Zakup wraz z dostawą stanowisk demonstracyjnych do Powiatowego Centrum Edukacyjnego w Kętrzynie z podziałem na 2 części: 1) Zakup stanowisk demonstracyjnych; 2) Zakup zespołów napędowych - w Projekcie pn.: „Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego w PCE Kętrzyn.” w ramach Osi Priorytetowej 9 „Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych”, Działanie 9.3 „Infrastruktura edukacyjna” Poddziałanie 9.3.1 „Infrastruktura kształcenia zawodowego” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinasowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Data publikacji 2018-07-11
Data zakończenia 2018-07-20 00:00:00
Instytucja Zarząd Powiatu w Kętrzynie
Miejscowość Kętrzyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587044-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ STANOWISK DEMONSTRACYJNYCH DO POWIATOWEGO CENTRUM EDUKACYJNEGO W KĘTRZYNIE” Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI:

CZĘŚĆ I
„ZAKUP STANOWISK DEMONSTRACYJNYCH”

1) Przedmiotem zamówienia jest „Zakup stanowisk demonstracyjnych” w następujących ilościach:

L.p. Nazwa Ilość
1. Stanowisko demonstracyjne systemu pojazdu samochodowego: „Systemy regulacji siły hamowania ABS/ASR” 1
2. Stanowisko demonstracyjne systemu pojazdu samochodowego: „System bezpieczeństwa biernego SRS” 1
3. Stanowisko demonstracyjne systemu pojazdu samochodowego „System magistrali CAN BUS w układzie komfortu” 1
4. Stanowisko demonstracyjne systemu pojazdu samochodowego „Magistrale CAN, FLEX, LIN w samochodzie” 1
5. Stanowisko laboratoryjne „Podstawy elektrotechniki i elektroniki w samochodzie” 1
6. Stanowisko laboratoryjne „Układy zapłonowe pojazdu” 1
7. Stanowisko laboratoryjne „Oświetlenie pojazdu samochodowego” 1
8. Stanowisko laboratoryjne „Sensoryka systemów pojazdowych” 1
9. Stanowisko laboratoryjne „Aktoryka systemów pojazdowych” 1
10. Stanowisko robocze pracowni zawodowej jednofazowe 1
11. Stanowisko demonstracyjne: Układ kierowniczy elektrohydrauliczny 1
12. Układ kierowniczy ze wspomaganiem elektrycznym 1
13. Stanowisko demonstracyjne: Układ kierowniczy hydrauliczny 1
14. Zestaw panelowy: Pneumatyczny układ hamulcowy zespołu ciągnik naczepa 1
15. Stanowisko demonstracyjne: „System Climatronic” 1
16. Stanowisko demonstracyjne: Dwuobwodowy układ hamulcowy 1
17. Model elektrohydraulicznego systemu wspomagania układu kierowniczego 1

2) Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą oraz rozładunkiem, montażem
i ustawieniem we wskazanym miejscu przez Odbiorcę sprzętu, próbnym uruchomieniem
i instruktażem personelu w zakresie obsługi (max. 3 osoby). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 5 do SWIZ.
3) Dostawa musi obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w tej części zamówienia.
4) Szczegółowy zakres warunków realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik
nr 4 do SIWZ.
5) Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przedmiotem zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty. Zakłada się, że Wykonawca uwzględnił
w ofercie dane udostępnione przez Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje spotkania
z Wykonawcami.

CZĘŚĆ II
„ZAKUP ZESPOŁÓW NAPĘDOWYCH”

1) Przedmiotem zamówienia jest „Zakup zespołów napędowych” w następujących ilościach:

L.p. Nazwa Ilość
1. Zespół napędowy silnika z ZI jednopunktowy wtrysk 1
2. Zespół napędowy silnika ZI sekwencyjny, wielopunktowy wtrysk 1
3. Zespół napędowy silnika ZS z pompą rotacyjną 1
4. Zespół napędowy silnika ZS Typu „Common Rail” 1

2) Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą oraz rozładunkiem, montażem
i ustawieniem we wskazanym miejscu przez Odbiorcę sprzętu, próbnym uruchomieniem
i instruktażem personelu w zakresie obsługi (max. 3 osoby). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 6 do SWIZ.
3) Dostawa musi obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w tej części zamówienia.
4) Szczegółowy zakres warunków realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik
nr 4 do SIWZ.
5) Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przedmiotem zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty. Zakłada się, że Wykonawca uwzględnił
w ofercie dane udostępnione przez Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje spotkania
z Wykonawcami.
2. Opis dotyczący części I i części II:
a) Stanowiska demonstracyjne i zespoły napędowe nie mogą być prototypem, muszą być produktem będącym w obrocie na rynku,
b) Wszystkie stanowiska powinny posiadać zestawy ćwiczeń,
c) Wykonawca zapewni instruktaż personelu z obsługi urządzeń dla pracowników użytkownika sprzętu.
d) Produkty muszą być oznaczone znakiem CE, oraz podjadać deklaracje CE producenta. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1226 z późn zm.) oraz oznaczony znakiem CE. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający może zażądać od Wykonawcy dostarczenia w/w dokumentów dla każdego z dostarczanych produktów. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia wymaganego dokumentu. W przypadku nie dostarczenia dokumentów dostarczony towar zostanie na koszt Wykonawcy wymieniony na inny spełniający w/w wymogi.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1c6601dd-66d0-4cd8-b547-ff0c425ae124
Biuletyn 587044-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zarząd Powiatu w Kętrzynie
Regon 51074245100000
Zamawiajacy adres ulica Plac Grunwaldzki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kętrzyn
Zamawiajacy kod pocztowy 11400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 089 7517500, 7511690
Zamawiajacy fax 897 512 401
Zamawiajacy email starostwo@starostwo.ketrzyn.pl
Adres strony url http://bip.starostwo.ketrzyn.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn.: „Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego w PCE Kętrzyn.” w ramach Osi Priorytetowej 9 „Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych”, Działanie 9.3 „Infrastruktura edukacyjna” Poddziałanie 9.3.1 „Infrastruktura kształcenia zawodowego” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinasowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Zamawiającym jest Powiat Kętrzyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Kętrzynie, w imieniu którego w oparciu o pełnomocnictwo z dnia 11.07.2018 r. udzielone w trybie art. 15 i 18 ustawy Pzp działa Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.starostwo.ketrzyn.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.starostwo.ketrzyn.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą stanowisk demonstracyjnych do Powiatowego Centrum Edukacyjnego w Kętrzynie z podziałem na 2 części: 1) Zakup stanowisk demonstracyjnych; 2) Zakup zespołów napędowych - w Projekcie pn.: „Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego w PCE Kętrzyn.” w ramach Osi Priorytetowej 9 „Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych”, Działanie 9.3 „Infrastruktura edukacyjna” Poddziałanie 9.3.1 „Infrastruktura kształcenia zawodowego” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinasowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Numer referencyjny CUW.PK.343.30.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest „ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ STANOWISK DEMONSTRACYJNYCH DO POWIATOWEGO CENTRUM EDUKACYJNEGO W KĘTRZYNIE” Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI: CZĘŚĆ I „ZAKUP STANOWISK DEMONSTRACYJNYCH” 1) Przedmiotem zamówienia jest „Zakup stanowisk demonstracyjnych” w następujących ilościach: L.p. Nazwa Ilość 1. Stanowisko demonstracyjne systemu pojazdu samochodowego: „Systemy regulacji siły hamowania ABS/ASR” 1 2. Stanowisko demonstracyjne systemu pojazdu samochodowego: „System bezpieczeństwa biernego SRS” 1 3. Stanowisko demonstracyjne systemu pojazdu samochodowego „System magistrali CAN BUS w układzie komfortu” 1 4. Stanowisko demonstracyjne systemu pojazdu samochodowego „Magistrale CAN, FLEX, LIN w samochodzie” 1 