Dostawa mebli dla dzieci do obiektów żłobkowych położonych na terenie Dolnego Śląska. Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn. „Dolnośląskie żłobki”. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Os priorytetowa 8 – Rynek pracy, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego.

Data publikacji 2018-07-06
Data zakończenia 2018-07-16 00:00:00
Instytucja Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585435-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa mebli dla dzieci do obiektów żłobkowych położonych na terenie Dolnego Śląska.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podaniem ilości i rodzaju mebli zawiera zał. nr 3 do SIWZ.
Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn. „Dolnośląskie żłobki”.
Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Os priorytetowa 8 – Rynek pracy, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ec011132-af3c-4bea-8ec8-de7052b001dd
Biuletyn 585435-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej
Regon 93208458000000
Zamawiajacy adres ulica Trzebnicka
Zamawiajacy adres numer domu 42-44
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-230
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 770 42 20,
Zamawiajacy fax 71 770 42 20
Zamawiajacy email dops@dops.wroc.pl,
Adres strony url www.dops.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn. „Dolnośląskie żłobki”. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Os priorytetowa 8 – Rynek pracy, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Dostep dokumentow zamowienia www.dops.wroc.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dops.wroc.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli dla dzieci do obiektów żłobkowych położonych na terenie Dolnego Śląska. Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn. „Dolnośląskie żłobki”. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Os priorytetowa 8 – Rynek pracy, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego.
Numer referencyjny DOPS/ZP/252-5/2018/DŻ
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa mebli dla dzieci do obiektów żłobkowych położonych na terenie Dolnego Śląska.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podaniem ilości i rodzaju mebli zawiera zał. nr 3 do SIWZ. Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn. „Dolnośląskie żłobki”. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Os priorytetowa 8 – Rynek pracy, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Zał. nr 2 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Zał. nr 2 do SIWZ
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Wadium nie dotyczy
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona nie dotyczy
Elementy aukcji elektronicznej nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku konieczności zmiany (wydłużenia) terminu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym (np. klęski żywiołowej itp.) mającej bezpośredni wpływ na sposób i terminowość wykonania zamówienia, jeżeli jej wpływ dotyczy aktualnie wykonywanych prac, 2) wstrzymania realizacji zamówienia przez Zamawiającego, opóźnienia wykonania obowiązków wynikających z umowy przez Zamawiającego lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Powyższe zmiany nie mogą prowadzić do podwyższenia ryczałtowego wynagrodzenia Wykonawcy, które jest ustalone w określonej w ofercie i umowie kwocie stałej i niezmiennej, niezależnie od faktycznego rozmiaru lub kosztów prac. Zmiany do umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności Ustala się, że nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana nr rachunku bankowego Wykonawcy; zmiana danych teleadresowych Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego Zawiadomienia drugiej strony.
IV 6 1 sposob udostepniania Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej RODO – Zamawiający informujemy, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Trzebnickiej 42-44, zwany dalej: Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. 2) Na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych. Inspektorem Ochrony Danych u Administratora jest: Łukasz Nawrocki, e-mail: l.nawrocki@dops.wroc.pl, tel.: (71) 782-38-85; adres do korespondencji: ul. Trzebnicka 42-44, 50-230 Wrocław. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez Administratora w celu: przeprowadzenia postępowania, udzielenia zamówienia publicznego, zawarcia umowy, realizacji zamówienia, obowiązku sprawozdawczego, przedłożenia organom kontroli, wynikających z realizacji zadań i ustawowych obowiązków z zakresu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych stosowanej w Dolnośląskim Ośrodku Polityki Społecznej we Wrocławiu. 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą co do zasady pracownicy Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu realizujący zadanie, ewentualnie inne organy państwowe, w tym organy administracji rządowej i samorządowej, organy kontroli, organy ścigania oraz sądy powszechne i administracyjne. 5) odbiorcami Pani/pana danych osobowych będą osoby lub podmioty , którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 i 2018) dalej „ustawa Pzp”. 6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W postępowaniach współfinansowanych okres przechowywania dokumentacji jest zgodny z „Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków” oraz z umową/decyzją o dofinansowanie w ramach projektu. Dokumentacja jest przechowywana przez okres dwóch lat od dnia 31 grudnia następnego po złożeniu do Komisji Europejskiej zestawienia wydatków, w którym ujęto ostateczne wydatki dotyczące zakończonego Projektu. 7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp; 8) Każda osoba, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, ma możliwość: • dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, • żądania ich sprostowania(ew. poprawiania), • ograniczenia przetwarzania, • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych; 9) Nie przysługuje Pani/Panu : • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawa prawną przetwarzania Pani/pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Z powyższych uprawnień można skorzystać w siedzibie Administratora, pisząc na adres Administratora lub drogą elektroniczną kierując korespondencję na adres l.nawrocki@dops.wroc.pl. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych przez Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej we Wrocławiu właściwym dla ww. skargi jest: Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa 6) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. 7) W zależności od sfery, w której przetwarzane są dane osobowe w Dolnośląskim Ośrodku Polityki Społecznej we Wrocławiu, podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym lub umownym. W szczególnych przypadkach ich podanie jest warunkiem zawarcia umowy. O szczegółach podstawy gromadzenia danych osobowych i ewentualnym obowiązku lub dobrowolności ich podania oraz potencjalnych konsekwencjach niepodania danych, informowani Państwo będziecie przez pracowników merytorycznych Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu. 8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami archiwalnymi, tj. ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 217) i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14 poz. 67 z późn. zm.).
IV 4 4 data 2018-07-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 6 2 Powody nie dotyczy
IV 4 4 jezyki Zamawiający wymaga złożenia oferty w języku polskim.
IV 4 5 okres 30 dni
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)