Dostawa wyposażenia czterech pracowni w Zespole Szkół Zawodowych w Węgorzewie

Data publikacji 2018-07-06
Data zakończenia 2018-07-21 00:00:00
Instytucja Powiat Węgorzewski
Miejscowość Węgorzewo
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Pomoce naukowe,
  • Sprzęt elektroniczny,
  • Lokalna sieć komputerowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584150-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 317100006, 391300002, 324100000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia czterech pracowni w Zespole Szkół Zawodowych w Węgorzewie 2. Zamówienie obejmuje wyposażenie czterech pracowni: 1) nauki języków obcych; 2) materiałoznawstwa i technologii przetwarzania drewna, wytwarzania wyrobów szkutniczych; 3) rysunku technicznego; 4) turystyczno – geograficznej i obsługi turystycznej.
3.Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania, opartego na ośmiu regułach: 1) użyteczność dla osób o różnej sprawności, 2) elastyczność w użytkowaniu, 3) proste i intuicyjne użytkowanie, 4) czytelna informacja,5) tolerancja na błędy,6) wygodne użytkowanie bez wysiłku,7) wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania, 8) percepcja równości. 4. Opis przedmiotu zamówienia (załączniki 1.1 – 1.6) może zawierać znaki towarowe, nazwy producenta lub pochodzenie, nazwy produktów, urządzeń, towarów itp; operowanie przykładowymi nazwami ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego pod kątem jakości, trwałości, standardów, określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych. Posługiwanie się tego typu nazwami ma charakter wyłącznie przykładowy; dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP, dopuszcza się składanie ofert równoważnych. W przypadku, gdy wykonawca zaproponuje materiały, towary, urządzenia i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie zaproponowanych materiałów, towarów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do tych opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być załączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, by Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. 5. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty, doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składając ofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując rodzaj towaru lub dostawy, których świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Pełny wykaz towarów znajduje się w załączniku nr 11 do ustawy o VAT - art. 17 ust. 1 pkt 4.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e253d08e-9c18-48fa-8be0-81b06f5e4020
Biuletyn 584150-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Węgorzewski
Regon 51963459100000
Zamawiajacy adres ulica 3 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 17B
Zamawiajacy miejscowosc Węgorzewo
Zamawiajacy kod pocztowy 11-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 87-427-76-00,
Zamawiajacy fax 87-427-76-05
Zamawiajacy email starostwo@powiatwegorzewski.pl,
Adres strony url www.powiatwegorzewski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Wyższy standard edukacji – lepsza jakość życia lokalnych społeczności – rozbudowa infrastruktury kształcenia zawodowego w Powiecie Węgorzewskim” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiatwegorzewski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej, na adres siedziby Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia czterech pracowni w Zespole Szkół Zawodowych w Węgorzewie
Numer referencyjny WŚBI.272.4.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia czterech pracowni w Zespole Szkół Zawodowych w Węgorzewie 2. Zamówienie obejmuje wyposażenie czterech pracowni: 1) nauki języków obcych; 2) materiałoznawstwa i technologii przetwarzania drewna, wytwarzania wyrobów szkutniczych; 3) rysunku technicznego; 4) turystyczno – geograficznej i obsługi turystycznej. 3.Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania, opartego na ośmiu regułach: 1) użyteczność dla osób o różnej sprawności, 2) elastyczność w użytkowaniu, 3) proste i intuicyjne użytkowanie, 4) czytelna informacja,5) tolerancja na błędy,6) wygodne użytkowanie bez wysiłku,7) wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania, 8) percepcja równości. 4. Opis przedmiotu zamówienia (załączniki 1.1 – 1.6) może zawierać znaki towarowe, nazwy producenta lub pochodzenie, nazwy produktów, urządzeń, towarów itp; operowanie przykładowymi nazwami ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego pod kątem jakości, trwałości, standardów, określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych. Posługiwanie się tego typu nazwami ma charakter wyłącznie przykładowy; dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP, dopuszcza się składanie ofert równoważnych. W przypadku, gdy wykonawca zaproponuje materiały, towary, urządzenia i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie zaproponowanych materiałów, towarów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do tych opisanych w opisie przedmiotu zamówienia. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być załączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, by Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. 5. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty, doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składając ofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując rodzaj towaru lub dostawy, których świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Pełny wykaz towarów znajduje się w załączniku nr 11 do ustawy o VAT - art. 17 ust. 1 pkt 4.