GuidZP400 |
c458d3e9-0b15-4ac3-91b9-dd1257d43c43
|
Biuletyn |
582882-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Gdańska
|
Regon |
162000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11/12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-233
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
583 472 400
|
Zamawiajacy fax |
583 472 913
|
Zamawiajacy email |
dzp@pg.gda.pl
|
Adres strony url |
https://pg.edu.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://dzp.pg.edu.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://dzp.pg.edu.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Gdańska, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Dział Zamówień Publicznych, Gmach Główny, Skrzydło „B”, pokój 213
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa oprogramowania systemowego, użytkowego i graficzno-edytorskiego dla Politechniki Gdańskiej w 2018 r.
|
Numer referencyjny |
ZP/136/055/D/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Politechniki Gdańskiej oprogramowania z przeznaczeniem na wyposażenie
eksploatowanego systemu informatycznego Uczelni obsługującego infrastrukturę wspomagającą
zarządzanie, projekty badawcze i proces nauczania. Przedmiot zamówienia obejmuje zamówienie
podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji. Wielkość zamówienia podstawowego: 105 sztuk
oprogramowania systemowego, użytkowego i graficzno-edytorskiego. Wielkość zamówienia objętego
prawem opcji: 105 sztuk oprogramowania systemowego, użytkowego i graficzno-edytorskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 5 do Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
7
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną dostawę oprogramowania o wartości brutto nie mniejszej niż 20 000,00 zł.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postepowaniu Zamawiający żąda: A) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności powyższych dokumentów, w formie elektronicznej, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. A) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, potwierdzającego, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości zastępuje się
je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda: wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzonego i wypełnionego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów
określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 po opublikowaniu na stronie internetowej
przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji przekazuje zamawiającemu (w oryginale) oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (oświadczenie Wykonawca sporządza samodzielnie). W przypadku, gdy wykonawca należy do jednej grupy kapitałowej z innym wykonawcą, który również złożył ofertę w tym postępowaniu, wraz ze złożonym oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą
nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że
realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie Wykonawca składa wraz z ofertą. 3. Wraz z ofertą Wykonawca składa pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców
występujących wspólnie, w przypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1 500,00 zł
(słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być
wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity (Dz. U. z
2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3.Dokument wadialny (poręczenie lub gwarancja)
musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: 1)nazwę
oraz wskazanie siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia
(Zamawiającego), oraz gwaranta/poręczyciela (banku, instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu
poręczającego), 2)określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
3)kwotę, 4)termin ważności, 5)mieć formę oświadczenia samoistnego, bezwarunkowego,
nieodwołalnego, płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez konieczności dołączania
jakichkolwiek dodatkowych dokumentów i wykazywania istnienia roszczenia, 6)obejmować
odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w
art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp, 7)a także obejmować cały okres związania ofertą, określony w
SIWZ. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na następujący rachunek Politechniki
Gdańskiej: 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782 Bank Millennium S.A. z dopiskiem: wadium do
przetargu: dostawa oprogramowania systemowego, użytkowego i graficzno-edytorskiego dla
Politechniki Gdańskiej w 2018 r, ZP/136/055/D/18, 5.Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą
przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący
rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania
ofert. 6.W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginał dokumentu wadium
należy złożyć za pokwitowaniem w kasie Kwestury Politechniki Gdańskiej Gmach B, wysoki parter
lub przesłać pocztą na adres: Kwestura Politechniki Gdańskiej, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233
Gdańsk z dopiskiem: dostawa oprogramowania systemowego, użytkowego i graficzno-edytorskiego
dla Politechniki Gdańskiej w 2018 r, ZP/136/055/D/18
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana umowy może być dokonana tylko za zgodą obu Stron. Wszystkie zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron. Strony
dopuszczają zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach:. a) zmiany stawki podatku VAT –wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku
VAT na skutek zmiany obowiązujących przepisów. Płatność będzie się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury, b) zmiany terminu - w przypadku, gdy w terminie
wskazanym w § 2 ust. 1 pkt. b umowy nie zostanie wykorzystana wartość umowy brutto ( określona w § 3 ust. 2 pkt b umowy) istnieje możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy, jednak o okres nie
dłuższy niż 6 miesięcy. c) Strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie przedmiotu i terminu realizacji zamówienia podstawowego w przypadku, gdy do ustalonego w niniejszej Umowie terminu dostawy,
oferowane oprogramowanie nie będzie dostępne na rynku lub zaprzestano ich produkcji. W takim przypadku Wykonawca może zaproponować nowocześniejsze zamienniki, o takich samych lub lepszych
parametrach technicznych, w cenie nie wyższej niż w złożonej ofercie.
|
IV 4 4 data |
2018-07-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Miejsce otwarcia ofert: Politechnika Gdańska, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Gmach Główny, pokój nr 257. 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 13.07.2018 r. o godz. 11:00. 2.Oświadczenia,
wnioski, zawiadomienia, informacje oraz zapytania przekazywane w formie pisemnej należy kierować na adres: Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, Gmach Główny Skrzydło B, pok. 213, ul. G. Narutowicza 11/12,
80-233 Gdańsk z dopiskiem na kopercie: dostawa oprogramowania systemowego, użytkowego i graficzno-edytorskiego dla Politechniki Gdańskiej w 2018 r, ZP/136/055/D/18, przekazywane przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej należy kierować na adres e-mail: dzp@pg.edu.pl, natomiast przekazywane za pomocą faksu należy kierować na numer faksu: (58) 347-29-13.
|