„Dostawa klastra UTM wraz z zestawem licencji”

Data publikacji 2018-07-11
Data zakończenia 2018-07-19 00:00:00
Instytucja Skarb Państwa - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586908-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa klastra UTM wraz z zestawem licencji dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy charakteryzujące określone produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, oznacza to, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, i że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, które co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ, w tym w szczególności charakteryzują się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku sprzętu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że funkcjonalność oferowanego sprzętu równoważnego w stosunku do osprzętu wskazanego przez Zamawiającego posiada nie gorsze parametry techniczne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 373c8be5-2d21-4369-9ac0-610dffaeb6c4
Biuletyn 586908-N-2018
Zamawiajacy nazwa Skarb Państwa - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
Regon 51426500000
Zamawiajacy adres ulica Aleja IX Wieków Kielc
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25516
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 421 534
Zamawiajacy fax 413 421 834
Zamawiajacy email zo27@kielce.uw.gov.pl
Adres strony url www.kielce.uw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kielce.uw.gov.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach, Biuro Administracyjno-Gospodarcze, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek A, pokój 332
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa klastra UTM wraz z zestawem licencji”
Numer referencyjny AG.I.272.1.14.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa klastra UTM wraz z zestawem licencji dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy charakteryzujące określone produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, oznacza to, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, i że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, które co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ, w tym w szczególności charakteryzują się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. 4. W przypadku sprzętu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że funkcjonalność oferowanego sprzętu równoważnego w stosunku do osprzętu wskazanego przez Zamawiającego posiada nie gorsze parametry techniczne.
Cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy (maksymalny termin).
Okreslenie warunkow - Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow - Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow - Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w niniejszych oświadczeniach stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postepowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. Wymienione wyżej oświadczenie winno być złożone w oryginale, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa odrębne oświadczenie. Brak wykazania braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp. 2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SIWZ Dokument o którym mowa w ust. 3 pkt 2 Wykonawca składa po otwarciu ofert w terminie 3 dni od daty zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej: www.kielce.uw.gov.pl informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie są zobowiązani złożyć powyższy dokument wystawiony z osobna dla każdego ze wspólników oraz wystawiony na spółkę w przypadku, gdy spółka zatrudnia pracowników.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Specyfikację techniczna zaoferowanego sprzętu - wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ; 2) Oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż Wykonawca posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań oraz świadczenia usług z nimi związanych; 3) W przypadku istnienia takiego wymogu w stosunku do technologii objętej przedmiotem niniejszego postępowania (tzw. produkty podwójnego zastosowania), Wykonawca winien przedłożyć: a) dokument pochodzący od importera tej technologii stwierdzający, iż przy jej wprowadzeniu na terytorium Polski, zostały dochowane wymogi właściwych przepisów prawa, w tym ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o obrocie z zagranicą towarami, technologiami i usługami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa, a także dla utrzymania międzynarodowego pokoju i bezpieczeństwa (Dz.U. z 2004, Nr 229, poz. 2315 z późn zm.).
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony Formularz ofertowy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. 2. Wypełniony Formularz cenowy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Uwaga: Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w formie oryginału albo w formie kserokopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia 1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w SIWZ. 2. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę w piśmie dot. wyboru najkorzystniejszej oferty. 3. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści SIWZ oraz danych zawartych w ofercie. 4. Postanowienia umowy zawarto w „Projekcie umowy”, który stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ .
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wycofania z produkcji sprzętu wskazanego w ofercie. Wykonawca przedstawi oświadczenie producenta o zaprzestaniu produkcji danego modelu sprzętu i zastąpienie go nowym modelem. Nowy model musi posiadać równoważne lub lepsze parametry od wycofanego z produkcji już sprzętu. Cena oferty w przypadku zamiany sprzętu nie ulega zmianie. 2. Zmiana umowy nastąpi na wniosek jednej ze stron w terminie 5 dni od powzięcia wiedzy o przyczynie zmiany. 3. Nie stanowi istotnej zmiany umowy: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
IV 4 4 data 2018-07-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki Ofertę należy złożyć na druku „Formularz ofertowy” opracowanym przez Zamawiającego, poprzez jego czytelne wypełnienie w języku polskim na maszynie, komputerze lub ręcznie i dołączyć wymagane w SIWZ dokumenty.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Informacja o przetwarzaniu danych osobowych: 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wojewoda Świętokrzyski, którego siedzibą jest Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach przy al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, e-mail: wojewoda@kielce.uw.gov.pl, tel.: (41) 342-11-15.  Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można skontaktować się w formie pisemnej na adres: Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach przy al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, e-mail: iod@kielce.uw.gov.pl.  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn.: „Dostawa klastra UTM wraz z zestawem licencji”, znak: AG.I.272.1.14.2018.  Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp.  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.  Obowiązek podania swoich danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.  Posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. UWAGA: * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. 2. Do obowiązków Wykonawcy należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 ust. 1 i 2 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W związku z powyższym Wykonawca w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, składa (o ile dotyczy) stosowne oświadczenie.

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)