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-09-07T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow 1. Termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Najdłuższy, dopuszczony przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia: do dnia 07.09.2018 r. (dla każdej z części zamówienia). Wiążący termin wykonania zamówienia będzie wynikał z oferty Wykonawcy, jednakże nie może on przekroczyć daty wskazanej powyżej. Zamawiający dopuszcza terminy realizacji zamówienia: do dnia 24.08.2018; do dnia 31.08.2018 r.; do dnia 07.09.2018 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; ocena spełniania tego warunku, zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, a którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; ocena spełniania tego warunku, zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, a którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; ocena spełniania tego warunku, zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, a którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wyżej wymieniony dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie; w przypadku innego podmiotu, na którego zdolnościach Wykonawca polega, wyżej wymieniony dokument składany jest w odniesieniu do każdego z tych podmiotów. 2.Informacja dla wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie III.4) punkt 1 treści z tabeli niniejszego ogłoszenia: 2.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. Wykonawca (lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie), w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego: www.powiatwegorzewski.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Oświadczenie, o którym mowa, winno być złożone w oryginale
Zakresie warunkow udzialu W związku z tym, że Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, nie będzie żądał dostarczenia żadnych dokumentów w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie wymaga się.
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika, należy załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. 2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) należy załączyć do oferty pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy PZP.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości, odpowiednio dla każdej części zamówienia: 1.1 Część 1: 3 600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych zero groszy); 1.2 Część 2: 290,00 zł (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt złotych zero groszy); 1.3 Część 3: 860,00 zł (słownie: osiemset sześćdziesiąt złotych zero groszy); 1.4 Część 4: 870,00 zł (słownie: osiemset siedemdziesiąt złotych zero groszy); 1.5 Część 5: 470,00 zł (słownie: czterysta siedemdziesiąt złotych zero groszy); 2. Zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 3.1 pieniądzu; 3.2 poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3 gwarancjach bankowych; 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Nr rachunku: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie 64 9348 0000 0000 0097 2000 0020 z dopiskiem w tytule przelewu: „wadium w post. WŚBI.272.4.2018 – Dostawa wyposażenia czterech pracowni w Zespole Szkół Zawodowych w Węgorzewie - Część nr…. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie (zaleca się, by wykonawca nie wpinał trwale tego dokumentu docałości oferty). W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez Beneficjenta (Powiat Węgorzewski) dodatkowych warunków. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że: 1.1. Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zamiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia poprzez określenie ich zakresu, charakteru oraz warunków wprowadzenia takich zmian, 1.2. Wynikają one z zapisów art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: 2.1 zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zmiany (modyfikacji) opisu przedmiotu zamówienia, w przypadku powstania jakiejś niekompatybilności, niespójności technicznej/ technologicznej, których przyczyną był błędny opis przedmiotu zamówienia, o czas niezbędny do dostosowania się wykonawcy do zmiany, uzgodniony z Zamawiającym; 2.2 zmiany terminu na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia; 2.3 zmiany terminu w przypadku wystąpienia okoliczności, których żadna ze stron nie mogła przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności ani przy zachowaniu należytej staranności im zapobiec. 2.4 zmiany terminu w przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę towaru wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta; o czas niezbędny (uzgodniony z Zamawiającym) na dostarczenie przez Wykonawcę zamiennego towaru o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikającej z oferty. 2.5 zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, 2.6 w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT. 2.7 zmniejszenia zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, 2.8 istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jego zawarcia 2.9 zmiana formy zabezpieczenia umowy: zmiana przewidziana w art. 149 ustawy pzp. 3. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem postanowień zawartych w ust. 2, jest nieważna.
