Cz. 1 USŁUGA – WSPARCIE TECHNICZNE/GWARANCJE Cz. 2 USŁUGI SERWISOWE DLA SERWERÓW I URZĄDZEŃ SIECIOWYCH

Data publikacji 2018-07-05
Data zakończenia 2018-07-13 00:00:00
Instytucja Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Usługi w zakresie sieci komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584395-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 727000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Cz. 1 USŁUGA – WSPARCIE TECHNICZNE/GWARANCJE
Cz. 2 USŁUGI SERWISOWE DLA SERWERÓW I URZĄDZEŃ SIECIOWYCH

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5e426a4a-d09d-4b17-8390-c7650c8f6c6a
Biuletyn 584395-N-2018
Zamawiajacy nazwa Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
Regon 19006413600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Śmidowicza
Zamawiajacy adres numer domu 69
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-127
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 262 537
Zamawiajacy fax 261 262 963
Zamawiajacy email a.parasinska@amw.gdynia.pl
Adres strony url www.amw.gdynia.pl
Adres strony internetowej www.amw.gdynia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.amw.gdynia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amw.gdynia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę w formie papierowej należy złożyć: bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna AMW
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres AKADEMII MARYNARKI WOJENNEJ ul. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia, bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna czynna w godz.: 7.30- 10.00 i od 13.00 - 15.15 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy
Nazwa nadana zamowieniu Cz. 1 USŁUGA – WSPARCIE TECHNICZNE/GWARANCJE Cz. 2 USŁUGI SERWISOWE DLA SERWERÓW I URZĄDZEŃ SIECIOWYCH
Numer referencyjny 50/ZP/18
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Cz. 1 USŁUGA – WSPARCIE TECHNICZNE/GWARANCJE Cz. 2 USŁUGI SERWISOWE DLA SERWERÓW I URZĄDZEŃ SIECIOWYCH
Cpv glowny przedmiot 72700000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował inżynierem spełniającym poniższe wymagania: min. 10 lat doświadczenia zawodowego związanego z projektowaniem, administracją i serwisowaniem systemów IT, legitymował się aktualnym certyfikatem co najmniej poziomu Cisco CCNP Routing and Switching lub analogicznym od innych znanych producentów sprzętu LAN/WAN takich jak: Juniper, HP, Huawei, Extreme, Dell, legitymował się aktualnym certyfikatem co najmniej poziomu Fortinet NSE 4 Network Security Professional; (załącznik nr 9) Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu minimum 2 zamówień obejmujących wsparcie techniczne zbliżone do opisanego w przedmiocie zamówienia zamawiającego o wartości co najmniej 50 000 zł brutto. Dotyczy części I
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz (załącznik nr 7, dotyczy zadania I) usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykonanie minimum 2 zamówień obejmujących wsparcie techniczne zbliżone do opisanego w przedmiocie zamówienia zamawiającego o wartości co najmniej 50 000 zł brutto. 2. Wykaz osób (załącznik nr 8, dotyczy zadania I), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający musi wykazać, że dysponuje inżynierem spełniającym poniższe wymagania:  min. 10 lat doświadczenia zawodowego związanego z projektowaniem, administracją i serwisowaniem systemów IT,  legitymował się aktualnym certyfikatem co najmniej poziomu Cisco CCNP Routing and Switching lub analogicznym od innych znanych producentów sprzętu LAN/WAN takich jak: Juniper, HP, Huawei, Extreme, Dell,  legitymował się aktualnym certyfikatem co najmniej poziomu Fortinet NSE 4 Network Security Professional; (załącznik nr 9)
Inne dokumenty niewymienione Każdy z wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ - dołączyć do oferty. oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO ( załącznik nr 10) - dołączyć do oferty
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 6 1 sposob udostepniania Jeżeli Wykonawca zamierza w treści oferty umieścić informacje będące tajemnicą przedsiębiorstwa należy je złożyć w oddzielnym zszytym pakiecie z zaznaczeniem ich lokalizacji w spisie załączników do oferty. Na każdym dokumencie stanowiącym tajemnicę przedsiębiorstwa musi widnieć napis „informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument niejawny, nie może być udostępniony innym uczestnikom postępowania”. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, handlowe lub organizacyjne przedsiębiorstwa, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Sferą tajemnicy można objąć tylko takie informacje, które są znane jedynie poszczególnym osobom lub określonej grupie osób. Obszar ten nie może się rozciągać na informacje powszechnie znane lub te, o których treści każdy zainteresowany może się legalnie dowiedzieć. Informacji będącej tajemnicą przedsiębiorstwa nie stanowią dane zawarte w formularzu oferty
