Zakup urządzeń i zainstalowanie systemu elektroakustycznego i oświetleniowego w ramach przedsięwzięcia Modernizacja instalacji elektroakustycznej i oświetleniowej Sali Widowiskowej Białołęckiego Ośrodka Kultury przy ulicy Van Gogha w Warszawie.

Data publikacji 2018-07-12
Data zakończenia 2018-07-20 00:00:00
Instytucja Białołęcki Ośrodek Kultury
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588501-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 310000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2.1 Zakup urządzeń i zainstalowanie systemu elektroakustycznego i oświetleniowego w ramach przedsięwzięcia Modernizacja instalacji elektroakustycznej i oświetleniowej Sali Widowiskowej Białołęckiego Ośrodka Kultury przy ulicy Van Gogha w Warszawie.
1. Zakres zamówienia obejmuje prace instalacyjne, dostawę, rozmieszczenie oraz instalację urządzeń i elementów wchodzących w skład:
• systemu elektroakustycznego,
• systemu oświetleniowego,
• systemów audio oraz sterujących,
• systemu zasilania sceny
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularu cenowym (załącznik nr 1A do formularza oferty) oraz dokumentacji technicznej - Projekt wykonawczy „Modernizacja instalacji elektroakustycznej i oświetleniowej Białołęckiego Ośrodka Kultury” (załącznik nr 9 do SIWZ).

Termin realizacji zamówienia:
Zamawiający określa następujący termin realizacji zamówienia:
- wykonanie prac instalacyjnych do dnia 31.08.2018r, w tym, tymczasowe uruchomienie modernizowanych systemów, do czasu montażu nowych urządzeń (dostawy przez producentów), umożliwiające Zamawiającemu prowadzenie na Sali widowiskowej działalności kulturalnej tj. koncerty, przedstawienia, projekcje filmowe itd.
- montaż i uruchomienie nowych urządzeń do dnia 31.10.2018r.

Informacje dodatkowe:
1. W budynku w którym zlokalizowana jest Sala widowiskowa Białołęckiego Ośrodka Kultury przy ulicy Van Gogha1 mieści się również CV Liceum Ogólnokształcące. Ze względu na rozpoczęcie od 1 września sezonu kulturalnego w BOK oraz rozpoczęcie roku szkolenego w Zamawiający wymaga od Wykonawcy zakończenia wszystkich prac instalacyjnych i przygotowawczych oraz tymczasowe uruchomienie modernizowanych systemów, do czasu montażu nowych urządzeń, umożliwiające prowadzenie na Sali widowiskowej działalności kulturalnej tj. koncerty, przedstawienia, projekcje filmowe itd.
2. Wykonawca musi sprawdzić na etapie realizacji istniejącą na obiekcie instalację elektryczną, zwracając szczególną uwagę na okablowanie zasilające oraz sygnałowe, w celu kontroli kompatybilności z wykonywanym systemem.
3. Szczegółowy zakres zamówienia tj. specyfikację techniczną, charakterystykę wykonania, parametry oraz ilość zamawianych urządzeń/elementów systemów - określony został w załączniku nr 9 do SIWZ (Projekt wykonawczy „Modernizacja instalacji elektroakustycznej i oświetleniowej Białołęckiego Ośrodka Kultury”) oraz załączniku nr 1A do SIWZ (Formularz cenowy) będący jednocześnie szczegółowym kosztorysem ofertowym.
4. Oferowane i dostarczone materiał, urządzenia i ich elementy muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad, kompletne, zdatne do prawidłowej eksploatacji - zgodnie z zakresem funkcjonalnym i jego przeznaczeniem, posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności z obowiązującymi normami, certyfikaty bezpieczeństwa.
5. W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania prac towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek, wniesienie do pomieszczeń i rozmieszczenie, posprzątanie pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu oraz wszelkich innych dodatkowych prac niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest wykonać dostawy i montaż w całym zakresie zgodnie z opracowaną dokumentacją. Jednak Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania montażu winien dokonać wizji lokalnej obiektu celem dostosowania instalacji do stanu faktycznego obiektu dla uzyskania ich pełnej funkcjonalności. Wizja zalecana jest również przed przystąpieniem do sporządzenia oferty. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić uprzednio termin dokonania wizji z Zamawiającym.
7. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przeszkolenie wskazanego przez zamawiającego personelu w zakresie obsługi zainstalowanych systemów i urządzeń.
8. W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia i elementy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć, na etapie odbioru przedmiotu zamówienia, karty katalogowe oraz instrukcje obsługi ( w języku polskim) oferowanych urządzeń, wskazanych w formularzu cenowym, potwierdzające spełnienie wymagań technicznych wymaganych przez Zamawiającego.
9. Wszędzie tam, gdzie przy opisie urządzenia/elementu systemu znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie należy przyjąć, że zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie urządzenia/elementu systemu zamówienia.
10. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - załączając do oferty opis równoważnego systemu/elementu systemu w tym badania i testy.
11. Warunki dostawy, montażu, rozmieszczenia, gwarancji, serwisu gwarancyjnego określone zostały we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SIWZ.


