Zakup, dostawa i montaż wyposażenia budynku Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii

Data publikacji 2018-07-05
Data zakończenia 2018-07-13 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe
Miejscowość Września
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583862-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 390000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup, dostawa i montaż wyposażenia budynku Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii” realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa i wyposażenie Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii w celu realizacji projektu pn.: Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego – dofinansowanego w ramach WRPO 2014-2020 Oś priorytetowa 9, Działanie 9.3. „ inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej”, Poddziałanie 9.3.2 „ Inwestowanie w rozwój szkolnictwa zawodowego ”
Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części:
Część I – wyposażenie meblowe
Część II – krzesła, fotele, sofy
Część III – wyposażenie kuchenne
Część IV – sprzęt AGD
Część V – szafy
Część VI – wyposażenie łazienek
Część VII – totem informacyjny
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, z polskimi normami, instrukcjami producentów oraz przepisami prawa.
4. Rysunki i część opisowa są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w opisie, a nieujęte na rysunkach lub ujęte na rysunkach a nieujęte w opisie, winne być traktowane tak jakby były ujęte w obu.
5. Wszystkie zastosowane materiały i elementy wyposażenia pomieszczań muszą posiadać stosowne aprobaty techniczne i/lub certyfikaty.
6. Zamawiający zastrzega, że ostateczny wybór kolorów, wzorów przedmiotu zamówienia nastąpi po przedstawieniu wzornika kolorów przez wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie.
7. W zakresie części II Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie krzeseł, foteli i sof +-10%.

Kod CPV:
39100000-3 Meble
39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni
39710000-2 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
39141300-5 Szafy
39112000-0 Krzesła

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 3 do SIWZ. Opisane parametry funkcjonalno - użytkowe przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Podane w opisie przedmiotu zamówienia wymiary stanowią wymóg konieczny do spełnienia we wskazanym przez Zamawiającego zakresie.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w stanie nie uszkodzonym, wolnym od wad oraz posiadać niezbędne atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku przewidziane prawem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 15607e6b-2005-4059-aa5b-055efdedf652
Biuletyn 583862-N-2018
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe
Regon 63126570000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Fryderyka Chopina
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Września
Zamawiajacy kod pocztowy 62300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 061 6402051, 6404457
Zamawiajacy fax 616 402 051
Zamawiajacy email starostwo@wrzesnia.powiat.pl
Adres strony url www.wrzesnia.powiat.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Budowa i wyposażenie Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii w celu realizacji projektu pn.: Rozwój Szkolnictwa Zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.wrzesnia.powiat.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.wrzesnia.powiat.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe we Wrześni, ul. Chopina 10, 62 - 300 Września, kancelaria pok. 11a
Nazwa nadana zamowieniu Zakup, dostawa i montaż wyposażenia budynku Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii
Numer referencyjny NI.272.31.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup, dostawa i montaż wyposażenia budynku Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii” realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa i wyposażenie Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii w celu realizacji projektu pn.: Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego – dofinansowanego w ramach WRPO 2014-2020 Oś priorytetowa 9, Działanie 9.3. „ inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej”, Poddziałanie 9.3.2 „ Inwestowanie w rozwój szkolnictwa zawodowego ” Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części: Część I – wyposażenie meblowe Część II – krzesła, fotele, sofy Część III – wyposażenie kuchenne Część IV – sprzęt AGD Część V – szafy Część VI – wyposażenie łazienek Część VII – totem informacyjny 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, z polskimi normami, instrukcjami producentów oraz przepisami prawa. 4. Rysunki i część opisowa są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w opisie, a nieujęte na rysunkach lub ujęte na rysunkach a nieujęte w opisie, winne być traktowane tak jakby były ujęte w obu. 5. Wszystkie zastosowane materiały i elementy wyposażenia pomieszczań muszą posiadać stosowne aprobaty techniczne i/lub certyfikaty. 6. Zamawiający zastrzega, że ostateczny wybór kolorów, wzorów przedmiotu zamówienia nastąpi po przedstawieniu wzornika kolorów przez wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie. 7. W zakresie części II Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie krzeseł, foteli i sof +-10%. Kod CPV: 39100000-3 Meble 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni 39710000-2 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39141300-5 Szafy 39112000-0 Krzesła Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 3 do SIWZ. Opisane parametry funkcjonalno - użytkowe przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Podane w opisie przedmiotu zamówienia wymiary stanowią wymóg konieczny do spełnienia we wskazanym przez Zamawiającego zakresie. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w stanie nie uszkodzonym, wolnym od wad oraz posiadać niezbędne atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku przewidziane prawem.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 49
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia od dnia zawarcia umowy w ciągu 7 tygodni dotyczy każdej części.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dotyczy części I: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie w sposób należyty minimum 1 zamówienie polegające na dostawie mebli lub mebli szkolnych lub mebli biurowych o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonywana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy dotyczący podwykonawcy c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy podmiotu na zasoby którego powołuje się wykonawca
Zakresie warunkow udzialu wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – dotyczy części I
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) formularz ofertowy oraz załączniki do formularza ofertowego - zgodnie z załącznikiem nr 1 , 1a ,1b , 1c, 1d, 1e, 1f i 1g do SIWZ. b) w przypadku działania przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii. c) dokument potwierdzający wniesienie wadium – dotyczy części I d) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zgodnie z art. 25a ust. 1 - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ 2. oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: Wykonawca składa informację o grupie kapitałowej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej (art. 86 ust.5 ustawy).
