„Rozbudowa narzędzi wraz z konwersją bazy danych i szkolenia”

Data publikacji 2018-07-12
Data zakończenia 2018-07-23 00:00:00
Instytucja Powiatowy Zarząd Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w Gnieźnie
Miejscowość Gniezno
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588310-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa narzędzi wraz z konwersją bazy danych i szkoleniami.
KODY CPV:
48000000-8 – pakiety oprogramowania specjalistycznego
72311100-9 – usługi konwersji danych
80510000-2 – usługi szkolenia specjalistycznego

2. Szczegółowy zakres zamówienia został wskazany w załączniku nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.
3. Nazwy własne użyte w dokumentacji przetargowej mają charakter przykładowy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z produktami równoważnymi. Jeżeli Wykonawca składa ofertę z produktami równoważnymi musi załączyć do oferty opis produktów równoważnych, zawierający co najmniej ich nazwę i parametry techniczne.
4. Oprogramowanie i powiązane z nim elementy, takie jak certyfikaty/etykiety producenta oprogramowania dołączone do oprogramowania muszą być oryginalne i licencjonowane zgodnie z prawem. W powyższym celu Zamawiający może zwrócić się do przedstawicieli producenta danego oprogramowania z prośbą o weryfikację czy oferowane oprogramowanie i materiały do niego dołączone są oryginalne.
W przypadku identyfikacji podrobionych lub przerobionych certyfikatów/etykiet producenta, Zamawiający uzna, że umowa nie została prawidłowo wykonana i naliczy kary umowne.
W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy oprogramowania i certyfikatów/etykiet należycie licencjonowanych i oryginalnych Zamawiający odstąpi od umowy i naliczy kary. Ponadto, powyższe informacje zostaną przekazane właściwym organom w celu wszczęcia stosownych postępowań.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 239288c2-4dfa-4c85-a5cf-f0e868e0db78
Biuletyn 588310-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiatowy Zarząd Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w Gnieźnie
Regon 30160432800000
Zamawiajacy adres ulica al. Władysława Stanisława Reymonta
Zamawiajacy miejscowosc Gniezno
Zamawiajacy kod pocztowy 62200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 614 264 688
Zamawiajacy fax 061 4264688 wew. 22
Zamawiajacy email geo-gniezno@wp.pl
Adres strony url www.powiat-gniezno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt: „Infrastruktura informacji przestrzennej dla powiatu gnieźnieńskiego” realizowany w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 Społeczeństwo Informacyjne Działanie 2.1. Rozwój elektronicznych usług publicznych Poddziałanie 2.1.1. Rozwój elektronicznych usług publicznych – OSI
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Powiat Gnieźnieński NlP 784-245-25-51 w imieniu którego działa: Powiatowy Zarząd Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w Gnieźnie al. Reymonta 21 b,62-200 Gniezno projekt_geodezja@powiat-gniezno.pl reprezentowany przez: Sławomira Macioła - Dyrektora
Informacje dodatkowe zamawiajacy adres e-mail do korespondencji: projekt_geodezja@powiat-gniezno.pl
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.powiat-gniezno.pl/gnieznop/bip/Zamowienia-publiczne/powiatowy-zarzad-geodezji-kartografii-katastru-i-nieruchomosci.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.powiat-gniezno.pl/gnieznop/bip/Zamowienia-publiczne/powiatowy-zarzad-geodezji-kartografii-katastru-i-nieruchomosci.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, zgodnie z rozdziałem II (forma oferty) SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowy Zarząd Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w Gnieźnie, al. Reymonta 21b, 62-200 Gniezno
Nazwa nadana zamowieniu „Rozbudowa narzędzi wraz z konwersją bazy danych i szkolenia”
Numer referencyjny GN.KZ.272.12.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa narzędzi wraz z konwersją bazy danych i szkoleniami. KODY CPV: 48000000-8 – pakiety oprogramowania specjalistycznego 72311100-9 – usługi konwersji danych 80510000-2 – usługi szkolenia specjalistycznego 2. Szczegółowy zakres zamówienia został wskazany w załączniku nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. 3. Nazwy własne użyte w dokumentacji przetargowej mają charakter przykładowy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z produktami równoważnymi. Jeżeli Wykonawca składa ofertę z produktami równoważnymi musi załączyć do oferty opis produktów równoważnych, zawierający co najmniej ich nazwę i parametry techniczne. 4. Oprogramowanie i powiązane z nim elementy, takie jak certyfikaty/etykiety producenta oprogramowania dołączone do oprogramowania muszą być oryginalne i licencjonowane zgodnie z prawem. W powyższym celu Zamawiający może zwrócić się do przedstawicieli producenta danego oprogramowania z prośbą o weryfikację czy oferowane oprogramowanie i materiały do niego dołączone są oryginalne. W przypadku identyfikacji podrobionych lub przerobionych certyfikatów/etykiet producenta, Zamawiający uzna, że umowa nie została prawidłowo wykonana i naliczy kary umowne. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy oprogramowania i certyfikatów/etykiet należycie licencjonowanych i oryginalnych Zamawiający odstąpi od umowy i naliczy kary. Ponadto, powyższe informacje zostaną przekazane właściwym organom w celu wszczęcia stosownych postępowań.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-11-15T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Realizacja Przedmiotu umowy nastąpi w następujących terminach: Etap I – do dnia 30 września 2018 r.: i. dostawa oprogramowania aplikacyjnego ii. konwersja istniejących baz danych przestrzennych Etap II – do dnia 15 listopada 2018 r.: i. działania związane z poprawą stanu baz danych ii. szkolenia
