GuidZP400 |
c3d20198-abc6-47d4-9bd0-46b820130580
|
Biuletyn |
587382-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Bielsko-Biała Miejski Zarząd Oświaty
|
Regon |
07281741
|
Zamawiajacy adres ulica |
Akademii Umiejętności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bielsko-Biała
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
334 992 300
|
Zamawiajacy fax |
334 992 322
|
Zamawiajacy email |
lwierzbowski@mzo.bielsko.pl
|
Adres strony url |
http://mzo.bielsko.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Efektywne kształcenie zawodowe kluczem do sukcesu na lokalnym rynku pracy”. Oś priorytetowa XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT Subregionu Południowego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.mzo.bielsko.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni w ramach projektu „Efektywne kształcenie zawodowe kluczem do sukcesu na lokalnym rynku pracy”. Oś priorytetowa XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT Subregionu Południowego.
|
Numer referencyjny |
MZO.MOiO.ŁW.261.8.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni w ramach projektu „Efektywne kształcenie zawodowe kluczem do sukcesu na lokalnym rynku pracy”. Oś priorytetowa XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT Subregionu Południowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy).
• Zamówienie zostało podzielone części.
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
• Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej
Uwaga: Zamawiający wypełnia w formularzu asortymentowo-cenowym tylko te części na które składa zamówienie. Niewypełnienie w formularzu asortymentowo – cenowym którejś z rubryk lub brak podania jakiegoś elementu wymienionego w tabeli (w przypadku złożenia oferty na daną część) będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na części.
Dla celów porządkowych osobne części zamówienia zostały pogrupowane według szkół – liczba rzymska. Przykładowo w zakładce Część nr VIII - Zespół Szkół im. Julina Tuwima w Bielsku-Białej w formularzu asortymentowo-cenowym znajdują się dwie niezależne Części zamówienia:
Część nr VIII.1: Sprzęt komputerowy i multimedialny
Część nr VIII.2: System do nauczania języków obcych
W przypadku gdy Wykonawca zamierza złożyć ofertę na dwie części Części zamówienia określone w Zakładce – Część nr VIII winien wypełnić dwa formularze ofertowe odpowiednio na każdą z Części zamówienia.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
Oznacza to, że jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie nawet części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym, technicznym, użytkowym o parametrach nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, udowodnienie ich równoważności, leży po stronie Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje w SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą zrealizowanie co najmniej 2 dostawy o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (rodzaj dostaw, przedmiot dostaw oraz wartość dostaw – zgodnie z Załącznikiem 1a do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy).
Pod pojęciem dostaw o charakterze podobnym należy rozumieć dostawy zgodne z przedmiotem zamówienia (np. Część X.1 Urządzenia peryferyjne – dostawa urządzeń peryferyjnych) oraz o wartości nie mniejszej niże 80% wartości zamówienia wyliczonej przez Wykonawcę w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik 1a do SIWZ).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 2 ustawy Pzp.
Część V pkt 2 ppkt 2.3 SIWZ:
Wykaz wykonanych dostaw lub usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Wzór Załącznik nr 6 do SIWZ będzie załącznikiem do wezwania o złożenie dokumentów przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej.
Dowodami są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej, składa stosowne oświadczenie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub stosowne oświadczenie potwierdzające należyte wykonanie/ wykonywanie usług winne być wydane
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie ww. dokumenty składa dany Wykonawca składający ofertę wspólną wypełnia w takim zakresie, w jakim wykazuje spełnianie określonego warunku udziału
w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.
Dokument zobowiązania innych podmiotów winien potwierdzać, że Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności musi określać:
a. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
d. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.
Zamawiający zaleca, aby zobowiązanie innych podmiotów przygotować na druku zgodnym
z wzorem, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
„Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) informuję, iż:
1. administratorem zawartych w przekazanych przez Panią/Pana* dokumentach jest Dyrektor Miejskiego Zarządu Oświaty w Bielsku-Białej z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Akademii Umiejętności 1a,
2. inspektorem ochrony danych w Miejskim Zarządzie Oświaty w Bielsku-Białej jest Pan Arkadiusz Papuga, dane kontaktowe: nr telefonu (33) 499-2-311, adres poczty elektronicznej- apapuga@mzo.bielsko.pl,
3. Pani/Pana* dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego – podstawa prawna: art. 8 oraz 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz 1579 i 2018),
4. zebrane dane osobowe zostały przez Panią/Pana* udostępnione dobrowolnie, dane te nie będą udostępniane innym podmiotom,
5. przekazane w dokumentach dane będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust 1 ustawy prawa zamówień publicznych, przez okres 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 10 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Po tym terminie, dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie, zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
6. w okresie naboru do przetargu posiada Pani/Pan* prawo do:
a) dostępu do udostępnionych danych osobowych,
b) wniesienia o ograniczenie przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rodo,
c) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie ul. Stawki 2,
7. nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d, e rodo,
8. nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 rodo,
9. przekazanie dokumentów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wymogiem ustawowym, a przez to warunkiem niezbędnym do ich rozpatrzenia,
10. informuję Panią/Pana*, że przekazane dane osobowe nie będą podlegały decyzji zautomatyzowanego przetwarzania w tym profilowania”.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne postanowienia umowy zawarte są w Załączniku nr 3 do SIWZ – Projekt umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-07-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część nr I.1 Urządzenia multimedialne, RTV, komputerowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część nr II.1 Sprzęt komputerowy i multimedialny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część nr III.1 sprzęt komputerowy i multimedialny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część nr IV.1 Sprzęt komputerowy i multimedialny, oprogramowanie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część nr V.1 oprogramowanie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część nr VI.1: sprzęt multimedialny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Część nr VI.2: Oprogramowanie do wspomagania procesu projektowania i modelowania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Część nr VII.1: Sprzęt komputerowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Część nr VIII.1: Sprzęt komputerowy i multimedialny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Część nr VIII.2: System do nauczania języków obcych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Część nr IX.1: Sprzęt komputerowy i multimedialny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Część nr IX.2: Programy komputerowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Część nr X.1 Urządzenia peryferyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
|
| |