1) Zakres zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego i podzespołów, w tym:
a) karty procesorowe,
b) kamery IP, telefony IP,
c) serwer,
d) myszy komputerowe,
e) dyski SSD, HDD, obudowy PC, zasilacze do laptopa, wentylatory do obudowy, kable,
f) pendrive’y,
g) drukarki laserowe,
h) i inne.
2) Szczegółowo zakres zamówienia, w tym parametry urządzeń i wyrobów określony został w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 1 do SIWZ.
3) Urządzenia i elementy stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
4) Oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać normom/certyfikatom określonym w Opisie przedmiotu zamówienia lub normom/certyfikatom równoważnym. Za równoważne Zamawiający uzna normy utworzone przez niezależny ośrodek normalizacyjny o zasięgu europejskim obdarzony zaufaniem publicznym, które u podstaw oparte są na przejrzystości, dobrowolności, bezstronności, efektywności, wiarygodności, spójności i uzgadnianiu na poziomie krajowym i europejskim.
5) Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 z późn. zm), jeżeli Opis przedmiotu zamówienia zawiera przywołania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia urządzeń lub wyrobów należy uznać, iż wskazaniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Wszystkie nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w Opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów zastosowanych w SIWZ.
6) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, obejmujących urządzenia i wyroby o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż wymienione w Opisie Przedmiotu Zmówienia, których zastosowanie prowadzić będzie do zakładanego efektu. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy PZP Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry równoważności zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia.
7) W przypadku zaoferowania urządzeń i wyrobów równoważnych Wykonawca załączy odpowiednie dokumenty potwierdzające, że oferowane urządzenia i wyroby odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
8) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami i normatywami oraz wytycznymi zawartymi
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w ofercie Wykonawcy.
9) Zamawiający po podpisaniu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia będzie korzystać z zapisów art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (załącznik nr 8) - dostawa opodatkowana stawką 0% VAT (Dz. U. z 2016 poz. 710 z późn. zm). Wykonawca po uzyskaniu przez Zamawiającego zgody Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na zastosowanie stawki 0% VAT, zobowiązuje się do wystawienia faktury z stawką 0% VAT lub korekty wcześniej wystawionej faktury, jeżeli zastosowano inną stawkę VAT.
10) Zamawiający na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy PZP przewiduje prawo opcji polegające na dodatkowym zamówieniu ilości urządzeń i wyrobów określonych w Opisie przedmiotu zamówienia lub innego sprzętu komputerowego i podzespołów komputerowych w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, w tym np.
• monitory ekranowe,
• drukarki,
• karty procesorowe,
• kamery IP,
• telefony IP,
• myszy komputerowe,
• klawiatury komputerowe,
• dyski SSD, HDD,
• obudowy PC,
• zasilacze,
• pamięci wewnętrzne,
• lampy do projektorów,
• karty graficzne,
• wentylatory do obudowy,
• kable,
• pendrive’y.
a) Wartość dostawy w ramach prawa opcji stanowić będzie nie więcej niż 5 % wartości brutto umowy dotyczącej przedmiotowego zamówienia.
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z przewidzianego prawa opcji. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
c) Prawo opcji realizowane będzie na podstawie odrębnych zamówień składanych w formie elektronicznej (e-mail) lub pisemnej (pocztą) nie później niż do 31 grudnia 2018 roku.
d) W przypadku, gdy zamówienie dotyczyć będzie sprzętu/wyrobu nieokreślonego w Opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o wycenę danego sprzętu/wyrobu. Zamawiający zastrzega, że zaoferowana cena danego sprzętu/wyrobu nie może być wyższa od aktualnej ceny rynkowej.
e) W przypadku gdy zamówienie dotyczyć będzie sprzętu/wyrobu określonego w Opisie przedmiotu zamówienia realizacja dostawy odbywać się będzie na podstawie cen jednostkowych określonych w Formularzu oferty stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 2 do SIWZ.
f) Termin dostawy przedmiotu zamówienia objętego zgłoszeniem/ zamówieniem w ramach prawa opcji nie będzie dłuższy od terminu dostawy określonego w umowie dla zamówienia podstawowego.