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca posiada opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na wartość minimum 500 000,00 zł brutto, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: i. minimum dwie dostawy, każda o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto, polegające na wdrożeniu lub rozbudowie istniejącego systemu informatycznego do prowadzenia zasobu geodezyjnego i kartograficznego, wykonanych dla powiatu lub miasta na prawach powiatu oraz minimum jednej usługi polegającej na migracji danych graficznych i opisowych z istniejącego rozwiązania (do prowadzenia PZGiK) do innego systemu zintegrowanego opartego na relacyjnej bazie danych (do prowadzenia PZGiK). ii. dysponuje lub będzie dysponować zespołem osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w skład którego wchodzi co najmniej: - Kierownik Projektu – legitymujący się udziałem, w przeciągu ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, w roli kierownika projektu, w przynajmniej dwóch projektach informatycznych zakończonych wdrożeniem oprogramowania, polegających na wdrożeniu i dostosowaniu do wymagań Zamawiającego gotowego rozwiązania informatycznego. Wartość zamówienia każdego wskazanego projektu nie może być mniejsza niż 100 000 zł brutto - Specjalista ds. migracji – posiadający doświadczenie w przygotowaniu i przeprowadzeniu migracji danych Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, potwierdzone udziałem w przeprowadzeniu co najmniej dwóch zamówień w ramach których przeprowadzono między innymi migrację zbiorów danych Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego o wartości brutto każdego zamówienia nie mniejszej niż 100 000 zł, - Specjalista ds. geodezji i kartografii – posiadający uprawnienia geodezyjne z zakresu 1 i 2 w rozumieniu przepisów art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 1629) oraz minimum 3 letnie, licząc od daty uzyskania obu ww. uprawnień, doświadczenie zawodowe, - Programista – posiadający doświadczenie we wdrożeniu oprogramowania, potwierdzone udziałem w przynajmniej dwóch projektach zakończonych wdrożeniem systemu informatycznego w roli programisty, przy czym jeden z projektów zakończony wdrożeniem systemu informatycznego do prowadzenia Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. Każdy z projektów dotyczył systemu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto. - Specjalista ds. architektury systemów informatycznych - posiadający doświadczenie we wdrożeniu oprogramowania, potwierdzone udziałem w przynajmniej dwóch projektach zakończonych wdrożeniem systemu informatycznego w roli architekta, przy czym jeden zakończony wdrożeniem systemu informatycznego do prowadzenia Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. Każdy z projektów dotyczył systemu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto. - Specjalista ds. baz danych - posiadając doświadczenie, rozumiane jako udział w dwóch projektach zakończonych realizacją i wdrożeniem systemu zarządzania bazą danych, przy czym jeden z projektów dotyczył systemu informatycznego do prowadzenia Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. - Specjalista ds. Bezpieczeństwa IT – posiadający doświadczenie w realizacji wdrożenia systemu informatycznego, potwierdzone udziałem w co najmniej dwóch projektach w charakterze specjalisty ds. bezpieczeństwa, legitymujący się certyfikatem CISA lub CISSP lub ISO 27001 lub równoważnym *jako certyfikat równoważny Zamawiający rozumie przedstawienie przez Wykonawcę certyfikatu analogicznego, co do zakresu wskazanego certyfikatu, co jest rozumiane jako:  analogiczna dziedzina merytoryczna wynikająca z roli, której dotyczy certyfikat,  analogiczny stopień poziomu kompetencji,  analogiczny poziom doświadczenia zawodowego wymagany dla otrzymania danego certyfikatu,  analogiczny okres i zakres szkolenia, jeśli uzyskanie certyfikatu uzależnione jest od odbycia szkolenia,  potwierdzenie certyfikatu egzaminem, jeśli uzyskanie certyfikatu wymaga złożenia egzaminu.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. b. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. c. oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. d. oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. e. oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 716). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Zakresie warunkow udzialu a. dokument/dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa ten/ci z Wykonawców składających ofertę wspólną, który/którzy w ramach konsorcjum będzie/będą odpowiadał/odpowiadali za spełnienie tego warunku. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. b. wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. c. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia (ze wskazaniem projektów w których uczestniczyli, ich wartośći oraz nazw podmiotów na rzecz których były one realizowane) i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innego dokumentu, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem II pkt 3 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 3 ppkt a. SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 3 ppkt b. SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 4 SIWZ, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale II pkt 5 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej; Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wadium należy wnieść w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego PKO BP 80 1020 4115 0000 9202 0125 4978 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – pokój nr 22 (księgowość) Powiatowego Zarządu Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w Gnieźnie, al. Reymonta 21b, w dniach (pracujących) od poniedziałku do piątku, w godzinach: 7:30-15:30. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć Wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, 2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 9, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 2. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 15. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 16. W ofercie należy wpisać nr konta, na które Zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe NIE DOTYCZY
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe NIE DOTYCZY
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania NIE DOTYCZY
IV 3 2 opis potrzeb NIE DOTYCZY
IV 3 3 ElementyOpisu NIE DOTYCZY
IV LicytacjeDodatkoweInformacje NIE DOTYCZY
IV 4 4 data 2018-07-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)