Dostawa sprzętu specjalistycznego do Straży Miejskiej Miasta Krakowa przeznaczonego do kontroli środowiskowej

Data publikacji 2018-07-06
Data zakończenia 2018-07-16 00:00:00
Instytucja Straż Miejska Miasta Krakowa
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585242-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 384000009, 386516009, 356130004, 384332001, 302131006, 317177200, 384140000, 381320007, 386310007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część 1 Zestaw monitora pyłu zawieszonego w powietrzu wraz z walizkowym zestawem do pomiarów środowiskowych – 1 sztuka - CPV 38400000-9
Część 2 Kamera termowizyjna o rozdzielczości 464 x 348 z obiektywami 24º&14º&42º& wraz
z oprogramowaniem – 1 sztuka - CPV 38651600-9.
Część 3 Bezzałogowy latający, wielozadaniowy zestaw rozpoznawczy z odpowiednim wyposażeniem (kamery, czujniki) wraz z dedykowanym oprogramowaniem i goglami oraz wdrożeniem w zakresie obsługi dla 6 strażników – operatorów „drona”
do identyfikacji wizualnej obiektów emitujących dym w terenie zurbanizowanym - 1 sztuka
CPV- 35613000-4; CPV-80510000-2
Część 4 Przenośny detektor wielogazowy - 1 sztuka, z funkcją odczytu 4 gazów: siarkowodór (H2S), tlenek azotu (NO), tlenek węgla (CO), lotne związki organiczne (PID), w tym ładowarki - 1 szt. plus 1 szt. zapasowa. CPV 38433200-1
Część 5 Sprzęt komputerowy w postaci zestawu przenośnego laptopa wraz modemem do internetu LTE / 4G - 1 sztuka. CPV 30213100-6
Część 6 Przetwornica 1kW 1000 W / 3000 VA - 1 sztuka. CPV 31717720-0
Część 7 Przenośna kamera cyfrowa – 1 szt., wykorzystywana do nagrań w celach poglądowych i szkoleniowych, umożliwiająca nagrywanie filmów oraz ich odtwarzanie za pomocą wbudowanego projektora CPV 38651600-9
Część 8 Zestaw multimetru cyfrowego HQ30D, elektroda LDO, do pomiarów w terenie, 5 m – 1 sztuka CPV -38414000-0; 38932000-7
Część 9 Miernik wilgotności drzewa wersja wzorcowana w OUM z walizką CPV 38132000-7
Część 10 Lornetka CPV 38631000-7

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f7b5d531-9372-4664-bc04-254fb82e8788
Biuletyn 585242-N-2018
Zamawiajacy nazwa Straż Miejska Miasta Krakowa
Regon 35000739900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dobrego Pasterza
Zamawiajacy adres numer domu 116
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31416
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 68 82 154
Zamawiajacy fax 12 68 82 292
Zamawiajacy email zamowienia@strazmiejska.krakow.pl
Adres strony url www.bip.krakow.pl/ST
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.krakow.pl/ST
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Straż Miejska Miasta Krakowa, ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu specjalistycznego do Straży Miejskiej Miasta Krakowa przeznaczonego do kontroli środowiskowej
Numer referencyjny ST.GT.271-11/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Część 1 Zestaw monitora pyłu zawieszonego w powietrzu wraz z walizkowym zestawem do pomiarów środowiskowych – 1 sztuka - CPV 38400000-9 Część 2 Kamera termowizyjna o rozdzielczości 464 x 348 z obiektywami 24º&14º&42º& wraz z oprogramowaniem – 1 sztuka - CPV 38651600-9. Część 3 Bezzałogowy latający, wielozadaniowy zestaw rozpoznawczy z odpowiednim wyposażeniem (kamery, czujniki) wraz z dedykowanym oprogramowaniem i goglami oraz wdrożeniem w zakresie obsługi dla 6 strażników – operatorów „drona” do identyfikacji wizualnej obiektów emitujących dym w terenie zurbanizowanym - 1 sztuka CPV- 35613000-4; CPV-80510000-2 Część 4 Przenośny detektor wielogazowy - 1 sztuka, z funkcją odczytu 4 gazów: siarkowodór (H2S), tlenek azotu (NO), tlenek węgla (CO), lotne związki organiczne (PID), w tym ładowarki - 1 szt. plus 1 szt. zapasowa. CPV 38433200-1 Część 5 Sprzęt komputerowy w postaci zestawu przenośnego laptopa wraz modemem do internetu LTE / 4G - 1 sztuka. CPV 30213100-6 Część 6 Przetwornica 1kW 1000 W / 3000 VA - 1 sztuka. CPV 31717720-0 Część 7 Przenośna kamera cyfrowa – 1 szt., wykorzystywana do nagrań w celach poglądowych i szkoleniowych, umożliwiająca nagrywanie filmów oraz ich odtwarzanie za pomocą wbudowanego projektora CPV 38651600-9 Część 8 Zestaw multimetru cyfrowego HQ30D, elektroda LDO, do pomiarów w terenie, 5 m – 1 sztuka CPV -38414000-0; 38932000-7 Część 9 Miernik wilgotności drzewa wersja wzorcowana w OUM z walizką CPV 38132000-7 Część 10 Lornetka CPV 38631000-7