5. Stanowisko laboratoryjne „Podstawy elektrotechniki i elektroniki w samochodzie” 1 6. Stanowisko laboratoryjne „Układy zapłonowe pojazdu” 1 7. Stanowisko laboratoryjne „Oświetlenie pojazdu samochodowego” 1 8. Stanowisko laboratoryjne „Sensoryka systemów pojazdowych” 1 9. Stanowisko laboratoryjne „Aktoryka systemów pojazdowych” 1 10. Stanowisko robocze pracowni zawodowej jednofazowe 1 11. Stanowisko demonstracyjne: Układ kierowniczy elektrohydrauliczny 1 12. Układ kierowniczy ze wspomaganiem elektrycznym 1 13. Stanowisko demonstracyjne: Układ kierowniczy hydrauliczny 1 14. Zestaw panelowy: Pneumatyczny układ hamulcowy zespołu ciągnik naczepa 1 15. Stanowisko demonstracyjne: „System Climatronic” 1 16. Stanowisko demonstracyjne: Dwuobwodowy układ hamulcowy 1 17. Model elektrohydraulicznego systemu wspomagania układu kierowniczego 1 2) Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą oraz rozładunkiem, montażem i ustawieniem we wskazanym miejscu przez Odbiorcę sprzętu, próbnym uruchomieniem i instruktażem personelu w zakresie obsługi (max. 3 osoby). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 5 do SWIZ. 3) Dostawa musi obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w tej części zamówienia. 4) Szczegółowy zakres warunków realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przedmiotem zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty. Zakłada się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie dane udostępnione przez Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje spotkania z Wykonawcami. CZĘŚĆ II „ZAKUP ZESPOŁÓW NAPĘDOWYCH” 1) Przedmiotem zamówienia jest „Zakup zespołów napędowych” w następujących ilościach: L.p. Nazwa Ilość 1. Zespół napędowy silnika z ZI jednopunktowy wtrysk 1 2. Zespół napędowy silnika ZI sekwencyjny, wielopunktowy wtrysk 1 3. Zespół napędowy silnika ZS z pompą rotacyjną 1 4. Zespół napędowy silnika ZS Typu „Common Rail” 1 2) Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą oraz rozładunkiem, montażem i ustawieniem we wskazanym miejscu przez Odbiorcę sprzętu, próbnym uruchomieniem i instruktażem personelu w zakresie obsługi (max. 3 osoby). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 6 do SWIZ. 3) Dostawa musi obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w tej części zamówienia. 4) Szczegółowy zakres warunków realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przedmiotem zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty. Zakłada się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie dane udostępnione przez Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje spotkania z Wykonawcami. 2. Opis dotyczący części I i części II: a) Stanowiska demonstracyjne i zespoły napędowe nie mogą być prototypem, muszą być produktem będącym w obrocie na rynku, b) Wszystkie stanowiska powinny posiadać zestawy ćwiczeń, c) Wykonawca zapewni instruktaż personelu z obsługi urządzeń dla pracowników użytkownika sprzętu. d) Produkty muszą być oznaczone znakiem CE, oraz podjadać deklaracje CE producenta. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1226 z późn zm.) oraz oznaczony znakiem CE. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający może zażądać od Wykonawcy dostarczenia w/w dokumentów dla każdego z dostarczanych produktów. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia wymaganego dokumentu. W przypadku nie dostarczenia dokumentów dostarczony towar zostanie na koszt Wykonawcy wymieniony na inny spełniający w/w wymogi.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow CZĘŚĆ I „Zakup stanowisk demonstracyjnych” Wykonawca spełni powyższy warunek jeżeli należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 3 dostaw sprzętu/wyposażenia dydaktycznego – stanowiska demonstracyjne/zespołów napędowych do szkół zawodowych na kwotę co najmniej 300.000 zł brutto każda CZĘŚĆ II „Zakup zespołów napędowych” Wykonawca spełni powyższy warunek jeżeli należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 3 dostaw sprzętu/wyposażenia dydaktycznego – stanowiska demonstracyjne/zespołów napędowych do szkół zawodowych na kwotę co najmniej 150.000 zł brutto każda
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw, wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, wartości (w zakresie cz. I i II) i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są nadal wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – o treści zgodnej z załączonym wzorem, stanowiącym załącznik Nr 8 „Wiedza i doświadczenie zawodowe” dla części I i załącznik Nr 8a „Wiedza i doświadczenie zawodowe” dla części II.
