GuidZP400 |
0f2e5d6c-c1d2-4ac6-a43b-fcc966ed355b
|
Biuletyn |
584119-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu
|
Regon |
89104116700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zamkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wałbrzych
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
746 419 200
|
Zamawiajacy fax |
746 419 202
|
Zamawiajacy email |
przetargi@pwsz.com.pl
|
Adres strony url |
www.pwsz.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.pwsz.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.pwsz.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
18.2 W niniejszym postepowaniu składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017r. poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa, 58-300 Wałbrzych ul. Zamkowa 4, pok. nr 301
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego
|
Numer referencyjny |
DA.2161.4.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące zadania: ZADANIE NR 1 - przedmiotem zamówienia dla zadania nr 1 jest dostawa stacjonarnych zestawów komputerowych wraz z monitorami 24’’(+/-0,5’’) których zestawienie oraz szczegółowe wymagania dotyczące parametrów technicznych zawarte są w załączniku nr 5.1 do niniejszej SIWZ.
ZADANIE NR 2 - przedmiotem zamówienia dla zadania nr 2 jest dostawa zestawu składającego się z okularów VR wraz z kontrolerami ruchu dla których szczegółowe wymagania dotyczące parametrów technicznych zawarte są w załączniku nr 5.2 do niniejszej SIWZ.
ZADANIE NR 3 - przedmiotem zamówienia dla zadania nr 3 jest dostawa skanerów dla których szczegółowe wymagania dotyczące parametrów technicznych zawarte są w załączniku nr 5.3 do niniejszej SIWZ.
ZADANIE NR 4 - przedmiotem zamówienia dla zadania nr 4 jest dostawa drukarki laserowej oraz drukarki etykiet dla których szczegółowe wymagania dotyczące parametrów technicznych zawarte są w załączniku nr 5.4 do niniejszej SIWZ.
ZADANIE NR 5 - przedmiotem zamówienia dla zadania nr 5 jest dostawa drukarki 3D dla której szczegółowe wymagania dotyczące parametrów technicznych zawarte są w załączniku nr 5.5 do niniejszej SIWZ.
ZADANIE NR 6 - przedmiotem zamówienia dla zadania nr 6 jest dostawa tabletów graficznych dla których szczegółowe wymagania dotyczące parametrów technicznych zawarte są w załączniku nr 5.6 do niniejszej SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający wymaga złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji i działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia spełniają minimalne wymagania dotyczące parametrów technicznych oferowanego sprzętu Zamawiający wymaga złożenia wypełnionych załączników nr 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.5, 6.6, 6.7, 6.8, 6.9, 6.10, 6.11 do SIWZ odpowiednio dla każdego zadania na które Wykonawca składa ofertę
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium wyłącznie na zadanie nr 1.
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3300,00 PLN (słownie: trzy tysiące trzysta złotych) przed upływem terminu składania ofert
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień umowy w następującym zakresie:
1) zmiany osób reprezentujących strony umowy; w przypadku zmian osób uprawnionych do reprezentowania Zamawiającego lub Wykonawcy strony dokonają stosownych zmian
w umowie poprzez podpisanie aneksu,
2) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług
|
IV 4 4 data |
2018-07-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|