Cpv glowny przedmiot 38400000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-09-28T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Wykonawca posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę, odpowiadającą przedmiotowi zamówienia, tj.: dla każdej części oddzielnie na którą Wykonawca składa ofertę.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, c) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ; d) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ; e) oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ; f) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ; g) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jednolity Dz. U. 2017, poz. 1785 z późn. zm.), zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć: a) w zakresie wskazanym w rozdziale V pkt. 1 lit. a) i b) - oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ; b) w zakresie wskazanym w rozdziale V pkt. 1 lit. c) : - oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały lub są wykonywane, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, - dowodów potwierdzających, że usługi ujęte w wykazie zostały wykonane należycie, przy czym dowodem może być: • poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej, niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; • oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów, w przypadku, gdy podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, jest Zamawiający. Stosownie do treści § 1 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 - dalej „Rozporządzenie w sprawie dokumentów”), obowiązek wskazania głównych usług w wykazie i przedstawienia dowodów ich należytego wykonania dotyczy jedynie usług wymaganych w pkt. III SIWZ. W razie konieczności, w szczególności, gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej, będą budzić wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynikać będzie, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów - bezpośrednio Zamawiającemu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Karty katalogowe (specyfikacje techniczne) oferowanego sprzętu z podaniem producenta, modelu, adresu strony www producenta lub innego dokumentu potwierdzającego dane i parametry techniczne oferowanego sprzętu w danej części. 2. Wzór deklaracji (znaku) zgodności CE.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wzór karty gwarancyjnej.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: - wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy dostawy, - przekształcenie formalno - prawne którejkolwiek ze Stron umowy, - zmian adresowych którejkolwiek ze Stron umowy, - zaistnienie innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, - w pozostałych przypadkach przewidzianych w umowie, - opisanych w art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-07-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zestaw monitora pyłu zawieszonego w powietrzu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38400000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Część 1 Zestaw monitora pyłu zawieszonego w powietrzu wraz z walizkowym zestawem do pomiarów środowiskowych – 1 sztuka - CPV 38400000-9 1) Analizator – monitor pyłu zawieszonego w powietrzu, który daje możliwość równoczesnej analizy stężenia masowego pyłu z podziałem na frakcje określonych rozmiarów cząstek. 2) Urządzenie ma wykrywać potencjalne zagrożenia pochodzące z powietrza m.in. kurz, pył, dym, wyziewy przemysłowe jak i również mgłę olejową. 3) Monitor powinien mierzyć stężenia pyłu w zakresie: od 0,001 do 150 mg/m3 z rozdzielczością do 1 % a zakres drobin mierzonych to 0,1 do 15 um, gdzie stabilność zera wynosi 0,002 mg/m3 w zakresie doby o przepływie powietrza 3,0l/min. Urządzenie musi wykonywać równocześnie pomiary pyłu całkowitego, PM 10, PM 2,5, PM 1,0 jak i frakcje respirabilne. 