IV 4 4 data 2018-07-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa USŁUGA – WSPARCIE TECHNICZNE/GWARANCJE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72700000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Cz. 1 USŁUGA – WSPARCIE TECHNICZNE/GWARANCJE:  Zapewnienie gwarancji i subskrypcji producenta w trybie 8x5 NBD dla dwóch urządzeń FortiGate600C (8x5 FortiCare, NGFW, AntiVirus, Botnet IP/Domain, Web Filtering, AntiSpam) na okres minimum od 17.08.2018r do 16.08.2019r.  Zapewnienie gwarancji i subskrypcji producenta w trybie 8x5 NBD (hardware 8x5, firmware&general updates, enhanced suport 8x5, Subscription license for the FortiGuard Indicator of Compromise -IOC dla dwóch urządzeń FortiAnalyzer200D na okres minimum od 17.08.2018r. do 16.08.2019r.  Zapewnienie gwarancji i subskrypcji producenta w trybie 24x7 FortiCare and FortiGuard Base Bundle (Advanced Hardware Replacement (NBD), Firmware and General Upgrades, 24x7 FortiCare Support, FortiGuard AS & AV, FortiGuard Virus Outbreak Protection, Identity Based Encryption, Data Loss Prevention and Archiving) dla dwóch urządzeń FortiMail 200D na okres minimum od 14.07.2018r. do 16.08.2019r. (UWAGA! Okres obejmuje rok i 34 dni).  Zapewnienie gwarancji producenta (FortiCare) dla niżej wymienionych urządzeń do dnia 16.08.2019r. : - FAP 222B (1 szt.) - FAP 221C (9 szt.) - AP 822i 8x5 (7 szt.) - OAP 832e 8x5 (1 szt.) - Kontroler WiFi Meru MC1550 (1 szt.)  Usługa wsparcia technicznego i serwisu on-site, świadczona przez Wykonawcę obejmująca następujące elementy:  urządzenia FortiGate, FortiAP, FortiMail, dawne Meru (aktualnie FortiNet) oraz urządzenia brzegowe StormShield.  system uwierzytelniania użytkowników RADIUS, pracujący na platformie Windows Server 2008 R2, a na brzegu realizowany w oparciu o przełączniki: CISCO, Juniper.  urządzenia Cisco (w tym ASA, Catalyst serii 3850, Catalyst serii 29xx, kontrolery WiFi), Juniper (EX2xxx, EX3xxx, EX4xxx), Extreme (przełączniki serii X4xx, kontroler WiFi).  Wsparcie techniczne i serwis on-site dla wszystkich wyżej wymienionych urządzeń i oprogramowania realizowany ma być poprzez wizyty kompetentnego inżyniera Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego. Wizyty zaplanowane odbywać się muszą minimum dwa razy w miesiącu, po minimum 7 godzin, w okresie minimum roku od podpisania umowy. W sytuacji krytycznej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania inżyniera poza planowym cyklem wizyt, w dni i godziny robocze, a Wykonawca przystępując do oferty zagwarantuje, że inżynier dotrze do Zamawiającego w ciągu 2 godzin od wezwania; wizyty takie zostaną zaliczone w poczet kolejnej cyklicznej wizyty. W ramach wsparcia technicznego Wykonawca również wykonywać będzie usługę „hot-line” (przez konsultacje telefoniczne, mailowe lub przez zdalny dostęp), która obejmować będzie w szczególności bieżące rozwiązywanie problemów technicznych, z obowiązkowym maksymalnym terminem wykonania - koniec następnego dnia roboczego, licząc od momentu zgłoszenia. Wsparcie techniczne i serwis on-site muszą obejmować: - formalności związane z kontaktami z producentami/dealerami/centrami serwisowymi sprzętu, - rekonfigurowanie w/w systemów zgodnie z wymaganiami i zaleceniami Zamawiającego, - aktualizacje systemów operacyjnych, wersji aplikacji i firmware urządzeń, - analizy pracy systemów oraz odnajdowanie potencjalnych błędów czy braków w konfiguracjach mogących prowadzić do awarii lub nieoptymalnej pracy systemów IT, - rozwiązywanie (naprawy) znalezionych i pojawiających się problemów technicznych w środowisku sieciowym Zamawiającego, - reagowanie na zagrożenia w środowisku sieciowym, kontrolę ustawień, konfiguracji i poziomu zabezpieczeń
