Zakup wraz z montażem klimatyzatorów dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.

Data publikacji 2018-07-06
Data zakończenia 2018-07-17 00:00:00
Instytucja Świętokrzyskie Centrum Onkologii
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584989-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397172003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z montażem klimatyzatorów dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii stosownie do:
Pakietu nr 1:
I. Klinika Hematologii – 4 komplety:
– dyżurka OLS Transplantacji Szpiku - nr 1.38,
– dyżurka OLS Leczenia Ostrych Białaczek - nr 1.05,
– dyżurka Hematologii i Nowotworów Krwi - nr 0.12,
– dyżurka Hematologii Dziennej - nr -1.11.
II. Klinika Urologii – 3 komplety:
– dyżurka pielęgniarek – nr 332,
– sala opatrunkowa – nr 333,
– gabinet USG – nr 304.
III. Zakład Diagnostyki Molekularnej – 1 komplet:
– pokój Kierownika – nr 259,
Pakietu nr 2: KLINIKA HEMATOLOGII – POKÓJ SOCJALNY– 1 komplet
Pakietu nr 3: Zakład Diagnostyki Molekularnej – korytarz Zakładu – 1 komplet

Dodatkowe informacje

GuidZP400 af212e36-d651-4286-9881-c2fb35d840ed
Biuletyn 584989-N-2018
Zamawiajacy nazwa Świętokrzyskie Centrum Onkologii
Regon 126323300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Artwińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25734
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon (041) 3674280
Zamawiajacy fax (041) 36 74 071
Zamawiajacy email sco@onkol.kielce.pl
Adres strony url www.onkol.kielce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip2.onkol.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip2.onkol.pl
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą tradycyjny, kurier lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Świętokrzyskie Centrum Onkologii ul. Artwińskiego 3C, budynek administracji/pok.212-sekretariat/, 25-734 Kielce
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z montażem klimatyzatorów dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
Numer referencyjny AZP 241-95/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z montażem klimatyzatorów dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii stosownie do: Pakietu nr 1: I. Klinika Hematologii – 4 komplety: – dyżurka OLS Transplantacji Szpiku - nr 1.38, – dyżurka OLS Leczenia Ostrych Białaczek - nr 1.05, – dyżurka Hematologii i Nowotworów Krwi - nr 0.12, – dyżurka Hematologii Dziennej - nr -1.11. II. Klinika Urologii – 3 komplety: – dyżurka pielęgniarek – nr 332, – sala opatrunkowa – nr 333, – gabinet USG – nr 304. III. Zakład Diagnostyki Molekularnej – 1 komplet: – pokój Kierownika – nr 259, Pakietu nr 2: KLINIKA HEMATOLOGII – POKÓJ SOCJALNY– 1 komplet Pakietu nr 3: Zakład Diagnostyki Molekularnej – korytarz Zakładu – 1 komplet
Cpv glowny przedmiot 39717200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca w celu spełnienia powyższego zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobą która posiada ważne: - Uprawnienia do montażu i serwisowania montowanych urządzeń, - Uprawnienia elektryczne do 1,0 kV.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie i ceny, przekazuje zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu a) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca w celu spełnienia powyższego zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobą która posiada ważne: - Uprawnienia do montażu i serwisowania montowanych urządzeń, - Uprawnienia elektryczne do 1,0 kV. (Załącznik nr 8)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Aktualny certyfikat dla przedsiębiorców wydany przez UDT, zgodnie z ustawą z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz rozporządzenie Komisji Europejskiej (WE) nr 303/2008. 2. Katalogi, foldery, ulotki, materiały źródłowe producenta /w j. polskim/ - dla oferowanego asortymentu, dokumenty zgodne z opisem producenta, opisy oferowanego asortymentu uwzględniające wymagane parametry.
Inne dokumenty niewymienione 1. Druk Oferta. 2. Formularz cenowy - załącznik nr 1do SIWZ. 3. Zaświadczenie potwierdzające dokonanie wizji lokalnej. 4. Oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Ewentualne pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 7. Zestawienie warunków i parametrów wymaganych – Załącznik nr 6 / Wykonawca wypełnia w zakresie pakietu na który składa ofertę/.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a. zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie stawka podatku VAT oraz wartość podatku VAT, b. co do wysokości wynagrodzenia netto lub brutto w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego tj. w przypadku obniżenia wartości netto lub brutto wynagrodzenia Wykonawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy także w wypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających wpływ na wartość robót objętych niniejszą Umową, c. wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa, d. zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, e. wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, f. wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian. g. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, h. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2018-07-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia nie gorszy niż ten określony w SIWZ), jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia mogłoby wynikać, iż przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu. W ofercie należy podać swoje odpowiedniki i zamieścić opis dotyczący właściwości odpowiedników. Brak: wskazania proponowanych odpowiedników i opisu dotyczącego właściwości zastosowanych odpowiedników stanowi podstawę do odrzucenia oferty – art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający: - nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. - nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39717200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z montażem klimatyzatorów dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii stosownie do: Pakietu nr 1: I. Klinika Hematologii – 4 komplety: – dyżurka OLS Transplantacji Szpiku - nr 1.38, – dyżurka OLS Leczenia Ostrych Białaczek - nr 1.05, – dyżurka Hematologii i Nowotworów Krwi - nr 0.12, – dyżurka Hematologii Dziennej - nr -1.11. II. Klinika Urologii – 3 komplety: – dyżurka pielęgniarek – nr 332, – sala opatrunkowa – nr 333, – gabinet USG – nr 304. III. Zakład Diagnostyki Molekularnej – 1 komplet:
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39717200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z montażem klimatyzatorów dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii stosownie do: Pakietu nr 2: KLINIKA HEMATOLOGII – POKÓJ SOCJALNY– 1 komplet
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39717200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z montażem klimatyzatorów dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii stosownie do: Pakietu nr 3: Zakład Diagnostyki Molekularnej – korytarz Zakładu – 1 komplet
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)