Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu dla projektu pn. „Samorząd najwyższej jakości – od administrowania do współrządzenia” w ramach działania 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne, oś priorytetowa : II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji

Data publikacji 2018-07-06
Data zakończenia 2018-07-18 00:00:00
Instytucja Gmina Wałbrzych
Miejscowość Wałbrzych
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584082-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, 6 szt.
Typ: Komputer stacjonarny,
Rodzaj obudowy: All in One
Zastosowanie: Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji graficznych, aplikacji geodezyjnych, dostępu do internetu oraz poczty elektronicznej
Procesor: wielordzeniowy ze zintegrowaną grafiką,osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 8050 punktów wynik dostępny na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php wg. testów opublikowanych dnia 19.06.2018r.
Pamięć operacyjna: min. 8GB DDR4 SDRAM, możliwość rozbudowy do min 16 GB, minimum jeden slot wolny na dalszą rozbudowę,
Dysk twardy: min. Min. 500GB HDD magnetyczny 7200 obr. lub min. 128 GB SSD
Karta graficzna: Karta graficzna zintegrowana osiągająca w www.videocardbenchmark.net przynajmniej 1120 punktów wg. testów opublikowanych dnia 19.06.2018r.
Karta dźwiękowa: min. 24-bitowa, zintegrowana z płytą główną,
Karta sieciowa: 10/100/1000 Ethernet RJ-45, zintegrowana,
Wbudowane porty i złącza: minimum 2 porty USB 2.0 i 6 porty USB 3.0, port sieciowy RJ-45, porty audio: wyjście audio, czytnik kart,
Klawiatura: USB, przewodowa w układzie polski programisty dedykowana do AiO,
Mysz: USB laserowa, przewodowa z min. 1000 DPI dwoma klawiszami oraz rolką (scroll) dedykowana do AiO,
Nagrywarka: DVD +/-RW,
Przekątna ekranu: min. 23,8 cali
Rozdzielczość maksymalna: 1920 x 1080
Matryca: LCD z podświetleniem WLED
Zintegrowana kamera internetowa
Wbudowane głośniki
Certyfikaty i standardy:
- Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu (należy załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu)
- Deklaracja zgodności CE (należy załączyć do oferty)
- Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie
propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów
wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram
- Komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star 5.0. Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov – dopuszcza się wydruk ze strony internetowej.
System operacyjny: Microsoft Windows 10 Professional 64-bit PL, zainstalowany system operacyjny nie wymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft lub równoważny system operacyjny w najnowszej oferowanej przez producenta wersji w pełni kompatybilny z
Active Directory o minimalnym poziomie funkcjonalności domeny Serwera 2008, akceptujący reguły GPO, oraz pozwalający na uruchomienie i poprawne funkcjonowanie oprogramowania merytorycznego wykorzystywanego przez Zamawiającego (np. System Ratusz Otago, EAP XML Legislator,
System Rekord)
Warunki gwarancji: 36-miesięczna gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta, realizowana w następnym dniu roboczym. Wymagane oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta
(należy dołączyć do oferty). Serwis urządzeń musi byś realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001.
Wsparcie techniczne: Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu
realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera – do oferty należy dołączyć link strony.
Inne: Nie dopuszcza się stosowania dodatkowych kabli, przejściówek, zewnętrznych urządzeń dołączanych do jednostki centralnej w celu spełnienia zapisów parametrów technicznych.
Gwarancja - 36 miesięcy
Oprogramowanie - 6 szt.