4) Zakres temperatury pracy urządzenia, wilgotność i jego przechowywania powinien wynosić: praca od 0°C do 60°C, wilgotność 0-95 % Rh a przechowywanie -20°C do 60°C. 5) Niezbędna jest potrzeba krótko i średniookresowych pomiarów oraz monitoringu lokalnych zanieczyszczeń powietrza w czasie rzeczywistym. 6) Analizator ma mieć możliwość współpracy z zewnętrznym komputerem poprzez złącze USB bądź możliwość podłączenia Ethernet, które dadzą możliwość tworzeniu raportów, wykresów i tabel z pomiarów. 7) Analizator powinien mieć możliwość: a) Wymiany filtrów przez użytkownika. b) Automatycznego resetowania. c) Przeprowadzenia kalibracji przez użytkownika. d) Automatycznego restartu. e) Sygnalizacji dźwiękowej przy przekroczeniu ustawionego progu pomiaru f) Ładowania akumulatorów zainstalowanych w aparacie, jak i również umieszczonych w zewnętrznej ładowarce. g) Dane pomiarowe mają być w czasie rzeczywistym z wyświetlaną grafiką oraz w trakcie pomiaru i po zebraniu danych ma być możliwość ich podglądu. h) Analizator ma posiadać wyświetlane informacje o stanie filtrów, przepływie próby i stanie lasera. i) Pojemność rejestratora powinna wynosić min. 50 000 danych – punktów pomiarowych (5 MB wbudowanej pamięci), 8) Analizator pyłu zawieszonego musi być wyposażony w : a) Walizkowy zestaw do pomiarów środowiskowych w wersji transportowej. b) Akumulator Li-Jon minimum 6000 mAh, c) Zestaw do zasilania sieciowego AC 230 V, d) Płytę CD z dokumentacja i oprogramowaniem lub na innym nośniku, e) Kabel połączeniowy USB, f) Kabel do połączenia wyjścia analogowego. g) Oprogramowanie do analizy danych. h) Adapter wlotowy minimum 2 sztuki. i) Filtr zerujący. j) Zestaw kalibrujący głowica PM2.5, płytka głowicy – 2 sztuki. k) Filtry powietrza typu HEPA minimum 4 sztuki. l) Certyfikat kalibracji producenta. m) Uchwyt do demontażu filtra. n) Całość w walizkowym zestawie transportowym. o) Dodatkowy akumulator o pojemności 6000 mAh. p) Oprogramowanie ww. sprzętu niezbędnego do jego użytkowania – najnowsza dostępna wersja. q) Dokumentacja (tłumaczenie) w języku polskim. 9) Analizator ma współpracować z komputerem przenośnym, wchodzącym w skład przedmiotu zamówienia. 10) UWAGA: Sprzęt opisany powyżej musi być wyposażony we wszystkie wskazane (zalecane, wymagane) ładowarki, baterie, przewody łączeniowe, oprogramowanie z dożywotnią licencją itp., tak by po złożeniu go (o ile jest to wymagane) był gotów do pracy. Urządzenie to ma mieć możliwość połączenia z laptopem wskazanym w części 5 w celu konfiguracji, programowania i zczytania danych. Jednocześnie do sprzętu należy dołączyć wszelkie wymagane dokumenty i przewidziane przez producenta m. in. karta produktu, certyfikaty CE, karta gwarancyjna, certyfikat kalibracji, instrukcja obsługi itp. w języku polskim. 11) Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu tożsamego lub równoważnego, spełniającego kryteria techniczne w zakresie +/- 5%.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Kamera termowizyjna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38651600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Część 2 Kamera termowizyjna o rozdzielczości 464 x 348 z obiektywami 24º&14º&42º& wraz z oprogramowaniem – 1 sztuka - CPV 38651600-9. Kamera musi posiadać: a) obiektyw wymienny standardowy - 24°; b) obiektyw wymienny szerokokątny- 42°; c) obiektyw wymienny teleobiektyw - 14°; d) wyświetlacz 4 cale; e) rozdzielczość wyświetlacza 640 x 480 px; f) czułość termiczna 30 mK; g) pistoletowy uchwyt; h) ekran dotykowy; i) możliwość połączenia z Wi-Fi; j) laserowe wspomaganie ustawiania ostrości; k) 2 akumulatory – minimum 2 godziny pracy; l) wbudowany kompas i pomiaru danych lokalizacyjnych; m) karta pamięci minimum 8GB; n) posiadany system operacyjny w urządzeniu, ma współpracować z komputerem przenośnym, wchodzącym w skład przedmiotu zamówienia; o) rozdzielczość detektora podczerwieni: 464 x 348 (pow. 160 tys. pikseli); p) zakresy temperatury: -20°C do 120°C, 0°C do 650°C , 300°C do 1500°C; q) częstotliwość obrazu: 30 Hz; r) ostrość ustawiana automatycznie, manualnie, Bluetooth, USB 2.0; s) możliwość wykonywania zdjęć poklatkowych; t) laserowy dalmierz; u) automatyczny zapis z naniesieniem