Sukcesywne dostawy specjalistycznego sprzętu jednokrotnego użytku, rurek dooskrzelowych dwuświatłowych, systemów zamkniętych do odsysania, złączek do systemów zamkniętych oraz pojemników do próbek śluzu, znaczników na bazie złota stosowanych w radioterapii raka prostaty oraz dozowników tlenowych, pojemników uzupełniających oraz systemu do nawilżania z wodą.

Data publikacji 2018-07-06
Data zakończenia 2018-07-16 00:00:00
Instytucja Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585307-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000, 331416202, 331412002, 331900008, 331416006, 331400003, 331416408, 331940006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy specjalistycznego sprzętu jednokrotnego użytku, rurek dooskrzelowych dwuświatłowych, systemów zamkniętych do odsysania, złączek do systemów zamkniętych oraz pojemników do próbek śluzu, znaczników na bazie złota stosowanych w radioterapii raka prostaty oraz dozowników tlenowych, pojemników uzupełniających oraz systemu do nawilżania z wodą - zgodnie z załącznikiem nr 2-20do SIWZ. 1. Oferowany wyrób medyczny winien być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 roku, poz. 211) oraz aktami wykonawczymi do niej. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie określonym w SIWZ i jej załącznikach. 3. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzenia. 4. W sytuacji, jeśli Zamawiający wskazuje w dokumentacji postępowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie- to Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 5. Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty, certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e695266b-7e0c-414f-a735-e25bcf6a5ee1
Biuletyn 585307-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 970773231
Zamawiajacy adres ulica ul. Zyty
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Zielona Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 65-046
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 683 296 200
Zamawiajacy fax 683 255 808
Zamawiajacy email choros@szpital.zgora.pl
Adres strony url www.bip.szpital.zgo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.szpital.zgo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Ofertę w zamkniętej kopercie/opakowaniu, sporządzoną zgodnie ze Specyfikacją, należy składać w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 201 (sekretariat, bud. Aadministracja)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Uniwersytecki im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o.o., 65-046 Zielona Góra, ul. Zyty 26
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy specjalistycznego sprzętu jednokrotnego użytku, rurek dooskrzelowych dwuświatłowych, systemów zamkniętych do odsysania, złączek do systemów zamkniętych oraz pojemników do próbek śluzu, znaczników na bazie złota stosowanych w radioterapii raka prostaty oraz dozowników tlenowych, pojemników uzupełniających oraz systemu do nawilżania z wodą.
Numer referencyjny TZ.372.53.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy specjalistycznego sprzętu jednokrotnego użytku, rurek dooskrzelowych dwuświatłowych, systemów zamkniętych do odsysania, złączek do systemów zamkniętych oraz pojemników do próbek śluzu, znaczników na bazie złota stosowanych w radioterapii raka prostaty oraz dozowników tlenowych, pojemników uzupełniających oraz systemu do nawilżania z wodą - zgodnie z załącznikiem nr 2-20do SIWZ. 1. Oferowany wyrób medyczny winien być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 roku, poz. 211) oraz aktami wykonawczymi do niej. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie określonym w SIWZ i jej załącznikach. 3. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzenia. 4. W sytuacji, jeśli Zamawiający wskazuje w dokumentacji postępowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie- to Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 5. Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty, certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 22 ustawy - do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 21 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – na wezwanie Zamawiającego aktualny na dzień składania dokumentu: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 21 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 4. Formularz cenowo-techniczny – zgodnie z załącznikiem nr 2 - 20 do SIWZ. 5. Dowód wniesienia wadium: - w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium zgodnie z pkt 2.1. Rozdziału XVIII SIWZ; - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 6. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, niewymagane.