2.2 Rozwiązania równoważne
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” opisane w SIWZ i załącznikach za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, przy czym rozwiązania równoważne muszą spełniać wymogi w wydanych decyzjach, opiniach, uzgodnieniach itp.
• Nazw materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji technicznej - Projekt wykonawczy „ Remont instalacji elektroakustycznej i oświetleniowej Białołęckiego Ośrodka Kultury”
• Wykonawca, który na etapie realizacji zamówienia, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

2.3. Ubezpieczenie
Zamawiajacy wymaga od Wykonawcy ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i działań podwykonawców na czas realizacji przedmiotu umowy na zakres i czas wykonywania robót i posiadania dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji przedmiotu umowy w wysokości nie mniejszej niż wysokość złożonej oferty (kwota brutto).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 25e1217a-df66-4877-ade3-be245eba8cd3
Biuletyn 588501-N-2018
Zamawiajacy nazwa Białołęcki Ośrodek Kultury
Regon 1271011700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Van Gogha
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03188
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 8844625 w. 26
Zamawiajacy fax 22 614 66 56
Zamawiajacy email d.mazinska@bok.waw.pl
Adres strony url www.bip.bok.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samorządowa jednostka kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.bok.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.bok.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 ze zm.) lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Białołęcki Ośrodek Kultury, 03-188 Warszawa ul. ul. Van Gogha 1, sekretariat UWAGA ZMIANA NUMERU TELEFONU: aktualny nr tel. 22 300 48 00 wew. 3
Nazwa nadana zamowieniu Zakup urządzeń i zainstalowanie systemu elektroakustycznego i oświetleniowego w ramach przedsięwzięcia Modernizacja instalacji elektroakustycznej i oświetleniowej Sali Widowiskowej Białołęckiego Ośrodka Kultury przy ulicy Van Gogha w Warszawie.
Numer referencyjny BOK/ZP/D/1/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 2.1 Zakup urządzeń i zainstalowanie systemu elektroakustycznego i oświetleniowego w ramach przedsięwzięcia Modernizacja instalacji elektroakustycznej i oświetleniowej Sali Widowiskowej Białołęckiego Ośrodka Kultury przy ulicy Van Gogha w Warszawie. 1. Zakres zamówienia obejmuje prace instalacyjne, dostawę, rozmieszczenie oraz instalację urządzeń i elementów wchodzących w skład: • systemu elektroakustycznego, • systemu oświetleniowego, • systemów audio oraz sterujących, • systemu zasilania sceny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularu cenowym (załącznik nr 1A do formularza oferty) oraz dokumentacji technicznej - Projekt wykonawczy „Modernizacja instalacji elektroakustycznej i oświetleniowej Białołęckiego Ośrodka Kultury” (załącznik nr 9 do SIWZ). Termin realizacji zamówienia: Zamawiający określa następujący termin realizacji zamówienia: - wykonanie prac instalacyjnych do dnia 31.08.2018r, w tym, tymczasowe uruchomienie modernizowanych systemów, do czasu montażu nowych urządzeń (dostawy przez producentów), umożliwiające Zamawiającemu prowadzenie na Sali widowiskowej działalności kulturalnej tj. koncerty, przedstawienia, projekcje filmowe itd. - montaż i uruchomienie nowych urządzeń do dnia 31.10.2018r. Informacje dodatkowe: 1. W budynku w którym zlokalizowana jest Sala widowiskowa Białołęckiego Ośrodka Kultury przy ulicy Van Gogha1 mieści się również CV Liceum Ogólnokształcące. Ze względu na rozpoczęcie od 1 września sezonu kulturalnego w BOK oraz rozpoczęcie roku szkolenego w Zamawiający wymaga od Wykonawcy zakończenia wszystkich prac instalacyjnych i przygotowawczych oraz tymczasowe uruchomienie modernizowanych systemów, do czasu montażu nowych urządzeń, umożliwiające prowadzenie na Sali widowiskowej działalności kulturalnej tj. koncerty, przedstawienia, projekcje filmowe itd. 2. Wykonawca musi sprawdzić na etapie realizacji istniejącą na obiekcie instalację elektryczną, zwracając szczególną uwagę na okablowanie zasilające oraz sygnałowe, w celu kontroli kompatybilności z wykonywanym systemem. 3. Szczegółowy zakres zamówienia tj. specyfikację techniczną, charakterystykę wykonania, parametry oraz ilość zamawianych urządzeń/elementów systemów - określony został w załączniku nr 9 do SIWZ (Projekt wykonawczy „Modernizacja instalacji elektroakustycznej i oświetleniowej Białołęckiego Ośrodka Kultury”) oraz załączniku nr 1A do SIWZ (Formularz cenowy) będący jednocześnie szczegółowym kosztorysem ofertowym. 4. Oferowane i dostarczone materiał, urządzenia i ich elementy muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad, kompletne, zdatne do prawidłowej eksploatacji - zgodnie z zakresem funkcjonalnym i jego przeznaczeniem, posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności z obowiązującymi normami, certyfikaty bezpieczeństwa. 