danych współrzędnych w dostępnych systemach lokalizacji niewymagających korzystania z płatnych rozwiązań w celu ustalenia położenia • UWAGA 1: Sprzęt opisany powyżej musi być wyposażony we wszystkie wskazane (zalecane, wymagane) ładowarki, baterie, przewody łączeniowe, oprogramowanie z dożywotnią licencją itp., tak by po złożeniu go (o ile jest to wymagane) był gotów do pracy. Urządzenie to ma mieć możliwość połączenia z komputerem przenośnym wskazanym w części 5 w celu konfiguracji, programowania i zczytania danych. Jednocześnie do sprzętu należy dołączyć wszelkie wymagane dokumenty i przewidziane przez producenta m. in. karta produktu, certyfikaty CE, karta gwarancyjna, certyfikat kalibracji, instrukcja obsługi itp. w języku polskim. • UWAGA 2: Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu tożsamego lub równoważnego, spełniającego kryteria techniczne w zakresie +/- 5%.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Bezzałogowy latający wielozadaniowy zestaw rozpoznawczy z odpowiednim wyposażeniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35613000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Część 3 Bezzałogowy latający, wielozadaniowy zestaw rozpoznawczy z odpowiednim wyposażeniem (kamery, czujniki) wraz z dedykowanym oprogramowaniem i goglami oraz wdrożeniem w zakresie obsługi dla 6 strażników – operatorów „drona” do identyfikacji wizualnej obiektów emitujących dym w terenie zurbanizowanym - 1 sztuka CPV- 35613000-4; CPV-80510000-2 Minimalne wymagania: a) wyposażony w system unikania przeszkód; b) wyposażony w kamery – czujniki do monitorowania otoczenia urządzenia, ilość minimum 4; c) wspierany systemem satelitarnym w zakresie aktualnego położenia w dostępnych systemach lokalizacji niewymagających korzystania z płatnych rozwiązań w celu ustalenia położenia d) nagrywanie w jakości 4K przy 30 klatkach na sekundę e) aparatura sterowania (kontroler) zapewniająca pełną kontrolę nad zestawem latającym z możliwością współpracy ze smarttfonem, tabletem, laptopem; f) komunikacja wi – fi 2,4 GHz i 5Ghz; g) minimalna prędkość 13 m/s; cztery silniki; h) zasięg minimum 5 000 m; i) bateria z ładowarką minimum 3 800mAh, Li-Polymer; j) czas pracy minimum 15 minut na fabrycznej baterii; k) dodatkowo zestaw latający ma być wyposażony w dodatkowe baterie wraz z ładowarkami dla każdej z nich, tak by umożliwić pracę zestawu przez co najmniej 60 minut na zapasowych bateriach; l) kamera rejestracyjna 12 Mpix z rozdzielczością 4K; rozdzielczość filmów minimum 4000 x 2 100 m) rozdzielczość zdjęć minimum 3800 x 2600; n) czujniki akcelerometr, żyroskop, wysokościomierz, stabilizator 3 – osiowy; o) składane podwozie. Zawartość zestawu: obiektyw, kamera, bateria (e), ładowarka, kabel zasilający, karta pamięci dedykowana przez producenta o pojemności minimum 16GB, kompletna aparatura sterująca, uchwyt na mobilne urządzenie, czytnik + kabel USB, dedykowany dysk SSD minimum 512GB, szelki, śmigło, walizka transportowa i inne przewidziane przez producenta. • UWAGA 1: Sprzęt opisany powyżej musi być wyposażony we wszystkie wskazane (zalecane, wymagane) przez producenta ładowarki, baterie, przewody łączeniowe, oprogramowanie z dożywotnią gwarancją itp., tak by po złożeniu go (o ile jest to wymagane) był gotów do pracy. Jednocześnie do sprzętu należy dołączyć wszelkie wymagane dokumenty i przewidziane przez producenta m. in. karta produktu, certyfikaty CE, karta gwarancyjna, certyfikat kalibracji, instrukcja obsługi itp. w języku polskim. • UWAGA 2: Zestaw musi być wyposażony w gogle wyświetlające obraz oraz umożliwiające sterowanie dedykowane do oferowanego modelu przez producenta. Gogle muszą być wyposażone we wszystkie wskazane (zalecane, wymagane) przez producenta ładowarki, baterie, przewody łączeniowe, oprogramowanie z dożywotnią gwarancją itp., tak by po złożeniu ich (o ile jest to wymagane) były gotowe do pracy. Jednocześnie do gogli należy dołączyć wszelkie wymagane dokumenty i przewidziane przez producenta m. in. karta produktu, certyfikaty CE, karta gwarancyjna, certyfikat kalibracji, instrukcja obsługi itp. w języku polskim. • UWAGA 3: W cenę