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 1 250,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100); Zadanie nr 2: 1 450,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100); Zadanie nr 3: 2 000,00 zł (słownie: osiemset dziewięćdziesiąt złotych 00/100); Zadanie nr 4: 610,00 zł (słownie: sześćset dziesięć złotych 00/100); Zadanie nr 5: 250,00 zł (słownie:dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100); Zadanie nr 6: 330,00 zł (słownie: trzysta trzydzieści złotych 00/100); Zadanie nr 7: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); Zadanie nr 8: 920,00 zł (słownie: dziewięćset dwadzieścia złotych 00/100); Zadanie nr 9: 100,00 zł (słownie: sto złotych 00/100); Zadanie nr 10: 2 300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100); Zadanie nr 11: 580,00 zł (słownie: pięćset osiemdziesiąt złotych 00/100); Zadanie nr 12: 1 150,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto pięćdziesiąt złotych 00/100); Zadanie nr 13: 740,00 zł (słownie: siedemset czterdzieści złotych 00/100); Zadanie nr 14: 110,00 zł (słownie: sto dziesięć złotych 00/100); Zadanie nr 15: 140,00 zł (słownie: sto czterdzieści złotych 00/100); Zadanie nr 16: 110,00 zł (słownie: sto dziesięć złotych 00/100); Zadanie nr 17: 70,00 zł (słownie: siedemdziesiąt złotych 00/100); Zadanie nr 18: 220,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia złotych 00/100); Zadanie nr 19: 440,00 zł (słownie: czterysta czterdzieści złotych 00/100). 1.1. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SIWZ wzór umowy (załącznik nr 22 i 23). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego. Zamiana umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z ustawy PZP (art. 144 ust. 1 pkt 2 -6) oraz w przypadkach przewidzianych w umowie, tj.: Dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 10, 11, 13, 15 i 19: 1. Strony dopuszczają zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku: 1) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), 2) obniżenia cen jednostkowych przedmiotu umowy w sytuacji okresowych promocji, bądź obniżenia ceny przez producenta w trakcie trwania umowy, 3) szczególnych okoliczności takich jak zaprzestanie lub wstrzymanie wytwarzania wyrobów objętych umową, wygaśnięcia świadectwa ich rejestracji albo wycofania ze sprzedaży; w powyższych przypadkach Strony mogą dopuścić dostarczenie odpowiedników o parametrach nie gorszych od wyrobów objętych umową; cena dostarczonego odpowiednika nie może być wyższa od ceny wyrobu zastąpionego. 4) zmiany sposobu konfekcjonowania i wielkości jednostkowej wyrobu, którego cena po odpowiednim przeliczeniu nie będzie wyższa niż cena wyrobu objętego umową, 5) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeżeli konieczność ta, nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy np. siły wyższej, 6) konieczności przedłużenia terminu umowy w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy pełnej ilości dostarczanych wyrobów – przy zachowaniu dotychczasowej ceny. 2. Pisemne wystąpienie Strony z propozycją zmian postanowień umowy w formie aneksu nastąpi nie później niż 14 dni przed proponowaną zmianą, o ile Strony nie ustalą zgodnie innego terminu. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia negocjacji w zakresie zmniejszenia cen jednostkowych w przypadku obniżenia przez NFZ cen świadczeń w oparciu o procentowe zmniejszenie wycen ogólnych wartości zobowiązań NFZ z wyłączeniem umów zawartych z NFZ na refundację leków. Dla zadania nr 6, 9, 12, 14, 16, 17 i 18: 1. Strony dopuszczają zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku: 1) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), 2) obniżenia cen jednostkowych przedmiotu umowy w sytuacji okresowych promocji, bądź obniżenia ceny przez producenta w trakcie trwania umowy, 3) szczególnych okoliczności takich jak zaprzestanie lub wstrzymanie wytwarzania wyrobów objętych umową, wygaśnięcia świadectwa ich rejestracji albo wycofania ze sprzedaży; w powyższych przypadkach Strony mogą dopuścić dostarczenie odpowiedników o parametrach nie gorszych od wyrobów objętych umową; cena dostarczonego odpowiednika nie może być wyższa od ceny wyrobu zastąpionego. 4) zmiany sposobu konfekcjonowania i wielkości jednostkowej wyrobu, którego cena po odpowiednim przeliczeniu nie będzie wyższa niż cena wyrobu objętego umową, 5) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeżeli konieczność ta, nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy np. siły wyższej, 6) konieczności przedłużenia terminu umowy w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy pełnej ilości dostarczanych wyrobów – przy zachowaniu dotychczasowej ceny. 2. Pisemne wystąpienie Strony z propozycją zmian postanowień umowy w formie aneksu nastąpi nie później niż 14 dni przed proponowaną zmianą, o ile Strony nie ustalą zgodnie innego terminu. 2. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta wyłącznie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, po upływie terminów określonych w art. 94 ustawy. 3. W przypadku wniesienia odwołania, aż do jego rozstrzygnięcia, Zamawiający wstrzyma podpisanie umowy. 4. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej).