|
GuidZP400 |
235ce444-759c-4b64-99d2-c6b8b053625b
|
Biuletyn |
585411-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu
|
Regon |
17071162800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Elbląg
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
55 629 0 505
|
Zamawiajacy fax |
55 629 0 510
|
Zamawiajacy email |
zp@pwsz.elblag.pl
|
Adres strony url |
www.pwsz.elblag.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.pwsz.elblag.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pwsz.elblag.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pwsz.elblag.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg pokój 18 (kancelaria ogólna)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/2312/10/1597/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Zakres zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego i podzespołów, w tym:
a) karty procesorowe,
b) kamery IP, telefony IP,
c) serwer,
d) myszy komputerowe,
e) dyski SSD, HDD, obudowy PC, zasilacze do laptopa, wentylatory do obudowy, kable,
f) pendrive’y,
g) drukarki laserowe,
h) i inne.
2) Szczegółowo zakres zamówienia, w tym parametry urządzeń i wyrobów określony został w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 1 do SIWZ.
3) Urządzenia i elementy stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
4) Oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać normom/certyfikatom określonym w Opisie przedmiotu zamówienia lub normom/certyfikatom równoważnym. Za równoważne Zamawiający uzna normy utworzone przez niezależny ośrodek normalizacyjny o zasięgu europejskim obdarzony zaufaniem publicznym, które u podstaw oparte są na przejrzystości, dobrowolności, bezstronności, efektywności, wiarygodności, spójności i uzgadnianiu na poziomie krajowym i europejskim.
5) Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 z późn. zm), jeżeli Opis przedmiotu zamówienia zawiera przywołania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia urządzeń lub wyrobów należy uznać, iż wskazaniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Wszystkie nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w Opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów zastosowanych w SIWZ.
6) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, obejmujących urządzenia i wyroby o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż wymienione w Opisie Przedmiotu Zmówienia, których zastosowanie prowadzić będzie do zakładanego efektu. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy PZP Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry równoważności zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia.
7) W przypadku zaoferowania urządzeń i wyrobów równoważnych Wykonawca załączy odpowiednie dokumenty potwierdzające, że oferowane urządzenia i wyroby odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
8) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami i normatywami oraz wytycznymi zawartymi
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w ofercie Wykonawcy.
9) Zamawiający po podpisaniu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia będzie korzystać z zapisów art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (załącznik nr 8) - dostawa opodatkowana stawką 0% VAT (Dz. U. z 2016 poz. 710 z późn. zm). Wykonawca po uzyskaniu przez Zamawiającego zgody Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na zastosowanie stawki 0% VAT, zobowiązuje się do wystawienia faktury z stawką 0% VAT lub korekty wcześniej wystawionej faktury, jeżeli zastosowano inną stawkę VAT.
10) Zamawiający na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy PZP przewiduje prawo opcji polegające na dodatkowym zamówieniu ilości urządzeń i wyrobów określonych w Opisie przedmiotu zamówienia lub innego sprzętu komputerowego i podzespołów komputerowych w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, w tym np.
• monitory ekranowe,
• drukarki,
• karty procesorowe,
• kamery IP,
• telefony IP,
• myszy komputerowe,
• klawiatury komputerowe,
• dyski SSD, HDD,
• obudowy PC,
• zasilacze,
• pamięci wewnętrzne,
• lampy do projektorów,
• karty graficzne,
• wentylatory do obudowy,
• kable,
• pendrive’y.
a) Wartość dostawy w ramach prawa opcji stanowić będzie nie więcej niż 5 % wartości brutto umowy dotyczącej przedmiotowego zamówienia.