bezzałogowego, latającego wielozadaniowego zestawu rozpoznawczego opisanego w części 3 (powyżej), Wykonawca musi wliczyć wdrożenie ww. zestawu do użytkowania poprzez przeprowadzenie zajęć wdrożeniowych dla 6 strażników miejskich w zakresie właściwego użytkowania i obsługi. Wdrożenie do użytkowania musi być przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego tj. w Krakowie, ul. Dobrego Pasterza 116, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu tegoż wdrożenia, z zastrzeżeniem terminu, najpóźniej w dniu podpisania protokołu. • UWAGA 4: Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu tożsamego lub równoważnego, spełniającego kryteria techniczne w zakresie +/- 5%.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Przenośny detektor wielogazowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38433200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Część 4 Przenośny detektor wielogazowy - 1 sztuka, z funkcją odczytu 4 gazów: siarkowodór (H2S), tlenek azotu (NO), tlenek węgla (CO), lotne związki organiczne (PID), w tym ładowarki - 1 szt. plus 1 szt. zapasowa. CPV 38433200-1 1) Przenośny detektor wielogazowy wykorzystany będzie do osobistej ochrony funkcjonariuszy oraz identyfikacji zagrożeń w trakcie podejmowania czynności kontrolnych pomieszczeń, w których mogą znajdować się piece przeznaczone do spalania różnego rodzaju opału lub do kontroli pomieszczeń, w których zgromadzono odpady (identyfikacja zagrożeń). 2) Urządzenie musi być wyposażone we wbudowaną pompkę automatyczną zapewniająca niezawodny pomiar w każdych warunkach. Sensor fotojonizacyjny zamontowany w urządzeniu ma mieć rozszerzony zakres pomiaru o szybkim czasie reakcji ze strony związków organicznych o szerokim spektrum działania, 3) Detektor musi odczytywać stężenia gazów w zakresie: • siarkowodór (H2S) od 0 do 100 ppm w rozdzielczości 0,1 ppm, • tlenek azotu (NO) od 0 do 250 ppm w rozdzielczości 0,5 ppm, • tlenek węgla (CO) od 0 do 500 ppm w rozdzielczości 1 ppm, • lotne związki organiczne LZO (PID) od 0 do 1000 ppm w rozdzielczości 1 ppm, 4) Oprogramowanie do obróbki danych co najmniej do 4 gazów, zainstalowane sensory : (siarkowodór H2S, tlenek azotu NO, tlenek węgla CO, lotne związki organiczne LZO) 5) Detektor musi posiadać wymienne sensory w terenie do w/w gazów palnych i NDIR. 6) Detektor musi posiadać wyświetlacz monochromatyczny graficzny LCD z podświetleniem i funkcją automatycznego obrotu oraz w czasie rzeczywistym wskazywać stężenia gazów, rodzaj gazu, status naładowania akumulatora, tryb rejestracji danych oraz wartości odczytów - maksymalnego i minimalnego z funkcją powiadomienia dźwiękowego, świetlnego i wibracyjnego o min. czasie reakcji 30 sek. 7) Detektor musi posiadać pamięć wewnętrzną i ciągłą rejestracje danych z dostępna biblioteką dostępną z poziomu pamięci urządzenia w języku polskim. 8) zasilanie o czasie pracy min. 6 godz. – baterie alkaliczne AA + akumulatory ładowalne wraz z ładowarką 9) Detektor ma mieć trwałą i wzmocnioną obudowę. 10) Detektor powinien mieć możliwość przesyłu danych i współpracy z komputerem PC przy pomocy m.in. interfejsu USB lub sieci Ethernet. 11) Temperatura pracy detektora wynosić powinna: od -20°C do 50°C przy wilgotności powietrza 0-95 % . 12) Alarmy: wizualny, dźwiękowy, wibracyjny. 13) Wyświetlacz LCD. 14) Uruchamianie automatyczne po włączeniu 15) wszystkie dane z karty mają być „zrzucane i usuwane” przez użytkownika poprzec czytnik do komputera PC lub laptopa 16) Zasilacz sieciowy. 17) Adapter baterii alkalicznych. 18) Płyta CD z dokumentacja i oprogramowaniem. 19) Kabel komunikacyjny do PC. 20) Walizka transportowa. 21) Ładowarka samochodowa 12V i sieciowa AC 230 V. 22) Instrukcja obsługi w języku polskim. UWAGA 1: Sprzęt opisany powyżej musi być wyposażony we wszystkie wskazane (zalecane, wymagane) ładowarki, baterie, przewody łączeniowe, oprogramowanie z dożywotnią licencją itp., tak by po złożeniu go (o ile jest to wymagane) był gotów do pracy. Jednocześnie do sprzętu należy dołączyć wszelkie wymagane dokumenty i przewidziane przez producenta m. in. karta produktu, certyfikaty CE, karta gwarancyjna, certyfikat kalibracji, instrukcja obsługi itp. w języku polskim. UWAGA 2: Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu tożsamego lub równoważnego, spełniającego kryteria techniczne w zakresie +/- 5%.