GuidZP400 |
85ae29f2-e6d8-4edf-8fcf-54683864fb76
|
Biuletyn |
586877-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Zespolony
|
Regon |
00031023200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kiepury
|
Zamawiajacy adres numer domu |
45
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Leszno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
(65) 5253100,5253761,5253764
|
Zamawiajacy fax |
(65) 526 82 94
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@wsz.leszno.pl; przetargi@wsz.leszno.pl
|
Adres strony url |
www.wsz.leszno.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Zakup aparatury i sprzętu medycznego wraz z niezbędną adaptacją pomieszczeń pod Pracownię Hemodynamiki, celem zwiększenia dostępności do świadczeń dla pacjentów oraz poprawy funkcjonowania komórek Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Lesznie”, dla którego uzyskano dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9 „Infrastruktura dla kapitału ludzkiego” Działanie 9.1. Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną, Poddziałanie 9.1.1. Infrastruktura ochrony zdrowia. Umowa nr: RPWP.09.01.01-30-0035/17-00
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wsz.leszno.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wsz.leszno.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Zespolony w Lesznie, ul. Kiepury 45, 64-100 Leszno, sekretariat pok. 21
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup aparatury i sprzętu medycznego dla Oddziału Kardiologicznego, Pododziału Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego, Pracowni Hemodynamiki oraz Oddziału Pediatrycznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Lesznie
|
Numer referencyjny |
DZ-751-43/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpiatala Zespolonego w Lesznie wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem oraz szkoleniem personelu Zamawiającego z podziałem na 6 zadań/pakietów:
Pakiet nr 1 - Kardiowerter defibrylator z funkcją stymulacji zewnętrznej - 1 kpl.
Pakiet nr 2 - Urządzenie do nieinwazyjnego pomiaru rzutu serca - 2 kpl.
Pakiet nr 3 - Defibrylator - 1 kpl.
Pakiet nr 4 - Pompy infuzyjne - 2 kpl.
Pakiet nr 5 - Kardiomonitor - 1 kpl.
Pakiet nr 6 - aparat EKG 12-odprowadzeniowy - 1 kpl.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
56
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: do 56 dni od daty podpisania umowy. Zamawiający zakłada realizację zadania nie krócej niż 3 dni nie dłużej niż 56 dni, licząc od dnia podpisania umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 18.5. do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wypełniony formularz „Formularz asortymentowo-cenowy” - z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 18.2.1 - 6 do SIWZ,
Deklaracja zgodności lub inne dokumenty potwierdzające, że oferowane urządzenie medyczne jest dopuszczone do obrotu i używania - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. 2017 poz. 211)
Dokumenty charakteryzujące oferowane produkty zgodnie z pkt. 3.3.3. SIWZ (np. firmowe materiały informacyjne producenta, katalogi, ulotki, foldery, opisy techniczne lub inne posiadane dokumenty)
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony Formularz ofertowy
Pełnomocnictwo jeśli dotyczy.
Jeżeli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
6.7. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
6.7.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1.2. SIWZ:
a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w zdaniach poprzedzających powinny być wystawione w terminach odpowiednich dla dokumentów wymienionych w pkt. 6.1.2.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający upoważniony może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie ze wzorem umowy - par. 9
|
IV 4 4 data |
2018-07-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 - Zakup kardiowertera-defibrylatora z funkcją stymulacji zewnętrznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup kardiowertera-defibrylatora z funkcją stymulacji zewnętrznej 1 kpl.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 - Zakup urządzenia do nieinwazyjnego pomiaru rzutu serca
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup urządzenia do nieinwazyjnego pomiaru rzutu serca 2 kpl.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 - Zakup defibrylatora
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup defibrylatora 1 kpl.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 - Zakup pomp infuzyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup pomp infuzyjnych 2 kpl
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 - Zakup kardiomonitora
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup kardiomonitora 1 kpl.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6 - Zakup aparatu EKG 12 odprowadzeniowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup aparatu EKG 12 odprowadzeniowego 1 kpl.
|
| |