Dostawa sprzętu IT oraz urządzeń do terapii Biofeedback dla szkół realizujących projekt „KORONA czyli KOmpetencje, ROzwój, NAuka w szkołach specjalnych i ponadgimnazjalnych powiatu gliwickiego Dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Społecznego) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI – Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Poddziałanie 11.1.4 Poprawa efektywności kształcenia ogólnego - konkurs

Data publikacji 2018-07-11
Data zakończenia 2018-07-19 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Gliwicach
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587496-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Dostawa sprzętu IT oraz urządzeń do terapii Biofeedback dla szkół realizujących projekt „KORONA czyli KOmpetencje, ROzwój, NAuka w szkołach specjalnych i ponadgimnazjalnych powiatu gliwickiego”
Dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Społecznego) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI – Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Poddziałanie 11.1.4 Poprawa efektywności kształcenia ogólnego - konkurs
1.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą:
Część I:
Urządzenia i różny sprzęt komputerowy
Część II:
Zestaw do prowadzenia terapii EEG Biofeedback z oprogramowaniem i oprzyrządowaniem dla ZSS
w Pyskowicach
Część III:
Zestaw do prowadzenia terapii EEG Biofeedback z oprogramowaniem i oprzyrządowaniem dla ZSS w Knurowie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7fe53f34-5de5-4ba8-8443-7c01b7c79780
Biuletyn 587496-N-2018
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe w Gliwicach
Regon 27625498500000
Zamawiajacy adres ulica Zygmunta Starego
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 332 66 20,
Zamawiajacy fax 32 332 66 47
Zamawiajacy email przetargi@starostwo.gliwice.pl,
Adres strony url www.starostwo.gliwice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Społeczny w ramach regionalnego Programu Operacyjnego województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI-wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Poddziałanie 11.1.4 Poprawa efektywności kształcenia ogólnego - konkurs
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.powiatgliwicki.finn.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.powiatgliwicki.finn.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty pod rygorem nieważności należy złożyć w formie pisemnej zgodnie z wymaganiami określonymi SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Gliwicach ul. zygmunta starego 17, 44-100 Gliwice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu IT oraz urządzeń do terapii Biofeedback dla szkół realizujących projekt „KORONA czyli KOmpetencje, ROzwój, NAuka w szkołach specjalnych i ponadgimnazjalnych powiatu gliwickiego Dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Społecznego) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI – Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Poddziałanie 11.1.4 Poprawa efektywności kształcenia ogólnego - konkurs
Numer referencyjny WRI-RZPO.272.0008.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Dostawa sprzętu IT oraz urządzeń do terapii Biofeedback dla szkół realizujących projekt „KORONA czyli KOmpetencje, ROzwój, NAuka w szkołach specjalnych i ponadgimnazjalnych powiatu gliwickiego” Dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Społecznego) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI – Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Poddziałanie 11.1.4 Poprawa efektywności kształcenia ogólnego - konkurs 1.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: Część I: Urządzenia i różny sprzęt komputerowy Część II: Zestaw do prowadzenia terapii EEG Biofeedback z oprogramowaniem i oprzyrządowaniem dla ZSS w Pyskowicach Część III: Zestaw do prowadzenia terapii EEG Biofeedback z oprogramowaniem i oprzyrządowaniem dla ZSS w Knurowie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: 30 dni od dnia zawarcia umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Na potwierdzenie spełniania warunków zdolności technicznej lub zawodowej, wykonawca Dla części I A)nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, co najmniej 1 zamówienie polegające na dostarczeniu sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 15 000 zł brutto. Przez sprzęt komputerowy Zamawiający rozumie w szczególności: laptopy, notebooki, zestawy umożliwiające prowadzenie prezentacji audio-wizualnych składające się z projektora i ekranu projekcyjnego. Dla części II i III A)nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, co najmniej 1 zamówienie na dostarczenie urządzenie Biofeedback o wartości co najmniej 10 000 zł brutto. Przez „urządzenie Biofeedback” Zamawiający rozumie w szczególności: głowicę/koder, program zarządzający, niezbędne akcesoria i kable zasilające wraz z laptopem/komputerem stacjonarnym oraz monitorem.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a)odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1. b) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy przedłożyć następujące dokumenty dla poszczególnych typów urządzeń: KOMPUTER PRZENOŚNY Raport z testu wydajności uzyskujący wynik co najmniej XXX punktów w teście Passmark – CPU Mark według wyników procesorów publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php (w przypadku zaoferowania procesora nie uwzględnionego w ww. rankingu Wykonawca przeprowadzi powyżej wskazany test we własnym zakresie i załączy do oferty raport wydajnościowy oferowanego procesora - wszystkie elementy muszą pracować z parametrami określonymi przez producenta danego podzespołu).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst § 9 1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zastosowania formy pisemnego aneksu, z zastrzeżeniem § 8 ust. 1 i 2 oraz § 10 ust. 3. 2.Zamawiający przewiduje następujące zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1)zmiany terminu realizacji zamówienia pod warunkiem niemożności realizacji zamówienia w terminie określonym w § 3 ust. 1 w przypadku zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy – o czas trwania tych przyczyn; 2)zmiany zaoferowanego urządzenia pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi następującymi warunkami: a)zmiany na model o parametrach i długości gwarancji nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie; b)niezmienności wynagrodzenia umownego; c)przedstawienia przez Wykonawcę dokumentu niezależnego podmiotu lub producenta sprzętu lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu potwierdzającego że: - wszystkie parametry nowego urządzenia są nie gorsze niż parametry urządzenia oferowanego pierwotnie w ofercie Wykonawcy; - Wykonawca nie był w stanie przewidzieć przyczyn powodujących zmianę oferowanego urządzenia wraz z opisaniem tych przyczyn; d) przedstawienia przez Wykonawcę dokumentów przedmiotowych dla nowego urządzenia wymaganych na etapie składania ofert. 3)zmiany części składowych zaoferowanego urządzenia pod warunkiem zaistnienia obiektywnych przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy oraz pod następującymi warunkami: a)zmiany na części składowe o parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie; b)pod warunkiem niezmienności wynagrodzenia umownego; c)zmiany części składowej nie doprowadzą do spadku wydajności całego zestawu w porównaniu do części oferowanych pierwotnie. 3.Prawem właściwym dla niniejszej umowy jest prawo polskie.
IV 4 4 data 2018-07-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 KLAUZULE INFORMACYJNE Dotyczy osób będących: - wykonawcami - osobami fizycznymi, - wykonawcami - osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą - pełnomocnikami wykonawców, Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (Dz. U. UE.L.04.05.2016) informujemy, iż: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Gliwicki z siedzibą w Gliwicach przy ul. Zygmunta Starego 17; 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – Pani Alicja Stańczyk tel. 32 231 96 86, email: iod@starostwo.gliwice.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w celu realizacji zadań związanych z przeprowadzeniem oraz weryfikacją oferty złożonej w ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3, a także – w sytuacji wyboru oferty jako najkorzystniejszej - podmiot wyłoniony w trybie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad tą inwestycją, w celu spełnienia wymogu określonego w art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp” (o ile taka sytuacja wystąpi); 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Urządzenia i różny sprzęt komputerowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zestaw do prowadzenia terapii EEG Biofeedback z oprogramowaniem i oprzyrządowaniem dla ZSS w Pyskowicach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)