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Sprzęt komputerowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Część 5 Sprzęt komputerowy w postaci zestawu przenośnego laptopa wraz modemem do internetu LTE / 4G - 1 sztuka. CPV 30213100-6 Minimalne parametry dla zestawu przenośnego: a) klasa procesora; Intel Core i7 generacji lub wyższej, 4 rdzenie lub procesor o równoważnych parametrach; b) pojemność pamięci podręcznej – minimu 8 MB; c) Rodzaj dysku - SSD minimum 512 GB, z prędkością zapisu / odczytu minimum 450 Mb/s; d) zainstalowana pamięć – 16 GB DDR4; e) minimalna wielkość pamięci możliwej do zainstalowania - 32 GB; f) ilość banków pamięci 2 szt; g) ilość wolnych banków pamięci – 1 szt; h) wyświetlacz LCD; i) przekątna ekranu LCD; 15.6 cali; j) typ ekranu – matryca matowa; k) rozdzielczość LCD - 1920 x 1080; l) 2 (dwie) karty graficzne o minimalnej pamięci video – 1 karta minimum 2GB i na GDDR5; m) karta dźwiękowa - Tak; n) urządzenia wskazujące – TouchPad; o) klawiatura numeryczna – Tak; p) podświetlana klawiatura – Tak; q) 3x USB 3.0; r) 1 x HDMI; s) 1x 15-stykowe D-Sub; t) 1x połączone wejście słuchawkowe i mikrofonowe; u) 1x RJ-45 (LAN); v) bezprzewodowa karta sieciowa – Tak; w) bluetooth – Tak; x) modem do internetu LTE / 4G; y) bateria Li-Ion – czas podtrzymania min. 6 godzin; z) zasilacz sieciowy; aa) mikrofon; bb) Windows 10 PRO PL 64bit (lub równoważny w pełni działający w domenie Active Directory Windows Server 2008 R2), MS Office w modelu licencyjnym właściwym dla Zamawiającego, jako jednostki samorządu terytorialnego, zatrudniającego ok. 500 osób. Zamawiający nie dopuszcza licencji wymagających subskrypcji. UWAGA 1: Sprzęt opisany powyżej musi być wyposażony we wszystkie wskazane (zalecane, wymagane) ładowarki, baterie, przewody łączeniowe, oprogramowanie z dożywotnią licencją itp., tak by po złożeniu go (o ile jest to wymagane) był gotów do pracy. Jednocześnie do sprzętu należy dołączyć wszelkie wymagane dokumenty i przewidziane przez producenta m. in. karta produktu, certyfikaty CE, karta gwarancyjna, certyfikat kalibracji, instrukcja obsługi itp. w języku polskim. UWAGA 2: Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu tożsamego lub równoważnego, spełniającego kryteria techniczne w zakresie +/- 5%.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Przetwornica 1 kW 1000 W 3000 VA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31717720-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Część 6 Przetwornica 1kW 1000 W / 3000 VA - 1 sztuka. CPV 31717720-0 Minimalne wymagania: a) wykorzystywana jako awaryjne źródło enegii dla urządzeń wymagających ciągłego zasilania; b) ma mieć możliwość zasilania urządzeń elektrycznych wymagających zasilania napięciem przemiennym 230V z akumulatorów lub instalacji samochodowych o napięciu stałym 12V; c) ma wytwarzać na wyjściu napięcie przemienne o przebiegu sinusoidalnym; d) model 1KW; e) moc ciągła 1000 W; f) moc chwilowa 3000 VA; g) przebieg napięcia wyjściowego - czysty sinus; h) sprawność przetwornicy - minimum 85%; i) sprawność w trybie sieciowym - >95%; j) napięcie wyjściowe RMS - 230 VAC; k) regulacja napięcia wyjściowego - +/- 10% RMS; l) częstotliwość wyjściowa - 50+/-0.3 Hz; ł) zabezpieczenie przeciwzwarciowe - tak; m) napięcie wejściowe - 12 VDC; n) minimalne napięcie wejściowe - 10.0VDC; o) sygnalizacja niskiego napięcia - 11.0VDC; p) odcięcie napięcie - 10.5VDC; r) maksymalne napięcie wejściowe - 15V UWAGA 1: Sprzęt opisany powyżej musi być wyposażony we wszystkie wskazane (zalecane, wymagane) ładowarki, baterie, przewody łączeniowe, oprogramowanie z dożywotnią licencją itp., tak by po złożeniu go (o ile jest to wymagane) był gotów do pracy. Jednocześnie do sprzętu należy dołączyć wszelkie wymagane dokumenty i przewidziane przez producenta m. in. karta produktu, certyfikaty CE, karta gwarancyjna, certyfikat kalibracji, instrukcja obsługi itp. w języku polskim. UWAGA 2: Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu tożsamego lub równoważnego, spełniającego kryteria techniczne w zakresie +/- 5%.