GuidZP400 |
ef2f539e-677a-4fa5-b628-377c08d4953a
|
Biuletyn |
587327-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Łódzki
|
Regon |
128700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
68
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90136
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 635 43 54
|
Zamawiajacy fax |
42 635 43 26
|
Zamawiajacy email |
przetargi@uni.lodz.pl
|
Adres strony url |
www.uni.lodz.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.uni.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.uni.lodz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uni.lodz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie papierowej, pisemnej za pomocą operatora pocztowego, kuriera lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dział Zakupów UŁ, ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź, pok. 6
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu: AGD, biurowego dla jednostek organizacyjnych UŁ
|
Numer referencyjny |
44/ZP/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu: AGD i biurowego określonego w częściach nr 1 – 8 dla jednostek organizacyjnych UŁ. Opis wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ – Części nr 1 – 8.
|
Cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od postawienia warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od postawienia warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od postawienia warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym (nie krótszym niż 5 dni) terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, tj.: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 PZP Zamawiający żąda dostarczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP następującego oświadczenia:
a) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
c) Propozycja treści oświadczenia zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust.5 PZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku:
1) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy.
2) W przypadku wycofania z sieci dystrybucji modelu sprzętu, który Wykonawca zaoferował w postępowaniu i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący technicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji gdy model będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące model i typ urządzenia proponowanego wraz z zapewnieniem o spełnieniu minimalnych parametrów wymaganych. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 2 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę sprzętu.
3) Zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
4) Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 pzp i jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
5) Wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy,
b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.
|
IV 4 4 data |
2018-07-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu: AGD i biurowego określonego w częściach nr 1 – 8 dla jednostek organizacyjnych UŁ.
Opis wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ – Część nr 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu: AGD i biurowego określonego w częściach nr 1 – 8 dla jednostek organizacyjnych UŁ.
Opis wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ – Część nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu: AGD i biurowego określonego w częściach nr 1 – 8 dla jednostek organizacyjnych UŁ.
Opis wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ – Część nr 3.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu: AGD i biurowego określonego w częściach nr 1 – 8 dla jednostek organizacyjnych UŁ.
Opis wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ – Część nr 4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu: AGD i biurowego określonego w częściach nr 1 – 8 dla jednostek organizacyjnych UŁ.
Opis wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ – Część nr 5
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu: AGD i biurowego określonego w częściach nr 1 – 8 dla jednostek organizacyjnych UŁ.
Opis wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ – Część nr 6
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Część 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu: AGD i biurowego określonego w częściach nr 1 – 8 dla jednostek organizacyjnych UŁ.
Opis wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ – Część nr 7
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Część 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30191400-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu: AGD i biurowego określonego w częściach nr 1 – 8 dla jednostek organizacyjnych UŁ.
Opis wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ – Część nr 8
|
| |