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa USŁUGI SERWISOWE DLA SERWERÓW I URZĄDZEŃ SIECIOWYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72700000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis USŁUGI SERWISOWE DLA SERWERÓW I URZĄDZEŃ SIECIOWYCH Wykonawca w ramach świadczenia usług serwisowych musi: - świadczyć serwis dla serwerów i urządzeń sieciowych wyspecyfikowanych w tabeli zatytułowanej: „Specyfikacja sprzętu”, zamieszczonej poniżej, na zasadach równoważnych z poziomem serwisu opisanym w zasadach Cisco o nazwie SmartNet i serwisu producenta serwerów Dell o nazwie Basic NBD. - Serwis musi być świadczony na zasadach równoważnych z poziomem serwisu opisanym w Cisco SmartNet wg zasady (Next Business Day) i serwis producenta serwerów Dell o nazwie Basic NBD - wymiana uszkodzonego elementu na sprawny i wysyłka w ciągu jednego dnia roboczego dla serwerów i urządzeń sieciowych wyspecyfikowanych w tabeli zatytułowanej: „Szczegółowa specyfikacja sprzętu”. - Wykonawca musi dostarczyć w terminie do 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy, dokument potwierdzającego zarejestrowanie kontraktu serwisowego dla urządzeń wyspecyfikowanych w załączniku. Dokument musi być wystawiony przez Wykonawcę. - W terminie do 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy Wykonawca zapewni Zamawiającemu bezpośredni, rejestrowany dostęp do pomocy technicznej (równoważnego z Cisco Centrum Pomoc Techniczna – TAC i serwisu producenta serwerów Dell o nazwie Basic NBD) przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, umożliwiający pomoc w związku z używaniem zgłoszonych w załączniku urządzeń, ich konfiguracją i rozwiązywaniem problemów dotyczących ich eksploatacji łącznie z możliwością bezpośredniego otwierania zgłoszeń serwisowych bez limitu na ilość zapytań. - Wszelkie zgłoszenia problemów sprzętu w ramach wykupionych kontraktów serwisowych na zasadach równoważnych z poziomem serwisu opisanym w zasadach Cisco SmartNet i serwis producenta serwerów Dell o nazwie Basic NBD będą dokonywane przez personel Wykonawcy lub Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia asysty (również zdalnej) przy rozwiązywaniu problemów. W ramach asysty Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia pomocy w zakresie niezbędnym do prawidłowego zdefiniowania i rozwiązania problemu. - W przypadku otrzymania informacji od Zamawiającego o potrzebie asysty przy obsłudze awarii urządzeń, Wykonawca zapewni konsultacje swojego inżyniera, polegające na diagnozie zgłoszonej awarii i określeniu sposobu rozwiązania problemu. Wykonawca zapewni asystę w dni robocze w godz. 7.30 – 15.30 w następujący sposób: - telefonicznie na wyznaczony numer (potwierdzając niezwłocznie zgłoszenie faksem lub pocztą elektroniczną). - lub pocztą elektroniczną, - lub za pomocą zdalnego dostępu. - Rozpoczęcie świadczenia konsultacji (czas reakcji serwisowej) musi nastąpić w terminie nie przekraczającym 2 godzin od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. Konsultacje zakończą się w momencie określenia przez Zamawiającego statusu zgłoszenia jako „zamknięte”. W ramach konsultacji Zamawiający ma prawo zażądać świadczenia asysty. - W przypadku, kiedy usunięcie awarii wymagać będzie wymiany urządzenia wadliwego na wolne od wad, urządzenie sprawne zostanie przesłane na adres wskazany przez Zamawiającego. Czynność wymiany urządzenia wadliwego na sprawne oraz odesłanie urządzenia wadliwego przeprowadzi Wykonawca na swój koszt. Za zgodą Zamawiającego czynność wymiany wadliwych elementów może przeprowadzić również pracownik Zamawiającego. - Serwis będący przedmiotem zamówienia musi być świadczony przez minimum 12. miesięcy od dnia 14.09.2018. Aktualnie urządzenia objęte są serwisem do 13.09.2018. Specyfikacja sprzętu: nazwa/model s/n (ST) Power Edge R710 3V0BR4J Power Edge R710 2V0BR4J Power Edge R520 2VNWJY1 Power Edge R520 HTNXJY1 Power Edge R320 45BZJY1 Power Edge R410 75MRR4J MD3800i CY8RS22 MD3000 3369R4J PowerConnect 5424 8Q0WFH1 PowerConnect 5424 CQ0WFH1 AIR-CT2504-K9 PSJ161806NL AIR-CT2504-K9 PSZ20101HX3 AIR-WLC526-K9 FOC1240L00G AP AIR-LAP521G-E-K9 FCZ1430Q0S1 AP AIR-LAP521G-E-K9 FCZ1235Q140 AP AIR-LAP521G-E-K9 FOC12252YKT AP AIR-LAP521G-E-K9 FCZ1430Q0RX AP AIR-LAP1141N-E-K9 / 802.11bg:-E FCZ1625Z19F AP AIR-LAP1141N-E-K9 / 802.11bg:-E FCZ1625Z19D AP AIR-CAP702I-E-K9 / 802.11bg:-E 802.11a:-E KWC195200EW AP AIR-CAP702I-E-K9 / 802.11bg:-E 802.11a:-E KWC184600SE AP AIR-CAP702I-E-K9 / 802.11bg:-E 802.11a:-E KWC195200EH AP AIR-CAP702I-E-K9 / 802.11bg:-E 802.11a:-E KWC201500CR AP AIR-CAP702I-E-K9 / 802.11bg:-E 802.11a:-E KWC195200ET AP AIR-CAP702I-E-K9 / 802.11bg:-E 802.11a:-E KWC184600SB
  

Criterion

Kryteria Posiadanie certyfikatu ststemu zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO/IEC27001
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Czas rozwiązania problemu
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Ilość wizyt serwisowych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)