrację, o której mowa w pkt. 8.2. Wykonawca na własny koszt dostarczy, dokona instalacji oraz odbierze po demonstracji urządzenia.
Cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. -Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.).
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: a) kart katalogowych urządzeń. 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne zmiany postanowień niniejszej umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa; 2) zaistnienia siły wyższej; 3) zmiany dotyczącej terminu realizacji umowy, jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi; 4) zmiany dotyczącej w szczególności terminu realizacji zamówienia, jeżeli zaistniała inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia; 5) wycofania z produkcji przedmiotu umowy (po terminie otwarcia ofert) i zastąpienia go sprzętem o parametrach nie gorszych niż oferowany za cenę taką jak ustalona w umowie. Fakt ten Wykonawca musi pisemnie udokumentować, a Zamawiający musi wyrazić zgodę. 2. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony, z zastrzeżeniem § 12 ust. 2 umowy. 3. Wniosek o wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 1) -5) musi być złożony na piśmie i uzasadniony.
IV 4 4 data 2018-07-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 XIX. KLAUZURA INFORMACYJNA /dotyczy danych osobowych zbieranych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą/ Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku, 80-751 ul. Ołowianka 1 2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku jest Bogusław Kawczyński iod@filharmonia.gda.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Dostawę, montaż i uruchomienie elementów systemu nagłośnienia i oświetlenia sali koncertowej Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawę, montaż i uruchomienie mikrofonów do współpracy z systemem nagłośnieniowym w Sali Koncertowej Polskiej Filharmonii Bałtyckiej w Gdańsku obejmuje mikrofony pojemnościowe w ilości 12 szt. określane jako : 1 komplet
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów systemu nagłośnienia i oświetlenia sali koncertowej Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na: Cześć I – dostawę, montaż i uruchomienie mikrofonów do współpracy z systemem nagłośnieniowym w Sali Koncertowej Polskiej Filharmonii Bałtyckiej w Gdańsku obejmuje mikrofony pojemnościowe w ilości 12 szt. określane jako : 1 komplet 4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 8. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 9. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy podwykonawców. Wymagania dotyczące podwykonawców opisano w rozdziale XIX SIWZ. 10. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot umowy na min. 24 miesięce dla części I od podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. 11. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. 11.1 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: a) kart katalogowych urządzeń. 11.2 Dodatkowo Zamawiający w celu dokonania oceny czy oferowane dostawy zastrzega sobie prawo do sprawdzenia działania oferowanych urządzeń przed wyborem najkorzystniejszej oferty. W tym celu Zamawiający wezwie Wykonawcę do: a) demonstracji kompatybilności 1 sztuki oferowanego równoważnego wzmacniacza mocy wraz z komputerem i dedykowanym oprogramowaniem sterującym tzw. próbka dla części I zamówienia 11.3 Na demonstrację, o której mowa w pkt. 8.2. Wykonawca na własny koszt dostarczy, dokona instalacji oraz odbierze po demonstracji urządzenia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa , montaż i uruchomienie opraw oświetleniowych ze źródłem światła typu LED z skrzydełkami kadrującymi współpracującymi z systemem oświetlenia scenicznego w Sali Koncertowej Polskiej Filharmonii Bałtyckiej w Gdańsku w ilości 20 szt. określany jako: 1 komplet
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów systemu nagłośnienia i oświetlenia sali koncertowej Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na: Część II – dostawę, montaż i uruchomienie opraw oświetleniowych ze źródłem światła typu LED z skrzydełkami kadrującymi współpracującymi z systemem oświetlenia scenicznego w Sali Koncertowej Polskiej Filharmonii Bałtyckiej w Gdańsku w ilości 20 szt. określany jako: 1 komplet 4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 8. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 9. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy podwykonawców. Wymagania dotyczące podwykonawców opisano w rozdziale XIX SIWZ. 10. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot umowy na min. 24 miesiące dla części II od podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. 11. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. 11.1 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: a) kart katalogowych urządzeń. 11.2 Dodatkowo Zamawiający w celu dokonania oceny czy oferowane dostawy zastrzega sobie prawo do sprawdzenia działania oferowanych urządzeń przed wyborem najkorzystniejszej oferty. W tym celu Zamawiający wezwie Wykonawcę do: b) demonstracji oferowanych urządzeń oświetleniowych (3 dniowe próby sprawności), tzw. próbka dla części II zamówienia 11.3 Na demonstrację, o której mowa w pkt. 8.2. Wykonawca na własny koszt dostarczy, dokona instalacji oraz odbierze po demonstracji urządzenia.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Łączna oferowana cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)