GuidZP400 |
31337932-c1ee-4891-90b6-24bc0c66af22
|
Biuletyn |
585003-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Poznań
|
Regon |
63125782200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Kolegiacki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61841
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 785 210
|
Zamawiajacy fax |
61 878 50 85
|
Zamawiajacy email |
zp@um.poznan.pl
|
Adres strony url |
http://bip.poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.poznan.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.poznan.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
ofertę należy złożyć w sidzibie zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, w pok. nr 152.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa drewnianych mebli zewnętrznych
|
Numer referencyjny |
ZOU-XII.271.107.2018.AS
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa drewnianych mebli zewnętrznych, stanowiących część wyposażenia Dziedzińca Urzędu Miasta Poznania wraz z ich montażem, wykonanych zgodnie
z warunkami umowy wraz z załącznikami – stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.
Meble maja być wykonane zgodnie z załączonym projektem – Załącznik nr 2 do umowy oraz opisem – Załącznik nr 3 do umowy.
Meble będą użytkowane na zewnątrz przez cały rok (minimum 1 raz w roku olejowanie elementów drewnianych oraz przegląd, i w razie konieczności, uzupełnianie powłoki elementów stalowych).
Zamawiający wymaga udzielenia minimum 2 lat gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39142000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia
maksymalnie do 30.11.2018 r.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że
a) samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub inny podmiot, na którego zdolnościach zawodowych polega Wykonawca (doświadczenie ww. podmiotów nie sumuje się) wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną dostawę: mebli zewnętrznych na wymiar lub elementów małej architektury ogrodowej, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.
b) dysponować będzie następującymi narzędziami niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia.
Minimum jedną/jednym:
- maszyną/urządzeniem elektryczną/elektrycznym do obróbki drewna,
- maszyną/urządzeniem elektryczną/elektrycznym do obróbki stali,
- urządzeniem umożliwiającym malowanie proszkowe stali,
- urządzeniem umożliwiającym zabezpieczenie antykorozyjne poprzez ocynk ogniowy.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Należy złożyć wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ wraz z dowodami.
2. Wykaz narzędzi dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wypełniony i podpisany załącznik nr 7 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony i podpisany „Harmonogram realizacji umowy” – załącznik nr 4 do umowy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Ustala się wadium w wysokości 2900,00 zł
2. Wadium wnosi się pod rygorem odrzucenia oferty przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form na Beneficjenta:
- w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
91 1020 4027 0000 1502 1262 0672
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Poręczenia i gwarancje należy wystawić na Beneficjenta:
Miasto Poznań
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.
W celu wniesienia wadium w formach niepieniężnych należy się zgłosić do Pani Jolanty Rybakowskiej nr tel. 61 878 54 02, pokój nr 227 w celu uzgodnienia trybu potwierdzenia wniesienia. Przyjęcie dokumentu przez Wydział Finansowy nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium.
Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty za ważny, będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu i godzinie otwarcia ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty w przypadku dotyczącym zmiany terminów harmonogramu
(Załącznik nr 4 do umowy) niemających wpływu na ostateczny termin realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana jest możliwa na wniosek Wykonawcy, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2018-07-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|