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Przenośna kamera cyfrowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38651600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Część 7 Przenośna kamera cyfrowa – 1 szt., wykorzystywana do nagrań w celach poglądowych i szkoleniowych, umożliwiająca nagrywanie filmów oraz ich odtwarzanie za pomocą wbudowanego projektora CPV 38651600-9 Minimalne wymagania: a. efektywna liczba pikseli dla filmu – ok. 2,2 megapiksela; b. ogniskowa f= 1,9-57,0 mm; c. zoom optyczny 30x; d. ekran panoramiczny, dotykowy, z regulacją kątu otwarcia; e. stabilizator obrazu; f. ustawianie ostrości automatyczne z możliwością przejścia na tryb ręczny, g. możliwość nagrywania w trybie słabego oświetlenia; h. nośnik danych karta pamięci z szybkim zapisem i odczytem danych, co najmniej 64 GB i. format zapisu zgodny z MPEG-4; j. wbudowany mikrofon z funkcją zoom i regulacją czułości mikrofonu; k. projektor do lumenów; l. złącza HDMI (micro HDMI); m. wyjście video wraz z przewodem; n. zasilanie z akumulatora 3,6V i zasilacza sieciowego Zestaw powinien zawierać: kamerę, akumulator, zasilacz sieciowy, przewodnik po obsłudze, przewód HDMI (micro), pomocniczy przewód połączeniowy USB, płyta z oprogramowaniem lub dostarczone oprogramowanie w sposób określony przez producenta z dożywotnią licencją. UWAGA 1: Sprzęt opisany powyżej musi być wyposażony we wszystkie wskazane (zalecane, wymagane) ładowarki, baterie, przewody łączeniowe, oprogramowanie z dożywotnią licencją itp., tak by po złożeniu go (o ile jest to wymagane) był gotów do pracy. Jednocześnie do sprzętu należy dołączyć wszelkie wymagane dokumenty i przewidziane przez producenta m. in. karta produktu, certyfikaty CE, karta gwarancyjna, certyfikat kalibracji, instrukcja obsługi itp. w języku polskim. UWAGA 2: Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu tożsamego lub równoważnego, spełniającego kryteria techniczne w zakresie +/- 5%.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zestaw multimetru cyfrowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38414000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Część 8 Zestaw multimetru cyfrowego, elektroda LDO, do pomiarów w terenie, 5 m – 1 sztuka CPV -38414000-0; 38932000-7 Minimalne parametry techniczne a) automatyczne rozpoznanie buforu: normy IUPAC; b) barometryczny pomiar ciśnienia: do automatycznej kompensacji DO; c) dokładność mV: ± 0.1 mV; d) dokładność pH: ± 0,002 pH; e) dokładność przewodności: ± 0,5 w zakresie 1 µS/cm - 200 mS/cm; f) dokładność temperatury: ± 0,3 °C; g) dopasowanie standardów kalibracyjnych - użytkownik musi mieć możliwość określania wzorców; h) dedykowana drukarka; i) pełne komunikaty tekstowe plus klawiatura; k) interwał kalibracji/ostrzeżenia/przypomnienia: od 2 godzin do 7 dni; l) obudowa spełniająca normę IP67; ł) język obsługi urządzenia: polski; m) kalibracja elektrody pH - 4-punktowa; n) kalibracja elektrody przewodności: Demal (1 D/ 0,1 D/ 0,01 D); Molar (0,1 M/0,01 M/0,001 M); NaCl (0,05%; 25 µS/cm; 1000 µS/cm; 18 mS/cm); o) kalibracja elektrody redox i kalibracja elektrody tlenu: Kalibracja DO 0 -1; p) automatyczna kompensacja temperatury dla pH; r) automatyczna kompensacja temperatury dla pH; s) narzędzie do przesyłania danych HQD; t) pamięć wewnętrzna: minimum 500 wyników; u) parametry: pH, mV, ISE, DO, przewodność, TDS, zasolenie, rezystywność, ORP, temperatura; w) pomiar DO: luminescencyjny pomiar DO 0,1 - 20,0 mg/L; z) pomiar mV: -1500 - 1500 mV; aa) pomiar oporności: 2,5 Ωcm - 49 MΩcm; bb) pomiar pH: 0 - 14 pH; cc) pomiar przewodności: od 0,01 µS/cm do 200 mS/cm; dd) pomiar przewodności przy stabilnych odczytach: 5 różnych trybów stabilności ee) pomiar przy stałych wskazaniach mV: 5 różnych trybów stabilności; ff) pomiar TDS: 0,0 - 50,0 mg/L; gg) pomiar temperatury: -10 - 110 °C; hh) pomiar zasolenia: 0 - 42 g/kg; ii) rozdzielczość: ± 0,5% w zakresie 1 µS/cm - 200 mS/cm; jj) rozdzielczość DO - wilgotność 0,01 mg/L lub nasycenie DO 