Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku szkolnym 2018/2019.

Data publikacji 2018-07-05
Data zakończenia 2018-07-20 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa nr 5 im. Janusza Kusocińskiego
Miejscowość Nowy Dwór Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584141-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 5 w Nowym Dworze Mazowieckim, niezbędnych do sporządzania posiłków w ilości około 400 dziennie w roku szkolnym 2018/2019. Dostawa artykułów żywnościowych w rozbiciu na 6 samodzielnych części - zakres i wielkość zamówienia przedstawiono w załącznikach do 1A do 1F w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7595363e-e3fd-4236-90c4-638b89e57625
Biuletyn 584141-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa nr 5 im. Janusza Kusocińskiego
Regon 1144359400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Chemików
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Dwór Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227 755 075
Zamawiajacy fax 022 775 53 39
Zamawiajacy email ndm-piatka@oswita.org.pl
Adres strony url https://www.ndmpiatka.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.ndmpiatka.pl/public/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.ndmpiatka.pl/public/
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa nr 5 im. Janusza Kusocińskiego 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki ul. Chemików 1 A email : sekretariat@sp5.com.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku szkolnym 2018/2019.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci -
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 5 w Nowym Dworze Mazowieckim, niezbędnych do sporządzania posiłków w ilości około 400 dziennie w roku szkolnym 2018/2019. Dostawa artykułów żywnościowych w rozbiciu na 6 samodzielnych części - zakres i wielkość zamówienia przedstawiono w załącznikach do 1A do 1F w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 10
Data rozpoczecia 2018-09-03T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oswiadczenie
Zakresie warunkow udzialu oświadczenie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci oświadczenie
Inne dokumenty niewymienione -
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-07-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena ofertowa za realizację przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin rozpatrzenia reklamacji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)