GuidZP400 |
39051342-4112-4fab-b88f-4f35257d4389
|
Biuletyn |
585286-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Słupsk
|
Regon |
59064500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Zwycięstwa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Słupsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
598 488 414
|
Zamawiajacy fax |
598 488 321
|
Zamawiajacy email |
urzad@um.slupsk.pl
|
Adres strony url |
http://www.slupsk.pl; http://bip.slupsk.um.slupsk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.um.slupsk.pl/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.um.slupsk.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, Kancelaria Urzędu (pokój nr 6)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Uruchomienie i utrzymanie systemu zarządzającego kartą miejską oraz dostawa kart zbliżeniowych
|
Numer referencyjny |
ZP.271.50.2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę na rzecz zamawiającego usługi wdrożenia, uruchomienia, oraz utrzymania, asysty technicznej, rozwoju i bieżącej konserwacji systemu zarządzającego kartą miejską wraz z dostawą kart zbliżeniowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Ilość kart zbliżeniowych wskazana w Rozdziale 3 Opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) jest ilością orientacyjną. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy kart zbliżeniowych w ilości podanej w Opisie przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
72263000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie 40% wartości brutto za dostawę kart zbliżeniowych, podanej w ofercie wykonawcy. Oznacza to, że zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu dostawy kart zbliżeniowych wyniesie 60% łącznej wartości brutto za dostawę kart zbliżeniowych podanej w ofercie wykonawcy.
|
Okres w miesiacach |
36
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia o wartości minimum 30.000 zł każde, polegające na wdrożeniu, dostawie, uruchomieniu oraz obsłudze systemu do zarządzania kartami elektronicznymi, na przykład kartą miejską, kartą aglomeracyjną, kartą studencką, itp.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji,w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów,o których mowa powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami
internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera
samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. wykaz usług w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek opisany w rozdz. V ust.1 pkt 2 lit. c SIWZ, tj. że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zamówienia, o wartości minimum 30.000 zł każde, polegające na wdrożeniu, dostawie, uruchomieniu oraz obsłudze systemu do zarządzania kartami elektronicznymi, na przykład kartą miejską, kartą aglomeracyjną kartą studencką itp.,
2. dowody określające czy usługi wskazane w wykazie, zostały lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa w niniejszym punkcie są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były lub są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, wykonawca składa oświadczenie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP zostanie udostępniony na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie wskazanym w projekcie umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-07-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Słupska, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk;
1) inspektor ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Słupsku, kontakt: iod@um.slupsk.pl, telefon 59 84 88 300;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, numer ZP.271.50.2018,
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|