GuidZP400 |
3163924f-afab-48e4-9f6f-490ce5a7ee63
|
Biuletyn |
585846-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
|
Regon |
47120816400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żeromskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
113
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90549
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 6393452, 6393458
|
Zamawiajacy fax |
426 393 452
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.skwam@wp.pl
|
Adres strony url |
http://www.uskwam.umed.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.uskwam.umed.lodz.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.uskwam.umed.lodz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SP ZOZ USK im. WAM-CSW UM w Łodzi, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Kancelaria Ogólna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa serwisowania systemów szpitalnych Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej – Centralny Szpital Weteranów w Łodzi CliniNet, NetRaad, STER , PharmaNET, InfoMedica wraz ze środowiskiem serwerowym i sieciowym
|
Numer referencyjny |
274/PN/ZP/U/2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
usługę serwisowania systemów szpitalnych Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej – Centralny Szpital Weteranów w Łodzi CliniNet, NetRaad, STER , PharmaNET, InfoMedica wraz ze środowiskiem serwerowym i sieciowym z podziałem na 4 pakiety
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-03-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2019
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest
zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest
zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia :By warunek, został spełniony wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
• przynajmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości:
Pakiet nr 1 – 60 000,00 zł
Pakiet nr 2 – 10 000,00 zł
Pakiet nr 3 – 30 000,00 zł
Pakiet nr 4 – 40 000,00 zł
W przypadku składania oferty na kilka pakietów łączna wartość brutto w zł wykazanej usługi, bądź wykazanych usług, nie może być mniejsza niż suma wartości brutto w zł właściwych dla poszczególnych pakietów na które Wykonawca składa ofertę.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby pracownicy świadczący usługi byli w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2018 poz 917 t.j. ze zm.).
Dotyczy czynności osób wykonujących wskazany przez zamawiającego zakres realizacji zamówienia, tj. bezpośrednie czynności związane z serwisowaniem systemów szpitalnych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
|
Zakresie warunkow udzialu |
• Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów.
• Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenia dotyczące podwykonawców
• W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz Oferty” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SIWZ - należy przedstawić w formie oryginału.
5.2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 3 do SIWZ - należy przedstawić w formie oryginału.
5.3 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 4 do SIWZ - należy przedstawić w formie oryginału.
5.4 Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
- należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
5.5 W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
- należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
5.6 Zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy). - należy przedstawić w formie oryginału
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zamawiający, oprócz okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 1 do 6 pzp, dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności:
2.2. zmianę ceny przedmiotu zamówienia w zakresie przewidzianym umową w przypadku gdy:
2.2.1. nastąpi obniżka ceny, promocja producencka skutkująca obniżką ceny na usługę będącą przedmiotem umowy;
2.2.2. nastąpi zmiana stawki podatku VAT; następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, po wcześniejszym podpisaniu aneksu do umowy;
2.3. zmianę organizacyjną po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego w szczególności w przypadku gdy nastąpi zmiana: środowiska serwerowego i/lub sieciowego, sprzętu infrastruktury teleinformatycznej i/lub adresu siedziby, siedziby serwisu, lokalizacji
2.4. Zmianę osób wykonujących usługę, w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od stron (siła wyższa). Wraz z wnioskiem o przedmiotową zmianę Wykonawca będzie zobowiązany wykazać, że proponowane osoby posiadają wymagane kwalifikacje oraz załączyć przez tą osobę podpisane zobowiązanie do zachowania tajemnicy, przez podpisanie zobowiązań według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do umowy oraz przekazania tego załącznika Zamawiającemu.
|
IV 4 4 data |
2018-07-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-03-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2019
|
Zalacznik krotki opis |
Usługa serwisowania systemów szpitalnych Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej – Centralny Szpital Weteranów w Łodzi CliniNet, NetRaad, STER , PharmaNET, InfoMedica wraz ze środowiskiem serwerowym i sieciowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-03-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2019
|
Zalacznik krotki opis |
Usługa serwisowania systemów szpitalnych Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej – Centralny Szpital Weteranów w Łodzi CliniNet, NetRaad, STER , PharmaNET, InfoMedica wraz ze środowiskiem serwerowym i sieciowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-03-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2019
|
Zalacznik krotki opis |
Usługa serwisowania systemów szpitalnych Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej – Centralny Szpital Weteranów w Łodzi CliniNet, NetRaad, STER , PharmaNET, InfoMedica wraz ze środowiskiem serwerowym i sieciowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-03-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2019
|
Zalacznik krotki opis |
Usługa serwisowania systemów szpitalnych Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej – Centralny Szpital Weteranów w Łodzi CliniNet, NetRaad, STER , PharmaNET, InfoMedica wraz ze środowiskiem serwerowym i sieciowym.
|
| |