Wykonanie i dostawa materiałów popularyzujących informacje turystyczne o województwie oraz upowszechniających rozwój kultury fizycznej i sportu na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego

Data publikacji 2018-07-05
Data zakończenia 2018-07-16 00:00:00
Instytucja Województwo Łódzkie
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583765-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów popularyzujących informacje turystyczne o województwie oraz upowszechniających rozwój kultury fizycznej i sportu na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 365fe1ee-52ab-40a8-82fc-375b2e758234
Biuletyn 583765-N-2018
Zamawiajacy nazwa Województwo Łódzkie
Regon 47207171500000
Zamawiajacy adres ulica al. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90051
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 042 6633385, 6633384
Zamawiajacy fax 426 633 391
Zamawiajacy email or.info@lodzkie.pl
Adres strony url www.bip.lodzkie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.lodzkie.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: 90–051 Łódź, al. Piłsudskiego 8, Biuro Podawcze (na parterze) (UWAGA: decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską)
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa materiałów popularyzujących informacje turystyczne o województwie oraz upowszechniających rozwój kultury fizycznej i sportu na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego
Numer referencyjny ZP.272.57.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów popularyzujących informacje turystyczne o województwie oraz upowszechniających rozwój kultury fizycznej i sportu na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 31
Informacje na temat katalogow Maksymalny termin wykonania i dostarczenia przedmiotu zamówienia to 31 dni od dnia akceptacji wizualizacji materiałów przez Zamawiającego. Termin może ulec skróceniu, w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę terminu w kryterium „Termin”.
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, że: - w Części 1: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w sposób należyty wykonali (tj. zakończyli), przynajmniej 2 (dwie) dostawy materiałów promocyjnych, każda na kwotę min. 2.000 zł brutto; - w Części 2-5: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w sposób należyty wykonali (tj. zakończyli), przynajmniej 2 (dwie) dostawy materiałów promocyjnych, każda na kwotę min. 10.000 zł brutto. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek (dla każdej z części), o którym mowa w pkt III.1.3. musi spełnić jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Analogicznie w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotu trzeciego celem wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w pkt III.1.3., to podmiot trzeci ma spełnić ten warunek samodzielnie. 2. Poleganie na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp 2.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 - 22 i ust. 5 ustawy. 2.4. Jeżeli zdolności techniczne podmiotu - na którego zasobach polega wykonawca - nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: • zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub • zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający żąda następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania: 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych bazach danych na podstawie art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Pkt 3 dotyczący terminów wystawienia tych dokumentów stosuje się odpowiednio. 5. Poleganie na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 1- 4.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający żąda następujących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Wykaz dostaw (sporządzony wg wzoru na Załączniku Nr 5A do SIWZ – dla Części Nr 1, na Załączniku Nr 5B do SIWZ – dla Części Nr 2-5), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy; 2) Do oferty należy dołączyć także (jeżeli dotyczy): - w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku wspólników spółki cywilnej nie jest wymagane składanie ww. pełnomocnictwa, gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie wspólnika podpisującego ofertę do reprezentowania spółki cywilnej, - w przypadku, gdy ofertę lub załączniki do oferty podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze do reprezentacji podmiotu lub której samodzielne działanie w świetle zasad reprezentacji podmiotu wynikających z właściwego rejestru jest niewystarczające do reprezentacji podmiotu - pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotu składającego ofertę wraz z załącznikami, o ile prawo do reprezentacji tego podmiotu nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3 nin. ogłoszenia oraz składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. UWAGA: Treść zobowiązania lub innego dokumentu musi określać: a. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c. okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców - oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3. nin. ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-07-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wykonanie i dostawa toreb papierowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 31
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalny termin wykonania i dostarczenia przedmiotu zamówienia to 31 dni od dnia akceptacji wizualizacji materiałów przez Zamawiającego. Termin może ulec skróceniu, w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę terminu w kryterium „Termin”.
Zalacznik krotki opis Część 1: Wykonanie i dostawa następujących materiałów: Ekologiczna torba z papieru kraft mała– 1.000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wykonanie i dostawa długopisów z końcówką do ekranów dotykowych, lizaków, etui na karty z zabezpieczeniem RFID, smyczy do kluczy, magnesów, tatuaży zmywalnych i portfelików
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 31
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalny termin wykonania i dostarczenia przedmiotu zamówienia to 31 dni od dnia akceptacji wizualizacji materiałów przez Zamawiającego. Termin może ulec skróceniu, w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę terminu w kryterium „Termin”.
Zalacznik krotki opis Część 2: Wykonanie i dostawa następujących materiałów: Długopis z końcówką do ekranów dotykowych -2.000 szt. Lizaki – 2.000 szt. Etui na karty z zabezpieczeniem RFID – 500 szt. Smycz do kluczy – krótka – 1.000 szt. Smycz do kluczy – długa – 1.000 szt. Magnes – 1.000 szt. Tatuaż zmywalny – 1.500 szt. Portfelik – 1.000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wykonanie i dostawa breloków na suwak z diodami LED, dzwonków rowerowych, opasek odblaskowych, lampek na szprychy rowerowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 31
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalny termin wykonania i dostarczenia przedmiotu zamówienia to 31 dni od dnia akceptacji wizualizacji materiałów przez Zamawiającego. Termin może ulec skróceniu, w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę terminu w kryterium „Termin”.
Zalacznik krotki opis Część 3: Wykonanie i dostawa następujących materiałów: Brelok na suwak z diodami LED – 500 szt. Dzwonek rowerowy – 500 szt. Opaska odblaskowa – 1.000 szt. Lampka na szprychy rowerowe – 500 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wykonanie i dostawa termosów, kijów trekkingowych, koszulek damskich i męskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 31
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalny termin wykonania i dostarczenia przedmiotu zamówienia to 31 dni od dnia akceptacji wizualizacji materiałów przez Zamawiającego. Termin może ulec skróceniu, w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę terminu w kryterium „Termin”.
Zalacznik krotki opis Część 4: Wykonanie i dostawa następujących materiałów: Termosy – 200 szt. Kije trekkingowe – 200 szt. Koszulki damskie – 200 szt. Koszulki męskie – 200 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Wykonanie i dostawa toreb bawełnianych i butelek filtrujących
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 31
Zalacznik informacje dodatkowe Maksymalny termin wykonania i dostarczenia przedmiotu zamówienia to 31 dni od dnia akceptacji wizualizacji materiałów przez Zamawiającego. Termin może ulec skróceniu, w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę terminu w kryterium „Termin”.
Zalacznik krotki opis Część 5: Wykonanie i dostawa następujących materiałów: torba bawełniana – 1.000 szt. butelka filtrująca – 500 szt.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)