Usługa technicznego utrzymania i konserwacji oraz zapobieganie awariom i interwencyjne przywracanie transmisji danych w obrębie szerokopasmowej sieci teleinformatycznej miasta Katowice powstałej w ramach projektów – 2 części. Część I: „SilesiaNet – budowa społeczeństwa informacyjnego w subregionie centralnym województwa śląskiego: Miasto Katowice”, Część II: „Budowa sieci szerokopasmowej dla społeczeństwa informacyjnego na terenie Gmin Górnego Śląska wraz z punktami dostępu do Hot-spot”.

Data publikacji 2018-07-06
Data zakończenia 2018-07-24 00:00:00
Instytucja Miasto Katowice
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi zarządzania siecią danych oraz usługi wspierające

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585277-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723150006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

​I. 1) Opis przedmiotu zamówienia: Usługa technicznego utrzymania i konserwacji oraz zapobieganie awariom i interwencyjne przywracanie transmisji danych w obrębie szerokopasmowej sieci teleinformatycznej miasta Katowice powstałej w ramach projektów
"SilesiaNet – budowa społeczeństwa informacyjnego w subregionie centralnym województwa śląskiego: Miasto Katowice"
„Budowa sieci szerokopasmowej dla społeczeństwa informacyjnego na terenie Gmin Górnego Śląska wraz z punktami dostępu do Hot-spot”
2) W ramach każdej części zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
A. Utrzymywania ciągłości produkcyjnej i rekonfiguracji obsługiwanej sieci
B. Obsługi urządzeń aktywnych sieci, które są w posiadaniu Zamawiającego oraz lokalizacji kluczowych.
C. Realizacji konfiguracji usługi dostępu do Internetu w obrębie obsługiwanej sieci.
D. Świadczenia dodatkowych usług inżynierskich związanych z rekonfigurowaniem urządzeń aktywnych sieci.
Dodatkowo:
część I obejmuje usługi:
E. Wybudowania połączeń pomiędzy urządzeniami sieci nowo przyłączanych jednostek organizacyjnych a węzłami sieci SilesiaNet.
F. Konfiguracji bram jednostek miasta Katowice (poza Urzędem Miasta).
G. Przeniesienie szafy sieci SilesiaNet.
część II obejmuje usługi:
H. Podłączanie nowo wybudowanych stacji klienckich z punktami hotspot do sieci.
Przedmiot zamówienia został określony z uwzględnieniem postanowień rozdziału 2 ustawy.
3) Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy. (załączniki nr 7a, 7b i 7c do SIWZ)
4) Zamówienie nie jest współfinansowane przez Unię Europejską
5) Ilości wskazane w załączniku nr 1 do specyfikacji są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w tabeli (zał. nr 1). Jednocześnie zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie równowartość ceny podanej w formularzu ofertowym w pozycji „Obsługa serwisowa”.

II. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności

w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 22 czerwca 1974 roku – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r, poz. 1666).

Wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą realizowane przez osoby na podstawie umowy o pracę:

- obsługa wszystkich zgłoszeń Zamawiającego dotyczących: awarii, zdarzeń niepożądanych oraz wykonywanie innych czynności zleconych przez Zamawiającego dotyczących realizacji usługi.

Wykonawca ma obowiązek przedstawienia na wezwanie Zamawiającego (w terminie wskazanym przez Zamawiającego) dowodu zatrudniania osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia na umowę pracę w postaci oświadczenia o zatrudnieniu takich osób ze wskazaniem liczby pracowników i wymiaru ich zatrudnienia oraz powołaniem czasookresów zatrudnienia, zanonimizowanych kserokopii aktualnych umów o pracę (uniemożliwiających identyfikację danych osobowych pracowników stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) zawartych z ww. pracownikami na czas realizacji zamówienia.