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I – 1.000,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Polska Kasa Opieki S.A. 76 1240 1747 1111 0010 7355 6339 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem zapisów art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczeń, o których mowa w art. 25 a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w formie pisemnej przy zachowaniu wymogów z art. 144 ust. 1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień umowy w przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, b) wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu przedłużającego się odbioru zadania inwestycyjnego: „Budowa Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii” c) zaistnieje zdarzenie o charakterze siły wyższej, tj. zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; d) wyjątkowo niesprzyjających i nieprzewidzianych warunków fizycznych. 3. W przypadku konieczności zawarcia aneksu z uwagi na wydłużenie terminu realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się do realizacji umowy zgodnie z jej pierwotną treścią oraz złożoną ofertą przetargową. 4. Wszystkie powyższe postanowienia, o których mowa w ust. 2, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV 4 4 data 2018-07-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I – wyposażenie meblowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 49
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup, dostawa i montaż wyposażenia budynku Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii” realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa i wyposażenie Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii w celu realizacji projektu pn.: Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego – dofinansowanego w ramach WRPO 2014-2020 Oś priorytetowa 9, Działanie 9.3. „ inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej”, Poddziałanie 9.3.2 „ Inwestowanie w rozwój szkolnictwa zawodowego ” Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części: Część I – wyposażenie meblowe Część II – krzesła, fotele, sofy Część III – wyposażenie kuchenne Część IV – sprzęt AGD Część V – szafy Część VI – wyposażenie łazienek Część VII – totem informacyjny 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, z polskimi normami, instrukcjami producentów oraz przepisami prawa. 4. Rysunki i część opisowa są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w opisie, a nieujęte na rysunkach lub ujęte na rysunkach a nieujęte w opisie, winne być traktowane tak jakby były ujęte w obu. 5. Wszystkie zastosowane materiały i elementy wyposażenia pomieszczań muszą posiadać stosowne aprobaty techniczne i/lub certyfikaty. 6. Zamawiający zastrzega, że ostateczny wybór kolorów, wzorów przedmiotu zamówienia nastąpi po przedstawieniu wzornika kolorów przez wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie. 7. W zakresie części II Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie krzeseł, foteli i sof +-10%. Kod CPV: 39100000-3 Meble 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni 39710000-2 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39141300-5 Szafy 39112000-0 Krzesła Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 3 do SIWZ. Opisane parametry funkcjonalno - użytkowe przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Podane w opisie przedmiotu zamówienia wymiary stanowią wymóg konieczny do spełnienia we wskazanym przez Zamawiającego zakresie. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w stanie nie uszkodzonym, wolnym od wad oraz posiadać niezbędne atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku przewidziane prawem.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Krzesła fotele sofy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 49
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup, dostawa i montaż wyposażenia budynku Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii” realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa i wyposażenie Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii w celu realizacji projektu pn.: Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego – dofinansowanego w ramach WRPO 2014-2020 Oś priorytetowa 9, Działanie 9.3. „ inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej”, Poddziałanie 9.3.2 „ Inwestowanie w rozwój szkolnictwa zawodowego ” Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części: Część I – wyposażenie meblowe Część II – krzesła, fotele, sofy Część III – wyposażenie kuchenne Część IV – sprzęt AGD Część V – szafy Część VI – wyposażenie łazienek Część VII – totem informacyjny 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, z polskimi normami, instrukcjami producentów oraz przepisami prawa. 4. Rysunki i część opisowa są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w opisie, a nieujęte na rysunkach lub ujęte na rysunkach a nieujęte w opisie, winne być traktowane tak jakby były ujęte w obu. 5. Wszystkie zastosowane materiały i elementy wyposażenia pomieszczań muszą posiadać stosowne aprobaty techniczne i/lub certyfikaty. 6. Zamawiający zastrzega, że ostateczny wybór kolorów, wzorów przedmiotu zamówienia nastąpi po przedstawieniu wzornika kolorów przez wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie. 7. W zakresie części II Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie krzeseł, foteli i sof +-10%. Kod CPV: 39100000-3 Meble 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni 39710000-2 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39141300-5 Szafy 39112000-0 Krzesła Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 3 do SIWZ. Opisane parametry funkcjonalno - użytkowe przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Podane w opisie przedmiotu zamówienia wymiary stanowią wymóg konieczny do spełnienia we wskazanym przez Zamawiającego zakresie. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w stanie nie uszkodzonym, wolnym od wad oraz posiadać niezbędne atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku przewidziane prawem.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa wyposażenie kuchenne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 49