Inne dokumenty niewymienione formularz ofertowy,pełnomocnictwo do reprezentacji o ile występuje
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Stosownie do art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje się możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach: a) wystąpiła konieczność zmiany terminu realizacji umowy z powodu działania „siły wyższej” (w szczególności powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia), przez którą na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenia zewnętrzne: 1) o charakterze niezależnym od stron, 2) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, 3) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, 4) której nie można przypisać drugiej stronie. mającej bezpośredni wpływ na prawa i obowiązki Stron umowy. Strona może powołać się na okoliczności siły wyższej tylko wtedy, gdy poinformuje ona o tym pisemnie stronę w terminie dwóch dni roboczych od powstania tych okoliczności. Okoliczności zaistnienia siły wyższej muszą zostać udowodnione przez Stronę, która się na nie powołuje b) ustawowej zmiany przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, c) zmiany dotyczącej dostarczanego sprzętu w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu, wersji) z produkcji lub oficjalnych kanałów dystrybucji, a dostępny będzie sprzęt równoważny, o parametrach nie gorszych niż w Ofercie Wykonawcy, pod warunkiem, że cena równoważnego modelu (typu, wersji) nie będzie wyższa niż wskazana w Ofercie (tzn. sprzęt równoważny może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej); wycofanie wskazanego w Ofercie modelu (typu, wersji) z produkcji Wykonawca musi pisemnie udokumentować a Zamawiający musi wyrazić zgodę na dokonanie takiej zmiany. d) zmiany dotyczącej wynagrodzenia w przypadku zaistnienia okoliczności, określonych w lit. c) jeżeli cena sprzętu równoważnego będzie niższa od ceny wskazanej w Ofercie. e) jeżeli Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian.
IV 4 4 data 2018-07-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem danych osobowych w niniejszym postępowaniu jest Powiat Kętrzyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Kętrzynie, w imieniu którego w oparciu o pełnomocnictwo z dnia 11.07.2018 r. udzielone w trybie art. 15 i 18 ustawy Pzp działa Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego; 2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Kętrzynie jest Pani Monika Zygmunt - Jakuć, kontakt: iod@starostwo.ketrzyn.pl . 3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr CUW.PK.343.30.2018 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ STANOWISK DEMONSTRACYJNYCH DO POWIATOWEGO CENTRUM EDUKACYJNEGO W KĘTRZYNIE”; 4. Odbiorcami udostępnionych danych osobowych w postępowaniu będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.); 5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. Obowiązek podania przez Firmę/osobę danych osobowych osób skierowanych do realizacji zamówienia jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do udostępnionych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Państwa Firma posiada: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do udostępnionych danych osobowych; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania udostępnionych danych osobowych*; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie udostępnionych danych osobowych narusza przepisy RODO; 9. Państwa Firmie nie przysługuje: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania udostępnionych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup stanowisk demonstracyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest „Zakup stanowisk demonstracyjnych” w następujących ilościach: L.p. Nazwa Ilość 1. Stanowisko demonstracyjne systemu pojazdu samochodowego: „Systemy regulacji siły hamowania ABS/ASR” 1 2. Stanowisko demonstracyjne systemu pojazdu samochodowego: „System bezpieczeństwa biernego SRS” 1 3. Stanowisko demonstracyjne systemu pojazdu samochodowego „System magistrali CAN BUS w układzie komfortu” 1 4. Stanowisko demonstracyjne systemu pojazdu samochodowego „Magistrale CAN, FLEX, LIN w samochodzie” 1 5. Stanowisko laboratoryjne „Podstawy elektrotechniki i elektroniki w samochodzie” 1 6. Stanowisko