Microsoft Office 2016 Professional BOX lub MOLP GOV lub równoważny składający się minimum z:
- arkusza kalkulacyjnego obsługującego formaty: txt, csv, ods, ots, xls, xlsx, html,
- programu do tworzenia prezentacji obsługującego formaty: odp, otp, ppt, pptx, pps,
- edytora tekstu obsługującego formaty: txt, rtf, odt, ott, doc, docx, dot, html,
- program do obsługi relacyjnych baz danych: mdb, accdb,
- programu do obsługi i zarządzania pocztą e-mail i kalendarz
- programu do tworzenia i obsługi notatek
Musi posiadać możliwość dokonywania bezpłatnej aktualizacji i poprawek przez Internet,
Interfejs programu, pomoc w programie, dokumentacja dostępne w języku polskim,
W ramach licencji możliwość przenoszenia licencji i pakietów oprogramowania z jednego komputera na drugi bez utraty praw do zaoferowanego oprogramowania wchodzącego w skład pakietu,
Każdy pakiet musi posiadać niepowtarzalny (unikatowe) klucze do aktywacji dla każdego pakietu oprogramowania,
Pakiet musi umożliwiać pracę na dokumentach wytworzonych przy użyciu oprogramowania Microsoft Office 2003, 2007, 2010, 2016.
Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 220f3b7c-4b76-4df8-9d24-1fad845fba4a
Biuletyn 584082-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Wałbrzych
Regon 57959500000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Magistracki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wałbrzych
Zamawiajacy kod pocztowy 58300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 074 6655153, 6655154
Zamawiajacy fax 746 655 155
Zamawiajacy email wizp@um.walbrzych.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Samorząd najwyższej jakości – od administrowania do współrządzenia” w ramach działania 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne, oś priorytetowa : II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.um.walbrzych.pl/zzp/dostawakomputerowlipiec2018.zip
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.um.walbrzych.pl/zzp/dostawakomputerowlipiec2018.zip
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemny
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Wałbrzychu Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. nr 13
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu dla projektu pn. „Samorząd najwyższej jakości – od administrowania do współrządzenia” w ramach działania 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne, oś priorytetowa : II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji
Numer referencyjny BO.271-69/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, 6 szt. Typ: Komputer stacjonarny, Rodzaj obudowy: All in One Zastosowanie: Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji graficznych, aplikacji geodezyjnych, dostępu do internetu oraz poczty elektronicznej Procesor: wielordzeniowy ze zintegrowaną grafiką,osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 8050 punktów wynik dostępny na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php wg. testów opublikowanych dnia 19.06.2018r. Pamięć operacyjna: min. 8GB DDR4 SDRAM, możliwość rozbudowy do min 16 GB, minimum jeden slot wolny na dalszą rozbudowę, Dysk twardy: min. Min. 500GB HDD magnetyczny 7200 obr. lub min. 128 GB SSD Karta graficzna: Karta graficzna zintegrowana osiągająca w www.videocardbenchmark.net przynajmniej 1120 punktów wg. testów opublikowanych dnia 19.06.2018r. Karta dźwiękowa: min. 24-bitowa, zintegrowana z płytą główną, Karta sieciowa: 10/100/1000 Ethernet RJ-45, zintegrowana, Wbudowane porty i złącza: minimum 2 porty USB 2.0 i 6 porty USB 3.0, port sieciowy RJ-45, porty audio: wyjście audio, czytnik kart, Klawiatura: USB, przewodowa w układzie polski programisty dedykowana do AiO, Mysz: USB laserowa, przewodowa z min. 1000 DPI dwoma klawiszami oraz rolką (scroll) dedykowana do AiO, Nagrywarka: DVD +/-RW, Przekątna ekranu: min. 23,8 cali Rozdzielczość maksymalna: 1920 x 1080 Matryca: LCD z podświetleniem WLED Zintegrowana kamera internetowa Wbudowane głośniki Certyfikaty i standardy: - Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu (należy załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu) - Deklaracja zgodności CE (należy załączyć do oferty) - Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram - Komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star 5.0. Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov – dopuszcza się wydruk ze strony internetowej. System operacyjny: Microsoft Windows 10 Professional 64-bit PL, zainstalowany system operacyjny nie wymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft lub równoważny system operacyjny w najnowszej oferowanej przez producenta wersji w pełni kompatybilny z Active Directory o minimalnym poziomie funkcjonalności domeny Serwera 2008, akceptujący reguły GPO, oraz pozwalający na uruchomienie i poprawne funkcjonowanie oprogramowania merytorycznego wykorzystywanego przez Zamawiającego (np. System Ratusz Otago, EAP XML Legislator, System Rekord) Warunki gwarancji: 36-miesięczna gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta, realizowana w następnym dniu roboczym. Wymagane oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta (należy dołączyć do oferty). Serwis urządzeń musi byś realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001. Wsparcie techniczne: Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera – do oferty należy dołączyć link strony. Inne: Nie dopuszcza się stosowania dodatkowych kabli, przejściówek, zewnętrznych urządzeń dołączanych do jednostki centralnej w celu spełnienia zapisów parametrów technicznych. Gwarancja - 36 miesięcy Oprogramowanie - 6 szt. Microsoft Office 2016 Professional BOX lub MOLP GOV lub równoważny składający się minimum z: - arkusza kalkulacyjnego obsługującego formaty: txt, csv, ods, ots, xls, xlsx, html, - programu do tworzenia prezentacji obsługującego formaty: odp, otp, ppt, pptx, pps, - edytora tekstu obsługującego formaty: txt, rtf, odt, ott, doc, docx, dot, html, - program do obsługi relacyjnych baz danych: mdb, accdb, - programu do obsługi i zarządzania pocztą e-mail i kalendarz - programu do tworzenia i obsługi notatek Musi posiadać możliwość dokonywania bezpłatnej aktualizacji i poprawek przez Internet, Interfejs programu, pomoc w programie, dokumentacja dostępne w języku polskim, W ramach licencji możliwość przenoszenia licencji i pakietów oprogramowania z jednego komputera na drugi bez utraty praw do zaoferowanego oprogramowania wchodzącego w skład pakietu, Każdy pakiet musi posiadać niepowtarzalny (unikatowe) klucze do aktywacji dla każdego pakietu oprogramowania, Pakiet musi umożliwiać pracę na dokumentach wytworzonych przy użyciu oprogramowania Microsoft Office 2003, 2007, 2010, 2016. Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 32775,60
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda, poza oświadczeniem zawartym w załączniku nr 2 niniejszej SIWZ, następujących dokumentów: oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; UWAGA: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Certyfikaty i standardy: - Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu (należy załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu) - Deklaracja zgodności CE (należy załączyć do oferty) - Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram - Komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star 5.0. Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov – dopuszcza się wydruk ze strony internetowej. Warunki gwarancji: 36-miesięczna gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta, realizowana w następnym dniu roboczym. Wymagane oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta (należy dołączyć do oferty). Serwis urządzeń musi byś realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001.
Czy wadium 1
Wadium Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości 900 zł (dziewięćset złotych) najpóźniej do dnia 18.07.2018 g. 10.00 Wadium należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego, nr konta: 60 1020 3668 0000 5302 0430 0984 w Banku PKO BP, przelewem z zaznaczeniem: wadium przetargowe:„Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu”. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajdą się na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium. Kopia polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. W przypadku wniesienia wadium przetargowego w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, pok. nr 1b. Kopię wniesionego wadium należy dołączyć do oferty. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania ofertą. W przypadku złożenia przez Wykonawcę wadium w formie przewidzianej przez art.45 ust.6, z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych: 1.zmiana wynagrodzenia umownego brutto w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT; zmiana będzie wprowadzona do umowy od dnia wejścia w życie ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 2.osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego, 3.dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca, 4.umowa może być zmieniona w przypadku, kiedy w umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, a także zapisy, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na obowiązujące przepisy prawa – w zakresie, który jest niezbędny do wyeliminowania tych błędów, 5. zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę postanowień umownych gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z niniejszą SIWZ, 6. wszelkie zmiany wynikające z art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych
IV 4 4 data 2018-07-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Urząd Miejski w Wałbrzychu, 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, tel./fax.: 74 66 55 154 / 74 66 55 155 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, 58-300 Wałbrzych, ul. Kopernika 2 jest Pani Małgorzata Rybińska, tel. 74 66 55 359; e-mail: m.rybinska@um.walbrzych.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu dla projektu pn. „Samorząd najwyższej jakości – od administrowania do współrządzenia” w ramach działania 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne, oś priorytetowa : II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8) jednocześnie nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)