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup, dostawa i montaż wyposażenia budynku Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii” realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa i wyposażenie Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii w celu realizacji projektu pn.: Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego – dofinansowanego w ramach WRPO 2014-2020 Oś priorytetowa 9, Działanie 9.3. „ inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej”, Poddziałanie 9.3.2 „ Inwestowanie w rozwój szkolnictwa zawodowego ” Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części: Część I – wyposażenie meblowe Część II – krzesła, fotele, sofy Część III – wyposażenie kuchenne Część IV – sprzęt AGD Część V – szafy Część VI – wyposażenie łazienek Część VII – totem informacyjny 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, z polskimi normami, instrukcjami producentów oraz przepisami prawa. 4. Rysunki i część opisowa są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w opisie, a nieujęte na rysunkach lub ujęte na rysunkach a nieujęte w opisie, winne być traktowane tak jakby były ujęte w obu. 5. Wszystkie zastosowane materiały i elementy wyposażenia pomieszczań muszą posiadać stosowne aprobaty techniczne i/lub certyfikaty. 6. Zamawiający zastrzega, że ostateczny wybór kolorów, wzorów przedmiotu zamówienia nastąpi po przedstawieniu wzornika kolorów przez wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie. 7. W zakresie części II Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie krzeseł, foteli i sof +-10%. Kod CPV: 39100000-3 Meble 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni 39710000-2 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39141300-5 Szafy 39112000-0 Krzesła Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 3 do SIWZ. Opisane parametry funkcjonalno - użytkowe przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Podane w opisie przedmiotu zamówienia wymiary stanowią wymóg konieczny do spełnienia we wskazanym przez Zamawiającego zakresie. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w stanie nie uszkodzonym, wolnym od wad oraz posiadać niezbędne atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku przewidziane prawem.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa sprzęt AGD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 49
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup, dostawa i montaż wyposażenia budynku Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii” realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa i wyposażenie Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii w celu realizacji projektu pn.: Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego – dofinansowanego w ramach WRPO 2014-2020 Oś priorytetowa 9, Działanie 9.3. „ inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej”, Poddziałanie 9.3.2 „ Inwestowanie w rozwój szkolnictwa zawodowego ” Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części: Część I – wyposażenie meblowe Część II – krzesła, fotele, sofy Część III – wyposażenie kuchenne Część IV – sprzęt AGD Część V – szafy Część VI – wyposażenie łazienek Część VII – totem informacyjny 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, z polskimi normami, instrukcjami producentów oraz przepisami prawa. 4. Rysunki i część opisowa są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w opisie, a nieujęte na rysunkach lub ujęte na rysunkach a nieujęte w opisie, winne być traktowane tak jakby były ujęte w obu. 5. Wszystkie zastosowane materiały i elementy wyposażenia pomieszczań muszą posiadać stosowne aprobaty techniczne i/lub certyfikaty. 6. Zamawiający zastrzega, że ostateczny wybór kolorów, wzorów przedmiotu zamówienia nastąpi po przedstawieniu wzornika kolorów przez wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie. 7. W zakresie części II Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie krzeseł, foteli i sof +-10%. Kod CPV: 39100000-3 Meble 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni 39710000-2 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39141300-5 Szafy 39112000-0 Krzesła Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 3 do SIWZ. Opisane parametry funkcjonalno - użytkowe przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Podane w opisie przedmiotu zamówienia wymiary stanowią wymóg konieczny do spełnienia we wskazanym przez Zamawiającego zakresie. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w stanie nie uszkodzonym, wolnym od wad oraz posiadać niezbędne atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku przewidziane prawem.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa szafy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 49
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup, dostawa i montaż wyposażenia budynku Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii” realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa i wyposażenie Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii w celu realizacji projektu pn.: Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego – dofinansowanego w ramach WRPO 2014-2020 Oś priorytetowa 9, Działanie 9.3. „ inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej”, Poddziałanie 9.3.2 „ Inwestowanie w rozwój szkolnictwa zawodowego ” Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części: Część I – wyposażenie meblowe Część II – krzesła, fotele, sofy Część III – wyposażenie kuchenne Część IV – sprzęt AGD Część V – szafy Część VI – wyposażenie łazienek Część VII – totem informacyjny 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, z polskimi normami, instrukcjami producentów oraz przepisami prawa. 