Dostawa materiałów biurowych dla Instytutu Psychiatrii i Neurologii

Data publikacji 2018-07-12
Data zakończenia 2018-07-24 00:00:00
Instytucja Instytut Psychiatrii i Neurologii
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Sprzęt kuchenny,
  • Baterie alkaliczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588475-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001, 314110000, 302340008, 392211101, 301921538
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Pakiet 1 – artykuły biurowe
Pakiet 2 – baterie
Pakiet 3 – płyty CD/DVD
Pakiet 4 – naczynia jednorazowe
Pakiet 5 – pieczątki

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dd5f6ab2-0120-4236-a6e2-60277e3e1524
Biuletyn 588475-N-2018
Zamawiajacy nazwa Instytut Psychiatrii i Neurologii
Regon 28850900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sobieskiego
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02957
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 224 582 528
Zamawiajacy fax 224 582 731
Zamawiajacy email marias@ipin.edu.pl
Adres strony url http://www.ipin.edu.pl/
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut naukowo-badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.ipin.edu.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów biurowych dla Instytutu Psychiatrii i Neurologii
Numer referencyjny DZP/PN/41/45/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Pakiet 1 – artykuły biurowe Pakiet 2 – baterie Pakiet 3 – płyty CD/DVD Pakiet 4 – naczynia jednorazowe Pakiet 5 – pieczątki
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 p.z.p.
IV 4 4 data 2018-07-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 - artykuły biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis artykuły biurowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 - baterie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31411000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis baterie
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3 - płyty CD/DVD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis płyty CD/DVD
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4 - naczynia jednorazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39221110-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis naczynia jednorazowe
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5 - pieczątki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192153-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis pieczątki
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)