IV 4 4 data 2018-07-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 21.07.2018 r. (sobota) o godz. 9:30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 1: SPRZĘT ELEKTRONICZNY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31710000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-07T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe UWAGA: Termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Najdłuższy, dopuszczony przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia: do dnia 07.09.2018 r. (dla każdej z części zamówienia). Wiążący termin wykonania zamówienia będzie wynikał z oferty Wykonawcy, jednakże nie może on przekroczyć daty wskazanej powyżej.
Zalacznik krotki opis 1. Dostarczony sprzęt musi spełniać następujące warunki: 1) posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne 2) posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu 3) spełniać wymogi normy Energy Star 5.0 (dla komputerów przenośnych) 4) być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich 5) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim 2.Ponadto Wykonawca sporządzając ofertę i dobierając poszczególne urządzenia (wyposażenia) musi uwzględnić fakt, iż niektóre z nich będą musiały ze sobą współpracować (być kompatybilne ze sobą) np. tablica interaktywna musi współpracować z projektorem) 3.Dostawa sprzętu odbywa się na koszt wykonawcy. Cena sprzętu winna uwzględniać wszelkie koszty związane z dostarczeniem sprzętu do Zespołu Szkół Zawodowych w Węgorzewie. 4.Sprzęt należy dostarczyć w terminie do……………… zgodnie z treścią oferty 5.Zamawiający samodzielnie dokona podłączenia sprzętu, oraz jego konfigurację. 6. Gwarancja i serwis: Wykonawca udzieli min. 2 lata gwarancji na dostarczony sprzęt udzielonej na piśmie od daty odbioru potwierdzonego protokołem/protokołami odbioru 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 (1.1 oraz 1.6) do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 2: MEBLE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-07T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe UWAGA:Termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Najdłuższy, dopuszczony przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia: do dnia 07.09.2018 r. (dla każdej z części zamówienia). Wiążący termin wykonania zamówienia będzie wynikał z oferty Wykonawcy, jednakże niemoże on przekroczyć daty wskazanej powyżej.
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa mebli i sprzętu odbywa się na koszt wykonawcy . Cena sprzętu winna uwzględniać wszelkie koszty związane z dostarczeniem i wniesieniem sprzętu do wskazanych pomieszczeń Zespołu Szkół Zawodowych w Węgorzewie. 2. Meble których konstrukcja umożliwia złożenie mogą zostać dostarczone w stanie złożonym do samodzielnego montażu. W takim przypadku oferent zobowiązany jest do dostarczenia instrukcji montażu mebli oraz komplet części i narzędzi koniecznych do poprawnego montażu. 3. Ławki i krzesła powinny posiadać certyfikat o dopuszczeniu do użytku szkolnego 4. Dostarczone meble wykonane z płyty meblowej typu ławki, szafy, regały kontenery oraz lada do obsługi klientów powinny być jednolitego koloru (buk lub olcha). 5.Meble oraz sprzęt należy dostarczyć w terminie do……………… zgodnie z treścią oferty 6. Gwarancja i serwis: Wykonawca udzieli min. 2 lata gwarancji na dostarczony sprzęt udzielonej na piśmie od daty odbioru potwierdzonego protokołem/protokołami odbioru 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 (1.2 oraz 1.6) do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 3: POMOCE DYDAKTYCZNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-07T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe UWAGA: Termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Najdłuższy, dopuszczony przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia: do dnia 07.09.2018 r. (dla każdej z części zamówienia). Wiążący termin wykonania zamówienia będzie wynikał z oferty Wykonawcy, jednakże nie może on przekroczyć daty wskazanej powyżej.
