Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście

Data publikacji 2018-07-06
Data zakończenia 2018-07-16 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585348-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000000, 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście, tj. autoklawu parowego z drukarką termiczną do przychodni lekarskiej przy ul. Elekcyjnej 54 w Warszawie, lampy sollux stołowej do przychodni lekarskiej przy ul. Leszno 17 w Warszawie oraz lasera ze skanerem do przychodni przy ul. Dragonów 6a w Warszawie, w podziale na 3 części (pakiety):
Pakiet nr 1: Autoklaw parowy z drukarką termiczną
Pakiet nr 2: Lampa Sollux stołowa
Pakiet nr 3: Laser ze skanerem
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego został zawarty w Załączniku nr 2.1, 2.2, 2.3 i Załączniku nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 18590c73-f9c1-4110-9c0e-1891bb8e8077
Biuletyn 585348-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście
Regon 101839600000
Zamawiajacy adres ulica ul. E. Ciołka
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01445
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 228 360 191
Zamawiajacy fax 228 378 127
Zamawiajacy email przetarg-edm@zozwola.pl
Adres strony url www.zozwola.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozwola.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu w siedzibie Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, Kancelaria, III piętro, pokój 304.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście
Numer referencyjny 15/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście, tj. autoklawu parowego z drukarką termiczną do przychodni lekarskiej przy ul. Elekcyjnej 54 w Warszawie, lampy sollux stołowej do przychodni lekarskiej przy ul. Leszno 17 w Warszawie oraz lasera ze skanerem do przychodni przy ul. Dragonów 6a w Warszawie, w podziale na 3 części (pakiety): Pakiet nr 1: Autoklaw parowy z drukarką termiczną Pakiet nr 2: Lampa Sollux stołowa Pakiet nr 3: Laser ze skanerem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego został zawarty w Załączniku nr 2.1, 2.2, 2.3 i Załączniku nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. zgłoszenie/powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych; 2. materiały dotyczące oferowanego produktu tj. materiały producenta, foldery, zdjęcia, opisy, katalogi itd.; 3. deklaracja zgodności WE stwierdzającej zgodność z wymaganiami zasadniczymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 roku w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz.U. 2016 poz. 211).
Inne dokumenty niewymienione W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 w pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawcy muszą dostarczyć do Zamawiającego listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem o przynależności do grupy kapitałowej lub oświadczenie o braku przynależności do tej grupy kapitałowej, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz z ofertą (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów - jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Inne dokumenty: 1) Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony formularz-parametry techniczne– Załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: - zmiany terminu realizacji umowy wynikającej z wystąpienia siły wyższej (katastrofy, klęski żywiołowej, wojny, stanu nadzwyczajnego, itp.) uniemożliwiającej udokumentowaną czasową realizację zadania przez Wykonawcę, - w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych, mających zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzonych rozwiązań prawnych. 2) Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do Umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 3) Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy Pzp: 1) zmiana danych teleadresowych, 2) zmiana osób uprawnionych do realizacji Umowy i wskazanych do kontaktów między Stronami. 3) zmiana nazwy i /lub formy prowadzenia działalności przez którąkolwiek ze stron, jeśli jest ona związana z sukcesją generalną praw i obowiązków idących za taką zmianą. 4) Strona może powołać się na okoliczność siły wyższej tylko wtedy, gdy poinformuje ona o tym pisemnie drugą stronę w ciągu 3 dni od powstania tych okoliczności. 5) Okoliczności zaistnienia siły wyższej muszą zostać udowodnione przez stronę, która się na nie powołuje. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym, w przypadku naruszenia postanowień niniejszej umowy przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2018-07-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Autoklaw parowy z drukarką termiczną
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego został zawarty w Załączniku nr 2.1 i Załączniku nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Lampa Sollux stołowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego został zawarty w Załączniku nr 2.2 i Załączniku nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Laser ze skanerem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego został zawarty w Załączniku nr 2.3 i Załączniku nr 5 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)