IV 4 4 data 2018-07-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy trokarów jednokrotnego użytku do laparoskopii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy trokarów jednokrotnego użytku do laparoskopii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy systemów do kontrolowanej zbiórki stolca, worków kompatybilnych z systemem do kontrolowanej zbiórki stolca, zestawów do pomiaru diurezy godzinowej oraz systemów do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia śródbrzusznego metodą manometryczną.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy systemów do kontrolowanej zbiórki stolca, worków kompatybilnych z systemem do kontrolowanej zbiórki stolca, zestawów do pomiaru diurezy godzinowej oraz systemów do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia śródbrzusznego metodą manometryczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy czujników do pomiaru rzutu serca, czujników do pomiaru ciśnienia, wkłuć centralnych z możliwością pomiaru saturacji.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy czujników do pomiaru rzutu serca, czujników do pomiaru ciśnienia, wkłuć centralnych z możliwością pomiaru saturacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy rurek tracheostomijnych oraz przyrządów do drenażu jamy bębenkowej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy rurek tracheostomijnych oraz przyrządów do drenażu jamy bębenkowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy ewakuatorów laparoskopowych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy ewakuatorów laparoskopowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy przyrządów do pobierania płynów infuzyjnych i leków z butelek typu Kabipac i Kabiclear.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy przyrządów do pobierania płynów infuzyjnych i leków z butelek typu Kabipac i Kabiclear. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy zestawów dwubutlowych do drenażu oraz komór kolekcyjnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141600-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy zestawów dwubutlowych do drenażu oraz komór kolekcyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy czujników pomiaru saturacji do urządzeń stosowanych w Oddziale Noworodków oraz Pediatrii Ogólnej w technologii Masimo SET
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy czujników pomiaru saturacji do urządzeń stosowanych w Oddziale Noworodków oraz Pediatrii Ogólnej w technologii Masimo SET. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy worków do upustów krwi.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy worków do upustów krwi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy rurek dooskrzelowych dwuświatłowych, systemów zamkniętych do odsysania, złączek do systemów zamkniętych oraz pojemników do próbek śluzu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141600-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy rurek dooskrzelowych dwuświatłowych, systemów zamkniętych do odsysania, złączek do systemów zamkniętych oraz pojemników do próbek śluzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 11 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy masek termoplastycznych do unieruchamiania pacjenta w radioterapii z tworzywa Efficast.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy masek termoplastycznych do unieruchamiania pacjenta w radioterapii z tworzywa Efficast. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 12 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy znaczników na bazie złota stosowanych w radioterapii raka prostaty.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy znaczników na bazie złota stosowanych w radioterapii raka prostaty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 13 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy dozowników tlenowych, pojemników uzupełniających oraz systemu do nawilżania z wodą.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy dozowników tlenowych, pojemników uzupełniających oraz systemu do nawilżania z wodą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 14 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy zestawów jednokrotnego użytku do monitorowania ciśnienia z przetwornikiem.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy zestawów jednokrotnego użytku do monitorowania ciśnienia z przetwornikiem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 15 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy sterylnych jednorazowych drenów do posiadanego przez zamawiającego aspiratora ultradźwiękowego Sonoca 300 firmy Soring.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141640-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy sterylnych jednorazowych drenów do posiadanego przez zamawiającego aspiratora ultradźwiękowego Sonoca 300 firmy Soring. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 16 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy mankietów jednokrotnego użytku do pomiaru ciśnienia u noworodków.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy mankietów jednokrotnego użytku do pomiaru ciśnienia u noworodków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 17 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy zestawów jednokrotnego użytku do inwazyjnego pomiaru ciśnienia u noworodków.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy zestawów jednokrotnego użytku do inwazyjnego pomiaru ciśnienia u noworodków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 18 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy przyrządów do przetaczania płynów infuzyjnych z regulacją prędkości.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33194000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy przyrządów do przetaczania płynów infuzyjnych z regulacją prędkości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 19 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy cewników do podawania tlenu przez nos, drenów do tlenu, nebulizatorów, masek z nebulizatorem, masek z rezerwuarem, masek z drenem oraz drenów do tlenu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy cewników do podawania tlenu przez nos, drenów do tlenu, nebulizatorów, masek z nebulizatorem, masek z rezerwuarem, masek z drenem oraz drenów do tlenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 20 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy częściowej
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena ofertowa
Znaczenie 80,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)