Zalacznik krotki opis 1.Dostarczony sprzęt musi spełniać następujące warunki: 1) posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne 2) posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu 3) być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich 4) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim 2. Ponadto Wykonawca sporządzając ofertę i dobierając poszczególne urządzenia (wyposażenia) musi uwzględnić fakt, iż niektóre z nich będą musiały ze sobą współpracować (być kompatybilne ze sobą) 3. Dostawa sprzętu odbywa się na koszt wykonawcy(oferenta). Cena sprzętu winna uwzględniać wszelkie koszty związane z dostarczeniem sprzętu do Zespołu Szkół Zawodowych w Węgorzewie. 4. Sprzęt należy dostarczyć w terminie do ……..zgodnie z treścią oferty 5. Zamawiający samodzielnie dokona podłączenia sprzętu, oraz jego konfigurację. 6. Wyłączeniu z gwarancji i serwisu podlega oprogramowanie urządzeń sieciowych 7. Gwarancja i serwis: Wykonawca udzieli min. 2 lata gwarancji na dostarczony sprzęt udzielonej na piśmie od daty odbioru potwierdzonego protokołem/protokołami odbioru. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 (1.3 oraz 1.6) do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 4: PRACOWNIA JĘZYKOWA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-07T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe UWAGA: Termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Najdłuższy, dopuszczony przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia: do dnia 07.09.2018 r. (dla każdej z części zamówienia). 3Wiążący termin wykonania zamówienia będzie wynikał z oferty Wykonawcy, jednakże nie może on przekroczyć daty wskazanej powyżej.
Zalacznik krotki opis 1.Dostawa kompletnej pracowni językowej wraz z meblami i krzesłami odbywa się na koszt oferenta (cena sprzętu winna uwzględniać wszelkie koszty związane z dostarczeniem, rozpakowaniem, wniesieniem i zmontowaniem sprzętu oraz konfiguracją oprogramowania we wskazanym przez zamawiającego pomieszczeniu na terenie szkoły). 2.Oferent zmontuje i skonfiguruje pracownię (laboratorium) na swój koszt. 3.Oferent przeszkoli kadrę nauczycielską w zakresie użytkowania pracowni i obsługującej ją oprogramowania na swój koszt. 4.Krzesła powinny posiadać certyfikat o dopuszczeniu do użytku szkolnego 5.Kompletną pracownię językową należy dostarczyć w terminie do ….. zgodnie z treścią oferty oraz dokonać jej montażu i konfiguracji i przeszkolenia nauczycieli. 6. Gwarancja i serwis: Wykonawca udzieli min. 3 lata gwarancji na dostarczony sprzęt udzielonej na piśmie od daty odbioru potwierdzonego protokołem/protokołami odbioru. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 (1.4 oraz 1.6) do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 5: SIEĆ ELEKTRYCZNA I INFORMATYCZNA PRACOWNI RYSUNKU TECHNICZNEGO (PRACOWNIA KOMPUTEROWA) I PRACOWNI TURYSTYCZNO-GEOGRAFICZNEJ I OBSŁUGI TURYSTYCZNEJ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32410000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-07T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe UWAGA: Termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Najdłuższy, dopuszczony przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia: do dnia 07.09.2018 r. (dla każdej z części zamówienia). Wiążący termin wykonania zamówienia będzie wynikał z oferty Wykonawcy, jednakże nie może on przekroczyć daty wskazanej powyżej.
Zalacznik krotki opis 1.Dostarczony do zamawiającego sprzęt elektroniczny musi spełniać następujące warunki: 1) posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne 2) posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu 3) być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich 4) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim 2.Ponadto Wykonawca sporządzając ofertę i dobierając poszczególne urządzenia (wyposażenia) musi uwzględnić fakt, iż niektóre z nich będą musiały ze sobą współpracować (być kompatybilne ze sobą) 3.Dostawa sprzętu odbywa się na koszt oferenta (cena sprzętu winna uwzględniać wszelkie koszty związane z dostarczeniem sprzętu do Zespołu Szkół Zawodowych w Węgorzewie). 4.Montaż sieci elektrycznej i teleinformatycznej należy wykonać w terminie do …zgodnie z treścią oferty 5.Urządzenia sieciowe należy dostarczyć w terminie do …zgodnie z treścią oferty 6.Zamawiający samodzielnie dokona konfiguracji urządzeń sieciowych. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 (1.5 ORAZ 1.6) do SIWZ. Gwarancja i serwis:  Wykonawca udzieli min. 3 lata gwarancji na sieć elektryczną, teleinformatyczną oraz dostarczony sprzęt udzielonej na piśmie od daty odbioru potwierdzonego protokołem/protokołami odbioru
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)