Dostawa napylarki próżniowej z dwoma źródłami metali

Data publikacji 2018-07-11
Data zakończenia 2018-07-20 00:00:00
Instytucja Instytut Technologii Elektronowej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586451-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 317000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa, instalacja, uruchomienie i testowanie fabrycznie nowej napylarki z dwoma źródłami metali wraz z dokumentacją,
2) przeprowadzenie dwudniowego szkolenia dla trzech operatorów napylarki, wskazanych przez Zamawiającego, w siedzibie Zamawiającego,
3) świadczenie usług serwisowych i gwarancyjnych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 599b83e1-d808-4eb6-8c93-32a1aa09ee1f
Biuletyn 586451-N-2018
Zamawiajacy nazwa Instytut Technologii Elektronowej
Regon 3897100000
Zamawiajacy adres ulica Al. Lotników
Zamawiajacy adres numer domu 32/46
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-668
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 487 700
Zamawiajacy fax 228 470 631
Zamawiajacy email azygler@ite.waw.pl
Adres strony url www.ite.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ite.waw.pl w zakładce zamówienia publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ite.waw.pl w zakładce zamówienia publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny ofertę należy złożyc w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Al. Lotników 32/46, 02-668 Warszawa, budynek VI, pokój 4
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa napylarki próżniowej z dwoma źródłami metali
Numer referencyjny K1/9/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa, instalacja, uruchomienie i testowanie fabrycznie nowej napylarki z dwoma źródłami metali wraz z dokumentacją, 2) przeprowadzenie dwudniowego szkolenia dla trzech operatorów napylarki, wskazanych przez Zamawiającego, w siedzibie Zamawiającego, 3) świadczenie usług serwisowych i gwarancyjnych
Cpv glowny przedmiot 31700000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 126
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełniania tego warunku aby Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 1 dostawę napylarki próżniowej o wartości minimum 200 000,00 zł netto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen I. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć - na wezwanie Zamawiającego: a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. d) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. e) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. f) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r. poz.716). II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt I. 1) ppkt od a) do c) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: • nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie I od a) do c) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć – na wezwanie Zamawiającego: Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę napylarki próżniowej o wartości minimum 200 000,00 zł netto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
Czy przewiduje udzielenie zaliczek 1
Przewiduje udzielenie zaliczek Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki na poniższych zasadach (szczegółowe zasady we wzorze umowy): 1) Zamawiający udziela zaliczki Wykonawcy w wysokości 60% wartości brutto umowy w kwocie ______. 2) Zaliczka zostanie udzielana w terminie 21 dni od dnia zawarcia umowy w oparciu o fakturę VAT przedłożoną w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, jak też po przedłożeniu oryginału wniesienia zabezpieczenia zaliczki przez Wykonawcę na kwotę zaliczki. 3) Zabezpieczenie ma obejmować okres co najmniej od dnia przedłożenia faktury VAT jej obejmującej do końca okresu obowiązywania umowy. 4) Zaliczka zaliczana jest na poczet wynagrodzenia Wykonawcy. 5) Zabezpieczenie zaliczki może być wnoszone wyłącznie w formie gwarancji bankowej. 6) Dokument zabezpieczenia zaliczki Zamawiający zwraca po zapłaceniu Wykonawcy reszty wynagrodzenia. 7) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić, aby zabezpieczenie zaliczki było ważne i wykonalne, aż do zakończenia realizacji zamówienia. 8) Jeśli w warunkach przedłożonego przez Wykonawcę zabezpieczenia zaliczki podana jest data jego wygaśnięcia, a Wykonawca na 3 dni roboczych przed tą datą nie wniesie przedłużenia zabezpieczenia zaliczki, Zamawiający jest uprawniony do zrealizowania zabezpieczenia, a z uzyskanych z tego tytułu środków do ustanowienia zabezpieczenia zaliczki. Tego rodzaju zabezpieczenie Zamawiający przechowuje na oprocentowanym rachunku bankowym i zwraca w terminie 14 dni roboczych po ostatecznym rozliczeniu zaliczki wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. 9) W przypadku rozwiązania umowy Zamawiający korzysta z zabezpieczenia w taki sposób, że kwota stanowiąca 60% wartości umowy zostaje z zabezpieczenia pobrana.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach wynikających wprost z przepisów o zamówieniach publicznych, jak i w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2. Zmiana istotna umowy może nastąpić w następujących okolicznościach i warunkach: 1) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w takim zakresie, w jakim zmiana ta wpływa na sposób wykonywania zobowiązań każdej ze Stron; 2) w zakresie terminu realizacji, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. Zmiana nie powoduje zmiany wynagrodzenia
IV 4 4 data 2018-07-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Jakość techniczna
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)