4. Rysunki i część opisowa są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w opisie, a nieujęte na rysunkach lub ujęte na rysunkach a nieujęte w opisie, winne być traktowane tak jakby były ujęte w obu. 5. Wszystkie zastosowane materiały i elementy wyposażenia pomieszczań muszą posiadać stosowne aprobaty techniczne i/lub certyfikaty. 6. Zamawiający zastrzega, że ostateczny wybór kolorów, wzorów przedmiotu zamówienia nastąpi po przedstawieniu wzornika kolorów przez wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie. 7. W zakresie części II Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie krzeseł, foteli i sof +-10%. Kod CPV: 39100000-3 Meble 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni 39710000-2 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39141300-5 Szafy 39112000-0 Krzesła Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 3 do SIWZ. Opisane parametry funkcjonalno - użytkowe przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Podane w opisie przedmiotu zamówienia wymiary stanowią wymóg konieczny do spełnienia we wskazanym przez Zamawiającego zakresie. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w stanie nie uszkodzonym, wolnym od wad oraz posiadać niezbędne atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku przewidziane prawem.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa wyposażenie łazienek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 49
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup, dostawa i montaż wyposażenia budynku Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii” realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa i wyposażenie Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii w celu realizacji projektu pn.: Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego – dofinansowanego w ramach WRPO 2014-2020 Oś priorytetowa 9, Działanie 9.3. „ inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej”, Poddziałanie 9.3.2 „ Inwestowanie w rozwój szkolnictwa zawodowego ” Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części: Część I – wyposażenie meblowe Część II – krzesła, fotele, sofy Część III – wyposażenie kuchenne Część IV – sprzęt AGD Część V – szafy Część VI – wyposażenie łazienek Część VII – totem informacyjny 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, z polskimi normami, instrukcjami producentów oraz przepisami prawa. 4. Rysunki i część opisowa są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w opisie, a nieujęte na rysunkach lub ujęte na rysunkach a nieujęte w opisie, winne być traktowane tak jakby były ujęte w obu. 5. Wszystkie zastosowane materiały i elementy wyposażenia pomieszczań muszą posiadać stosowne aprobaty techniczne i/lub certyfikaty. 6. Zamawiający zastrzega, że ostateczny wybór kolorów, wzorów przedmiotu zamówienia nastąpi po przedstawieniu wzornika kolorów przez wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie. 7. W zakresie części II Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie krzeseł, foteli i sof +-10%. Kod CPV: 39100000-3 Meble 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni 39710000-2 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39141300-5 Szafy 39112000-0 Krzesła Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 3 do SIWZ. Opisane parametry funkcjonalno - użytkowe przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Podane w opisie przedmiotu zamówienia wymiary stanowią wymóg konieczny do spełnienia we wskazanym przez Zamawiającego zakresie. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w stanie nie uszkodzonym, wolnym od wad oraz posiadać niezbędne atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku przewidziane prawem.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa totem informacyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 49
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup, dostawa i montaż wyposażenia budynku Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii” realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa i wyposażenie Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii w celu realizacji projektu pn.: Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego – dofinansowanego w ramach WRPO 2014-2020 Oś priorytetowa 9, Działanie 9.3. „ inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej”, Poddziałanie 9.3.2 „ Inwestowanie w rozwój szkolnictwa zawodowego ” Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części: Część I – wyposażenie meblowe Część II – krzesła, fotele, sofy Część III – wyposażenie kuchenne Część IV – sprzęt AGD Część V – szafy Część VI – wyposażenie łazienek Część VII – totem informacyjny 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, z polskimi normami, instrukcjami producentów oraz przepisami prawa. 4. Rysunki i część opisowa są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w opisie, a nieujęte na rysunkach lub ujęte na rysunkach a nieujęte w opisie, winne być traktowane tak jakby były ujęte w obu. 5. Wszystkie zastosowane materiały i elementy wyposażenia pomieszczań muszą posiadać stosowne aprobaty techniczne i/lub certyfikaty. 6. Zamawiający zastrzega, że ostateczny wybór kolorów, wzorów przedmiotu zamówienia nastąpi po przedstawieniu wzornika kolorów przez wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie. 7. W zakresie części II Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie krzeseł, foteli i sof +-10%. Kod CPV: 39100000-3 Meble 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni 39710000-2 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39141300-5 Szafy 39112000-0 Krzesła Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 3 do SIWZ. Opisane parametry funkcjonalno - użytkowe przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Podane w opisie przedmiotu zamówienia wymiary stanowią wymóg konieczny do spełnienia we wskazanym przez Zamawiającego zakresie. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w stanie nie uszkodzonym, wolnym od wad oraz posiadać niezbędne atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku przewidziane prawem.
  

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)