GuidZP400 |
20b59df8-183d-43c0-8316-6e0d37b72652
|
Biuletyn |
585333-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
|
Regon |
69001030800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Świlcza 168
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Świlcza
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
36072
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
017 8560338, 017 8670145
|
Zamawiajacy fax |
178 670 157
|
Zamawiajacy email |
gops.swilcza@intertele.pl
|
Adres strony url |
http://www.bip.swilcza.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn. „Funkcjonowanie Środowiskowej Świetlicy Socjoterapeutycznej w Świlczy – nr RPPK.08.04.00-IP.01-18-021/17 jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w ramach osi priorytetowej VIII Integracja społeczna: 8.4 Poprawa dostępu do usług wsparcia rodziny i pieczy zastępczej
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.swilcza.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie w zamkniętej kopercie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świlczy, 36-072 Świlcza 168 w pok. nr 102 na I piętrze.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup doposażenia do Świetlicy Socjoterapeutycznej w Świlczy część III w ramach realizacji projektu pn. „Funkcjonowanie Środowiskowej Świetlicy Socjoterapeutycznej w Świlczy”
|
Numer referencyjny |
GOPS.4216.13.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup doposażenia do Świetlicy Socjoterapeutycznej w Świlczy część III w ramach realizacji projektu pn. „Funkcjonowanie Środowiskowej Świetlicy Socjoterapeutycznej w Świlczy” (zakup różnej literatury o tematyce pogłębiającej zainteresowania dzieci, słowników, gier planszowych wykorzystywanych w socjoterapii do pracy z dziećmi, pomocy dydaktycznych do zajęć w socjoterapii). Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 7, 14 lub 30 dni od podpisana umowy
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1)Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania (według załączonego wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2)Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (według załączonego wzoru – załącznik nr 3 do SIWZ) oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana np. trudnościami w nabyciu doposażenia będącego przedmiotem umowy wynikającymi z długotrwałego spadku podaży tych towarów lub innych przyczyn niezależnych od obydwu Stron umowy;
3. Dopuszcza się możliwość zmiany tytułów książek, w przypadku braku dostępności na rynku księgarskim (w razie całkowitego wyczerpania nakładu danego tytułu). Zamiany tytułów podlegają akceptacji „Zamawiającego”.
4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ustępie 2 i 3 jest:
1) złożenie „Wniosku o zmianę umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy” (zwanego dalej „Wnioskiem”) przez stronę inicjującą zamianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian,
2) zaakceptowanie „Wniosku” przez Zamawiającego (w przypadku, gdy „Wniosek” składa Wykonawca);
3) decyzja Zamawiającego o zaakceptowaniu lub odrzuceniu „Wniosku” jest ostateczna i nie podlega dalszym negocjacjom;
4) „Wniosek” złożony przez Zamawiającego, jeżeli spełnia warunki określone w ustępie 2 i 3 zostaje przyjęty bez możliwości sprzeciwu ze strony Wykonawcy.
5. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności i sporządzona będzie w formie aneksu.
6. Wskazane w niniejszym paragrafie zmiany mogą być wprowadzone, jedynie w przypadku jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności.
|
IV 4 4 data |
2018-07-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. O wyborze oferty Zamawiający powiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia oraz zamieści informację na stronie internetowej zamawiającego i tablicy ogłoszeń.
2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest do zawarcia umowy z Zamawiającym na warunkach określonych w zapisach SIWZ.
4. Jeżeli oferta Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5. Umowa będzie podpisywana w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym ustaleniu dokładnego terminu.
Uwaga!!! Wartość zamówienia poniżej 30 000,00 euro
|