W przypadku wygaśnięcia lub rozwiązania stosunku pracy z którymś z pracowników wykonujących czynności objęte umową, Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia w jego miejsce innej osoby.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5771c3e0-0962-43b8-bca7-6f823878396f
Biuletyn 585277-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Katowice
Zamawiajacy adres ulica ul. Młyńska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40098
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48 32 2593302
Zamawiajacy fax 48 327 054 949
Zamawiajacy email bzp@um.katowice.pl
Adres strony url http://www.katowice.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.katowice.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.katowice.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty nalezy skladać w formie pisemnej osobiście lub przesłać na adres podany niżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Katowice, Wydział Informatyki, Rynek 1, 40-003 Katowice, pok. 411
Nazwa nadana zamowieniu Usługa technicznego utrzymania i konserwacji oraz zapobieganie awariom i interwencyjne przywracanie transmisji danych w obrębie szerokopasmowej sieci teleinformatycznej miasta Katowice powstałej w ramach projektów – 2 części. Część I: „SilesiaNet – budowa społeczeństwa informacyjnego w subregionie centralnym województwa śląskiego: Miasto Katowice”, Część II: „Budowa sieci szerokopasmowej dla społeczeństwa informacyjnego na terenie Gmin Górnego Śląska wraz z punktami dostępu do Hot-spot”.
Numer referencyjny BZP.271.1.136.2018
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu ​I. 1) Opis przedmiotu zamówienia: Usługa technicznego utrzymania i konserwacji oraz zapobieganie awariom i interwencyjne przywracanie transmisji danych w obrębie szerokopasmowej sieci teleinformatycznej miasta Katowice powstałej w ramach projektów "SilesiaNet – budowa społeczeństwa informacyjnego w subregionie centralnym województwa śląskiego: Miasto Katowice" „Budowa sieci szerokopasmowej dla społeczeństwa informacyjnego na terenie Gmin Górnego Śląska wraz z punktami dostępu do Hot-spot” 2) W ramach każdej części zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: A. Utrzymywania ciągłości produkcyjnej i rekonfiguracji obsługiwanej sieci B. Obsługi urządzeń aktywnych sieci, które są w posiadaniu Zamawiającego oraz lokalizacji kluczowych. C. Realizacji konfiguracji usługi dostępu do Internetu w obrębie obsługiwanej sieci. D. Świadczenia dodatkowych usług inżynierskich związanych z rekonfigurowaniem urządzeń aktywnych sieci. Dodatkowo: część I obejmuje usługi: E. Wybudowania połączeń pomiędzy urządzeniami sieci nowo przyłączanych jednostek organizacyjnych a węzłami sieci SilesiaNet. F. Konfiguracji bram jednostek miasta Katowice (poza Urzędem Miasta). G. Przeniesienie szafy sieci SilesiaNet. część II obejmuje usługi: H. Podłączanie nowo wybudowanych stacji klienckich z punktami hotspot do sieci. Przedmiot zamówienia został określony z uwzględnieniem postanowień rozdziału 2 ustawy. 3) Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy. (załączniki nr 7a, 7b i 7c do SIWZ) 4) Zamówienie nie jest współfinansowane przez Unię Europejską 5) Ilości wskazane w załączniku nr 1 do specyfikacji są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w tabeli (zał. nr 1). Jednocześnie zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie równowartość ceny podanej w formularzu ofertowym w pozycji „Obsługa serwisowa”. II. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 22 czerwca 1974 roku – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r, poz. 1666). Wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą realizowane przez osoby na podstawie umowy o pracę: - obsługa wszystkich zgłoszeń Zamawiającego dotyczących: awarii, zdarzeń niepożądanych oraz wykonywanie innych czynności zleconych przez Zamawiającego dotyczących realizacji usługi. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia na wezwanie Zamawiającego (w terminie wskazanym przez Zamawiającego) dowodu zatrudniania osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia na umowę pracę w postaci oświadczenia o zatrudnieniu takich osób ze wskazaniem liczby pracowników i wymiaru ich zatrudnienia oraz powołaniem czasookresów zatrudnienia, zanonimizowanych kserokopii aktualnych umów o pracę (uniemożliwiających identyfikację danych osobowych pracowników stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) zawartych z ww. pracownikami na czas realizacji zamówienia. W przypadku wygaśnięcia lub rozwiązania stosunku pracy z którymś z pracowników wykonujących czynności objęte umową, Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia w jego miejsce innej osoby.
Cpv glowny przedmiot 72315000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje dla każdej z części, udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy w wysokości nie większej niż 20%, w przypadku konieczności wykonania większej ilości usług prac inżynierskich i/lub konieczności wykonania większej ilości przyłączy niż Zamawiający przewiduje w punkcie 11 ppkt 3. 2. Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia: Zamówienia zostaną udzielone w wysokości odpowiednich cen jednostkowych za usługi określonych przez Wykonawcę w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ, zgodnie z procedurą przewidzianą dla zamówień udzielanych w trybie z wolnej ręki.
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow ​Zamówienie należy zrealizować w ciągu 12 miesięcy od podpisania umowy, z tym, że nie wcześniej niż od dnia 31.08.2018 r.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wymaga aby Wykonawca : 1. dysponował środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości: Część I: min. 80 000 pln Część II: min. 25 000 pln