5. W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania prac towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek, wniesienie do pomieszczeń i rozmieszczenie, posprzątanie pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu oraz wszelkich innych dodatkowych prac niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest wykonać dostawy i montaż w całym zakresie zgodnie z opracowaną dokumentacją. Jednak Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania montażu winien dokonać wizji lokalnej obiektu celem dostosowania instalacji do stanu faktycznego obiektu dla uzyskania ich pełnej funkcjonalności. Wizja zalecana jest również przed przystąpieniem do sporządzenia oferty. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić uprzednio termin dokonania wizji z Zamawiającym. 7. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przeszkolenie wskazanego przez zamawiającego personelu w zakresie obsługi zainstalowanych systemów i urządzeń. 8. W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia i elementy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć, na etapie odbioru przedmiotu zamówienia, karty katalogowe oraz instrukcje obsługi ( w języku polskim) oferowanych urządzeń, wskazanych w formularzu cenowym, potwierdzające spełnienie wymagań technicznych wymaganych przez Zamawiającego. 9. Wszędzie tam, gdzie przy opisie urządzenia/elementu systemu znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie należy przyjąć, że zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie urządzenia/elementu systemu zamówienia. 10. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - załączając do oferty opis równoważnego systemu/elementu systemu w tym badania i testy. 11. Warunki dostawy, montażu, rozmieszczenia, gwarancji, serwisu gwarancyjnego określone zostały we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SIWZ. 2.2 Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” opisane w SIWZ i załącznikach za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, przy czym rozwiązania równoważne muszą spełniać wymogi w wydanych decyzjach, opiniach, uzgodnieniach itp. • Nazw materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji technicznej - Projekt wykonawczy „ Remont instalacji elektroakustycznej i oświetleniowej Białołęckiego Ośrodka Kultury” • Wykonawca, który na etapie realizacji zamówienia, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2.3. Ubezpieczenie Zamawiajacy wymaga od Wykonawcy ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i działań podwykonawców na czas realizacji przedmiotu umowy na zakres i czas wykonywania robót i posiadania dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji przedmiotu umowy w wysokości nie mniejszej niż wysokość złożonej oferty (kwota brutto).
Cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) w zakresie zdolności zawodowej (doświadczenia w realizacji) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 – ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, co najmniej: - dwóch (2) zamówień, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia, tj polegających na dostawie i zainstalowanu urządzeń systemu elektroakustycznego i oświetleniowego o wartości minimum 500.000 tys. zł. brutto każde. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wykonawcy muszą wykazać, że powyższe warunki spełniają wspólnie (łącznie) lub samodzielnie lub polegając na zasobach innych podmiotów. b) dysponuje zdolnością techniczną niezbędną do realizacji zamówienia Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 3.3.2 Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawców w postepowaniu NA WEZWANIE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy,należy przedłożyć: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. W przypadku gdy Wykonawca wskazuje w wykazie robót wykonane na rzecz Zamawiającego, nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów. UWAGA: Ze względu na zastosowanie w niniejszym przetargu nieograniczonym procedury odwróconej, zgodnie z art. 24 aa ust. 1 ustawy, wykazane powyżej oświadczenia i dokumenty będą żądane przez Zamawiającego na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy, w terminie nie krótszym niż 5 dni wyłącznie od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione 3.3. Wykaz oświadczeń i dokumentów SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia oraz innych dokumentów wymaganych w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ, W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca. b) oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 Ustawy - wg załącznika nr 3 do SIWZ (o ile dotyczy), W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca. d) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. e) informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg załącznika nr 7 do SIWZ (o ile dotyczy). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 3.3.1. