Wdrożenie systemu DLP w Centrum Projektów Polska Cyfrowa

Data publikacji 2018-07-05
Data zakończenia 2018-07-16 00:00:00
Instytucja Centrum Projektów Polska Cyfrowa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584113-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 487300004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
a) Dostarczenie licencji oraz nośników systemu ochrony informacji przed wyciekiem (system DLP),
b) Wdrożenie i zintegrowanie dostarczonego systemu DLP,
c) Zapewnienie wsparcia na etapie dostrajania systemów,
d) Zapewnienie wsparcia w zakresie dostarczonych licencji na system DLP oraz wsparcie Wykonawcy w zakresie usuwania problemów przy bieżącej eksploatacji systemu przez okres co najmniej 24 miesięcy (usługa serwisu gwarancyjnego),

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bdcdbf05-5f28-451e-8f04-cc261f25aadf
Biuletyn 584113-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Projektów Polska Cyfrowa
Regon 015627782
Zamawiajacy adres ulica Spokojna
Zamawiajacy adres numer domu 13a
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-044
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 3152200
Zamawiajacy fax 22 3152202
Zamawiajacy email zamowienia@cppc.gov.pl
Adres strony url www.cppc.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014 - 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://cppc.gov.pl/bip/ogloszenia/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://cppc.gov.pl/bip/ogloszenia/
Nazwa nadana zamowieniu Wdrożenie systemu DLP w Centrum Projektów Polska Cyfrowa
Numer referencyjny ZP/8/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: a) Dostarczenie licencji oraz nośników systemu ochrony informacji przed wyciekiem (system DLP), b) Wdrożenie i zintegrowanie dostarczonego systemu DLP, c) Zapewnienie wsparcia na etapie dostrajania systemów, d) Zapewnienie wsparcia w zakresie dostarczonych licencji na system DLP oraz wsparcie Wykonawcy w zakresie usuwania problemów przy bieżącej eksploatacji systemu przez okres co najmniej 24 miesięcy (usługa serwisu gwarancyjnego),
Cpv glowny przedmiot 48730000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 133
Informacje na temat katalogow Wskazany przez Zamawiającego termin nie obejmuje okresu świadczenia przez Wykonawcę usług gwarancyjnych, stanowiących część przedmiotu zamówienia. Usługi gwarancyjne będą świadczone przez Wykonawcę przez okres zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie, nie krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 48 miesięcy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Na potwierdzenie posiadania przez Wykonawcę zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedno wdrożenie informatyczne dotyczące systemów bezpieczeństwa, b) dysponował lub na etapie realizacji umowy będzie dysponował, co najmniej 2 osobami z których: 1. co najmniej 1 uczestniczyła w przeprowadzeniu dwóch wdrożeń systemów ochrony przed wyciekiem informacji, 2. co najmniej 1 posiada minimum dwuletnie doświadczenie w obsłudze systemu ochrony przed wyciekiem informacji.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie Wykonawcy na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1. Z postępowania zamawiający wykluczy: - wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie został zaproszony do negocjacji lub złożenia ofert wstępnych albo ofert, lub nie wykazał braku podstaw do wykluczenia, - Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo: a) o którym mowa w art. 165a, art. 181– 188, art. 189a, art. 218–221, art. 228–230a, art. 250a, art. 258 lub art.270 –309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2204) lub art. 46 lub art.48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1463 ze zm.), b) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny, c) skarbowe, d) o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769); - Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki współce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 13; - Wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności; - Wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub obiektywne i niedyskryminacyjne kryteria, zwane dalej „kryteriami selekcji”, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów; - Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - Wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności Zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - Wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu; - Wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych; - Wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1541 ze zm.); - Wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne; - Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 229 ze zm.), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. oraz - wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513,1830 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016r. poz. 615).
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie Wykonawcy na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykaz usług zrealizowanych przez Wykonawcę w zakresie wdrożenia informatycznego dotyczącego systemu bezpieczeństwa - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; 2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich doświadczenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy, w zakresie: 1) zmiany podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, 2) zmiany oznaczenia Stron w umowie wynikających ze zmian organizacyjnych niezależnych od Zamawiającego np. podział lub połączenie Zamawiającego, 3) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 4) wystąpią rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie i załącznikach, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy i załączników w celu jednoznacznej interpretacji ich zapisów przez Strony; 5) zmiany terminów realizacji poszczególnych obowiązków Wykonawcy wynikających z OPZ (w tym terminów realizacji poszczególnych etapów), w sytuacji gdy w toku realizacji umowy ujawnią się nieznane Stronom na dzień zawierania umowy okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminów wskazanych w OPZ (w szczególności: przedłużająca się procedura odbioru, konieczność przygotowania informacji/dokumentów niezbędnych do realizacji przedmiotu Umowy); 6) zmiany sposobu dokumentowania sposobu wykonania Umowy, sposobu koordynacji realizacji Umowy przez przedstawicieli Stron, sposobu realizacji usługi Serwisu Gwarancyjnego – w sytuacji gdy pojawią się nieprzewidziane wcześniej okoliczności mające wpływ na sposób realizacji Umowy.
IV 4 4 data 2018-07-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria wydłużenie okresu dostrajania Etapu 3 zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Wydłuzenie okresu gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)