GuidZP400 |
8375d054-f93a-406d-a9ae-f9d44b4052aa
|
Biuletyn |
585966-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
|
Regon |
291009834
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Głogowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3/5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ostrowiec Świętokrzyski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
27-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
412 672 100
|
Zamawiajacy fax |
412 672 110
|
Zamawiajacy email |
przetargi@um.ostrowiec.pl
|
Adres strony url |
www.um.ostrowiec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt „Przebudowa budynków dawnego browaru przy ul. Siennieńskiej 54 w Ostrowcu Świętokrzyskim na potrzeby instytucji kultury – Miejskiej Biblioteki Publicznej, Miejskiego Centrum Kultury oraz Biura Wystaw Artystycznych” dofinansowywany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 – Oś priorytetowa 4 „Dziedzictwo naturalne i kulturowe”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.um.ostrowiec.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.um.ostrowiec.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta, ul. Jana Głogowskiego 3/5, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż częściowego wyposażenia obiektu Browaru (pracowni plastycznej, modelarskiej, rzeźbiarskiej oraz sprzętu komputerowego i urządzeń multimedialnych) w ramach projektu pn: „Przebudowa budynków dawnego browaru przy ul. Siennieńskiej 54 w Ostrowcu Świętokrzyskim na potrzeby instytucji kultury – Miejskiej Biblioteki Publicznej, Miejskiego Centrum Kultury oraz Biura Wystaw Artystycznych”
|
Numer referencyjny |
Or.271.17.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.1. Przedmiotem zamówienia jest: dostarczenie, zamontowanie i uruchomienie zgodnego ze Specyfikacjami Technicznymi stanowiącymi załącznik nr 5 do SIWZ, wyposażenia dla projektu „Przebudowa budynków dawnego browaru przy ul. Siennieńskiej 54 w Ostrowcu Świętokrzyskim na potrzeby instytucji kultury – Miejskiej Biblioteki Publicznej, Miejskiego Centrum Kultury oraz Biura Wystaw Artystycznych” w skład którego wchodzi: zestaw narzędzi do oprawy prac plastycznych, elektryczny wózek paletowy, komputery: do recepcji, pracowni modelarskiej, klubu szachowego, komputer do pracowni grafiki, komputer przeznaczony do biblioteki- stanowisko komputerowe przeznaczone dla osób niewidomych i słabowidzących, wyposażenie barku – ekspres ciśnieniowy do kawy, czajnik elektryczny, sztalugi (10 sztuk), piec do wypalania ceramiki, pojemniki na składowanie materiałów ceramicznych (10 sztuk), kawalety rzeźbiarskie z obrotową półką (2 sztuki), stacja odsłuchowa płyt CD, stacja odsłuchowa płyt CD do działu dziecięcego biblioteki, podłoga interaktywna.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-10-30T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. odpisu jeżeli znajduje się on w posiadaniu Zamawiającego lub Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych
i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 r poz. 1114 oraz z 2016 r. poz.352.)
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1 (powyżej), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
4. W zakresie nie uregulowanym w niniejszej SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych w niniejszej SIWZ i załącznikach do niej Zamawiający wezwie Wykonawcę
do złożenia: kart katalogowych, instrukcji obsługi, deklaracji zgodności, opisów lub innych dokumentów wystawionych przez producenta potwierdzających posiadanie wymaganych parametrów technicznych oraz legalność oferowanego oprogramowania.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału
w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ.
2) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ.
3) Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania wykonawcy,
w szczególności:
- odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego
do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika:
Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem,
Powyższe zobowiązanie ma zastosowanie w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda
w oświadczeniu złożonym wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji.
- w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres;
Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się
o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy).
Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
5) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom,
w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.2) (załącznik nr 4 do SIWZ).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1) i 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
UWAGA:
do formularza oferty należy załączyć „porównanie parametrów sprzętu wymaganego
i oferowanego” wypełnione zgodnie z punktami 5 i 6 rozdziału XVI niniejszej SIWZ odpowiednio
do każdej części zamówienia. Formularze „porównanie parametrów sprzętu wymaganego
i oferowanego” stanowią załączniki 1a, 1b, 1c i 1d odpowiednio dla każdej części zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne dla stron postanowienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi Załączniki nr 2 do SIWZ.
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, określa § 9 projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2018-07-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
NARZĘDZIA DO OPRAWY PRAC PLASTYCZNYCH
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34911100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Żuraw udźwig 2 tony - 1 szt.
Wózek schodowy - 1 szt.
Hydrauliczny wózek podnoszący - 1 szt.
Wiertarka z odsysaczem - 1 szt.
Wkrętarka akumulatorowa - 1 szt.
Ukośnica - 1 szt.
Przyssawki do szyb - 1 szt.
Stół montażowy na kołach - 1 szt.
ELEKTRYCZNY WÓZEK PALETOWY - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
SPRZĘT KOMPUTEROWY I URZĄDZENIA MULTIMEDIALNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
KOMPUTERY 3szt. w tym:
Komputer do recepcji - 1 szt.
Komputer do pracowni modelarskiej - 1 szt.
Komputer do klubu szachowego - 1 szt.
KOMPUTER DO PRACOWNI GRAFIKI - 1 szt.
KOMPUTER DO BIBLIOTEKI (dla niewidomych i niedowidzących) - 1 szt.
STACJA ODSŁUCHOWA PŁYT CD - 1 szt.
STACJA ODSŁUCHOWA PŁYT CD DO DZIAŁU DZIECIĘCEGO - 1 szt.
PODŁOGA INTERAKTYWNA - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
WYPOSAŻENIE BARKU
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711310-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Ekspres ciśnieniowy do kawy - 1 szt.
Czajnik elektryczny - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
WYPOSAŻENIE PRACOWNI PLASTYCZNEJ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42340000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
SZTALUGA - 10 szt.
PIEC DO WYPALANIA CERAMIKI - 1 szt.
POJEMNIK NA SKŁADOWANIE MATERIAŁÓW CERAMICZNYCH - 10 szt.
KAWALET RZEŹBIARSKI OKĄGŁY Z OBROTOWĄ PÓŁKĄ - 1 szt.
KAWALET RZEŹBIARSKI KWADRATOWY Z OBROTOWĄ PÓŁKĄ - 1 szt.
|
| |