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z przewidzianego prawa opcji. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
c) Prawo opcji realizowane będzie na podstawie odrębnych zamówień składanych w formie elektronicznej (e-mail) lub pisemnej (pocztą) nie później niż do 31 grudnia 2018 roku.
d) W przypadku, gdy zamówienie dotyczyć będzie sprzętu/wyrobu nieokreślonego w Opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o wycenę danego sprzętu/wyrobu. Zamawiający zastrzega, że zaoferowana cena danego sprzętu/wyrobu nie może być wyższa od aktualnej ceny rynkowej.
e) W przypadku gdy zamówienie dotyczyć będzie sprzętu/wyrobu określonego w Opisie przedmiotu zamówienia realizacja dostawy odbywać się będzie na podstawie cen jednostkowych określonych w Formularzu oferty stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 2 do SIWZ.
f) Termin dostawy przedmiotu zamówienia objętego zgłoszeniem/ zamówieniem w ramach prawa opcji nie będzie dłuższy od terminu dostawy określonego w umowie dla zamówienia podstawowego.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
32
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie będzie wykonane do 31 grudnia 2018 roku, w tym zamówienie podstawowe w terminie do 32 dni od dnia podpisania umowy, a zamówienia dotyczące prawa opcji w terminie 32 dni od otrzymania zamówienia.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Specyfikacja techniczna dostawy potwierdzająca, że parametry oferowanych urządzeń i wyrobów odpowiadają wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia (ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ).
a) Specyfikacja techniczna dostawy winna być sporządzona według wzoru przekazanego przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 6 do SIWZ.
b) Wykonawca może dołączyć do Specyfikacji technicznej dostawy materiały pozwalające ocenić proponowane parametry techniczne przedmiotu zamówienia (opisy, fotografie, katalogi).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 2 do SIWZ podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli
Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest podpisana w imieniu Wykonawcy przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo,
Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej co podmioty ubiegające się o udzielenie zamówienia albo o braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2017. 229), według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 5 do SIWZ.
a) Oświadczenie to należy przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP.
UWAGA!
b) W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający uzna, że oświadczenie dołączone do oferty w terminie składania ofert w przedmiotowym zakresie jest wystarczające.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium.
2. Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi: 1.800,00 PLN (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100).
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 z późn. zm.).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość istotnych zmian, postanowień zawartej umowy pod warunkiem zajścia co najmniej jednej z poniższych okoliczności:
1) konieczność zmiany terminów umownych w następujących sytuacjach:
a) z przyczyn zależnych od Zamawiającego (np. względy techniczne, organizacyjne, ekonomiczne) lub gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego tj. w sytuacji gdy nastąpi niemożliwość odbioru sprzętu przez przedstawiciela Zamawiającego w szczególności z powodu absencji pracowniczej tj. usprawiedliwionej lub nieusprawiedliwionej nieobecności w pracy),
b) gdy wystąpi konieczność wykonania dodatkowych dostaw niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy,
c) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
d) gdy Wykonawca uzyska, po podpisaniu przedmiotowej umowy, pisemne potwierdzenie producenta oferowanych urządzeń/ wyrobów o braku możliwości realizacji zamówienia w terminie określonym w umowie w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie z produkcji oferowanego urządzenia/ wyrobu,
2) zmiana zakresu rzeczowego umowy z powodu wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w tym:
a) zmiany dotyczącej dostarczanego przedmiotu umowy na sprzęt o parametrach nie gorszych niż oferowany za cenę nie wyższą niż ustalona w umowie w sytuacji, gdy nastąpi jego wycofanie z produkcji (po terminie otwarcia ofert), co będzie potwierdzone oświadczeniem producenta, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego,
b) zwiększenie zakresu o dodatkowe dostawy niezbędne do wykonania przedmiotu umowy,
3) zmiany zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, lub wprowadzenie Podwykonawcy, w sytuacji gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że wykona zamówienie samodzielnie,
4) zmiana wynagrodzenia w wyniku ustawowej zmiany stawki podatku VAT gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 ze znaczkiem 1 Kodeksu Cywilnego,
5) zmiana numeru konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych,
6) usunięcie rozbieżności lub niespójności w treści umowy (wraz z załącznikami oraz dokumentami stanowiącymi jej integralną część) w stosunku do treści oferty w zakresie niezbędnym do usunięcia tych rozbieżności lub niespójności wynikających ze zmiany obowiązujących przepisów prawa,
7) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,
8) w przypadku, gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego bez zwiększenia ustalonego wynagrodzenia ani jego części.
Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-07-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|