0,1%; kk) rozdzielczość mV: 0,1 mV; ll) rozdzielczość pH - wybór pomiędzy pH 0,001 i 0,1; łł) rozdzielczość przewodności -zapis 5 cyfrowy z 2 cyframi po przecinku; mm) rozdzielczość temperatury: 0,1 °C; nn) cyfrowe wyjście elektrod - 1 channel Typ wyświetlacza: Wyświetlacz LCD 240 x 160 pikseli z podświetleniem Warunki środowiskowe: temperatura: 0 - 60 °C Warunki środowiskowe: wilgotność: Wilgotność względna 90% (bez kondensacji) Wejścia: 1 Wymogi energetyczne (napięcie): 6 V Wynik ID: sygnatura czasowa, ID użytkownika, ID próbki itd. Wyświetlanie krzywej kalibracji - omówienie kalibracji Zakresy pomiarowe: -1500 - 1500 mV Zawartość: Miernik + wzmocniona sonda/sondy + odczynniki + akcesoria do pracy w terenie. UWAGA 1: Sprzęt opisany powyżej musi być wyposażony we wszystkie wskazane (zalecane, wymagane) ładowarki, baterie, przewody łączeniowe, oprogramowanie z dożywotnią licencją itp., tak by po złożeniu go (o ile jest to wymagane) był gotów do pracy. Jednocześnie do sprzętu należy dołączyć wszelkie wymagane dokumenty i przewidziane przez producenta m. in. karta produktu, certyfikaty CE, karta gwarancyjna, certyfikat kalibracji, instrukcja obsługi itp. w języku polskim. UWAGA 2: Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu tożsamego lub równoważnego, spełniającego kryteria techniczne w zakresie +/- 5%.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Miernik wilgotności drzewa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38132000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Część 9 Miernik wilgotności drzewa wersja wzorcowana w OUM z walizką 1 kpl. CPV 38132000-7 a) zakres pomiarowy: 6 % - 60 % wilg. bezwzgl.; b) rozdzielczość: 0.1 %; c) Dokładność: - ±1 % (w zakresie 6 - 15%), - ±2 % (w zakresie 16 - 28%), - ok. 10 % wart. mierzonej (w zakresie 28 - 60%); d) zakres temp. drewna: -10°C - 60°C; e) obsługiwana liczba gatunków drewna - minimum 7 grup gatunkowych; f) wyświetlacz LCD; g) Elektrody: - standard: ϕ 3.5x12 mm - (2 szt. + 2 zapasowe), - opcjonalnie: ϕ 2x6 mm dotykowe do oklein, h) zasilanie: 1 x 12V (bateria 23A); i) trwałość baterii powinna wystarczyć na minimum 4 500 pomiarów: j) funkcja sygnalizacji zużycia baterii; k) automatyczne wyłączenia zasilania: nie później, niż po 5 min.. UWAGA 1: Sprzęt opisany powyżej musi być wyposażony we wszystkie wskazane (zalecane, wymagane) ładowarki, baterie, przewody łączeniowe, oprogramowanie z dożywotnią licencją itp., tak by po złożeniu go (o ile jest to wymagane) był gotów do pracy. Jednocześnie do sprzętu należy dołączyć wszelkie wymagane dokumenty i przewidziane przez producenta m. in. karta produktu, certyfikaty CE, karta gwarancyjna, certyfikat kalibracji, instrukcja obsługi itp. w języku polskim. UWAGA 2: Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu tożsamego lub równoważnego, spełniającego kryteria techniczne w zakresie +/- 5%.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Lornetka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38631000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Część 10 Lornetka 1 szt. CPV 38631000-7 Minimalne parametry: a) powiększenie minimum 10x50 przeznaczona również do obserwacji nocnych i zmierzchowych b) każdy element optyczny pokryty wielowarstwowymi powłokami antyodblaskowymi (antyrefleksyjnymi) o sprawności rzędu 95%. średnicy obiektywu i tego samego powiększenia. c) korpus lornetki wykonany z lekkich stopów aluminium, pokryty teksturowaną gumą, wodoodporną i wypełnioną suchym azotem, d) zestaw powinien zawierać nakrywki na obiektywy niezależne z uchwytami do korpusu, nakrywki na okulary łączone z uchwytami do paska, pokrowiec (futerał) oraz pasek do przenoszenia, e) powiększenie minimum 10x, f) obiektyw minimum 50 mm, g) wodoodporność wymagana, h) wypełnienie gazem np. argonem, i) pole widzenia od 100m do 1000 m UWAGA: Lornetka musi posiadać wszystkie akcesoria przewidziane przez producenta dla oferowanego modelu m. in.: futerał, pasek na szyję, do przenoszenia, zestaw do czyszczenia, dokumentacja (gwarancja, certyfikaty itp.).
  

Criterion

Kryteria Cena - koszt brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)