Wykonanie oraz dostawa artykułów wystawienniczych i informacyjno-promocyjnych

Data publikacji 2018-07-06
Data zakończenia 2018-07-27 00:00:00
Instytucja Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585189-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia jest wykonanie oraz dostawę artykułów wystawienniczych i informacyjno-promocyjnych.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące części.
Część I – materiały promocyjne
Część II – produkty dedykowane

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a2d35287-2e9b-48c5-bcf3-181355242260
Biuletyn 585189-N-2018
Zamawiajacy nazwa Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej
Regon 368205180
Zamawiajacy adres ulica Polna
Zamawiajacy adres numer domu 40
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-635
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 390 35 00,
Zamawiajacy fax +48 22 826 28 23
Zamawiajacy email maciej.szreder@nawa.gov.pl,
Adres strony url https://www.nawa.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Osoba Prawna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://nawa.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/podlegajace-ustawie-prawo-zamowien-publicznych
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://nawa.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/podlegajace-ustawie-prawo-zamowien-publicznych
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Złożenie wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej (NAWA) ul. Polna 40, 00-635 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie oraz dostawa artykułów wystawienniczych i informacyjno-promocyjnych
Numer referencyjny 11/dost./2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia jest wykonanie oraz dostawę artykułów wystawienniczych i informacyjno-promocyjnych. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące części. Część I – materiały promocyjne Część II – produkty dedykowane
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 327000,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Wykonawca jest zobowiązany świadczyć usługi będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2018 r., albo do wyczerpania środków przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia, o ile to nastąpi wcześniej.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow dotyczy części I Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych także wykonuje, należycie dwa zamówienia, z których każda: - polegała na dostarczeniu materiałów informacyjno-promocyjnych - była o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto. W przypadku zamówień, które są w trakcie realizacji, wykonawca musi wykazać, że do chwili składania ofert wartość każdej z wykonanych częściowo usług wynosi co najmniej 100 000,00 PLN brutto. UWAGA - w przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu przedstawi dokument zawierający kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę wymaganego przez Zamawiającego doświadczenia, - w przypadku gdy przedmiotem wykazanej dostawy nie był wyłącznie wyżej podany zakres, należy go wyodrębnić. dotyczy części II Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych także wykonuje, należycie dwa zamówienia, z których każda: - polegała na dostarczeniu materiałów informacyjno-promocyjnych - była o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto. W przypadku zamówień, które są w trakcie realizacji, wykonawca musi wykazać, że do chwili składania ofert wartość każdej z wykonanych częściowo usług wynosi co najmniej 50 000,00 PLN brutto. UWAGA - w przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu przedstawi dokument zawierający kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę wymaganego przez Zamawiającego doświadczenia, - w przypadku gdy przedmiotem wykazanej dostawy nie był wyłącznie wyżej podany zakres, należy go wyodrębnić.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.4 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w pkt 5.4 SIWZ zdanie pierwsze, stosuje się.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały zrealizowane z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały zrealizowane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Inne dokumenty niewymienione Inne dokumenty (jeśli Wykonawca powinien je złożyć), w tym: a) pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów), b) pełnomocnictwo dla Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, UWAGA pełnomocnictwa muszą zawierać zakres umocowania i być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do których Pełnomocnik jest upoważniony), c) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, d) pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji - tajemnica przedsiębiorstwa.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dotyczy terminu realizacji zamówień cząstkowych: Wykonawca dostarczy materiały promocyjne w ramach zlecenia jednostkowego w terminie 14 dni od dna przekazania zlecenia jednostkowego. Termin dostawy może ulec zmianie na podstawie indywidualnych ustaleń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, nie może jednak przekroczyć 30 dni od dnia złożenia zamówienia.
IV 4 4 data 2018-07-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.07.2018 r. o godzinie 10:20 w siedzibie Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej ul. Polna 40, Warszawa.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa materiały promocyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 217000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia jest wykonanie oraz dostawę artykułów wystawienniczych i informacyjno-promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Produkty dedykowane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 110000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia jest wykonanie oraz dostawę artykułów wystawienniczych i informacyjno-promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Jakość artykułów promocyjnych
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)