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów składa (WRAZ Z OFERTĄ) aktualne na dzień złożenia następujące oświadczenia lub dokumenty: a) Dokument (np. zobowiązanie innego podmiotu) w formie oryginału potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonych warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). b). oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca - wg załącznika nr 4 do SIWZ. c) aktualny dokument potwierdzajacy, że osoba podpisująca dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. 3.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej – SKŁADANE BEZ WEZWANIA. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże (BEZ WEZWANIA) Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 10 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.5. Inne dokumenty, które należy złożyć (WRAZ Z OFERTĄ) nie wymienione w pkt 3.3.- 3.4. SIWZ: a) Formularz oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. b) Formularz cenowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1A do Formularza oferty. c) Oświadczenie o spełnieniu obowiązku RODO – według załącznika nr 10 do SIWZ. - Oświadczenie składa wykonawca, podmiot trzeci, podwykonawcy (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie podpisuje Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy). d) Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. e) W przypadku gdyby oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia lub dokument zawierający informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, informacje które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i złożyć je w osobnej kopercie w tym samym opakowaniu co oferta.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium lub wadium zostanie wniesione przez Wykonawcę w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust.1 pkt 7b) Ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ
IV 4 4 data 2018-07-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 RODO 1. Wykonawca oświadcza, że znany jest mu fakt, iż treść niniejszej umowy, a w szczególności dotyczące go dane identyfikacyjne, Przedmiot umowy i wysokość wynagrodzenia, stanowią informację publiczną w rozumieniu przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. 2016 poz. 1764 ze zm.), która podlega udostępnianiu w trybie przedmiotowej ustawy. 2. Wykonawca wyraża zgodę na udostępnienie w trybie ustawy, o której mowa w ust. 1 zawartych w niniejszej umowie dotyczących go danych w zakresie obejmującym imię i nazwisko oraz w zakresie firmy. 3. Zamawiający oświadcza, iż realizuje obowiązki Administratora danych określone w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., dalej: RODO) oraz wydanymi na jego podstawie krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych. 4. Wykonawca zapewnia przestrzeganie zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych zgodnie z przepisami RODO oraz wydanymi na jego podstawie krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych. 5. Wykonawca będzie przetwarzał powierzone na podstawie umowy następujące rodzaje danych osobowych: dane osobowe zwykłe dotyczące pracownika Zamawiającego w postaci: imienia, nazwiska i numeru telefonu, wyłącznie w/w celu realizacji Umowy. 6. Wykonawca zobowiązuje się przy przetwarzaniu danych osobowych podczas realizacji niniejszej Umowy do ich zabezpieczenia poprzez stosowanie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, zapewniających adekwatny stopień bezpieczeństwa, odpowiadający ryzyku związanemu z przetwarzaniem danych osobowych, o którym mowa w art. 32 RODO oraz wydanych na jego podstawie krajowych przepisów z zakresu ochrony danych osobowych. 7. Wykonawca zobowiązuje się dołożyć należytej staranności przy przetwarzaniu powierzonych danych osobowych. 8. Wykonawca zobowiązuje się do nadania stosownych upoważnień do przetwarzania danych osobowych wszystkim osobom, które będą przetwarzały powierzone dane w celu realizacji niniejszej Umowy oraz będzie prowadził i aktualizował ich rejestr. 9. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do natychmiastowego, tj. bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin, powiadomienia Zamawiającego o próbie lub fakcie naruszenia poufności danych osobowych przetwarzanych w wyniku realizacji Umowy. Zawiadomienie to powinno być dokonane pocztą elektroniczną lub faxem. 10. Wykonawca na pisemne żądanie Administratora danych, umożliwi Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli procesu przetwarzania i ochrony danych osobowych. Wykonawca zobowiązuje się, pod rygorem niezwłocznego rozwiązania Umowy, do usunięcia uchybień stwierdzonych podczas kontroli w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 11. Wykonawca po zakończeniu Umowy usunie wszelkie dane osobowe uzyskane na podstawie regulacji Umowy oraz wszelkie ich istniejące kopie. Po wykonaniu zobowiązania, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym Wykonawca powiadomi Zamawiającego pisemne o fakcie usunięcia danych.

Criterion

Kryteria Cena brutto za realizację całego zamówineia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria długość okresu gwarancji jakości
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)