Dostawa ambulansu typu C dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o. w formie leasingu operacyjnego

Data publikacji 2018-07-11
Data zakończenia 2018-07-20 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy w Wyrzysku Sp. z o.o.
Miejscowość Wyrzysk
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587159-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w roku 2017 drogowego ambulansu ratunkowego typu C z zabudową części medycznej, spełniającego wymogi zharmonizowanej polskiej normy PN EN 1789:A1/2011 lub normy jej zastępującej PN-EN 1789+A2:2015-01, w formie leasingu operacyjnego. Podstawowe warunki leasingu operacyjnego z opcją wykupu: 1. wpłata wstępna: 50.000,00 zl brutto płatne do 30 dni po podpisaniu protokołu odbioru, 2. okres finansowania przedmiotu zamówienia: w 60 równych ratach leasingowych, płatnych w wysokości 1/60 pozostałej wartości zamówienia, do 20 dnia każdego miesiąca kalendarzowego następującego po 1 miesiącu od podpisania protokołu odbioru, 3. opcja wykupu: prawo pierwokupu dla Zamawiającego po spłacie rat leasingowych, za 1% wartości początkowej pojazdu z zabudową części medycznej i wyposażeniem plus należny podatek VAT, 4. leasing rozliczany w złotych polskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SIWZ, a opis parametrów technicznych i użytkowych zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e2ec4cb0-fafd-4ad8-890b-cb23ebbf363d
Biuletyn 587159-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy w Wyrzysku Sp. z o.o.
Regon 30145785000000
Zamawiajacy adres ulica ul. 22 Stycznia
Zamawiajacy adres numer domu 41
Zamawiajacy miejscowosc Wyrzysk
Zamawiajacy kod pocztowy 89300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 67 286 26 22
Zamawiajacy fax 67 286 24 63
Zamawiajacy email zp@szpitalwyrzysk.com
Adres strony url http://www.szpitalwyrzysk.com
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Podmiot leczniczy utworzony przez spółkę prawa handlowego.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.szpitalwyrzysk.com/przetargi/dostawy.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej/ pisemnie - złożone osobiście, kurierem bądź za pośrednictwem poczty polskiej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Powiatowy w Wyrzysku Sp. z o.o. ul. 22 Stycznia 41, 89-300 Wyrzysk
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa ambulansu typu C dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o. w formie leasingu operacyjnego
Numer referencyjny ZP/382-08/2018
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w roku 2017 drogowego ambulansu ratunkowego typu C z zabudową części medycznej, spełniającego wymogi zharmonizowanej polskiej normy PN EN 1789:A1/2011 lub normy jej zastępującej PN-EN 1789+A2:2015-01, w formie leasingu operacyjnego. Podstawowe warunki leasingu operacyjnego z opcją wykupu: 1. wpłata wstępna: 50.000,00 zl brutto płatne do 30 dni po podpisaniu protokołu odbioru, 2. okres finansowania przedmiotu zamówienia: w 60 równych ratach leasingowych, płatnych w wysokości 1/60 pozostałej wartości zamówienia, do 20 dnia każdego miesiąca kalendarzowego następującego po 1 miesiącu od podpisania protokołu odbioru, 3. opcja wykupu: prawo pierwokupu dla Zamawiającego po spłacie rat leasingowych, za 1% wartości początkowej pojazdu z zabudową części medycznej i wyposażeniem plus należny podatek VAT, 4. leasing rozliczany w złotych polskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SIWZ, a opis parametrów technicznych i użytkowych zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie wymaga, aby Wykonawca wykazał wykonanie min. dwóch zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; nie dotyczy Wykonawców w przypadku określonym w art. 26 ust. 6 uPzp. W przypadku przynależności do grupy kapitałowej z Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w niniejszym postępowaniu, listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej
Zakresie warunkow udzialu Listę z wykazem zrealizowanych przynajmniej dwóch dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku określonego w dziale IV pkt 1.3 SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości oraz daty i miejsca wykonania. Potwierdzenia, że dostawy wykazane w dokumencie, o którym mowa w pkt 4.1, zostały zrealizowane należycie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Katalogi, foldery lub opisy oferowanych noszy głównych, zawierające informacje, że spełniają warunki określone przez Zamawiającego. Harmonogram spłaty rat leasingowych
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadku wystąpienia którejkolwiek z wymienionych przyczyn: 1. działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie zadania w określonym pierwotnie terminie - termin zostanie przedłużony o czas działania siły wyższej oraz o czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania, 2. dotyczących podwykonawców w przypadku: wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę - Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy wykonawcy z podwykonawcą w terminie 7 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę, 3. zmiany ustawowej wysokości podatku VAT w przypadku, gdy w trakcie realizacji przedmiotu Umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem Umowy, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to części wynagrodzenia, którego w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, 4. innych sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które, gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu wybór Wykonawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tą procedurą, 5. konieczność dokonania innych zmian postanowień umownych w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 144 ustawy Pzp i na zasadach w nim opisanych.
IV 4 4 data 2018-07-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja na wysposażenie medyczne
Znaczenie 4,00
  
Kryteria Parametry techniczne
Znaczenie 36,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)