GuidZP400 |
e2ec4cb0-fafd-4ad8-890b-cb23ebbf363d
|
Biuletyn |
587159-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy w Wyrzysku Sp. z o.o.
|
Regon |
30145785000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 22 Stycznia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
41
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wyrzysk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
89300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
67 286 26 22
|
Zamawiajacy fax |
67 286 24 63
|
Zamawiajacy email |
zp@szpitalwyrzysk.com
|
Adres strony url |
http://www.szpitalwyrzysk.com
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Podmiot leczniczy utworzony przez spółkę prawa handlowego.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.szpitalwyrzysk.com/przetargi/dostawy.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie papierowej/ pisemnie - złożone osobiście, kurierem bądź za pośrednictwem poczty polskiej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Powiatowy w Wyrzysku Sp. z o.o. ul. 22 Stycznia 41, 89-300 Wyrzysk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa ambulansu typu C dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o. w formie leasingu operacyjnego
|
Numer referencyjny |
ZP/382-08/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w roku 2017 drogowego ambulansu ratunkowego typu C z zabudową części medycznej, spełniającego wymogi zharmonizowanej polskiej normy PN EN 1789:A1/2011 lub normy jej zastępującej PN-EN 1789+A2:2015-01, w formie leasingu operacyjnego. Podstawowe warunki leasingu operacyjnego z opcją wykupu: 1. wpłata wstępna: 50.000,00 zl brutto płatne do 30 dni po podpisaniu protokołu odbioru, 2. okres finansowania przedmiotu zamówienia: w 60 równych ratach leasingowych, płatnych w wysokości 1/60 pozostałej wartości zamówienia, do 20 dnia każdego miesiąca kalendarzowego następującego po 1 miesiącu od podpisania protokołu odbioru, 3. opcja wykupu: prawo pierwokupu dla Zamawiającego po spłacie rat leasingowych, za 1% wartości początkowej pojazdu z zabudową części medycznej i wyposażeniem plus należny podatek VAT, 4. leasing rozliczany w złotych polskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SIWZ, a opis parametrów technicznych i użytkowych zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie wymaga, aby Wykonawca wykazał wykonanie min. dwóch zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; nie dotyczy Wykonawców w przypadku określonym w art. 26 ust. 6 uPzp. W przypadku przynależności do grupy kapitałowej z Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w niniejszym postępowaniu, listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej
|
Zakresie warunkow udzialu |
Listę z wykazem zrealizowanych przynajmniej dwóch dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku określonego w dziale IV pkt 1.3 SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości oraz daty i miejsca wykonania. Potwierdzenia, że dostawy wykazane w dokumencie, o którym mowa w pkt 4.1, zostały zrealizowane należycie
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Katalogi, foldery lub opisy oferowanych noszy głównych, zawierające informacje, że spełniają warunki określone przez Zamawiającego. Harmonogram spłaty rat leasingowych
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadku wystąpienia którejkolwiek z wymienionych przyczyn: 1. działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie zadania w określonym pierwotnie terminie - termin zostanie przedłużony o czas działania siły wyższej oraz o czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania, 2. dotyczących podwykonawców w przypadku: wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę - Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy wykonawcy z podwykonawcą w terminie 7 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę, 3. zmiany ustawowej wysokości podatku VAT w przypadku, gdy w trakcie realizacji przedmiotu Umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem Umowy, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to części wynagrodzenia, którego w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, 4. innych sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które, gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu wybór Wykonawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tą procedurą, 5. konieczność dokonania innych zmian postanowień umownych w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 144 ustawy Pzp i na zasadach w nim opisanych.
|
IV 4 4 data |
2018-07-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|