| GuidZP400 |
e5250c96-dcfc-4d5f-b144-697b15b2dd24
|
| Biuletyn |
583554-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu
|
| Zamawiajacy adres ulica |
pl. Medyków
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Sosnowiec
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
41200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
032 3682012, 3682449
|
| Zamawiajacy fax |
(032) 368 20 12
|
| Zamawiajacy email |
zam.publ@wss5.pl
|
| Adres strony url |
www.wss5.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wss5.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu, Plac Medyków 1, 41-200 Sosnowiec
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa: ostrzy do dermatonu, stabilizatorów zewnętrznych klipsów, siatki przepuklinowe, łączników Y, soczewek”
|
| Numer referencyjny |
52/PNP/SW/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
„Dostawa: ostrzy do dermatonu, stabilizatorów zewnętrznych klipsów, siatki przepuklinowe, łączników Y, soczewek”, w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
36
|
| Okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt
3 SIWZ
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt
3 SIWZ
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt
3 SIWZ
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na
podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia
w RP o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt 6 SIWZ; 2. Karty katalogowe
(prospekty) z opisem produktów, w których został zaznaczony oferowany przedmiot zamówienia
(pozycja z numerami katalogowymi); 3. Certyfikatu zgodności lub deklaracji zgodności
zaoferowanych produktów określonych w załączniku 1 do SIWZ; 4.Próbek, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę ( dotyczy części 4).
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba
występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych
do oferty dokumentów, 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej
informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24
ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP wg. Wzoru zamieszczonego w Rozdziale II pkt 4 SIWZ. Wraz ze
złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień umowy w przypadku: 1. gdy,nastąpi
zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje
przedmiotu umowy. 2. zmiany stawki podatku VAT wpływającej na wynagrodzenie Wykonawcy; 3.
obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy, 4. nie wykorzystania
asortymentu będącego przedmiotem umowy, poprzez wydłużenie czasu realizacji umowy o którym
mowa w pkt 4.1 SIWZ o okres nie dłuższy niż 3 miesiące 5. gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży
przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/udoskonalony, 6. zmiany:– numeru katalogowego
produktu lub– nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów lub– sposobu konfekcjonowania
lub– liczby opakowań lub – parametrów produktu na korzystniejsze w wyniku udoskonalenia
produktu Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem ceny jednostkowej, wartości umowy i
nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić
wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji
istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do
umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
|
| IV 4 4 data |
2018-07-16T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:30
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Ostrza jednorazowego użytku kompatybilne z posiadanym dermatomem ACCULAN
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
„Dostawa: ostrzy do dermatonu, stabilizatorów zewnętrznych klipsów, siatki przepuklinowe, łączników Y, soczewek”, w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
STABILIZATORY ZEWNĘTRZNE
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
„Dostawa: ostrzy do dermatonu, stabilizatorów zewnętrznych klipsów, siatki przepuklinowe, łączników Y, soczewek”, w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
KLIPSY TYTANOWE DO LAPAROSKOPII
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
„Dostawa: ostrzy do dermatonu, stabilizatorów zewnętrznych klipsów, siatki przepuklinowe, łączników Y, soczewek”, w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Siatki przepuklinowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
„Dostawa: ostrzy do dermatonu, stabilizatorów zewnętrznych klipsów, siatki przepuklinowe, łączników Y, soczewek”, w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Łącznik Y
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
| Zalacznik krotki opis |
„Dostawa: ostrzy do dermatonu, stabilizatorów zewnętrznych klipsów, siatki przepuklinowe, łączników Y, soczewek”, w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Soczewka wewnątrzgałkowa, tylnokomorowa, jednoczęściowa
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
| Zalacznik krotki opis |
„Dostawa: ostrzy do dermatonu, stabilizatorów zewnętrznych klipsów, siatki przepuklinowe, łączników Y, soczewek”, w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| | |