laboratoryjne „Układy zapłonowe pojazdu” 1 7. Stanowisko laboratoryjne „Oświetlenie pojazdu samochodowego” 1 8. Stanowisko laboratoryjne „Sensoryka systemów pojazdowych” 1 9. Stanowisko laboratoryjne „Aktoryka systemów pojazdowych” 1 10. Stanowisko robocze pracowni zawodowej jednofazowe 1 11. Stanowisko demonstracyjne: Układ kierowniczy elektrohydrauliczny 1 12. Układ kierowniczy ze wspomaganiem elektrycznym 1 13. Stanowisko demonstracyjne: Układ kierowniczy hydrauliczny 1 14. Zestaw panelowy: Pneumatyczny układ hamulcowy zespołu ciągnik naczepa 1 15. Stanowisko demonstracyjne: „System Climatronic” 1 16. Stanowisko demonstracyjne: Dwuobwodowy układ hamulcowy 1 17. Model elektrohydraulicznego systemu wspomagania układu kierowniczego 1 2) Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą oraz rozładunkiem, montażem i ustawieniem we wskazanym miejscu przez Odbiorcę sprzętu, próbnym uruchomieniem i instruktażem personelu w zakresie obsługi (max. 3 osoby). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 5 do SWIZ. 3) Dostawa musi obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w tej części zamówienia. 4) Szczegółowy zakres warunków realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przedmiotem zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty. Zakłada się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie dane udostępnione przez Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje spotkania z Wykonawcami. 6) Stanowiska demonstracyjne i zespoły napędowe nie mogą być prototypem, muszą być produktem będącym w obrocie na rynku, 7) Wszystkie stanowiska powinny posiadać zestawy ćwiczeń, 8) Wykonawca zapewni instruktaż personelu z obsługi urządzeń dla pracowników użytkownika sprzętu. 9) Produkty muszą być oznaczone znakiem CE, oraz podjadać deklaracje CE producenta. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1226 z późn zm.) oraz oznaczony znakiem CE. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający może zażądać od Wykonawcy dostarczenia w/w dokumentów dla każdego z dostarczanych produktów. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia wymaganego dokumentu. W przypadku nie dostarczenia dokumentów dostarczony towar zostanie na koszt Wykonawcy wymieniony na inny spełniający w/w wymogi.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup zespołów napędowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest „Zakup zespołów napędowych” w następujących ilościach: L.p. Nazwa Ilość 1. Zespół napędowy silnika z ZI jednopunktowy wtrysk 1 2. Zespół napędowy silnika ZI sekwencyjny, wielopunktowy wtrysk 1 3. Zespół napędowy silnika ZS z pompą rotacyjną 1 4. Zespół napędowy silnika ZS Typu „Common Rail” 1 2) Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą oraz rozładunkiem, montażem i ustawieniem we wskazanym miejscu przez Odbiorcę sprzętu, próbnym uruchomieniem i instruktażem personelu w zakresie obsługi (max. 3 osoby). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 6 do SWIZ. 3) Dostawa musi obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w tej części zamówienia. 4) Szczegółowy zakres warunków realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przedmiotem zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty. Zakłada się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie dane udostępnione przez Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje spotkania z Wykonawcami. 6) Stanowiska demonstracyjne i zespoły napędowe nie mogą być prototypem, muszą być produktem będącym w obrocie na rynku, 7) Wszystkie stanowiska powinny posiadać zestawy ćwiczeń, 8) Wykonawca zapewni instruktaż personelu z obsługi urządzeń dla pracowników użytkownika sprzętu. 9) Produkty muszą być oznaczone znakiem CE, oraz podjadać deklaracje CE producenta. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1226 z późn zm.) oraz oznaczony znakiem CE. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający może zażądać od Wykonawcy dostarczenia w/w dokumentów dla każdego z dostarczanych produktów. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia wymaganego dokumentu. W przypadku nie dostarczenia dokumentów dostarczony towar zostanie na koszt Wykonawcy wymieniony na inny spełniający w/w wymogi.
  

Criterion

Kryteria Czas naprawy/wymiany od zgłoszenia wady
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji jakości
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)