GuidZP400 |
fadbc073-9265-4b2e-85de-8c4db9f62a64
|
Biuletyn |
587324-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Jednostka Wojskowa Nr 4101
|
Regon |
15056051800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Sobieskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
35
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lubliniec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 101 450
|
Zamawiajacy fax |
261 101 380
|
Zamawiajacy email |
jwk.przetargi@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.jwk.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Obrona, Jednostka Wojskowa
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
przetarg ograniczony - siwz dla wykonawców, którzy przejdą do drugiego etapu
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
przetarg ograniczony - siwz dla wykonawców, którzy przejdą do drugiego etapu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Jednostka Wojskowa Nr 4101, ul. Sobieskiego 35, 42-700 Lubliniec
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa aktywnych dedykowanych ochronników słuchu z osprzętem
|
Numer referencyjny |
27/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa aktywnych dedykowanych ochronników słuchu z osprzętem dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu – nr sprawy 27/2018
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
32500000-8 urządzenia i artykuły telekomunikacyjne
32573000-0 komunikacyjny system sterowania
32572600-6 kabel komunikacyjny specjalnego
32342200-4 słuchawki douszne
32351300-1 akcesoria do urządzeń audio
32341000-5 mikrofony
|
Cpv glowny przedmiot |
32500000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-11-05T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający stosuje jako kryterium SKRÓCONY TERMIN REALIZACJI 20 pkt.
Podstawowy termin realizacji zamówienia tj. 05.11.2018 r. – 0 pkt.
Skrócenie terminu realizacji zamówienia do dnia 30.10.2018 r. - 10 pkt.
Skrócenie terminu realizacji zamówienia do dnia 25.10.2018 r. - 20 pkt.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga dokumentów (środków dowodowych) potwierdzających posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga dokumentów (środków dowodowych) dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga dokumentów (środków dowodowych) dotyczących posiadania zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Tryb udzielenia zamowienia |
1
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wymagane wadia i gwarancje
1. Do wniesienia wadium w kwocie: 10.000,00 PLN (słownie zł: dziesięć tysięcy złotych 00/100) zobowiązani będą jedynie wykonawcy zaproszeni przez Zamawiającego do składania ofert.
Na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawcy nie wnoszą wadium!!
|
Liczba wykonawcow |
5
|
Znaczenie warunkow wykonawcow |
Klasyfikacja ta zostanie oceniona według Wykazu wykonanych podobnych dostaw ochronników słuchu których wartość wynosiła nie mniej niż 300.000,00,00 zł brutto (okres 3 lat wstecz od dnia otwarcia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
Dostawy te należy wymienić w Załączniku nr 2 do Wniosku wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Wykonawca nie musi wykazać żadnego zamówienia (nie ma obowiązku), jednak do następnego etapu, w przypadku, gdy złożonych zostanie powyżej pięciu wniosków, zostaną zaproszeni tylko Ci wykonawcy, którzy uzyskają najwyższą ilość punktów zgodnie z poniższym zapisem:
- za wykazanie 1 zamówienia - Zamawiający przyzna – 1 pkt.
- za wykazanie 2 zamówień - Zamawiający przyzna – 2 pkt.
- za wykazanie 3 zamówień - Zamawiający przyzna – 3 pkt.
- za wykazanie 4 zamówień - Zamawiający przyzna – 4 pkt.
- za wykazanie 5 zamówień – Zamawiający przyzna – 5 pkt.
- za wykazanie 6 zamówień – Zamawiający przyzna - 6 pkt
- za wykazanie 7 zamówień - Zamawiający przyzna – 7 pkt.
- za wykazanie 8 zamówień - Zamawiający przyzna – 8 pkt.
Za wykazanie większej liczby zamówień niż 8 Zamawiający nie przyzna dodatkowych punktów !!!.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, wyłącznie na zasadach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.Postanowienia Umowy mogą ulec zmianie w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku, gdy:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy;
2) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności
i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
3) zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od Stron Umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu Umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak: wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne etc.;
|
IV 4 4 data |
2018-07-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|