GuidZP400 |
7c225e4b-0067-4c5a-b06c-d9d1c15059d8
|
Biuletyn |
584839-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie
|
Regon |
000288969
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żwirki i Wigury
|
Zamawiajacy adres numer domu |
63A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-091
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48223179790
|
Zamawiajacy fax |
+48223179797
|
Zamawiajacy email |
dzp@spdsk.edu.pl
|
Adres strony url |
www.spdsk.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny im. Profesora Józefa Polikarpa Brudzińskiego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spdsk.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spdsk.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1520 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie, ul. Żwirki i Wigury 63A, 02-091 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, Piętro 5, Pokój 121.5 D lub 122.5.D
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż zespołu lampy RTG wraz z okresowymi przeglądami technicznymi
|
Numer referencyjny |
RejZamPub/51/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem zespołu lampy RTG (tj. lampa RTG, wymiennik ciepła, przewód wysokiego napięcia) do tomografu komputerowego f-my Toshiba model Aquilion One TSX-301C/4C nr fabr. 4CA1462048 wraz z okresowymi przeglądami technicznymi.
2. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
33100000-1 Urządzenia medyczne.
50421200-4 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
Zgodnie z SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 342 500,00 zł brutto.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby delegowane do wykonania czynności serwisowych posiadają stosowne indywidualne certyfikaty wystawione przez producenta sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela albo niezależną jednostkę uprawnioną do szkolenia i wystawiania ww. certyfikatów w zakresie wykonywania przeglądów technicznych na model urządzenia wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku Zamawiający wymaga złożenia wykazu osób wraz z certyfikatami (zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Przed udzieleniem zamówienia, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni (aktualnych na dzień złożenia) oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj.: C. dokumentów lub oświadczeń potwierdzających brak podstaw wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp (poza oświadczeniem wskazanym w pkt. 13 SIWZ), to jest: 1)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Dokumenty wymagane od Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: a) w punkcie 16.C.1) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1). 1. lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się. 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 16.B. SIWZ. 5. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 16.B, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Przed udzieleniem zamówienia, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni (aktualnych na dzień złożenia) oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj.: A. dokumentów lub oświadczeń potwierdzających, spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji takich jak:
1) Wykazu osób delegowanych do wykonania czynności serwisowych wraz z certyfikatami, potwierdzającego spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 9.1.3. SIWZ– wg Załącznika Nr 6 do SIWZ.
2) Polisa OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, potwierdzającego spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 9.1.2. SIWZ.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Oświadczenie własne Wykonawcy złożone w postaci wzoru określonego przez Zamawiającego w Załączniku Nr 4 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pozostałe dokumenty wymagane w ofercie:
1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – wg Załącznika Nr 3 do SIWZ.
2. Wypełniony(e) i podpisany(e) Formularz(e) cenowy(e) – wg Załącznika Nr 7 do SIWZ.
3. Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 8 – Parametry techniczne i pozostałe wymagania.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z zał. nr 2A oraz 2B do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-07-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
j. polski
|
IV 4 5 okres |
30
|