GuidZP400 |
39b5cc05-2b87-4a7b-a453-dc23071b5e78
|
Biuletyn |
583479-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Zasobów Informatycznych
|
Regon |
140338549
|
Zamawiajacy adres ulica |
Żwirki i Wigury
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9/13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-909
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261 847 818,
|
Zamawiajacy fax |
261 847 145
|
Zamawiajacy email |
czi.inwestycje@mon.gov.pl,
|
Adres strony url |
http://zamowienia-czi.wp.mil.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://zamowienia-czi.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka organizacyjna skarbu państwa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://zamowienia-czi.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zamowienia-czi.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Zasobów Informatycznych, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu informatycznego
|
Numer referencyjny |
2616.14.2018.EB
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego z podziałem na następujące części:
Część nr 1 – dostawa stacji roboczych, monitorów i UPS;
Część nr 2 – dostawa notebooków i tabletów;
Część nr 3 – dostawa urządzeń drukujących
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunki udziału w postępowaniu dotyczą zdolności technicznej lub zawodowej.
a) część 1
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , co najmniej dwa (2) zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego , tj. stacji roboczych i /lub stacji roboczych i monitorów, każde o wartości nie niższej niż 25 000,00 PLN brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych), z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
b) część 2
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa (2) zamówienia polegające na dostawie notebooków i/lub tabletów, każde o wartości nie niższej niż 100 000,00 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych), z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
c) Część 3
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa (2) zamówienia polegające na dostawie urządzeń drukujących, każde o wartości nie niższej niż 70 000,00 brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych), z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
UWAGA: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, zobowiązany jest wykazać, że spełnia wymagania dotyczące zdolności technicznej oddzielnie dla każdej części zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca w celu spełnienia warunku przedłoży Zamawiającemu dokumenty, w których kwota lub równowartość tej kwoty została wyrażona w innej walucie, wówczas Zamawiający dokona przeliczenia według kursu średniego NBP obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. W przypadku gdy w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie ogłosił kursu średniego, wysokość środków będzie przeliczana po ostatnim kursie średnim ogłoszonym przez NBP w tym miesiącu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów:
a) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
c) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 6 do SIWZ).
d) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 6 do SIWZ).
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126), zamiast dokumentów, o których mowa w ust. III.4) lit. pkt. 1) lit a), b) składa:
1) w przypadku dokumentów o których mowa w pkt. ust. III.4) pkt. 1) lit. a) - informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp;
2) w przypadku dokumentu o których mowa w ust. III.4) pkt. 1 lit. b) - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. Dokumenty, o których mowa w ust. III.4) pkt.2 ppkt. 1) i pkt 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia, spełnienia warunków udziału w postępowaniu stawianych przez Zamawiającego, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, o której mowa w ust. III.4) pkt. 1) Wykonawca winien złożyć:
Dotyczy części od 1 do 3:
- wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw – w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów* czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie odpowiednio do danej części, z wykorzystaniem wzoru: załącznik nr 5 do SIWZ.
W przypadku gdy wymagana dostawa jest częścią większego zamówienia, należy podać tylko wartość dostawy wymaganej w ust. III.4) pkt. 1od lit. a) do lit. c) dla danej części i tylko taką dostawę należy wymienić.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał konkretne informacje potwierdzające spełnienie warunku.
* Dowodami, zgodnie z § 2 ust. 4 pkt 2) Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) są:
- referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, albo
- oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w referencji bądź innych dokumentów.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający będzie żądał złożenia oświadczeń lub dokumentów wskazanych w załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.
Wszystkie wymagane testy wydajności i głośności mają dotyczyć sprzętu w oferowanej konfiguracji. Pozostałe wymagane dokumenty lub certyfikaty mogą dotyczyć oferowanej platformy sprzętowej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. „Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej” - w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp - Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w oryginale (w formie pisemnej) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej CZI informacji o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ).
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody bądź informacje, potwierdzające że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
2. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – jeżeli osoba/osoby podpisująca/ce ofertę i załączniki do oferty, działa/ją na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty. Dokument należy złożyć wraz z ofertą.
3.Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum – jeżeli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z zapisami ust. 7.5 pkt 1) SIWZ.
4. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 4 do SIWZ).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
- dla części 1 - 730,00 zł (słownie: siedemset trzydzieści złotych 00/100);
- dla części 2 – 4 200,00 zł (słownie: cztery tysiące dwieście złotych 00/100);
- dla części 3 – 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100).
2.Wadium może być wniesione w niżej wymienionych formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) gwarancjach bankowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 z późn. zm.).
3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie uznany termin
(dzień, godzina) wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść na konto
Centrum Zasobów Informatycznych
ul. Żwirki i Wigury 9/13
00-909 Warszawa
NBP O/O WARSZAWA
Numer rachunku bankowego 87 1010 1010 0032 1613 9120 1000
z dopiskiem „WADIUM – sprawa nr 2616.14.2018.EB”
6. W przypadku złożenia wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, kserokopię gwarancji / poręczenia poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do oferty, natomiast oryginał należy złożyć w oddzielnej kopercie z dopiskiem „WADIUM – sprawa nr 2616.14.2018.EB” w kancelarii Zamawiającego (pokój 210A-B, czynna od poniedziałku do piątku w godz. 08.00 – 14.00). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty;
7. Z treści gwarancji (poręczenia musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pierwsze, pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Pzp. Wskazanie warunków musi być na tyle precyzyjne, aby nie budzić wątpliwości beneficjenta gwarancji lub poręczenia, co do możliwości zaspokojenia się z gwarancji lub poręczenia;
8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp;
9. Zamawiający będzie stosował zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium wraz z odsetkami określone w art. 46 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają możliwość dokonywania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji (której nie można było przewidzieć) zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów pod warunkiem, że Wykonawca dostarczy Sprzęt o parametrach technicznych nie gorszych niż te, które zostały wskazane w ofercie oraz pod warunkiem, że cena Sprzętu o nowych parametrach nie ulegnie zwiększeniu.
2. Warunkiem udzielenia przez Zamawiającego zgody o której mowa w pkt. 1 jest wykazanie przez Wykonawcę, że Sprzęt stanowiący zamiennik posiada parametry nie gorsze niż Sprzęt będący przedmiotem Umowy, poprzez:
1) dostarczenie do Zamawiającego wraz z wnioskiem o wyrażenie zgody na zamianę Sprzętu oświadczenia producenta Sprzętu lub autoryzowanego przedstawiciela producenta w Polsce zawierającego datę jego wycofania z produkcji lub zmianę jego konfiguracji;
2) dołączenie do wniosku, o którym mowa w ppkt. 1, dokumentów potwierdzających spełnianie przez Sprzęt zamienny wymagań postawionych na etapie postępowania przetargowego;
3. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do dostarczenie Zamawiającemu egzemplarza Sprzętu stanowiącego zamiennik w celu przeprowadzenia weryfikacji parametrów zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Umowy (opis przedmiotu zamówienia).
|
IV 4 4 data |
2018-07-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający oświadcza, iż będąc Administratorem danych oraz mając na względzie przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (dalej RODO) wdrożył środki bezpieczeństwa adekwatne do zidentyfikowanych przez siebie ryzyk oraz dające rękojmie należytego zabezpieczenia danych osobowych przekazywanych w ramach postępowania. Szczegółowa klauzula informacyjna z art. 13 RODO zawarta jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|