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga aby wykonawca spełnił minimalne warunki jn: a. wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi w zakresie jn: - minimum dwie usługi serwisu prewencyjnego proaktywnego utrzymania sieci świadczonego w reżimie 24x7 z gwarantowanym poziomem SLA o wartości brutto min. 50.000 zł rocznie oraz przedłożą dowody czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Uwaga 1: W przypadku gdy wykonawca nabył doświadczenie przy realizacji zamówienia jako członek konsorcjum, to winien wykazać, że bezpośrednio wykonywał tę część zamówienia która będzie odpowiadała zakresowi który został określony przez zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Uwaga 2: W przypadku gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie to warunek ten winien spełnić co najmniej jeden z członków konsorcjum b. dysponował osobami posiadającymi niżej określone kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie oraz wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego: - dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości tj.: a) min jedna osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo Budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. W przypadku gdy wskazana na to stanowisko osoba posiada uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów to winna wykazać, że posiada uprawniania budowlane w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej zakresie instalacji elektrycznych; Dodatkowo dla części I: b) Ze względu na fakt, iż w sieci SilesiaNet główne urządzenia sieciowe są urządzeniami Cisco, Zamawiający wymaga, aby przynajmniej jedna osoba posiadała certyfikat Cisco CCIE Service Provider (SP) lub certyfikat CCIE Routing & Switching (RS) oraz posiada umiejętności konfiguracji MPLS (Multiprotocol Label Switching) dotyczące budowy sieci operatorskich. dla części II: c) Osoba z praktyczną znajomością konfiguracji urządzeń radiowych pracujących w technologii LTE potwierdzoną uczestnictwem w realizacji przynajmniej 1 usługi polegającej na instalacji i konfiguracji stacji bazowych i klienckich LTE lub obsłudze systemu opartego na technologii LTE. Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony również, jeśli jedna osoba będzie posiadała wszystkie ww. umiejętności lub różne osoby będą posiadały jedną lub kilka z wymienionych umiejętności i w sumie będą posiadać wszystkie wymienione.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–23 i ust. 5 pkt 1. Ustawy. 4) W przypadku gdy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający wymaga od wykonawcy, przedłożenia dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5) W przypadku gdy wykonawca nabył doświadczenie przy realizacji zamówienia jako członek konsorcjum, to winien wykazać, że bezpośrednio wykonywał tę część zamówienia która będzie odpowiadała zakresowi który został określony przez zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie to warunek ten winien spełnić co najmniej jeden z członków konsorcjum.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu wykonawca którego oferta została najwyżej oceniona winien przedłożyć: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 52 SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 52 SIWZ zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten winien być wystawiony w terminie jak określono w pkt. 52 SIWZ. 4. Dokumenty od podmiotu udostępniającego zasób i od podwykonawcy: 1) Zamawiający wymaga od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: a) dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, b) niezbędnych dokumentów w celu udowodnienia, że ww. Wykonawca będzie dysponował zasobami mu udostępnionymi w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, że stosunek łączący firmę którą reprezentuję z wykonawcą gwarantuje rzeczywisty dostęp do zasobów mu udostępnionych. 5. Zamawiający nie będzie wymagał od wykonawcy przedstawienia dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy.
Zakresie warunkow udzialu I. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej zamawiający wymaga od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona przedłożenia: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Uwaga. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy. II. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający wymaga od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona przedłożenia: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Inne dokumenty niewymienione ​Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji - od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca powinien zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium przetargowe w wysokości: dla części I 3000 zł dla części II 1200 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) Zmiany postanowień umowy zostały określone we wzorze umowy (załącznik nr 7a, 7b,) do SIWZ 2) Zmiana umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-07-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1) Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i być sporządzona na formularzu o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1. 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, ze wykonawca: - nie podlega wykluczeniu z postepowania - spełnia warunki udziału w postepowaniu w formie określonej w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ 3) Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 4) Dowód wniesienia wadium; 5) Kalkulację ceny ofertowej. 6) W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 7) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie dotyczące tych podmiotów.

Criterion

Kryteria warunki SLA urządzeń i usług krytycznych
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)